Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
91741/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää tosta Tommy tyypistä yhtään, sori. Jotenkin sen kanssa Kärtsäri on musta vajonnu mauottamaksi sketsi hahmoksi. Ainahan se on ollu vähän "vitsihahmo" mutta nyt on selkeästi taso laskenu ainaki mun mielestä.

En ole huomannut mitään tuollaista yhtään. Sinä varmaan etsit syitä inhota heidän välistään yhteistyötä, koska T ei ole B. Kaikki materiaali, mitä olemme T/K yhdessä nähneet on ollut asiallista ja liittynyt heidän yhteistyöhönsä.. Tuo eilinen traileri, jossa olivat toistensa iholla, kumoikin näyttivät hyvin luonnollisilta, K osaa näytellä hyvin! Ei ollut milliäkään mitään "sketsihahmoa" nähtävissä. Muu K:n somemateriaali on hyvin samaa humoristiselta arvoltaan kuin koko kesän. 

Vierailija
91742/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää tosta Tommy tyypistä yhtään, sori. Jotenkin sen kanssa Kärtsäri on musta vajonnu mauottamaksi sketsi hahmoksi. Ainahan se on ollu vähän "vitsihahmo" mutta nyt on selkeästi taso laskenu ainaki mun mielestä.

No jopas luulet Tllä olleen todella ison vaikutuksen Käärijään.

Minusta Käärijän komiikka on pikemminkin parantunut aiemmasta. Nähtävissä Kn stooreissa. Lieneekö useammankin havainto, kun stooreistaan ei ole pitkään aikaan täällä närkästytty siten kuin alkukesällä tapahtui. Niin, kyllä Jeressä on sketsihahmo (ollut jo ainakin niin pitkään kuin K) ja on myös artisti Käärijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91743/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut mitään tuollaista yhtään. Sinä varmaan etsit syitä inhota heidän välistään yhteistyötä, koska T ei ole B. Kaikki materiaali, mitä olemme T/K yhdessä nähneet on ollut asiallista ja liittynyt heidän yhteistyöhönsä.. Tuo eilinen traileri, jossa olivat toistensa iholla, kumoikin näyttivät hyvin luonnollisilta, K osaa näytellä hyvin! Ei ollut milliäkään mitään "sketsihahmoa" nähtävissä. Muu K:n somemateriaali on hyvin samaa humoristiselta arvoltaan kuin koko kesän. 

En, koska en pahemmin välitä Bojanistakaan? Jos joku Jokereissa minua viehättää niin Jan. Olen nimenomaan Kärtsä fani ollut jo ennen viisuja ja aiempaan verrattuna meno on mielestäni muuttunut mauttomaan suuntaan.

Vierailija
91744/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun palsralaisen täytyy uhrautua ja tehdä estronauta-tili. Sitten täällä tiukka brainstormaustunti ja etukäteen mietitään parhaat kyssärit jotka estronauta sitten kysyy?

Vierailija
91745/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, koska en pahemmin välitä Bojanistakaan? Jos joku Jokereissa minua viehättää niin Jan. Olen nimenomaan Kärtsä fani ollut jo ennen viisuja ja aiempaan verrattuna meno on mielestäni muuttunut mauttomaan suuntaan.

Vierailija
91746/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi K:n ig kuva on musta ihan mahtava, siis missä on Tommyn kanssa (vaikka Tommy ei suosikkihahmojani olekaan), toimii hyvin! Tykkään!

Ja storyssa perus hupailua Frankin kanssa selostuksen kera, ihan viihdyttävä, mut toi K:n enkku on kyllä taas niin, niin super huonoa ja järjetöntä.

Vierailija
91747/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko K ja T olla samassa paikassa, kun T ehti ensimmäisenä tykkäämään? Söpö ajatus että T päivystää puhelinta ja kärppänä tykkää heti ekana kun K:n kuva julkaistiin :D

Tykkään kyllä Ksta ja Tstä ja myös Bstä. Ei ole todennäköistä, että T päivystäisi kärppänä puhelintaan Kn viestien toivossa. Sattumaa, että on jotain ekana tykännyt. Nyt vaan sattuu olemaan 13.9. ja parin päivän päästä 15.9.

T oli merkattu siihen ja jos oli just puhelin kädessä, ku tuli ilmotus ni pysty sit tosi nopeesti tykkäämään.

Mutta tykkäsi välittömästi... Edes K ei ole tykännyt noin nopeasti JO:n tai B:n julkaisuista.. 

