Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää tosta Tommy tyypistä yhtään, sori. Jotenkin sen kanssa Kärtsäri on musta vajonnu mauottamaksi sketsi hahmoksi. Ainahan se on ollu vähän "vitsihahmo" mutta nyt on selkeästi taso laskenu ainaki mun mielestä.
Yksi sana selittää tän: queerbaiting. Mikä on vähän erikoista näinä herkkänahkasuuden aikoina että K osalta tämä sallitaan vaikka heppu on umpihetero.
Queer baiting -jankkaajille: https://capitalcurrent.ca/queerbait/
asiasta on keskusteltu paljon, ja tuollaiset syytökset lähinnä satuttavat lgbt-yhteisöä
Täytyy olla kyllä aika sinisilmäne jos ei tajua mite paljo Kärtsä hyötyy tästä Bojanin, Tommyn ja kenen ikinä kanssa harrastamasta leikki flirtistä. Ei sille oikeasti ole mitään kenenkään noiden kanssa, kunhan tekee bisnestä ja hyötyy tästä itse. Mikä on musta ihan ok, mikä vaan tuo rahaa pankkiin niin miksipä ei.
K harrastanut jossain flirttiä Tn kanssa, missä?
J/K ja B harrastaneet molemmat flirttiä keskenään? Varmaankin. Jotain sellaista olemme olemme nähneet. Ihan vaan pelkästään hyötymistarkoituksessako siis molemmat näin tehneet? Eivät todellakaan vaan aitojen tunteidensa ohjaamaan.
Viimeinen kommentti eiliseen väittelyyn B:n reaktiosta "tuutteko hengailemaan K:n kanssa Suomessa"-kysymykseen:
https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/728335224127258624/one-of-my-person…
Nauroin näitä tägejä, olivat osuvia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää tosta Tommy tyypistä yhtään, sori. Jotenkin sen kanssa Kärtsäri on musta vajonnu mauottamaksi sketsi hahmoksi. Ainahan se on ollu vähän "vitsihahmo" mutta nyt on selkeästi taso laskenu ainaki mun mielestä.
Yksi sana selittää tän: queerbaiting. Mikä on vähän erikoista näinä herkkänahkasuuden aikoina että K osalta tämä sallitaan vaikka heppu on umpihetero.
asiasta on keskusteltu paljon, ja tuollaiset syytökset lähinnä satuttavat lgbt-yhteisöä
Täytyy olla kyllä aika sinisilmäne jos ei tajua mite paljo Kärtsä hyötyy tästä Bojanin, Tommyn ja kenen ikinä kanssa harrastamasta leikki flirtistä. Ei sille oikeasti ole mitään kenenkään noiden kanssa, kunhan tekee bisnestä ja hyötyy tästä itse. Mikä on musta ihan ok, mikä vaan tuo rahaa pankkiin niin miksipä ei.
Jos raha olisi K:n motiivi, olisi hänen ollut paljon helpompi jatkaa viisuimagollaan lapsiystävällisenä artistina. K on menettänyt paljon seuraajia tämän musiikkivideon promon aikana, koska homous ei vieläkään ole laajalti niin hyväksyttävää kuin tumblr antaa ymmärtää. Tämä projekti on taiteellinen ja ohjaa K:n tulevaa artistilinjaa. Hän rikkoo rajoja ja tekee jotain mitä Suomen räp-skenessä ei ole aiemmin tehty. En ymmärrä näitä jotka ajattelevat homoerotiikan olevan jokin kultakaivos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K harrastanut jossain flirttiä Tn kanssa, missä?
J/K ja B harrastaneet molemmat flirttiä keskenään? Varmaankin. Jotain sellaista olemme olemme nähneet. Ihan vaan pelkästään hyötymistarkoituksessako siis molemmat näin tehneet? Eivät todellakaan vaan aitojen tunteidensa ohjaamaan.
B ehkä, K ei todellakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko K ja T olla samassa paikassa, kun T ehti ensimmäisenä tykkäämään? Söpö ajatus että T päivystää puhelinta ja kärppänä tykkää heti ekana kun K:n kuva julkaistiin :D
Tykkään kyllä Ksta ja Tstä ja myös Bstä. Ei ole todennäköistä, että T päivystäisi kärppänä puhelintaan Kn viestien toivossa. Sattumaa, että on jotain ekana tykännyt. Nyt vaan sattuu olemaan 13.9. ja parin päivän päästä 15.9.
T oli merkattu siihen ja jos oli just puhelin kädessä, ku tuli ilmotus ni pysty sit tosi nopeesti tykkäämään.
Mutta tykkäsi välittömästi... Edes K ei ole tykännyt noin nopeasti JO:n tai B:n julkaisuista..
Minä kuvittelen K:n ja T:n yhdessä T:n asunnolle vierekkäin hihittelemään... K sanoo "I press publish now" ja T lataa K:n ig-sivua uudelleen ja uudelleen ja välittömästi painaa tykkää :D Sitten hihitellään lisää "I was first!"
Kuten edellä todettu ei ole mikään ihme tykätä heti, jos on puhelin kädessä. Kun esim. sinulla tai muilla palstalaisilla on puhelin kädessä, niin kärppnä mennään kattomaan, mitä K nyt stoorissaan julkaisee. Tommyhan ei seuraa ketään instassa, hänellä on siellä 1 milj. seuraajaa. Mutta voi T tietysti olla merkitty johonkin julkaisuun.
