Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
91801/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty linkittämään TikTokista mutta käykää katsomassa uusi video Mel🌹 tililtä. Vanha ääninauha ja uusi video - toinen kuvittelee olevansa pomo (Bojan) ja toinen on todellisuudessa se pomo (Kris) 😄

Varmaan näitä uusia Discord-kisan innoittamia edittejä.

Vierailija
91802/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan D luokan stooori taas K:lta. Nähty vitsi jo tuo plastiikkilelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91804/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jan tosiaan suorastaan kukoistaa nykyisin ja on tullut jotenkin kuorestaan ulos. Eilenkin oli niin raikkaan näköinen livessä, eläväinen ja puhelias, ei yhtään sellane vetäytyvä ja "pihalla" mitä monesti ennen ollut. Nythän se oli melkein vetämässä koko showta siinä.

Huomasin ärsyyntyväni, kun B pyöri takkeineen B:n ja privaattihenkilön edessä!

Vierailija
91805/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu unohtuvan että mv:lla on kaksi artistia tekemässä työtään. Tämä on fiktiota, ei dokumentti. Minun mielestä K ja T välillä on silti aitoa kemiaa, he haluavat tehdä yhteistyötä ja varmasti he tulevat hyvin toimeen kuvausten ulkopuolellakin.

Mutta tietenkin se kemia on erilaista kuin Bn kanssa kun kyseessä ovat eri ihmiset.

- En kyllä usko mihinkään Kn ja Bn väliseen romanttiseen rakkauteenkaan. Hyviä ystäviä he varmaan ovat, ehkä siinä heidän välillään oli joku bromancekin. En tiedä. Mutta totta kai välit pakostakin jäävät molemmilta nyt vähemmälle huomiolle, kummatkin ovat kiireisiä artisteja rakentamassa uraansa.

Vierailija
91806/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää tosta Tommy tyypistä yhtään, sori. Jotenkin sen kanssa Kärtsäri on musta vajonnu mauottamaksi sketsi hahmoksi. Ainahan se on ollu vähän "vitsihahmo" mutta nyt on selkeästi taso laskenu ainaki mun mielestä.

Yksi sana selittää tän: queerbaiting. Mikä on vähän erikoista näinä herkkänahkasuuden aikoina että K osalta tämä sallitaan vaikka heppu on umpihetero.

Queer baiting -jankkaajille: https://capitalcurrent.ca/queerbait/

asiasta on keskusteltu paljon, ja tuollaiset syytökset lähinnä satuttavat lgbt-yhteisöä

Täytyy olla kyllä aika sinisilmäne jos ei tajua mite paljo Kärtsä hyötyy tästä Bojanin, Tommyn ja kenen ikinä kanssa harrastamasta leikki flirtistä. Ei sille oikeasti ole mitään kenenkään noiden kanssa, kunhan tekee bisnestä ja hyötyy tästä itse. Mikä on musta ihan ok, mikä vaan tuo rahaa pankkiin niin miksipä ei.

K harrastanut jossain flirttiä Tn kanssa, missä?

J/K ja B harrastaneet molemmat flirttiä keskenään? Varmaankin. Jotain sellaista olemme olemme nähneet. Ihan vaan pelkästään hyötymistarkoituksessako siis molemmat näin tehneet? Eivät todellakaan vaan aitojen tunteidensa ohjaamaan.

B ehkä, K ei todellakaan

Flirtti ja romanssi tuntuvat olevan tässä ryhmässä katsojan silmissä ja sydämissä.

Kyllä todellakin K ja B flirttailivat keskenään puolin ja toisin. Sen näkee sokeakin videoilta. Sinä et vain halua nähdä sitä. Mutta pidä vaan kuvitelmasi (Huom! kuvitelmasi!) itselläsi. Ei se ole keneltäkään pois.

Kolmanneksi viimeisen kommentin kirjoittaja et ole vastannut kysymykseeni, missä K on harrastanut flirttiä Tn kanssa.

Vierailija
91807/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
91808/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuolla Tavastialla, onko siellä takaovi mistä artistit kulkee? Tuli vaan mieleen että siellähän on jo ennen keikkaa nautoja pyörtyneenä sorkat pystyssä Urho Kekkosen katu täynnä jos pojat kulkevat sitä kautta.

Vierailija
91809/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää video tekee mut hulluksi 🥵

https://twitter.com/hiiiiilaura/status/1701669424502079721?t=cHmwEK2e9W…

Also, can I just say how jealous I am of these boys' ages? 😂 Clearly B went to the gym probably like 5 times since summer tour ended and already you can tell the difference! To have a body that still works like that! :)

Kuinkahan tarkkaan tuo on mietitty etukäteen. Tuskin hänelle yks kaks vaan tulee kuuma.🙂muka vahingossa syntyneet kuumat jutut on parhaita.

Vierailija
91810/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jan tosiaan suorastaan kukoistaa nykyisin ja on tullut jotenkin kuorestaan ulos. Eilenkin oli niin raikkaan näköinen livessä, eläväinen ja puhelias, ei yhtään sellane vetäytyvä ja "pihalla" mitä monesti ennen ollut. Nythän se oli melkein vetämässä koko showta siinä.

Niin B meni Janin eteen, huomasin kanssa eilen kun katsoin videon ja vähän ärsytti.

Vierailija
91811/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuolla Tavastialla, onko siellä takaovi mistä artistit kulkee? Tuli vaan mieleen että siellähän on jo ennen keikkaa nautoja pyörtyneenä sorkat pystyssä Urho Kekkosen katu täynnä jos pojat kulkevat sitä kautta.

Bojan kantaa pyörtyneet itse ulos, kai sen muistatte, Bojan kyllä minä yhden pyörtyneen kannan Cvjeticanin. Tai kaksi, tai kolme..

Vierailija
91812/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin B meni Janin eteen, huomasin kanssa eilen kun katsoin videon ja vähän ärsytti.

Jan slaying ja B hyppelehtii edessä 😅

https://twitter.com/omamljenotelo/status/1701675753274851617?t=xBpY_p1a…

Vierailija
91813/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauantain artisti viime viikolla kulki pääovesta sisään ja ulos.

Vierailija
91814/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan kantaa pyörtyneet itse ulos, kai sen muistatte, Bojan kyllä minä yhden pyörtyneen kannan Cvjeticanin. Tai kaksi, tai kolme..

Älä nyt vaan anna naudoille ideoita 😂

Vierailija
91815/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun keikkarepertuaariini kuuluu ainakin lavan edessä pyörtyminen, sairaskohtaus, puhelimen katoaminen ja nestehukka. Mielellään kaikki samalla kertaa. Petyn rankasti, jos en saa kiireellistä ensiapua Bojanilta takahuoneessa. 😢 (vitsivaroitus)

Vierailija
91816/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli käynyt kuittailemassa Klle ICIPistä uusimmassa postauksessa. K vastannut että "vituiks meni tämäkin ura". 😂💚

Vierailija
91817/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku oli käynyt kuittailemassa Klle ICIPistä uusimmassa postauksessa. K vastannut että "vituiks meni tämäkin ura". 😂💚

Ai taivas mä en kestä.

Vierailija
91818/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää käärijä lol

https://vm.tiktok.com/ZGJWNhHNb/

Vierailija
91819/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

haterit voi jatkaa vihaamista mutta se ei K:ta pysäytä 😂💚