Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
90701/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityishlö-ääliö suksi sanonko mihin. Älä tuo keskusteluun ihmisten nimiä ketkä tänne ei kuulu. Menee helposti kunnianloukkauksen puolelle, kun alat arvostelemaan ja jauhaan pskaa.

Vierailija
90702/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

Flora starts by introducing him by saying he is someone who is amazing at everything he does, singing, hosting and also, there's a rumour he might start acting as well. 

B says he's now feeling shy/uncomfortable since she described him in such a lovely way.

She says that she posted Story asking the audience to post questions for him and her IG went on fire, she says she's never received so many questions and many of them really good questions. (B: Really?) 

First question, how are you?

B: I'm great except I've had a cold for a month (but don't worry, I tested (for covid), it seems my immune system can't recover so I'm also having some issues with my voice. But other than that, I'm great. You?

F: Your eyes still sparkle, so I think you're still doing okay. I'm great as well, happy to finally be able to interview you. I enjoyed your concert very much.

B: Thank you, me too.

F: First, tell me how do you feel now after the concert in Cvetličarna, your biggest concert so far, RTVSLO recorded your performance, I'm sure there were a lot of preparations for this gig, tell us a little about that.

B: Yeah, it was quite hectic because we didnt know if until very last minute if we were able to do this gig (due to pandemic), we were preparing ourselves to cancel it but then somehow it worked out and within 1 month we had to get ready, not all our songs were ready so we spent many nights working with our producer to get the album ready.

F: I remember seeing your IG posts from that time, you were recording the album, on top of that you were also filming the tv series and then went straight to the concert, literally. I remember thinking, how does he do this, how is his voice always on point? (Note: she is singer too)

B: Thank you.

Million thanks to you! Oh I love that Cvetlicarna concert so much 🧡🧡🧡🧡💛💛💛💛💚💚💚💚

This seems very nice and somehow comfortable interview. I mean the surroundings look so comfy but also the atmosphere. Bojans smile and how he is looks so relaxed compared to maybe some other places.

🧦🧦 🧶

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
90703/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekistä vielä sen verran jos kaikille on nyt tullut selväksi että Warnerilla ja Kärden manageritiimin jäsen ja ne nimet 😁, että oli muuten kanssa aivan älyttömän mukava tyyppi.

T. Se Amsterdamin viisukonsertissa mellastanut

Vierailija
90704/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko oikeasti sitä mieltä että Käärijällä ei ole varaa yöpyä yhtä tai kahta yötä hotellissa Turku/Tampere? Varmaan saa huoneen ihan ilmaiseksi jos soittaa hotelliin ja kysyy (tekee jonkun mainospostauksen). Jokerit on Suomessa vaan 3 päivää, ei hänelle mikään raskas kiertue jos hengailee mukana ja käy vetää yhden biisin lavalla. Olihan Bojankin täällä muutaman päivän omakustanteisesti?

Ei siitä olekaan kyse.. joillakin on vain pakkomielle, että K:n on tehtävä se YKSIN, jos tiedät mitä tarkoitan. Jos K ei ole yksin, on kiertueella kulkeminen heille yhtä tyhjän kanssa. K menee mukaan jos ehtii/haluaa jaa sillä sipuli.

Kenellä täällä on tollainen pakkomielle? En ole nähnyt yhtään viestiä jossa korostettaisiin noin että täytyy mennä yksin.

Minä olen... siksihän nuo täällä jankkaa siitä että "kyllähän K voi mennä äijäporukalla 3 päiväksi pois kotoa" jne. Ja sia on sanottu suoraan useasti mutta kuukausien varrella, tyyliin: "minulta se ainakin pilaisi kaikki fiilikset jos K ei mene yksin Sloveniaan/keikoille"

Miten sä saat äijäporukasta yksin menemisen? Ymmärrätkö porukka-sanan merkityksen?

Äläkä jotain toisten vanhoja viestejä ala pistää mun suuhun jostain Slovenian matkoista.

Vierailija
90705/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en aio kääntää tunteita äidilliseksi tosiaan, saa sitä vanhempikin nainen nauttia nuorista miehistä. Ja tää on pelkästään mielikuvitusleikkiä kaikki muutenkin niin mitä sitten. Ei tästä kukaan helvettiin ole menossa.

Oikeassa taidat olla, mutta edelleen hävettää. Olisipa tuo B nyt edes 30 täyttänyt🙈

Älähän nyt, 24v. on kuitenkin aikuinen mies, vaikka nuori onkin. Itse otan ilon irti juuri tosta nuoruudesta. Ihana katsella ja ihailla. Nuoret ihmiset on ihania (enkä ole mikään mummeli vaikka aloin omissa korvissanikin sellaiselta kuulostaan, alle 50v. olen itse) ja 24-vuotias on vielä (jopa Bojanin kaltainen multitalentti) vähän tyhjä taulu, jotenkin viaton ja niin elämää täynnä. Kaikki on alussa ja edessä.

