Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
91701/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jania ja Nacea kun katselee ihan ilman niitä kuuluisia shippilasejakin, niin aikamoista tuo heidän välinen kemia on. Se on vielä tosin hyvin alkuvaiheessa, vähän ujoa, vähän varovaista, mut pitää olla lähekkäin ja yhdessä kokoajan. Jan tekee aina kaikkensa kiinnittääkseen Nacen huomion itseensä. Muillakin videoilla tää tulee tosi selvästi esille. Jan nauttii Nacen huomiosta ja Nace selvästi hyvin mielellään sitä Janille myös antaa. Noi hymyt ja ilmeet, eleet ja ihan kaikki on kyllä sellasta mitä toisiinsa jollain tavalla ihastuneet ihmiset kohdistaa. Ehkä se on se honey moon -vaihe. Tunnistan kyllä hyvin itsekin ton. Esimerkiksi jos töissä on joku kiva, ihana tyyppi, töihin menoa ihan odottaa, ja koko työpäivän tekee kaikkensa et sattus samaan aikaan vaikka taukotilaan ihastuksen kanssa tai olis jotain muka asiaa hänelle jne.

Vaikka sanotaan, että tämä olisi fanserviceä, en usko, että kukaan jaksaisi sitä koko ajan näytellä. Ehkä lavalla kyllä, mutta nämä kaksi on koko ajan vuorovaikutuksessa toistensa kanssa välittämättä muista. Olkoon sitten mitä tahansa.

Vierailija
91702/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"The whole live kind of reminded me with their interview with that British interviewer at ESC, where they made a collosal mistake of giving them buzzers. Does anyone remember that?"

No, I don't, sounds great! Anyone has a link to that?

Not sure if this is the full version but here it is: https://www.youtube.com/watch?v=GQNhhX7ih5A

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91703/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oh and that part about B telling us what he and Nace did yesterday. Hahaha... It was kind of like "I don't have Insta anymore so I need to take this opportunity to tell everyone what I ate yesterday." And then Kris and his unimpressed face... 😂"

Awww... Little cutie!

Vierailija
91704/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jania ja Nacea kun katselee ihan ilman niitä kuuluisia shippilasejakin, niin aikamoista tuo heidän välinen kemia on. Se on vielä tosin hyvin alkuvaiheessa, vähän ujoa, vähän varovaista, mut pitää olla lähekkäin ja yhdessä kokoajan. Jan tekee aina kaikkensa kiinnittääkseen Nacen huomion itseensä. Muillakin videoilla tää tulee tosi selvästi esille. Jan nauttii Nacen huomiosta ja Nace selvästi hyvin mielellään sitä Janille myös antaa. Noi hymyt ja ilmeet, eleet ja ihan kaikki on kyllä sellasta mitä toisiinsa jollain tavalla ihastuneet ihmiset kohdistaa. Ehkä se on se honey moon -vaihe. Tunnistan kyllä hyvin itsekin ton. Esimerkiksi jos töissä on joku kiva, ihana tyyppi, töihin menoa ihan odottaa, ja koko työpäivän tekee kaikkensa et sattus samaan aikaan vaikka taukotilaan ihastuksen kanssa tai olis jotain muka asiaa hänelle jne.

Vaikka sanotaan, että tämä olisi fanserviceä, en usko, että kukaan jaksaisi sitä koko ajan näytellä. Ehkä lavalla kyllä, mutta nämä kaksi on koko ajan vuorovaikutuksessa toistensa kanssa välittämättä muista. Olkoon sitten mitä tahansa.

Mutta hehän tietää, milloin kamera käy? Jos silloin lähtee fan service hiplaus käyntiin? 

Eilisessä kuvaussessiossa ei ainakaan näkynyt tätä. Tosin olihan siinä tekemistäkin heillä, eikä vain seinäkukkasena oloa.

