Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haastattelusss Gregor sanoo, että Bstä tulee humalassa "täysin ärsyttävä" 🤪. Ois kiva nähdä sellainen B!😁
Voin jotenkin uskoa! Voi Greggistä ja vanhoja kunnon aikoja
Toi on muusikkokaveri Gregor.
Aijaa!!!
Täällä on näitä tapauksia, kun munakoiso-biisit kajahtaa ilmoille, kun tulee katseltua videoita. Mulla on nykyään varsinkin töissä aina kuulokkeet (vanhanaikaisesti langalliset) kiinni puhelimessa varmuuden vuoksi. Toki selusta pitää aina varmistaa kuvamateriaalin varalta😂
Vierailija kirjoitti:
Bojtsu ja tää Gregor tykkäävät jauhaa tytöistä.
Mua vähän häiritsi tämä kommentti. Tuli vielä Bojtsun suusta. 🤨
Shippiselitykseni asialle tosin ovat, että Bojan halusi keskeyttää sen Štrasin, koska tämä koitti miettiä, millälailla (jotain stooreja) Bojan on ärsyttävä humalassa. Lisäksi haastattelijan kysymykseen onko faneilla siis mahiksia vain Štras vastasi, Bojan ei 😊
Vierailija kirjoitti:
Täällä on näitä tapauksia, kun munakoiso-biisit kajahtaa ilmoille, kun tulee katseltua videoita. Mulla on nykyään varsinkin töissä aina kuulokkeet (vanhanaikaisesti langalliset) kiinni puhelimessa varmuuden vuoksi. Toki selusta pitää aina varmistaa kuvamateriaalin varalta😂
Mua vaan niin naurattaa tää aihealue, eli mammat ja puhelimista sopimattomilla hetkillä ulos pärähtävä munakoiso-, Grindr Mayhem- yms materiaali :DDDD
Olen jäljessä, mutta aiemmin täällä oltiin sitä mieltä, että aurinkoemoji tarkoittaa, että uuden biisin nimessä on aurinko. Eiköhän aurinkoemoji viittaa vain bändiin ylipäätään, koska heidän logossaan on aurinko?
Vierailija kirjoitti:
Missä niitä pyllykuvia olikaan?
No tässähän sitä 💋
https://www.instagram.com/reel/CxFKTN0NB6P/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat nuoria heteromiehiä. Tietysti tytöt kiinnostaa.
Näyttäis mun silmään vanhemmalta tuo Gregor?
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
F: Did anyone every teach you this, or...?
F: I think I'm lucky to have been able to "shape" my voice by performing a lot. I never had voice lessons, but throughout the years I learned how to control my voice, I learnt how to sing in different spaces, with or without monitors. In the end I learnt that I sing my best when I don't hear much, I just feel the vibrations, so if possible I like to stand in front of the monitors on the stage.
F: Have you ever had issues with your voice?
B: Not serious issues, but it could happen in the future because I've been quite non-chalant about my voice. I'm aware of this and I know I need to take care so I don't lose my voice in 3 years or so.
F: The most important part of taking care of your voice is sleep as that is the only time the vocal cords rest, so if you sleep 7,8 hrs per night, you've already done a lot.
B: (grins) Yup, here we go, that's my first problem.
F: Yup! So, what else are you doing these days, any plans?
B: We currently don't have any gigs planned, the ones that are booked, we think will be cancelled (note: pandemic). We're now finally working on having our own space to rehearse. Most of all, we would like to work on new music as soon as possible.
F: I see, so a new album is already in the works?
B: Nothing is set in stone, but yes.
F: You're the one who writes most of the songs for the band, right, but what is your process?
B: Yea, the first album was in fact in the making since 2017, that's when I wrote Omamljeno telo and Metulji.
F: Metulji, really?
B: Yeah, those two are the oldest songs on this album. My process is just to write the material, play it on my guitar, the melody, lyrics, and then with the band we added the music, and then later together with the producer, where we often need to change and re-do everything. We're all hyped up showing our material to Žare (Producer) and he just says; "Mhmm... delete." (B grins)
To be continued, sorry for all the typos etc, I was rushing :)
Thank you so much for this translation, LadySLO! :)
I'm guessing the first answer in this quote belongs to B? Because some time ago, there was discussion here about whether or not B had taken singing lessons at any point in his life, and I wasn't expecting this interview would bring an answer to that question (maybe?). Could you clarify the translation a bit - do "voice lessons" here refer to speaking voice or also to singing voice? Because I was certain that he would have taken singing lessons, as even the most talented people need some help to hone their voice. I'm very surprised if it's really all natural talent! :o Makes his voice control even more impressive!
