Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
90761/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkö B keskaria 😏 viimeisessä kuvassa, jotkut pohtivat. On muuten nuo Bn viikset aika...ärtsyt!😉

https://instagram.com/stories/madam_cyka/3189815044291725681?utm_source…

Vierailija
90762/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojtsu ja tää Gregor tykkäävät jauhaa tytöistä.

Yllättävää, mutta hei: tässä it's hevosen suusta. Katson mielenkiinnolla miten nämä shippaajat vääntävät tämän itse B:n sanoman taas tukemaan omaa maailmankuvaansa 🍿

Onko sulle sellainen termi kuin biseksuaalisuus tuttu? Mietin vaan.

(Ja ei, en usko että K&B on enempää kuin kavereita. Ärsyttää vaan tämä heteropakotus.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
90763/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttääkö B keskaria 😏 viimeisessä kuvassa, jotkut pohtivat. On muuten nuo Bn viikset aika...ärtsyt!😉

https://instagram.com/stories/madam_cyka/3189815044291725681?utm_source…

No mitäpä lottoat? Varmana miettii tollasen toiminnan tuoksinassa, että asettelen mun sormet vaivihkaa näin ja näyttelen keskaria vaikkei sitä kukaan normaali huomaakaan. 

Vierailija
90764/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävää, mutta hei: tässä it's hevosen suusta. Katson mielenkiinnolla miten nämä shippaajat vääntävät tämän itse B:n sanoman taas tukemaan omaa maailmankuvaansa 🍿

(Ja ei, en usko että K&B on enempää kuin kavereita. Ärsyttää vaan tämä heteropakotus.)

Onko sulle sellainen konsepti kuin "pidä huoli omista asioistasi" tuttu? Jos kuunnellaan mitä B itse sanoo eikä spekuloida ja käännellä hänen sanojaan. Ei kuulu meille hänen suuntautumisensa mitenkään

Vierailija
90765/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärdellä on taas aavistuksenomaisen kireä äånensävy

Vierailija
90766/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Huomasitteko jo Janin muistutukset tämän illan JOn IG- ja Tiktok-livestä? Löytyvät kätsysti Tumblerista jossa on myös jo monia näistä tehtyjä giffejä.

VAROITUS: Avatkaa vain kun voitte huokailla/kiljua/hyperventiloida rauhassa, hän on KUUMA ja lähettää suukkoja! Luvassa "exclusive news"!

https://www.tumblr.com/leopardom/728200151146037248/reminder-to-tune-in…

https://www.tumblr.com/musicalislife/728201601316241408/exclusive-news-…

Heti ensimmäisenä aamusta näin Janin ja oli ihana ...

Se stoorin kuva CNN Breaking news, jossa Anderson Cooper oli hauska. (Ja juu, näen merkityksiä kaikkialla) 

Vierailija
90767/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K sai loman taas yhteistyössä Tjäreborgin kanssa, hyväK! 💪 olisi ollut aika kallis itse maksaa 😅[/quote.]

..ja minä poika vastaan en mistään vastaa..

Vierailija
90768/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Huomasitteko jo Janin muistutukset tämän illan JOn IG- ja Tiktok-livestä? Löytyvät kätsysti Tumblerista jossa on myös jo monia näistä tehtyjä giffejä.

VAROITUS: Avatkaa vain kun voitte huokailla/kiljua/hyperventiloida rauhassa, hän on KUUMA ja lähettää suukkoja! Luvassa "exclusive news"!

https://www.tumblr.com/leopardom/728200151146037248/reminder-to-tune-in…

https://www.tumblr.com/musicalislife/728201601316241408/exclusive-news-…

Heti ensimmäisenä aamusta näin Janin ja oli ihana ...

Se stoorin kuva CNN Breaking news, jossa Anderson Cooper oli hauska. (Ja juu, näen merkityksiä kaikkialla) 

Mikä merkitys?

Vierailija
90769/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en muuten välitä nähdä rumaa Käärijää kauniin Bojanin keikalla. Oon pettynyt, jos K tulee sinne kukkoilemaan. Älä tule, ei me sua tulla katsomaan.

Arvaa kuka haluu nähä nätin Kn siellä? Sun kaunis Bojan.

Vierailija
90770/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei samaa jankkausta tänään?

Vierailija
90771/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en muuten välitä nähdä rumaa Käärijää kauniin Bojanin keikalla. Oon pettynyt, jos K tulee sinne kukkoilemaan. Älä tule, ei me sua tulla katsomaan.

Miksi suhtaudut käärijään noin? Eikö lähes jokainen Joksufani nimenomaan nauti K-ulottuvuudesta, vai olitko JO-fani ennen euroviisuja?

Vierailija
90772/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💓💗💓

Vierailija
90773/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ne kovinkaan matched arkiminuuksiensa kanssa.

Vierailija
90774/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärdellä on taas aavistuksenomaisen kireä äånensävy

No on kyllä. Se selvästi vihaa tota mainostamista ja ehkä saa kuraa päällensä siitäkin, kuka tietää. Samanlainen jäpättävä kiree ääni ja puhetyyli ku aiemmin esim just Malediiveilla. Ja jännästi puheeseen tulee toi savolainen murre myös ku tarpeeksi vtuttaa.

Vierailija
90775/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molempien arkiminät on aika suloisen ja herkän oloisia.

Vierailija
90776/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molempien arkiminät on aika suloisen ja herkän oloisia.

Enpä tiedä. Ihminen, josta tulee kännissä poikkeuksellisen ärsyttävä, peittelee jotain arkiminuudessaankin. Nimim. Kokemusta on.

Vierailija
90777/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja B ei halua nähdä noin sisältä rumaa fania keikallaan, että voit sinäkin jäädä kotiin

Vierailija
90778/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojanista tulee varmaan täysi kusipää kännissä. Sellasia viboja siitä aistin

Musta tuntuu, et tän ketjun päähenkilöt voi molemmat olla kännissä aikamoisia. 😅

Vierailija
90779/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💓💗💓

Haluat itse että se olis niin. Sun kuvitelmat on sun kuvitelmia.

Sua se ei ainakaan sinne haluais.

Vierailija
90780/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulle sellainen konsepti kuin "pidä huoli omista asioistasi" tuttu? Jos kuunnellaan mitä B itse sanoo eikä spekuloida ja käännellä hänen sanojaan. Ei kuulu meille hänen suuntautumisensa mitenkään

Hyvänen aika nyt, ei niin henkilökohtaista asiaa kuin seksuaalinen suuntautuminen julisteta missään haastiksessa tuosta vaan ohimennen. Järki hoi äly älä jätä! 

Ketju on lukittu.