Vierailija
91705/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä miten sieltä discordista löytää jotain järkevää, mutta bojansstories IG:ssä on useampi klippi niistä JO:n uusista kuvauksista:

https://instagram.com/stories/bojansstories/3190428628831010005?utm_sou…

Ja tässä vielä instalive:

I am pretty sure we will hang out

Miks Bojan sanoo yhtäkkiä biisistä kertomisen jälkeen hyvin kärtsämäisellä äänellä it's party and crazy yes yes🤭

Vierailija
91706/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/leopardom/727368489595273216?source=share

"Hengataan, jos K:lla on aikaa" - JO

Ihan kuin ei tekisi aikaa vaikka väkisin, kun viimeksikin näyttänyt tuolta meno yhden heistä kanssa. Kyllä tää homma haiskahtaa Sloveniasta Suomeen asti.

Miksi ei vain voi yksinkertaisesti olla niin, että tilanteet ihmisten elämässä muuttuu, eikä K enää ole kiinnostunut. Aikaa kyllä löytyy, jos on kiinnostunut. Jospa vaikka T kuitenkin teki häneen suuren vaikutuksen, vaikka en siihen itsekään aluksi uskonut.

K joka hilluu are you korun kanssa, hypettää heidän somen täyteen ja perui Israeliin lähdön ei ole yhtään kiinnostunut enää hengaamaan, ei.

Ihmiset täällä näkee tosiaan tilanteen ihan laidasta laitaan. Jos Israelin keikan pois jääminen oikeasti johtui Jokereista, se kyllä todistaa kiinnostuksesta tietysti, mutta johtuiko se oikeasti heistä.

Mä en tiedä miksei sitä teoriaa ole laajemmin esitetty, että kyseessä on sopiva sattuma? Noa lähestyi K:ta varmasti Israelin keikan osalta, mutta ehkä siinä oli jotain teknisiä/rahallisia haasteita ja homma kariutui. Samaan aikaan toisaalla JO järkkäilee Nordic Tourin ja se osuu samaan väliin, jolloin K:n olisi mahdollisesti ollut Israelissa. Nyt kun K:lla kerran ei olekaan keikkoja tuolla välillä ja JO on tulossa Suomeen, niin hei, miksi ei hengailisi niiden kanssa?

https://www.ynetnews.com/culture/article/hkreqtga3

Kyllä se taisi tosiaan mennä niin että k oli jo lyönyt päivät lukkoon noa kirelin ehdottamille päiville eikä edes isolla rahalla muuttanut suunnitelmiaan.

Milloinkohan Israelin keikkaa on alettu järkätä ja milloin Nordic Touria...? Mutta jos näin on ja K tosiaan oli lyönyt päivät jo aiemmin lukkoon niin hylkään ilomielin mun pessimistisemmän teorian. :D

Mielestäni k ilmaisi jo viisujen aikana että olisi todellakin kiinnostunut yhteiskeikasta noan kanssa. En kuitenkaan yhtään muista missä yhteydessä tämä tuli esiin, mutta jäi siis kuitenkin vaikutelma että alustavasti israeliin oli kosiskeltu eikä niin että k olisi itse keksinyt sinne haluavansa. Kesäkuussa päivämäärät tarkentui, ja siinä vaiheessa k sitten kieltäytyi aikatauluongelmien takia. Sitä en tiedä yrittikö noa vielä sen jälkeen isommalla rahalla, vai oliko se tarjottu summa heti kärkeen se 20000.

Voihan käärijällä olla sinä päivänä vaikka mummon nimpparit tai kansalaisopiston himmelintekokurssin aloituskokoontuminen, mutta omia keikkoja niille päiville sillä ei ole ollut tiedossa. Mielestäni Noan keikat on torstaina ja lauantaina. Kesäkuussa ei tainnut olla vielä kn ulkomaitten keikat selvillä, mutta varmaan niitä jo järjesteltiin ja tietty ajankohta on ollut niille varattuna. Ensi viikko ei kuitenkaan liippaa niin läheltä että sekään olisi syy.

