Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en muuten välitä nähdä rumaa Käärijää kauniin Bojanin keikalla. Oon pettynyt, jos K tulee sinne kukkoilemaan. Älä tule, ei me sua tulla katsomaan.
Ja B ei halua nähdä noin sisältä rumaa fania keikallaan, että voit sinäkin jäädä kotiin
Miksi pitää kriittisille vastata noin ilkeästi? He vain koittavat pahoittaa sinun mielesi ja päiväsi, ihme juttu, jos se hetkauttaa sinua. Ei mua ainakaan.
Älä huoli, ei millään tavalla hätkäyttänyt. Päätin vastata, kun alkuperäinen kommentoija ei nähnyt kuinka ironinen tilanne on 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärdellä on taas aavistuksenomaisen kireä äånensävy
No on kyllä. Se selvästi vihaa tota mainostamista ja ehkä saa kuraa päällensä siitäkin, kuka tietää. Samanlainen jäpättävä kiree ääni ja puhetyyli ku aiemmin esim just Malediiveilla. Ja jännästi puheeseen tulee toi savolainen murre myös ku tarpeeksi vtuttaa.
Mä luulen että tuo on vaan sen official-mode. 😂 Siis yrittää olla virallinen ja asiallinen mutta kuulostaa sitten kireältä kun puheen vauhti kiihtyy mitä pidemmälle paasaus menee. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö B keskaria 😏 viimeisessä kuvassa, jotkut pohtivat. On muuten nuo Bn viikset aika...ärtsyt!😉
https://instagram.com/stories/madam_cyka/3189815044291725681?utm_source…No mitäpä lottoat? Varmana miettii tollasen toiminnan tuoksinassa, että asettelen mun sormet vaivihkaa näin ja näyttelen keskaria vaikkei sitä kukaan normaali huomaakaan.
Ei ollut mielipiteeni, kerroin vain huvittuneena, että tästäkin jotkut vetelee johtopäätöksiä. Täällä oli aiemmin linkattu tästä asiasta twitteristä tai jostain, ja satuin huomaaman madamen stooreissa tämän. Siis olen samaa mieltä kanssasi. Sorry, jos olin epänormaalin epäselvä ilmaisuissani!😵💫
Tässä on Kärtsyli hieman känösessä
https://www.instagram.com/reel/CsNNZ1Iol5S/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä. Se selvästi vihaa tota mainostamista ja ehkä saa kuraa päällensä siitäkin, kuka tietää. Samanlainen jäpättävä kiree ääni ja puhetyyli ku aiemmin esim just Malediiveilla. Ja jännästi puheeseen tulee toi savolainen murre myös ku tarpeeksi vtuttaa.
Mä luulen että tuo on vaan sen official-mode. 😂 Siis yrittää olla virallinen ja asiallinen mutta kuulostaa sitten kireältä kun puheen vauhti kiihtyy mitä pidemmälle paasaus menee. 😂
Hyvää mainosta Tsäreborgille, jos sen maksamalta lomalta tullaan tatti otsassa takaisin.
Mitenköhän kännissä B oli siinä CCC videossa
Vierailija kirjoitti:
K nojaa T:tä kohti kuin ihastunut neitonen.. 🔥🔥🔥🔥💚
No en nyt sanois. Taitaa niillä aika paljon olla tilaa välissä ja katsovat molemmat kameraan poseeraten. Mutta on se hyvä että tällä palstalla näkee myös toisenlaisia harhaisia tulkintoja!
Vierailija kirjoitti:
Näitä on pari, niin en ole varma, kumpaa meinaat. Jokatapauksessa kännissä ja toisessa myös K.
Mihinköhän viittaa chroma green studio7 uudessa stoorissa? 🤔😮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en muuten välitä nähdä rumaa Käärijää kauniin Bojanin keikalla. Oon pettynyt, jos K tulee sinne kukkoilemaan. Älä tule, ei me sua tulla katsomaan.
Arvaa kuka haluu nähä nätin Kn siellä? Sun kaunis Bojan.
Onkohan ne kovinkaan matched arkiminuuksiensa kanssa.
Molempien arkiminät on aika suloisen ja herkän oloisia.
Älä naurata, mites nyt? Kärde herkän ja suloisen oloisena..
Miten joku voikaan näyttää niin kuumalta tollasissa uimasortseissa, ihan sama kirkkaan pinkit tai tylsät beessit 🥵🍆🍑🥵 Joo, yritän tässä keskittyä ja jatkaa työtekoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ne kovinkaan matched arkiminuuksiensa kanssa.
Molempien arkiminät on aika suloisen ja herkän oloisia.
Älä naurata, mites nyt? Kärde herkän ja suloisen oloisena..
Kärde on artisti. Jere on arkiminä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on Kärtsyli hieman känösessä
https://www.instagram.com/reel/CsNNZ1Iol5S/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Kärtsykkä oli jotenkin niin hentoisempi ja eteerisempi olemukseltaan, sekä kasvoiltaan, että "auraltaan" vielä viisupöhinässä. Miten sen nyt selittäs
K. is very good at keeping our attention on the video that is about to come out by giving us small portions every day.
K on saanut vähemmän tykkäyksiä tommyn kuvien niitten tykkäykset ovat 57k tai 45k ja presidentin kuva on jottain 117k niin tuntuu monia ei kiinnostavan tommy kuvat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä varmasti ota Tzääreborin lomaa. Mieluummin meen vaikka mökkihuussiin nettiin viikoks 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💓💗💓
Haluat itse että se olis niin. Sun kuvitelmat on sun kuvitelmia.
Eri, mutta olisi kyllä aika erikoista, jos B ei haluaisi poikaystäväänsä keikalle. Varsinkin kun hän on itse kertonut, että K tullaan ilman muuta näkemään heidän kanssaan lavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä on pari, niin en ole varma, kumpaa meinaat. Jokatapauksessa kännissä ja toisessa myös K.
Eikös täällä jo aiemmin käytetty siitä aamuöisestä eurolavakohelluksesta nimeä kolmen promillen cha cha cha.😉
Vierailija kirjoitti:
K on saanut vähemmän tykkäyksiä tommyn kuvien niitten tykkäykset ovat 57k tai 45k ja presidentin kuva on jottain 117k niin tuntuu monia ei kiinnostavan tommy kuvat
Hyvä. Ne, joita ei kiinnosta, voivat nostaa kytkintä. Ei haittaa.
Jännä jos Bojan ollut känniääliö viisuissa koko ajan Jeren ollessa selvinpäin (Jerehän joi vain Are you -iltana ja finaalin jälkeen, siinä missä Joksut pämppäilivät aika ahkerasti) ja viisujen jälkeen Jere hokee vain Bojan, Bojan, Bojan. :)