Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
90101/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No no nyt on hurja video tulossa!!!

Vierailija
90102/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jonotellut keikoille suht paljon ja vaikka menisin jonottamatta, vältän narikkaa viimeiseen asti, koska siihen menee vähintään keikan jälkeen hermot. Strategiani on vyötärölle kiedottava takki. Jos teillä ei ole sellaista rotsia tai hupparia, joka pysyisi vyötäröllä, niin kehitelkää joku viritelmä, millä se pysyy. Vaikkei olisi elegantti vaan ihme viritelmä vyöllä tai huivilla niin ihan sama, paikka on tärkeämpi. :D

90-luku soitti ja halusi vyötäröhupparinsa takaisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
90103/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hirmu liikkistä miten kaikki stressaa ja miettii pukeutumista ja meikkejä ja kaikkia mahdollisia tilanteita, mitä vaan voi eteen tulla. Sitten kun sinne pääsee, kukaan enää muista eikä mieti näitä, oon melko varma.

Joo mietin kanssa tätä kun eihän siellä ketään kiinnosta mitä yleisöllä on päällä ku kaikki katsoo vaan esiintyjiä. :D

Jos artistit tsekkaa yleisoään, niin onhan se kohteliasta pukeutua kivasti eikä mennä pieruverkkareissa hiukset likaisena.

Ite panostan ulkoiseen habitukseeni tosi paljon keikoille. Ihan vaan siitä syystä että ittensä nätiksi laittaminen ja tällinkiin tuunaaminen on kivaa. Sellaista esileikkiä.

Ei kukaan teidän perseitä tuijottele, varsinkaan kaksikymppisistä miehistä koostuva bändi

No ei ole tarkoituskaan!!!!! Et kai oikeesti luule, että perseen pitää näyttää hyvältä farkuissa vain miehiä tai muita varten????? Kyllä sen perseen pitää näyttää hyvältä ihan vaan itseä varten. Ja kun tietää näyttävänsä hyvältä, olo on kuin kuningattarella.

Vierailija
90104/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää sitä hepulia, kun tossa K n uusimmassa stoorissa oven takana oiskin ollut Bojan.

Mietin ihan samaa!!! :D Tuli jopa mieleeni, että kun täällä just puhuttiin, et jos K ois Jokereiden ig-livessä sohvalla, niin tämä ajatus aiheutti vähän samoja viboja! 😂

Vierailija
90105/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutta teaseria K:n instassa 🤭😍

Ei taidakaan olla eroottinen video :D Näyttää kyl ihan mielettömältä! Ja ehkä vähän myös painajaisia aiheuttavalta :D

Luulisin että siinä voi olla kumpaakin... Promokuvissa on niin paljon vihjettä erotiikasta.. aiemmin pelkäsin ettei videolla olekaan kauhua niin kuin oletin. Nyt varmistui että sitäkin tulee!

Vierailija
90106/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hirmu liikkistä miten kaikki stressaa ja miettii pukeutumista ja meikkejä ja kaikkia mahdollisia tilanteita, mitä vaan voi eteen tulla. Sitten kun sinne pääsee, kukaan enää muista eikä mieti näitä, oon melko varma.

Joo mietin kanssa tätä kun eihän siellä ketään kiinnosta mitä yleisöllä on päällä ku kaikki katsoo vaan esiintyjiä. :D

Jos artistit tsekkaa yleisoään, niin onhan se kohteliasta pukeutua kivasti eikä mennä pieruverkkareissa hiukset likaisena.

Ite panostan ulkoiseen habitukseeni tosi paljon keikoille. Ihan vaan siitä syystä että ittensä nätiksi laittaminen ja tällinkiin tuunaaminen on kivaa. Sellaista esileikkiä.

Ei kukaan teidän perseitä tuijottele, varsinkaan kaksikymppisistä miehistä koostuva bändi

No ei ole tarkoituskaan!!!!! Et kai oikeesti luule, että perseen pitää näyttää hyvältä farkuissa vain miehiä tai muita varten????? Kyllä sen perseen pitää näyttää hyvältä ihan vaan itseä varten. Ja kun tietää näyttävänsä hyvältä, olo on kuin kuningattarella.

Mulle on ihan sama miltä mun perse farkuissa näyttää. Mutta haluan sen näyttävän mahdollisimman hyvältä, koska olen ymmärtänyt, että joillekin sillä on väliä. Siis arvioivat asiaa mielessään. Entisenä ridaajana ei tosin ole ongelmia sillä alueella.

Vierailija
90107/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt K julkaisi taas Frank-stoorin 💚

Viittaus lokeroista ulos ryntäämiseen Tommyn kanssa? Kun Frank jäi jumiin kuten K siinä videossa?

Ei vaan Frank on siinä (Ei-)Bojan.

Vierailija
90108/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis moottorisaha........ apuva. Onko tuo maassa ryömivä nainen eewwe? Ja toki Tllä keltainen "munapussinsa" näkyvillä.