Minusta on ihan ymmärrettävää jos k on varannut omaan kalenteriinsa tilaa jokereitten suomen vierailun kohdalle. En ajattele tätä edes shippimielessä tai välttämättä keikoilla vierailunkaan takia. Minusta vaan on niin ymmärrettävää haluta olla paikalla silloin, koska aivan varmasti siinä alkukesästä k ja b ovat näitä päivämääriä yhdessä katselleet. Olisi itse asiassa paljon vaikeampi uskoa että k olisi silloin vaan todennut että joo ihan kiva kun tuutte suomeen, kassellaan si syssymmällä oonko tavattavissa, koska se oli vielä sitä aikaa kun hän hämmentyneenä haastatteluissa kertoi saaneensa jokereista uusia ystäviä ja ikävöivänsä bojania. Totta kai hän on varannut aikaa heille! Käärijä puhuu kyllä rahasta, mutta jere on taatusti lojaali ystävilleen.

Mä vaan en pidä siitä, Jos K itsekkäästi tunkee B kanssa lavalle, kun minä ja muut on ostaneet lipun B keikalle. Eikö se lainkaan ajattele sitä. Tavatkoon mun puolesta vaikka missa muualla tahanssa, ei kiinnosta. Pitääkö ottaa tomaatit mukaan (tirks!).

Tirks? Eiks se oo tirsk?

Suattaapi ollannii.

Korjaa se sitten jatkossa, kiitos!

Miksi se häiritsee, jos kuitenkin tiedät mitä se tarkoittaa?

Vierailija
91708/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Käärijän ois pitänyt olla tuossa livessä (mitä odeaa kovasti ihmettelen), ja se olisi sotkeutunut lentoaikataulujen takia. Niin miksi osa pojista olisi ollut epäselvänä siitä, että Käärijä liittyi liveen ja Bojan yksin tiennyt, että ei liittynyt? 🤔

Jos K on Tjäreborgin pakettimatkalla Thaimaassa, niin ei kai kyseinen lento päädy Ljubljanaan? Vielä gf messissä.

Ei puhuttu fyysisestä liittymisestä, vaan siitä, että Häärijä katsoi liveä.

Ai siis jengi täällä tarkoitti, että K:n ois ehkä pitänyt olla livessä seuraajana? Ja siksi se oli puoli tuntia lyhyempi ja jotain jäi ehkä tulematta?

Ei kai näinkään. Eikö täällä osa spekuloinut tuon jälkeen sillä, että K:n ois ehkä pitänyt olla paikanpäällä, mutta ei ollutkaan, ja siksi jotain jäi pois livestä??

Ei kai kukaan tosissaan sillä spekuloinut, että K olisi fyysisesti ollut paikalla. Eihän sillä ole mitään tekemistä Joksujen uuden singlen kanssa, paitsi siinä mielessä kaveritasolla että toki tukee kavereita uuden musan julkaisemisessa kuten muutkin, hypettämällä somessa. Itse pidin sitä vähän mahdollisena, että K olisi näyttäytynyt chatissa, mutta saatiinkin sitten Häärijä. Pyörihän siellä chatissa Mia ja Lukekin.

Aikaa oli liveen varattu tunti, joka ei todellakaan tullut täyteen, mutta mä veikkaan että kyse oli vain kehnosta suunnittelusta. Muutenkaan tämä live ei tuntunut olevan kovin järjestelmällinen ja pojat vaikutti vähän jopa hermostuneilta, kun siinä Discord-julistuksessa ja sääntöjen lukemisessa meni vähän turhaankin aikaa, ja välissä höpistiin ihan muuta, ennen kuin siirryttiin uudesta singlestä puhumiseen. Ehkä olivat myös odottaneet parempia kysymyksiä, mutta kun linjoilla on 4000 fanityttöä, jotka kaikki kyselee "meetkö mun kanssa naimisiin" tai "milloin näätte Käärijän", niin ehkä se kysymyksiinkään vastaaminen ei ollut kovin mielekästä.

