Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
90081/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on kriisiytymässä. Kaikki merkit ilmassa.

Viime aikaiset ketjun lukitukset oli vasta alkusoittoa.

Eikö voitais nyt edes tämän viikon olla hiukan suvaitsevaisempia? Ettei blokattaisi pois sitä faktaa, että K ja T julkaisevat icipin ja musiikkivideon perjantaina. Ja sallittaisiin keskustelu myös siitä? Kyseessä kuitenkin iso ja tärkeä juttu Käärijälle/Jerelle.

Olen aivan varma että B ja muut Joksut odottavat icipiä ihan yhtä kiihkeästi kuin useimmat muutkin K-fanit. Ja B on tietysti innoissaan ystävänsä puolesta. Ja jos joku on tästä toista mieltä, niin sitten heidän käsityksensä B:stä on aivan omituinen ja vääristynyt.

Vierailija
90082/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa että tää ketju on auki. Ja hyvä että on varaketjukin. 2 ketjua on toisaalta hyvä koska huomasin nyt aamulla että siinä toisessa on kuitenkin liikaa T fiilistelyä mun makuun.

Mikä on varaketjun nimi? Miksi ja milloin se on perustettu?

Kääriä keikat ja somejulkaisut. Perustettiin, koska jotkut halusi puhua enemmän myös Tstä ja täällä se oli joillekin vähän myrkkyä. Semmonen hyvänmielen ketju ollut toistaiseksi. Vähemmän viestejä, joten K linkit ei myöskään häviä sinne sekaan.

Ai se on nykyään varaketju. Olen siellä ollutkin näiden tämän ketjun lukitusten aikana. Asiallinen ketju ja todiaan hyvän mielen ketjukin. Trollausta vähemmän kuin täällä. Tätä ketjua nimittävät emo-ketjuksi.

Varaketjusta on puhuttu kyllä jo ennen tuota ketjua. Ilmeisesti se oli joku toinen ketju ja ehkä sitten lakkautettu, lukittu kokonaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
90083/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että JO esittää huomisessa livessä uuden sinkun, studioversio julkaistaan to-pe välisenä yönä heti keskiyön jälkeen ja mv näytetään pe-illan vlogissa.

Manifestidaan tätä, vaikken ihan noin nopeaan tahtiin uskokaan!

Vierailija
90084/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö voitais nyt edes tämän viikon olla hiukan suvaitsevaisempia? Ettei blokattaisi pois sitä faktaa, että K ja T julkaisevat icipin ja musiikkivideon perjantaina. Ja sallittaisiin keskustelu myös siitä? Kyseessä kuitenkin iso ja tärkeä juttu Käärijälle/Jerelle.

Olen aivan varma että B ja muut Joksut odottavat icipiä ihan yhtä kiihkeästi kuin useimmat muutkin K-fanit. Ja B on tietysti innoissaan ystävänsä puolesta. Ja jos joku on tästä toista mieltä, niin sitten heidän käsityksensä B:stä on aivan omituinen ja vääristynyt.

Toivoisin myös tätä, mutta valitettavasti täällä on porukkaa joita kiinnostaa kärde vaan suhteessa b:n. Siksi toinen ketju 👍🏻

Vierailija
90085/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä tietää, mikä / mitkä asiat oli syynä tämän ketjun kahteen muutaman tunnin lukitukseen.

Vierailija
90086/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa ku Kärde ja Tommy julkaisee oikein k**maa ja magneettisuutta tihkuvan videon ja itäblokin merkonomi saa viimein jäädä rauhassa järjestelemään pikkutakkejaan ja skannaamaan neuroosejaan😂

Trollikin on liittynyt seuraamme. Teemanaan Bojanin tylytys. Halveksii merkonomeja syyttä suotta. Ammattien halveksiminen tuo mieleen Aidon. Sinäkö Aito olet ruvennut käyttämään hymiötä?

Merkonomi on yleinen stereotypia tylsimyksestä.

Vierailija
90087/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin myös tätä, mutta valitettavasti täällä on porukkaa joita kiinnostaa kärde vaan suhteessa b:n. Siksi toinen ketju 👍🏻

Ja sitten ne, joita ei kiinnosta K ees senkään vertaa, ainoastaan Bojan ja Joksut.

Tommyyyyy 💓 Kärde !!!!

Vierailija
90088/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana Kärde

https://www.instagram.com/p/CxB2ZBJIDPE/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Hyviä kuvia keikka-hikisestä Kärdestä.

Vitsit, miten hyvin sille sopii kynsilakka, sormukset ja muut korut.