Minä kuvittelen K:n ja T:n yhdessä T:n asunnolle vierekkäin hihittelemään... K sanoo "I press publish now" ja T lataa K:n ig-sivua uudelleen ja uudelleen ja välittömästi painaa tykkää :D Sitten hihitellään lisää "I was first!"

Kuten edellä todettu ei ole mikään ihme tykätä heti, jos on puhelin kädessä. Kun esim. sinulla tai muilla palstalaisilla on puhelin kädessä, niin kärppnä mennään kattomaan, mitä K nyt stoorissaan julkaisee. Tommyhan ei seuraa ketään instassa, hänellä on siellä 1 milj. seuraajaa. Mutta voi T tietysti olla merkitty johonkin julkaisuun.

Sorry, mutta näitä kahta en osaa kuvitella em. tavalla hihittelemään kahdestaan ja toimimaan em. tavoin. Toki osaan kuvitella heidät pitämään jollain tavoin hauskaa yhdessä. Molemmista tykkään samoin Bstä. Se, etten minä osaa kuvitella em. tavoin ei ole millään tavoin pois sinun kuvitelmistasi. Jokaisella meillä on tietysti oikeus kuvitelmiimme.

Vierailija
91748/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi sana selittää tän: queerbaiting. Mikä on vähän erikoista näinä herkkänahkasuuden aikoina että K osalta tämä sallitaan vaikka heppu on umpihetero.

Queer baiting -jankkaajille: https://capitalcurrent.ca/queerbait/

asiasta on keskusteltu paljon, ja tuollaiset syytökset lähinnä satuttavat lgbt-yhteisöä

Vierailija
91749/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama kai ilmoitti tekevänsä jokaiselle? Mä teen kahdet, Bojanille ja juurikin Jurelle. Stailaamme hänet sukkien osalta ainaskin uudelleen 😎

Olet hieno ihminen kun teet Jurelle. 😊 Ikäviä tosiaan nuo suosituin tyyppi -äänestykset. Hiukset toisella tavalla Jure olisi tosi komea mutta jostain syystä ilmeisesti tykkää otsiksesta.

Täällä tulossa myös sukat Jurelle. Aloitin sillä, että teen sukat Bojanille ja Nacelle, mutta pian alkoi kaihertelemaan, että kyllä pitäisi tehdä Jurellekin. Lopulta päädyin tekemään kaikille, ettei kukaan jäisi ilman. Luultavasti pojat pysyvät hyvin sukassa. Taitaa riittää jaettavaksi koko porukalle tai vaikka sille portsarille. Ihan sama, kunhan tulevat käyttöön.

Mä aloitin kun se K on lavalla kanssamme -video julkaistiin. Niin ehdin just tehdä kahdet. En tajua miten nopeita neulojia täällä on 😮

Vai pystytkö neulomaan päivisinkin?

Asiantuntijatyön parhaita puolia ovat valtakunnalliset tunnin kokoukset Teamsissa/Zoomissa. Pakkohan siinä on neuloa, koska muuten lukisin sähköpostia tai tekisin jotain ihan muuta, kuin keskittyisin kokoukseen. On silti mennyt suorittamisen puolelle tämä neulominen ja kiirettä pukkaa saada viimeinen pari valmiiksi, vaikka nopea neuloja olenkin. Elokuun lopussa aloitin ja viimeistä paria tosiaan viedään. En tosin hifistele millään fingeringvahvuisilla ja käsinvärjätyillä langoilla, vaan ihan perusseiskaveikkaa on ja lyhytvartista. En myöskään nimeä sukkia kenellekään, jakakoot keskenään, miten sopii (toivottavasti sopii. Olen yrittänyt tiirata videoista jalkojen kokoja, mutta ihan voi mennä vihkoon arvaukset).  Parasta tässä taitaa olla hyvänmielen tuottaminen itselleni, vaikka valmiiksi olisi tullut vain puolikas sukka. Mutta nyt töihin. Adijo.

Eilen olisi ollut tilaisuus kysyä jalkojen kokoa ja sitä, onko kukaan villalle allerginen. Jalkojen koon kysymisen jotkut kyllä vääntää kaksimieliseksi, joten ei sitä ehkä oli voinut kysyä. Lempivärit?

Vierailija
91750/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko K ja T olla samassa paikassa, kun T ehti ensimmäisenä tykkäämään? Söpö ajatus että T päivystää puhelinta ja kärppänä tykkää heti ekana kun K:n kuva julkaistiin :D

Tykkään kyllä Ksta ja Tstä ja myös Bstä. Ei ole todennäköistä, että T päivystäisi kärppänä puhelintaan Kn viestien toivossa. Sattumaa, että on jotain ekana tykännyt. Nyt vaan sattuu olemaan 13.9. ja parin päivän päästä 15.9.