Jos jotain nyt oikeasti jäi uupumaan tästä livestä, niin ehkä se sitten siellä yllätyslivessä paljastuu?

Vierailija
91709/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että live jäi lyhyeksi ihan sen vuoksi, ettei hyviä kysymyksiä ollut, ja kaikki mitä singlestä voitiin paljastaa oli jo sanottu...

Vierailija
91710/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että live jäi lyhyeksi ihan sen vuoksi, ettei hyviä kysymyksiä ollut, ja kaikki mitä singlestä voitiin paljastaa oli jo sanottu...

Joo, kysymykset oli luokkaa mitä tupakkaa Jure polttaa ja kuinka pitkä Bojan on.

Vierailija
91711/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä teinityttöjen suosikkibändejä käy välillä ihan sääliksi, mutta toisaalta taas arvostaa sitä, että jaksavat tällaista "marry me" -skeidaa keikasta ja livestä toiseen. Mutta ymmärrän myös, että tämä on tietty vaihe ihmisen kasvua ja kehitystä matkalla kohti aikuisuutta.

Vierailija
91712/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo kysymykset koski lähinnä sitä et voisko joku Joksuista mennä naimisiin heidän kanssaan, Krisin sisaruksia, Käärijää, ja koska Joksut tulee mihinkäkin maahan.

Vierailija
91713/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

For some reason, my part 2 of my message isn't going through. So here's the link to it: https://jpst.it/3nv5I

Hey, can you edit Jan's cat's name, then it probably will come through!

Vierailija
91714/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä miten sieltä discordista löytää jotain järkevää, mutta bojansstories IG:ssä on useampi klippi niistä JO:n uusista kuvauksista:

https://instagram.com/stories/bojansstories/3190428628831010005?utm_sou…

Ja tässä vielä instalive:

I am pretty sure we will hang out

Miks Bojan sanoo yhtäkkiä biisistä kertomisen jälkeen hyvin kärtsämäisellä äänellä it's party and crazy yes yes🤭

Että kappale on iloinen, kuin party ja c!😉

Vierailija
91715/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole taas logiikkaa siinä miksi kommentti menee hyväksyntään 🤔

Vierailija
91716/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania höröttäviä hömppelöitä olivat "pajallaan" kotoisasti 💙😘. Naapuri tuli sanomaan, että auto pitää siirtää ja Jure kiltisti kävi Bn auton siirtämässä. Ihana Nace-"isä tuli ja sanoi lapsikseen 🤍. Mukavaa oli.

Nyt pitää sitten vahtia yllätysliveä. Onneksi täällä tiedotus pelaa.

Vierailija
91717/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno, synkähkö kuva aikamoisesta kaksikosta Kn stoorissa.

Vierailija
91718/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidän välillään siis todella on jotain, mitä se sitten lieneekin? Luulin ensin, että porukka vain vitsillä sellaista kirjoittaa. Minulla on mennyt kaikki huomio Bojaniin näköjään, kun en itse ole huomannut. Toisaalta se hämää, kun heillä on paljon vuorovaikutusta keskenään muutenkin. Esim B ja Krisin välillä. Sen olen huomannut, että Jan jotenkin on näyttänyt entistäkin paremmalta ja ilmeiltään erilaiselta entiseen verrattuna. Varsinkin tuossa instaliven infovideossa.

Vierailija
91719/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta ketjusta: T ollut ensimmäinen, joka tykännyt Kn laittamasta julkaisusta. Palstalainen oli se toinen, ja tällöin näkynyt vain Tommyn tykkäys.

Vierailija
91720/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole taas logiikkaa siinä miksi kommentti menee hyväksyntään 🤔

Tuliko joku teksti esille hyväksyntään menosta?

Minulle tuli "Jotain meni rikki, korjaamme sitä. Yritä hetken kuluttua uudestaan" (jotenkin noin se meni).

Ketju on lukittu.