Hyviä kuvia, mutta näissä just näkyy toi eturiviin pääsyn kääntöpuoli. En haluaisi omaa lärviä näkymään kuvissa ympäri ämpäri maailmaa. Niin kuin näissäkin kuvissa ladyt tuolla K:n haaruksissa. Että ens viikolla tulen pysyttelemään takaosassa 😄

Vierailija
90089/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hirmu liikkistä miten kaikki stressaa ja miettii pukeutumista ja meikkejä ja kaikkia mahdollisia tilanteita, mitä vaan voi eteen tulla. Sitten kun sinne pääsee, kukaan enää muista eikä mieti näitä, oon melko varma.

Joo mietin kanssa tätä kun eihän siellä ketään kiinnosta mitä yleisöllä on päällä ku kaikki katsoo vaan esiintyjiä. :D

Jos artistit tsekkaa yleisoään, niin onhan se kohteliasta pukeutua kivasti eikä mennä pieruverkkareissa hiukset likaisena.

Ite panostan ulkoiseen habitukseeni tosi paljon keikoille. Ihan vaan siitä syystä että ittensä nätiksi laittaminen ja tällinkiin tuunaaminen on kivaa. Sellaista esileikkiä.

Vierailija
90090/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana Kärde

https://www.instagram.com/p/CxB2ZBJIDPE/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Hyviä kuvia keikka-hikisestä Kärdestä.

Vitsit, miten hyvin sille sopii kynsilakka, sormukset ja muut korut.

Hyviä kuvia, mutta näissä just näkyy toi eturiviin pääsyn kääntöpuoli. En haluaisi omaa lärviä näkymään kuvissa ympäri ämpäri maailmaa. Niin kuin näissäkin kuvissa ladyt tuolla K:n haaruksissa. Että ens viikolla tulen pysyttelemään takaosassa 😄

Ne kuvat korvautuu nopeasti uusilla kuvilla jos nyt oma lärvi jossain sattuu vilahtaan. Omani oli talvella Isojoki videolla, olis joka pisaman voinut laskea. Ehkä sitten nolottaisi, jos eteen tulis kuva jossa olen artistin haarukkaa havittelemassa. Eli ei se, että pidät hauskaa - vaan se, miten pidät hauskaa on hyvä pitää mielessä jos eturivissä nauttii keikasta ja siellä paljon kuvataan.

Vierailija
90091/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hirmu liikkistä miten kaikki stressaa ja miettii pukeutumista ja meikkejä ja kaikkia mahdollisia tilanteita, mitä vaan voi eteen tulla. Sitten kun sinne pääsee, kukaan enää muista eikä mieti näitä, oon melko varma.

Joo mietin kanssa tätä kun eihän siellä ketään kiinnosta mitä yleisöllä on päällä ku kaikki katsoo vaan esiintyjiä. :D

Jos artistit tsekkaa yleisoään, niin onhan se kohteliasta pukeutua kivasti eikä mennä pieruverkkareissa hiukset likaisena.

Ite panostan ulkoiseen habitukseeni tosi paljon keikoille. Ihan vaan siitä syystä että ittensä nätiksi laittaminen ja tällinkiin tuunaaminen on kivaa. Sellaista esileikkiä.

Ei kukaan teidän perseitä tuijottele, varsinkaan kaksikymppisistä miehistä koostuva bändi

Vierailija
90092/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti nyt kootut vinkit jakoon Tavastialle S-keikan jonoon ja vaatteisiin ja kaikkeen. Edellisestä kerrasta aikaa 15 vuotta kun olen ollut siellä. Keikoilla kyllä muualla mutta en ole varmaan ikinä JONOTTANUT mihinkään. Help! Ja vielä toi teinikeikka, anna mun kaikki kestää.

Olen 45+ - voinko vaan laittaa jotain perusmustaa ja that's it vai pitääkö olla jotenkin erityisen ROCK? Ääk. En omista farkkuja esim. Miten joku musta mekko, mustat paksut sukkikset ja tennarit? Kuulostaa samalla millä menisin leffaan. Ahdistaaaa. Ajattelin tuhrustaa vähän tummemmat silmämeikit kuin yleensä. Kiva jos nekin siellä hiessä sitten valuu, en ehkä uskallakaan.

Ja siis miten toimitaan narikan kanssa? Eikö siinä menetä paikan jos jää jonottamaan kamojaan sinne? Miten pääsee vessaan?

Kuinka paljon aikaisemmin pitää tulla jonoon jos haluaa johonkin suht eteen, ei eturiviin mahista S-keikalla mutta joku 3.-5. rivi edes?

Hyperventiloin, tämäkin piti vielä vanhoilla päivillään kokea. Puuh.

S-keikalle on ainakin osa Twitteristä tulossa jonottamaan jo ihan kukonlaulun aikaan, mutta kyse vain muutamasta henkilöstä. Narikka ei ole pakollinen, joten esimerkiksi vaatteiden kannalta kannattaa miettiä esimerkiksi jotain pitkähihaista/neuletta/farkkutakkia ulkotakin sijaan. Vessat on heti sisäänkäynnin vieressä. 3-5 riviin pääsee kyllä melko todennäköisesti.