T oli merkattu siihen ja jos oli just puhelin kädessä, ku tuli ilmotus ni pysty sit tosi nopeesti tykkäämään.

Mutta tykkäsi välittömästi... Edes K ei ole tykännyt noin nopeasti JO:n tai B:n julkaisuista.. 

Minä kuvittelen K:n ja T:n yhdessä T:n asunnolle vierekkäin hihittelemään... K sanoo "I press publish now" ja T lataa K:n ig-sivua uudelleen ja uudelleen ja välittömästi painaa tykkää :D Sitten hihitellään lisää "I was first!"

Kuten edellä todettu ei ole mikään ihme tykätä heti, jos on puhelin kädessä. Kun esim. sinulla tai muilla palstalaisilla on puhelin kädessä, niin kärppnä mennään kattomaan, mitä K nyt stoorissaan julkaisee. Tommyhan ei seuraa ketään instassa, hänellä on siellä 1 milj. seuraajaa. Mutta voi T tietysti olla merkitty johonkin julkaisuun.

Sorry, mutta näitä kahta en osaa kuvitella em. tavalla hihittelemään kahdestaan ja toimimaan em. tavoin. Toki osaan kuvitella heidät pitämään jollain tavoin hauskaa yhdessä. Molemmista tykkään samoin Bstä. Se, etten minä osaa kuvitella em. tavoin ei ole millään tavoin pois sinun kuvitelmistasi. Jokaisella meillä on tietysti oikeus kuvitelmiimme.

Niin on.. en minäkään voisi kuvitellakaan Btä ja Kta romanttisesti yhdessä. Mutta muilla täällä on oikeus siihen kuvitelmaan

Vierailija
91751/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi K:n ig kuva on musta ihan mahtava, siis missä on Tommyn kanssa (vaikka Tommy ei suosikkihahmojani olekaan), toimii hyvin! Tykkään!

Ja storyssa perus hupailua Frankin kanssa selostuksen kera, ihan viihdyttävä, mut toi K:n enkku on kyllä taas niin, niin super huonoa ja järjetöntä.

K osaa kyllä enkkua paremmin kuin joskus puhuu. Enkun vääntämisensä lienee osa sketsejä, niitä hän erityisesti sitä vääntää.

Vierailija
91752/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama kai ilmoitti tekevänsä jokaiselle? Mä teen kahdet, Bojanille ja juurikin Jurelle. Stailaamme hänet sukkien osalta ainaskin uudelleen 😎

Olet hieno ihminen kun teet Jurelle. 😊 Ikäviä tosiaan nuo suosituin tyyppi -äänestykset. Hiukset toisella tavalla Jure olisi tosi komea mutta jostain syystä ilmeisesti tykkää otsiksesta.

Täällä tulossa myös sukat Jurelle. Aloitin sillä, että teen sukat Bojanille ja Nacelle, mutta pian alkoi kaihertelemaan, että kyllä pitäisi tehdä Jurellekin. Lopulta päädyin tekemään kaikille, ettei kukaan jäisi ilman. Luultavasti pojat pysyvät hyvin sukassa. Taitaa riittää jaettavaksi koko porukalle tai vaikka sille portsarille. Ihan sama, kunhan tulevat käyttöön.

Mä aloitin kun se K on lavalla kanssamme -video julkaistiin. Niin ehdin just tehdä kahdet. En tajua miten nopeita neulojia täällä on 😮

Vai pystytkö neulomaan päivisinkin?

Asiantuntijatyön parhaita puolia ovat valtakunnalliset tunnin kokoukset Teamsissa/Zoomissa. Pakkohan siinä on neuloa, koska muuten lukisin sähköpostia tai tekisin jotain ihan muuta, kuin keskittyisin kokoukseen. On silti mennyt suorittamisen puolelle tämä neulominen ja kiirettä pukkaa saada viimeinen pari valmiiksi, vaikka nopea neuloja olenkin. Elokuun lopussa aloitin ja viimeistä paria tosiaan viedään. En tosin hifistele millään fingeringvahvuisilla ja käsinvärjätyillä langoilla, vaan ihan perusseiskaveikkaa on ja lyhytvartista. En myöskään nimeä sukkia kenellekään, jakakoot keskenään, miten sopii (toivottavasti sopii. Olen yrittänyt tiirata videoista jalkojen kokoja, mutta ihan voi mennä vihkoon arvaukset).  Parasta tässä taitaa olla hyvänmielen tuottaminen itselleni, vaikka valmiiksi olisi tullut vain puolikas sukka. Mutta nyt töihin. Adijo.