Good morning,
yes, that is B's quote, typo! 😅
I think he is specifically talking about singing (that he never had lessons).
I was very surprised about that too.
Maybe he has some lessons since this interview? (
2021) I dont know. If i compare old recordings with this year's, I feel like he is gettng better and better. Perhaps someone who has more singing knowledge can tell.
Pyllykuva, pyllykuva, munakoisoemoji.... 🍆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään saman ikänen ku Kärtsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Saattaa olla.
Pitäis ehkä sanoa pikemminkin että naiset heitä kiinnostaa. Ei tytöt.
Miks pitää erikseen tuoda esille haastattelussa, et kun ollaan kaverin kanssa niin lähinnä puhutaan naisista. Bojan, Bojan ...😚
Ihanaa, oon viimeinkin vieroittunut tästä ketjusta🎉 Viikkoon en oo käynyt kuin pari kertaa kurkkaamassa viimeisen sivun viestit. Yhtäkkiä vain mielenkiinto lopahti. Kärtsän mv-lanseeraus toki kiinnostaa paljon, JO Suomen keikkojen sujuminen toki myös. Mutta enää en odota/usko, että J&B on mitään muuta kuin kavereita. Huh, 6kk tähän menikin. Carry on, te muut💪
Vierailija kirjoitti:
Tumblrista poimittua sormusten tarkastelua, jotkut kun täälläkin rakastavat tutkia niitä 😂 (Älkää ottako liian tosissaan)
https://www.tumblr.com/marswasnothere/728086581450309632?source=share
J & B ihanat samikset :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän häiritsi tämä kommentti. Tuli vielä Bojtsun suusta. 🤨
Shippiselitykseni asialle tosin ovat, että Bojan halusi keskeyttää sen Štrasin, koska tämä koitti miettiä, millälailla (jotain stooreja) Bojan on ärsyttävä humalassa. Lisäksi haastattelijan kysymykseen onko faneilla siis mahiksia vain Štras vastasi, Bojan ei 😊
Kirjoitetusta tekstistä on myös vähän hankala tarkistaa äänenpainoa - vitsaileeko vai onko ärsyyntynyt vai millä tavalla sanoo. En ota itse kantaa siihen millä mielellä B tuon vastauksen antaa, mutta tuli vain mieleen. :)
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, oon viimeinkin vieroittunut tästä ketjusta🎉 Viikkoon en oo käynyt kuin pari kertaa kurkkaamassa viimeisen sivun viestit. Yhtäkkiä vain mielenkiinto lopahti. Kärtsän mv-lanseeraus toki kiinnostaa paljon, JO Suomen keikkojen sujuminen toki myös. Mutta enää en odota/usko, että J&B on mitään muuta kuin kavereita. Huh, 6kk tähän menikin. Carry on, te muut💪
Niin ne shipit hiipuu, mut tällä Annaliisalla Kärtsän kuolaus pysyy ja on voimissaan!! 😘
K sai loman taas yhteistyössä Tjäreborgin kanssa, hyväK! 💪 olisi ollut aika kallis itse maksaa 😅
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Kyllä se on mahdollista! Onnea! 💚💚💚 kyllä se arki kummasti auttaa ja herättää horrostilasta 💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ne shipit hiipuu, mut tällä Annaliisalla Kärtsän kuolaus pysyy ja on voimissaan!! 😘
Jep, annaliisat going strong! 💪 Itse kanssa huomannut, ettei K/B ole oikeasti kiinnostanut shippimielessä enää hetkeen muuten kuin läpällä (realisti minussa on aina tiennyt että kyseessä on oikeastikin vain mieletön bromance), mutta sekä K että JO kiinnostaa edelleen ihan omina itsenään. Uutta musaa ja videota tulossa molemmilta, ensi viikolla JO Suomessa,... mikäs tässä on risteillessä 😍
Missä niitä pyllykuvia olikaan?