Miten iso laukku on mahdollista ottaa saliin ettei jätä narikkaan? Farkkutakkikin vie tilaa joten melkein joku reppu selässä pitää sitten olla keikalla jos ei narikkaan jätä mitään. Saako todella ottaa?

Itse laitan satulalaukun selkään.

Minkälainen on satulalaukku?

Selkään laitettu laukku / reppu voi olla riskialtis varkaita ajatellen.

Vierailija
90093/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein herutellaan Kärden tisseillä Baywatchissa. 😍 Ihana .... 😋

Vierailija
90094/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ICIP traileri Käärijän instassa!

Nyt mennään! Let's goooooo!!!

Vierailija
90095/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta teaseria K:n instassa 🤭😍

Vierailija
90096/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti nyt kootut vinkit jakoon Tavastialle S-keikan jonoon ja vaatteisiin ja kaikkeen. Edellisestä kerrasta aikaa 15 vuotta kun olen ollut siellä. Keikoilla kyllä muualla mutta en ole varmaan ikinä JONOTTANUT mihinkään. Help! Ja vielä toi teinikeikka, anna mun kaikki kestää.

Olen 45+ - voinko vaan laittaa jotain perusmustaa ja that's it vai pitääkö olla jotenkin erityisen ROCK? Ääk. En omista farkkuja esim. Miten joku musta mekko, mustat paksut sukkikset ja tennarit? Kuulostaa samalla millä menisin leffaan. Ahdistaaaa. Ajattelin tuhrustaa vähän tummemmat silmämeikit kuin yleensä. Kiva jos nekin siellä hiessä sitten valuu, en ehkä uskallakaan.

Ja siis miten toimitaan narikan kanssa? Eikö siinä menetä paikan jos jää jonottamaan kamojaan sinne? Miten pääsee vessaan?

Kuinka paljon aikaisemmin pitää tulla jonoon jos haluaa johonkin suht eteen, ei eturiviin mahista S-keikalla mutta joku 3.-5. rivi edes?

Hyperventiloin, tämäkin piti vielä vanhoilla päivillään kokea. Puuh.

S-keikalle on ainakin osa Twitteristä tulossa jonottamaan jo ihan kukonlaulun aikaan, mutta kyse vain muutamasta henkilöstä. Narikka ei ole pakollinen, joten esimerkiksi vaatteiden kannalta kannattaa miettiä esimerkiksi jotain pitkähihaista/neuletta/farkkutakkia ulkotakin sijaan. Vessat on heti sisäänkäynnin vieressä. 3-5 riviin pääsee kyllä melko todennäköisesti.

Miten iso laukku on mahdollista ottaa saliin ettei jätä narikkaan? Farkkutakkikin vie tilaa joten melkein joku reppu selässä pitää sitten olla keikalla jos ei narikkaan jätä mitään. Saako todella ottaa?

Itse laitan satulalaukun selkään.

Minkälainen on satulalaukku?

Selkään laitettu laukku / reppu voi olla riskialtis varkaita ajatellen.

Satulalaukku on vähän samanlainen kuin leipälaukku, mutta nahkaa. Yliolan. Joskus 80-luvun alussa in ja  samaa mallia nykyään mm. Marimekolla, mutta kankaasta. En kyllä keksi miten sen saa selkäänsä ?!?

Vierailija
90097/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jonotellut keikoille suht paljon ja vaikka menisin jonottamatta, vältän narikkaa viimeiseen asti, koska siihen menee vähintään keikan jälkeen hermot. Strategiani on vyötärölle kiedottava takki. Jos teillä ei ole sellaista rotsia tai hupparia, joka pysyisi vyötäröllä, niin kehitelkää joku viritelmä, millä se pysyy. Vaikkei olisi elegantti vaan ihme viritelmä vyöllä tai huivilla niin ihan sama, paikka on tärkeämpi. :D

Vierailija
90098/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestääää!!! Tuo näyttää niin hienolta!?!? En malta odottaa!!!! Apua!!!

Vierailija
90099/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijakkaa, eiköhän ole aika odottaa uutta euroviisuedustajaa. Käärijä on menneen talven lumia, mikä on hyvä juttu kun muistaa ne itänaapurisympatiat ja VKK:n seuraamiset.

Hohhoijakkaa. Tuon verran Käärijästä siis sinulla jäänyt mieleen. Erikoista. Miksi olet tässä K & B fiilistelyketjussa. Tervemenoa tulevaan, uuteen umk-ketjuun. Käärijän ura porskuttaa eteenpäin sinusta huolimatta.

Vierailija
90100/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taidakaan olla eroottinen video :D Näyttää kyl ihan mielettömältä! Ja ehkä vähän myös painajaisia aiheuttavalta :D

Ketju on lukittu.