3-kymppinen on ... no 3-kymppinen. Nuorihan sekin on vielä, ainakin omasta vinkkelistä katsottuna. Mutta jo niin aikuinen, että alkaa näkyä todellisuus ja tavat, jopa pieni kyynisyys. Elämä on jo antanut opetuksia.

Nuoruus on ainutlaatuista ja ihanaa. Olisi ihanaa olla vielä kerran nuori!

Ihailu on ihan ok, mutta en minä ainakaan haluaisi, että oman 24-vuotiaan tyttäreni perään kuolaisi lauma 50-vuotiaita miehiä.. Kuulostaa aina pahemmalta kun vaihtaa sukupuolet

Poikien äitinä ei kuulosta. Itsellä on parikymppiset pojat, en todellakaan olisi ilahtunut et itseni ikäinen nainen lähestyis heitä tai heillä olis jotain sutinaa. Mut enhän minä toki sille mitään voisi edes, paitsi puhua järkeä kaikille osapuolille.

Mut eihän mullakaan mitään muuta ole ku ihailua, en ole menossa harrastamaan seksiä kenenkään 24-vuotiaan kanssa tästä. No pakko sanoa et toki menisin jos tilaisuus tulis ... Mut SE ei ollut nyt se pääasia... 🥴Äh. Äitiyttä ei kannata nyt sekoittaa tähän.

Ähmm ähmm hirvee selityksen maku 🤣😋😋

Vierailija
90706/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kuulkaas tää meno sitte vaan kiihtyy loppuviikkoa kohti. 😂 Siveyden sipuleita on varoitettu. 😂

Vierailija
90707/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ihmiset kypsyy niin hitaasti et monet 30-35v. ovat tosi lapsellisia ja pitävät itseään nuorina. Ei ole parisuhteita tai perheitä. Töitä tms.

Vierailija
90708/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto vie, olin ottanu junalipusta screenshotin ja ku konnari tuli tarkastamaan, niin tietysti lävähti kännykältä Kärden tissit megalähikuvassa ku olin ottanu screenin just lippuscreenin jälkeen. Jep jep jep. Oon vielä vakituinen sarjalippumatkustaja. 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄

Huutista 🤣 Mun pitää olla varovainen omien junalippujen kanssa perjantaina, kuitenkin pärähtää ICIP-video tai Tumpun kiimaiset gifit/screenshotit siitä konnarin silmien iloksi 🤭

- Jossu

Vierailija
90709/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen, eikö tän palstan pitäis olla jo kiinni?

Vierailija
90710/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta menee kiinni 23.01

https://www.instagram.com/p/CxEInamNYTQ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Tässä on Joker out subsien kääntämä kiva haastattelu Bojanista ja toisesta slovenialaismuusikosta. Tosin vuodelta 2021 mutta herra on sama, jonka kanssa Bojan esiintyy 5.10.23

Bojan kertoo mm. biisienteosta ym. ihan mielenkiintoista.

Vierailija
90711/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
90712/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oops, I forgot to write the title - this is the first part of Alkimija based interview with B. I shared the video earlier today.

Ei hätää, mä jo odotinkin innoissani selkoa siitä, mistä he puhuivat! 😊

Kiitos kun viitsit tehdä noin paljon töitä kääntääksesi haastattelua! 🥰

Vierailija
90713/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Huomasitteko jo Janin muistutukset tämän illan JOn IG- ja Tiktok-livestä? Löytyvät kätsysti Tumblerista jossa on myös jo monia näistä tehtyjä giffejä.

VAROITUS: Avatkaa vain kun voitte huokailla/kiljua/hyperventiloida rauhassa, hän on KUUMA ja lähettää suukkoja! Luvassa "exclusive news"!

https://www.tumblr.com/leopardom/728200151146037248/reminder-to-tune-in…

https://www.tumblr.com/musicalislife/728201601316241408/exclusive-news-…

Vierailija
90714/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumblrista poimittua sormusten tarkastelua, jotkut kun täälläkin rakastavat tutkia niitä 😂 (Älkää ottako liian tosissaan)

https://www.tumblr.com/marswasnothere/728086581450309632?source=share

Vierailija
90715/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 pv Tampeen keikkaan!

Vierailija
90716/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flora starts by introducing him by saying he is someone who is amazing at everything he does, singing, hosting and also, there's a rumour he might start acting as well. 

B says he's now feeling shy/uncomfortable since she described him in such a lovely way.

She says that she posted Story asking the audience to post questions for him and her IG went on fire, she says she's never received so many questions and many of them really good questions. (B: Really?) 

First question, how are you?

B: I'm great except I've had a cold for a month (but don't worry, I tested (for covid), it seems my immune system can't recover so I'm also having some issues with my voice. But other than that, I'm great. You?

F: Your eyes still sparkle, so I think you're still doing okay. I'm great as well, happy to finally be able to interview you. I enjoyed your concert very much.

B: Thank you, me too.

F: First, tell me how do you feel now after the concert in Cvetličarna, your biggest concert so far, RTVSLO recorded your performance, I'm sure there were a lot of preparations for this gig, tell us a little about that.