Vierailija
90109/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis moottorisaha........ apuva. Onko tuo maassa ryömivä nainen eewwe? Ja toki Tllä keltainen "munapussinsa" näkyvillä.

En tiedä että onko näyttelijä, vai käytetty vain crewta... Mutta tuo traileri näyttää elokuvalta! 🤯 miten mä voin odottaa perjantaihin? Pitää odottaa että teoriat ja zoomaukset ilmestyy tumppuun...

Vierailija
90110/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bolero näkyy trailerissa! Eli haudataanko se... Vai tuo nainen? 👀

Vierailija
90111/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutta teaseria K:n instassa 🤭😍

Ei taidakaan olla eroottinen video :D Näyttää kyl ihan mielettömältä! Ja ehkä vähän myös painajaisia aiheuttavalta :D

Luulisin että siinä voi olla kumpaakin... Promokuvissa on niin paljon vihjettä erotiikasta.. aiemmin pelkäsin ettei videolla olekaan kauhua niin kuin oletin. Nyt varmistui että sitäkin tulee!

Todella hyvää tulossa. Kyllä tuohon mahtuu vielä hyvin erotiikkaakin, jota varmasti tulee. Miten pitkiä musavideot yleensä on?

Vierailija
90112/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei see oo niin välii aina, mitä päällesä laittaa, sanoo B. Kunhan on hyvä viilis!🎶 https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7276896169224113440?is_fro…

Vierailija
90113/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levy-yhtiön tiedotteessa Kärde kertoo biisin synnystä näin:

" Iso haave toteutui ja pääsin tekemään Tommy Cashin kanssa biisin. Olin lomalla viisujen jälkeen ja rantatuolissa istuskellessa tuli viesti Tommylta. Ehdotin saman tien hänelle, että tehdäänkö biisi yhdessä? Ja samalla asialla Tommy myös lähestyi mua. Kappale syntyi todella nopeasti ja It’s crazy It’s party kuvastaa hyvin meidän molempien meininkiä.

Tommy on kovan luokan taiteilija ja oon matkan varrella oppinut häneltä paljon. Oon todella innoissani tulevasta biisistä. Toivottavasti jengi tykkää biisistä. It’s crazy It’s party, Käärijä kertoo."

Vierailija
90114/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lukea näitä teaserin analyysikommentteja kun itsellä ei ole mitään intressejä katsoa sitä :D Muodostuu hyviä mielikuvia tästä, jotka sitten tehokkaasti kumoutuu tai varmistuu kun pääsen sen itse musavideon lopulta katsomaan. Jatkakaa!

Vierailija
90115/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh näyttää lapselliselta D luokan actionfilmiltä tuo. Helppo ratkaisu

Vierailija
90116/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Iso haave toteutui ja pääsin tekemään Tommy Cashin kanssa biisin. Olin lomalla viisujen jälkeen ja rantatuolissa istuskellessa tuli viesti Tommylta. Ehdotin saman tien hänelle, että tehdäänkö biisi yhdessä? Ja samalla asialla Tommy myös lähestyi mua. Kappale syntyi todella nopeasti ja It’s crazy It’s party kuvastaa hyvin meidän molempien meininkiä.

Tommy on kovan luokan taiteilija ja oon matkan varrella oppinut häneltä paljon. Oon todella innoissani tulevasta biisistä. Toivottavasti jengi tykkää biisistä. It’s crazy It’s party, Käärijä kertoo."

Voi miten ihanaa kuulla miten se yhteistyö lähti käyntiin. Eli Malediiveilla ollessaan! Ja ihan siis viesti Tommylta suoraan, eikä esim joltain kasvottomalta tiimiltä tai managerilta. Aivan mahtava juttu!

Ja että olivat heti noin samalla aaltopituudella, että hei tehdäänkö biisi yhdessä. 

Vierailija
90117/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee kyynel silmään kun K tituleeraa Tommya taiteilijaks. Kun en osais odottaa amisjätkältä Vantaalta, että osaa arvostaa just sitä kulmaa toisessa musiikintekijässä.

Upeaa, K, upeaa.

Vierailija
90118/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä odotin jotain super-eroottista enkä tommosta hömppää. Plääh

Vierailija
90119/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi miten ihanaa kuulla miten se yhteistyö lähti käyntiin. Eli Malediiveilla ollessaan! Ja ihan siis viesti Tommylta suoraan, eikä esim joltain kasvottomalta tiimiltä tai managerilta. Aivan mahtava juttu!

Ja että olivat heti noin samalla aaltopituudella, että hei tehdäänkö biisi yhdessä. 

Tämä! Niin hienoa, että löysivät toisensa, mahtava yhteistyö ja varmasti ollut kivaa tuota tehdessä.

Vierailija
90120/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä odotin jotain super-eroottista enkä tommosta hömppää. Plääh

Odota vain 🤭 tämä on kyllä paremman näköinen kuin mitkään viimeisen vuoden aikana näkemäni musavideot.. wow🤯

Ketju on lukittu.