Sorry, mutta näitä kahta en osaa kuvitella em. tavalla hihittelemään kahdestaan ja toimimaan em. tavoin. Toki osaan kuvitella heidät pitämään jollain tavoin hauskaa yhdessä. Molemmista tykkään samoin Bstä. Se, etten minä osaa kuvitella em. tavoin ei ole millään tavoin pois sinun kuvitelmistasi. Jokaisella meillä on tietysti oikeus kuvitelmiimme.
Mä osaan kuvitella nämäkin hihittämässä keskenään, ehkä koska tää on kuulunut ihan videolla, ainakin K n nauru. Eri asia silti, kuin K/B. Turhaan te näiden välillä kamppailette kun molemmissa voi fiilistellä eri juttuja. Tai olla fiilistelenättä, mutta tää vastakkainasettelu on vaan urpoa.
Vierailija kirjoitti:
onks täällä ollut paljon keskustelua siitä miten toi uusi biisi on ihan HIRVEÄ vai onko täällä vaan gay fictionia?
Tuo on sinun näkemyksesi, saat pitää sen. Biiseistä tykkääminen on makuasia, eikä se, että sanot noin tee siitä muuttumatonta tosiasiaa. Minä odotan biisiä, ja odotan että pääsen kuulemaan sen livenä ja tanssimaan muiden fanien kanssa. It's not that deep baby ;) <3
Mulle tuli fiilis, että B esitti vähän coolia ja eikä paljasta tapaamisiaan etukäteen vielä
Ihmiset, jotka puhuu queerbaitingista ja Ksta samassa lauseessa, ovat ihmisiä, joilla ei ole hajuakaan, millaista on elää seksuaalivähemmistössä. Millaista on oikea queerbaiting / homofobia. On vain törkeää tulla heittelemään tollasta.
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen kommentti eiliseen väittelyyn B:n reaktiosta "tuutteko hengailemaan K:n kanssa Suomessa"-kysymykseen:
https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/728335224127258624/one-of-my-person…
Nauroin näitä tägejä, olivat osuvia :D
Mrs Cvjeticanin😻😻😻:)
Jotenkin huvittavaa, että ketjussa kytätään K ja JO insta-seuraajien määrää, jopa nopeutta jolla joku reagoi julkaisuun, ehkä tykkäysten määrääkin ja tehdään sittem noiden perusteella jopa aikamoisiakin tulkintoja.
Lisäksi seurataan ketjun ylä-ja alapeukutuksia. Niitä on toki jollain tavoin hyvä noteeratakin, jos esim. saa paljon alapeukkuja, kannattaa miettiä, miksi.
Tää video tekee mut hulluksi 🥵
https://twitter.com/hiiiiilaura/status/1701669424502079721?t=cHmwEK2e9W…
Tiedän juu et K puhuu todellisuudessa paljon parempaa enkkua mitä noissa Uuno -videoissa, mut siis joskus jopa liian huonoa ollakseen enää edes hauskaa, koska ei puheesta saa oikein mitään tolkkua.
Vierailija kirjoitti:
Muuten joo, mutta mä en ymmärrä ton "vyön"(?) tarkoitusta. Outo eikä edes näytä hyvältä. Jättäis vaan pois niin mieluummin sitä vatsaa katselisi.
Mitä tossa videossa oikein siis tapahtuu, missä Bojanilla toi avoin takki ja sen alla jotain (mitä?), en saanut vastattua tohon kommenttiin, mihin toi video on linkattu.
Mahtava viittaus T/K suihkustooriin K n uusi stoori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tossa videossa oikein siis tapahtuu, missä Bojanilla toi avoin takki ja sen alla jotain (mitä?), en saanut vastattua tohon kommenttiin, mihin toi video on linkattu.
Kuvaussessio
Vierailija kirjoitti:
Tiedän juu et K puhuu todellisuudessa paljon parempaa enkkua mitä noissa Uuno -videoissa, mut siis joskus jopa liian huonoa ollakseen enää edes hauskaa, koska ei puheesta saa oikein mitään tolkkua.
Minä en taas ymmärrä näitä kommentteja.. K:n enkku on aina huonoa jopa parhaimmissa klipeissä. Hän tekee itselleen tyypillisiä virheitä aina. Ja ihmisten kielen tuottaminen vaihtelee luonnollisestikin riippuen sanastosta, jota tarvitaan, siitä onko etukäteen harjoitellut/miettinyt mitä sanoo, ja vaikka siitä kuinka hyvin on nukkunut. Hän saattaa korostaa rallienglantia koomisena lisänä joskus, mutta hänellä on aina vahva aksentti. Itse en huomaa juurikaan eroa hänen kielitaidoissaan klippien välillä, paitsi ehkä ensimmäiset viisuajan haastattelut, jolloin hän ei ollut käyttänyt englantia vuosiin.
Linkkaappas tähän Cheekin tai jonkun muun Suomiräppärin musiikkivideot, joissa on homo rakkasutarina! Haluan nähdä, kun en ole aiemmin nähnytkään :)