Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojtsu ja tää Gregor tykkäävät jauhaa tytöistä.
Yllättävää, mutta hei: tässä it's hevosen suusta. Katson mielenkiinnolla miten nämä shippaajat vääntävät tämän itse B:n sanoman taas tukemaan omaa maailmankuvaansa 🍿
Onko sulle sellainen termi kuin biseksuaalisuus tuttu? Mietin vaan.
(Ja ei, en usko että K&B on enempää kuin kavereita. Ärsyttää vaan tämä heteropakotus.)
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö B keskaria 😏 viimeisessä kuvassa, jotkut pohtivat. On muuten nuo Bn viikset aika...ärtsyt!😉
https://instagram.com/stories/madam_cyka/3189815044291725681?utm_source…
No mitäpä lottoat? Varmana miettii tollasen toiminnan tuoksinassa, että asettelen mun sormet vaivihkaa näin ja näyttelen keskaria vaikkei sitä kukaan normaali huomaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää, mutta hei: tässä it's hevosen suusta. Katson mielenkiinnolla miten nämä shippaajat vääntävät tämän itse B:n sanoman taas tukemaan omaa maailmankuvaansa 🍿
(Ja ei, en usko että K&B on enempää kuin kavereita. Ärsyttää vaan tämä heteropakotus.)
Onko sulle sellainen konsepti kuin "pidä huoli omista asioistasi" tuttu? Jos kuunnellaan mitä B itse sanoo eikä spekuloida ja käännellä hänen sanojaan. Ei kuulu meille hänen suuntautumisensa mitenkään
Kärdellä on taas aavistuksenomaisen kireä äånensävy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Huomasitteko jo Janin muistutukset tämän illan JOn IG- ja Tiktok-livestä? Löytyvät kätsysti Tumblerista jossa on myös jo monia näistä tehtyjä giffejä.
VAROITUS: Avatkaa vain kun voitte huokailla/kiljua/hyperventiloida rauhassa, hän on KUUMA ja lähettää suukkoja! Luvassa "exclusive news"!
https://www.tumblr.com/leopardom/728200151146037248/reminder-to-tune-in…
https://www.tumblr.com/musicalislife/728201601316241408/exclusive-news-…
Heti ensimmäisenä aamusta näin Janin ja oli ihana ...
Se stoorin kuva CNN Breaking news, jossa Anderson Cooper oli hauska. (Ja juu, näen merkityksiä kaikkialla)
Vierailija kirjoitti:
K sai loman taas yhteistyössä Tjäreborgin kanssa, hyväK! 💪 olisi ollut aika kallis itse maksaa 😅[/quote.]
..ja minä poika vastaan en mistään vastaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Huomasitteko jo Janin muistutukset tämän illan JOn IG- ja Tiktok-livestä? Löytyvät kätsysti Tumblerista jossa on myös jo monia näistä tehtyjä giffejä.
VAROITUS: Avatkaa vain kun voitte huokailla/kiljua/hyperventiloida rauhassa, hän on KUUMA ja lähettää suukkoja! Luvassa "exclusive news"!
https://www.tumblr.com/leopardom/728200151146037248/reminder-to-tune-in…
https://www.tumblr.com/musicalislife/728201601316241408/exclusive-news-…
Heti ensimmäisenä aamusta näin Janin ja oli ihana ...
Se stoorin kuva CNN Breaking news, jossa Anderson Cooper oli hauska. (Ja juu, näen merkityksiä kaikkialla)
Mikä merkitys?
Vierailija kirjoitti:
Mä en muuten välitä nähdä rumaa Käärijää kauniin Bojanin keikalla. Oon pettynyt, jos K tulee sinne kukkoilemaan. Älä tule, ei me sua tulla katsomaan.
Arvaa kuka haluu nähä nätin Kn siellä? Sun kaunis Bojan.
Ei samaa jankkausta tänään?
Vierailija kirjoitti:
Mä en muuten välitä nähdä rumaa Käärijää kauniin Bojanin keikalla. Oon pettynyt, jos K tulee sinne kukkoilemaan. Älä tule, ei me sua tulla katsomaan.
Miksi suhtaudut käärijään noin? Eikö lähes jokainen Joksufani nimenomaan nauti K-ulottuvuudesta, vai olitko JO-fani ennen euroviisuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💓💗💓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ne kovinkaan matched arkiminuuksiensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kärdellä on taas aavistuksenomaisen kireä äånensävy
No on kyllä. Se selvästi vihaa tota mainostamista ja ehkä saa kuraa päällensä siitäkin, kuka tietää. Samanlainen jäpättävä kiree ääni ja puhetyyli ku aiemmin esim just Malediiveilla. Ja jännästi puheeseen tulee toi savolainen murre myös ku tarpeeksi vtuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molempien arkiminät on aika suloisen ja herkän oloisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molempien arkiminät on aika suloisen ja herkän oloisia.
Enpä tiedä. Ihminen, josta tulee kännissä poikkeuksellisen ärsyttävä, peittelee jotain arkiminuudessaankin. Nimim. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Ja B ei halua nähdä noin sisältä rumaa fania keikallaan, että voit sinäkin jäädä kotiin
Vierailija kirjoitti:
Bojanista tulee varmaan täysi kusipää kännissä. Sellasia viboja siitä aistin
Musta tuntuu, et tän ketjun päähenkilöt voi molemmat olla kännissä aikamoisia. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💓💗💓
Haluat itse että se olis niin. Sun kuvitelmat on sun kuvitelmia.
Sua se ei ainakaan sinne haluais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulle sellainen konsepti kuin "pidä huoli omista asioistasi" tuttu? Jos kuunnellaan mitä B itse sanoo eikä spekuloida ja käännellä hänen sanojaan. Ei kuulu meille hänen suuntautumisensa mitenkään
Hyvänen aika nyt, ei niin henkilökohtaista asiaa kuin seksuaalinen suuntautuminen julisteta missään haastiksessa tuosta vaan ohimennen. Järki hoi äly älä jätä!
Näyttääkö B keskaria 😏 viimeisessä kuvassa, jotkut pohtivat. On muuten nuo Bn viikset aika...ärtsyt!😉
https://instagram.com/stories/madam_cyka/3189815044291725681?utm_source…