B: Yeah, it was quite hectic because we didnt know if until very last minute if we were able to do this gig (due to pandemic), we were preparing ourselves to cancel it but then somehow it worked out and within 1 month we had to get ready, not all our songs were ready so we spent many nights working with our producer to get the album ready.

F: I remember seeing your IG posts from that time, you were recording the album, on top of that you were also filming the tv series and then went straight to the concert, literally. I remember thinking, how does he do this, how is his voice always on point? (Note: she is singer too)

B: Thank you.

LadySlo thank you so much for translating the podcast into english! <3

Vierailija
90717/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en aio kääntää tunteita äidilliseksi tosiaan, saa sitä vanhempikin nainen nauttia nuorista miehistä. Ja tää on pelkästään mielikuvitusleikkiä kaikki muutenkin niin mitä sitten. Ei tästä kukaan helvettiin ole menossa.

Oikeassa taidat olla, mutta edelleen hävettää. Olisipa tuo B nyt edes 30 täyttänyt🙈

Älähän nyt, 24v. on kuitenkin aikuinen mies, vaikka nuori onkin. Itse otan ilon irti juuri tosta nuoruudesta. Ihana katsella ja ihailla. Nuoret ihmiset on ihania (enkä ole mikään mummeli vaikka aloin omissa korvissanikin sellaiselta kuulostaan, alle 50v. olen itse) ja 24-vuotias on vielä (jopa Bojanin kaltainen multitalentti) vähän tyhjä taulu, jotenkin viaton ja niin elämää täynnä. Kaikki on alussa ja edessä.

3-kymppinen on ... no 3-kymppinen. Nuorihan sekin on vielä, ainakin omasta vinkkelistä katsottuna. Mutta jo niin aikuinen, että alkaa näkyä todellisuus ja tavat, jopa pieni kyynisyys. Elämä on jo antanut opetuksia.

Nuoruus on ainutlaatuista ja ihanaa. Olisi ihanaa olla vielä kerran nuori!

Ihailu on ihan ok, mutta en minä ainakaan haluaisi, että oman 24-vuotiaan tyttäreni perään kuolaisi lauma 50-vuotiaita miehiä.. Kuulostaa aina pahemmalta kun vaihtaa sukupuolet

Mun tytär on 34, eikä näytä päivääkään yli 19 vuotiaalta. Kyllä sen perään kuolaa tyypit parikymppisestä yli viiskymppisiin. Tyttäreni on hyvin pieni, sievä ja sosiaalinen ja mielellään tutustuu ja keskustelee kaikenikäisten ihmisten kanssa, että en tiedä todellisuudessa millaista seuraa kukin sitten hakee. Toiset vaan juttutuulella ja toisilta tulee suoria ehdotuksia, niin mulle on kerrottu :) mutta jos ne suorat ehdotukset tietyntyyppisiltä miehiltä (jotka luulee tekevänsä kaadon jokaisen naisen kohdalla) niin se on se, joka on kuulemma yök.

Vierailija
90718/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Huomasitteko jo Janin muistutukset tämän illan JOn IG- ja Tiktok-livestä? Löytyvät kätsysti Tumblerista jossa on myös jo monia näistä tehtyjä giffejä.

VAROITUS: Avatkaa vain kun voitte huokailla/kiljua/hyperventiloida rauhassa, hän on KUUMA ja lähettää suukkoja! Luvassa "exclusive news"!

https://www.tumblr.com/leopardom/728200151146037248/reminder-to-tune-in…

https://www.tumblr.com/musicalislife/728201601316241408/exclusive-news-…

Heti ensimmäisenä aamusta näin Janin ja oli ihana ...

Vierailija
90719/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä jollekin mullekin käynyt niin, että olet käynyt treffeillä, mutta olet lähinnä odottanut, että koska pääset puhumaan treffi seuralle Kärtsästä ja Jokereista? Itse olin alkukesästä niin huumassa näihin poikiin, etten oikein jaksanut keskittyä kenenkään tutustumiseen. En olisi uskonut, että vaivun fanituksessa näin syvälle suohon. Onneksi asia on helpottanut ja aivoissa raksuttaa nykyään muutkin asiat. Jos ei sitten tule takapakkia lähiviikkojen takia.

Vierailija
90720/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä jollekin mullekin käynyt niin, että olet käynyt treffeillä, mutta olet lähinnä odottanut, että koska pääset puhumaan treffi seuralle Kärtsästä ja Jokereista? Itse olin alkukesästä niin huumassa näihin poikiin, etten oikein jaksanut keskittyä kenenkään tutustumiseen. En olisi uskonut, että vaivun fanituksessa näin syvälle suohon. Onneksi asia on helpottanut ja aivoissa raksuttaa nykyään muutkin asiat. Jos ei sitten tule takapakkia lähiviikkojen takia.

Tuttu juttu. Tuntuu, että kaikki muut aiheet on ihan turhia. On mullakin helpottanut, eikä jokerit putkahda joka keskusteluun enää.

Ketju on lukittu.