Eilen olisi ollut tilaisuus kysyä jalkojen kokoa ja sitä, onko kukaan villalle allerginen. Jalkojen koon kysymisen jotkut kyllä vääntää kaksimieliseksi, joten ei sitä ehkä oli voinut kysyä. Lempivärit?

Toivottavasti Jokereiden saama villasukkavuori ei ylitä uutiskynnystä. Silloin kyllä ukko laskee yhteen yksi plus yksi, kun yötä myöten neulon.

Vierailija
91753/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi sana selittää tän: queerbaiting. Mikä on vähän erikoista näinä herkkänahkasuuden aikoina että K osalta tämä sallitaan vaikka heppu on umpihetero.

asiasta on keskusteltu paljon, ja tuollaiset syytökset lähinnä satuttavat lgbt-yhteisöä

teitä nyt suututtaa ja satuttaa nykyää kaikki

Vierailija
91754/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö. Jos tälle typerälle vertailulinjalle nyt lähdetään, niin sehän on ihan vitsi jo nykyään, kuinka Jerellä on notifikaatiot päällä JO:n postauksista, kun se saman tien niistä aina tykkää. Thaimaan-lomallakin oli kolmelta yöllä saman tien tykännyt niiden postauksista. Mä en todellakaan osaa kuvitella K ja T tekemässä mitään tällaista, ei vaikuta yhtään niiden yhteistyö/suhde tällaiselta hihittelyltä. Pikemminkin ammattimaiselta suhteelta, jossa molemmat arvostavat toistensa hulluja ideoita.

Vierailija
91755/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla kyllä aika sinisilmäne jos ei tajua mite paljo Kärtsä hyötyy tästä Bojanin, Tommyn ja kenen ikinä kanssa harrastamasta leikki flirtistä. Ei sille oikeasti ole mitään kenenkään noiden kanssa, kunhan tekee bisnestä ja hyötyy tästä itse. Mikä on musta ihan ok, mikä vaan tuo rahaa pankkiin niin miksipä ei.

Vierailija
91756/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on.. en minäkään voisi kuvitellakaan Btä ja Kta romanttisesti yhdessä. Mutta muilla täällä on oikeus siihen kuvitelmaan

No, kieltämättä K ja B tarjosivat hyvin runsaasti hyvin aitoa kontenttia somessa, ettei ole todellakaan ihme, että tällä palstalla mukana olevien lisäksi hyvin laajalti somessa nautitaan heidän ystävyydestään ja toivotaan romanssia.

Jos tulkitsen oikein, sinä toivot K ja T välille jotain romanttista. Minä en ole nähnyt mitään sellaiseen viittaavaa. Heidän välisensä (yhteistyö)kemia on ihan toisenlaista kuin Jn ja Bn välillä ollut kemia.

Vierailija
91757/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onks täällä ollut paljon keskustelua siitä miten toi uusi biisi on ihan HIRVEÄ vai onko täällä vaan gay fictionia?

Saa turpaansa jos niin sanoo, niin eipä juuri.

Vierailija
91758/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi käärijä kopioi adam lambert tommy joe ratliff gay baitingia? tää on jo tehty ja paljon kuumemmin.

Vierailija
91759/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö. Jos tälle typerälle vertailulinjalle nyt lähdetään, niin sehän on ihan vitsi jo nykyään, kuinka Jerellä on notifikaatiot päällä JO:n postauksista, kun se saman tien niistä aina tykkää. Thaimaan-lomallakin oli kolmelta yöllä saman tien tykännyt niiden postauksista. Mä en todellakaan osaa kuvitella K ja T tekemässä mitään tällaista, ei vaikuta yhtään niiden yhteistyö/suhde tällaiselta hihittelyltä. Pikemminkin ammattimaiselta suhteelta, jossa molemmat arvostavat toistensa hulluja ideoita.

Sama. Kahden ammattilaisen hyvää, erinomaista yhteistyötä. Ovat valmiita rikkomaan rajoja. Tekevät siinä tärkeää työtä. Todella hienoa, että aloite tuli Tltä.

Ei ole minkäänlaista viitettä romanttiseen suhteeseen. Julkaisun tykkääminen (vaikka ensimmäisenäkin) ei ole sitä.

Vierailija
91760/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän Tommylla ole ollut etukäteen tieto milloin heidän projektinsa matskua julkaistaan K:n tilillä. Kyllähän hekin varmasti viestittelevät yksityisesti koko ajan, varsinkin nyt kun sinkku ja mv tuloillaan. Eipä sen kummempaa, miksi tykännyt julkaisusta ensimmäisenä.

Ketju on lukittu.