Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa ku Kärde ja Tommy julkaisee oikein k**maa ja magneettisuutta tihkuvan videon ja itäblokin merkonomi saa viimein jäädä rauhassa järjestelemään pikkutakkejaan ja skannaamaan neuroosejaan😂
Trollikin on liittynyt seuraamme. Teemanaan Bojanin tylytys. Halveksii merkonomeja syyttä suotta. Ammattien halveksiminen tuo mieleen Aidon. Sinäkö Aito olet ruvennut käyttämään hymiötä?
Kaikki on innoissaan JO:n keikoista.. olen itsekin menossa, mutta ajatukseni ovat jo K:n eu-kiertueen keikalla, jonne olen menossa! 💚🔥 kyllä on kiva syksy edessä
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa ku Kärde ja Tommy julkaisee oikein k**maa ja magneettisuutta tihkuvan videon ja itäblokin merkonomi saa viimein jäädä rauhassa järjestelemään pikkutakkejaan ja skannaamaan neuroosejaan😂
Mitähän Kärde sanoisi, jos tuolla tavalla haukkuisit hänelle rakasta Bojania?
Vierailija kirjoitti:
Kertaukseksi:
Tavastian jono ulkona toimii vaan yhteen suuntaan. Eli ei saa jonottaa sinne Kiinalaisen ravintolan suuntaan, vaan toiseen suuntaan katua. Jos jonotat ns. väärällä puolella, niin jonon hännille sitten armotta. Narikkaan on pakko jättää selkeät ulkovaatteet ja isommat reput, muuten ei ole pakollinen (maksaa 3,50e). Vessat on melkein heti narikan jälkeen, Tavastialla on unisex vessat nykyään. Juomia saa ostettua alakerrasta ja yläkerrasta. Tupakoitsijoille avataan ovien avaamisen jälkeen erillinen reitti ulos, se on sama ovi, kuin sisääntulossakin.
Siellä vessailee palstagayt ja naudat sulassa sovussa.
K:N uusi Baywatch TikTok ei ole stooteissa 😂 on se kyllä hauska tyyppi!
Vierailija kirjoitti:
On stooreissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana Kärde
https://www.instagram.com/p/CxB2ZBJIDPE/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Hyviä kuvia keikka-hikisestä Kärdestä.
Vitsit, miten hyvin sille sopii kynsilakka, sormukset ja muut korut.
Ihania kuvia, 4. kuva mun lemppari, just sellainen ilme, että laukonut suustaan jotain taas jonkun hauskan jutun täysin spontaanisti.
Vierailija kirjoitti:
Miks te kiusaatte Bojania? Eiks toi lähene jo kunnianloukkausta? Onko se osoittanu millään lailla halua tulla yhdistetyks seksuaalisesti Kärdeen? Yhtä hyvin voisitte pyllistelyttää jotain suomalaisia miespoliitikkoja toisilleen, kuinkahan kauan meno saIs jatkua, tuskin kovin kauaa
Ja pyllistelytetäänkin. Mm. Kurvista. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän K sanoisi jos tietäisi että idolinsa ja tämän hetken tärkein yhteistyökumppaninsa Tommy Cash on kielletty aihe tässä ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän K sanoisi jos tietäisi että idolinsa ja tämän hetken tärkein yhteistyökumppaninsa Tommy Cash on kielletty aihe tässä ketjussa?
Nauraisi ja kertoisi sille samantien.
Veikkaan että JO esittää huomisessa livessä uuden sinkun, studioversio julkaistaan to-pe välisenä yönä heti keskiyön jälkeen ja mv näytetään pe-illan vlogissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon metrossa ja piti vähän pidätellä hihityksiä😂💚
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että JO esittää huomisessa livessä uuden sinkun, studioversio julkaistaan to-pe välisenä yönä heti keskiyön jälkeen ja mv näytetään pe-illan vlogissa.
Tulee sitten aika vauhdilla tämä kaikki ottaen huomioon, että mitään promoa ne ei ole juuri tehneet ennen kuin nyt. :D Mutta mikäs siinä, eipä tarvitse pitkään odotella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen onko tää Tommy Cash se luupussi lettipäinen pikkutyttö siis joka esiintynyt Kääriäisen videoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On stooreissa.
On kyllä ihania & hauskoja stooreja tullut tuolta lomalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää sitä hepulia, kun tossa K n uusimmassa stoorissa oven takana oiskin ollut Bojan.
Okei ei oo edes hauska juttu (ja oon töissä lukemassa tätä palstaa), mut mun aivot luki "uusimmassa" sanan "nussimassa", vaikka jotenkin järki huusi kokoajan toiselta puolelta et "ei, ei, ei" ja tunneäly (puute?) toiselta puolelta "ou jeah .."
Sitä hepulia en halua edes kuvitella. 😂😂
Pitäis aikaistaa sitä Niuvanniemen bussikuljetusta. 😅
Turun Kupittaa olisi lähempänä minua. Otetaanko siellä vastaan tarvittaessa Logomon aitiossa olleita?
Tuletko sinäkin aitioon Kupittaan kautta. On kyllä aika työlästä päästä näkemään jokerit. Ja vielä hotellikin piti varata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti nyt kootut vinkit jakoon Tavastialle S-keikan jonoon ja vaatteisiin ja kaikkeen. Edellisestä kerrasta aikaa 15 vuotta kun olen ollut siellä. Keikoilla kyllä muualla mutta en ole varmaan ikinä JONOTTANUT mihinkään. Help! Ja vielä toi teinikeikka, anna mun kaikki kestää.
Olen 45+ - voinko vaan laittaa jotain perusmustaa ja that's it vai pitääkö olla jotenkin erityisen ROCK? Ääk. En omista farkkuja esim. Miten joku musta mekko, mustat paksut sukkikset ja tennarit? Kuulostaa samalla millä menisin leffaan. Ahdistaaaa. Ajattelin tuhrustaa vähän tummemmat silmämeikit kuin yleensä. Kiva jos nekin siellä hiessä sitten valuu, en ehkä uskallakaan.
Ja siis miten toimitaan narikan kanssa? Eikö siinä menetä paikan jos jää jonottamaan kamojaan sinne? Miten pääsee vessaan?
Kuinka paljon aikaisemmin pitää tulla jonoon jos haluaa johonkin suht eteen, ei eturiviin mahista S-keikalla mutta joku 3.-5. rivi edes?
Hyperventiloin, tämäkin piti vielä vanhoilla päivillään kokea. Puuh.
Seuraavan parin viikon ajan saamme sitten lukea mammojen panikointia siitä, että missä on narikka ja vessa sekä miten ne toimii. Nämä asiat tulee kerrattua täällä varmaan moneen otteeseen.😂 T: yksi panikoiva, jolla ei ole vielä sopivaa asuakaan
No hei paniikki on todellinen! 😅 jos ei tarvis päästä eteen niin mitä väliä mutta kun on PAKKO nähdä Boitsu läheltä uaqh!
Haha Baywatch-kärtsä paras tähän mennessä 😅💖👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kaikki on ihanaa, mikä liittyy K:hon, 💚mutta viro slov maaottelu loppui täällä jo viikkoja sitten. Itäblokkia en nyt vetäisi tähän ollenkaan...
Hauska lukea näitä kärden hehkutuksia, kun mulle kelpaa vaan neuroottinen sosiologi.
Mielettömiä 😳😍
https://www.instagram.com/p/CxBhIrhIiyl/?utm_source=ig_web_button_share…