Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa ku Kärde ja Tommy julkaisee oikein k**maa ja magneettisuutta tihkuvan videon ja itäblokin merkonomi saa viimein jäädä rauhassa järjestelemään pikkutakkejaan ja skannaamaan neuroosejaan😂
Trollikin on liittynyt seuraamme. Teemanaan Bojanin tylytys. Halveksii merkonomeja syyttä suotta. Ammattien halveksiminen tuo mieleen Aidon. Sinäkö Aito olet ruvennut käyttämään hymiötä?
Merkonomi on yleinen stereotypia tylsimyksestä.
Stereotypia, joka perustuu ennakkoluuloihin. Tuota stereotypiaa en ole kuullut. Enkä ole ole tosikko. Molemmilla vanhemmillani ja siskollani on merkonomin koulutus. Arvostan heitä ihmisinä. Ei heistä kukaan ole tylsimys. Ovat kaikki sijoittuneet hyvin erilaisiin, mielekkäisiin töihin. Siskoni koulutuksesta ollut myös iso hyöty esim. äitini perinnön jakoa tehdessä.
Aitokin saattaa käyttää tuota stereotypia. Hän "liiskasi lattian rakoon " mm. lähihoitajat tätä ammattikuntaa nimitellen.
La chica en el video parece a la novia de Jere.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääh näyttää lapselliselta D luokan actionfilmiltä tuo. Helppo ratkaisu
Mä odotin jotain super-eroottista enkä tommosta hömppää. Plääh
Odota vain 🤭 tämä on kyllä paremman näköinen kuin mitkään viimeisen vuoden aikana näkemäni musavideot.. wow🤯
Näyttää kyllä niin hyvältä, ihan jo nuo värit, sumu, leikkaus yms. Nyt jännittää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääh näyttää lapselliselta D luokan actionfilmiltä tuo. Helppo ratkaisu
Mä odotin jotain super-eroottista enkä tommosta hömppää. Plääh
Odota vain 🤭 tämä on kyllä paremman näköinen kuin mitkään viimeisen vuoden aikana näkemäni musavideot.. wow🤯
Näyttää kyllä niin hyvältä, ihan jo nuo värit, sumu, leikkaus yms. Nyt jännittää!
Tumpussa fanit aloittivat analyysin:
https://www.tumblr.com/king-krisu/728156830909562880/thank-you-wednesda…
Bye bye bolero 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Levy-yhtiön tiedotteessa Kärde kertoo biisin synnystä näin:
" Iso haave toteutui ja pääsin tekemään Tommy Cashin kanssa biisin. Olin lomalla viisujen jälkeen ja rantatuolissa istuskellessa tuli viesti Tommylta. Ehdotin saman tien hänelle, että tehdäänkö biisi yhdessä? Ja samalla asialla Tommy myös lähestyi mua. Kappale syntyi todella nopeasti ja It’s crazy It’s party kuvastaa hyvin meidän molempien meininkiä.
Tommy on kovan luokan taiteilija ja oon matkan varrella oppinut häneltä paljon. Oon todella innoissani tulevasta biisistä. Toivottavasti jengi tykkää biisistä. It’s crazy It’s party, Käärijä kertoo."Voi miten ihanaa kuulla miten se yhteistyö lähti käyntiin. Eli Malediiveilla ollessaan! Ja ihan siis viesti Tommylta suoraan, eikä esim joltain kasvottomalta tiimiltä tai managerilta. Aivan mahtava juttu!
Ja että olivat heti noin samalla aaltopituudella, että hei tehdäänkö biisi yhdessä.
Tämä! Niin hienoa, että löysivät toisensa, mahtava yhteistyö ja varmasti ollut kivaa tuota tehdessä.
Malediiveillä lomaillessa noin upeasti yhteistyö käynnistyi. Ja jotkut pitivät Kn Malediivien postauksia jotenkin kärttyisinäkö? K on varmasti ollut Tn yhteydenoton jälkeen niin täpinöissään, että hyvä kun ei olisi housuissaan pysynyt.
Aaaaaah tuleva MV näyttää jo teaserin perusteella ihan hiton upeelta! Tuollaiset B-luokan kasarislasherin vibat, tykkään. Hyvä Kärde, hyvä Tommy!
Tää yhteistyö on varmasti K:lle iso juttu. Vähän liikutunkin.
Vierailija kirjoitti:
Aaaaaah tuleva MV näyttää jo teaserin perusteella ihan hiton upeelta! Tuollaiset B-luokan kasarislasherin vibat, tykkään. Hyvä Kärde, hyvä Tommy!
Sama!! 😭😭😭 tämä näyttää niin hienolta!! En ole ikinä ollut näin innoissani musiikkivideosta!!
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Olen liikuttuneessa tilassa.
Ja onnellinen Käärijän/Jeren puolesta!
Toi video sopii hyvin syksyyn, Halloween tulossa ja kaikkee.
Vierailija kirjoitti:
Just tylsää kasarislasherit. Tähän munakoisoemoji alaspäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tylsää kasarislasherit. Tähän munakoisoemoji alaspäin
Itke siitä 😂 me muut fiilistellään!!! 🔥🔥🔥🔥
https://instagram.com/stories/kaverikarim/3189393409449509135?utm_sourc…
Jotain bolerolle tapahtuu...
Munakoisoemoji, munakoisoemoji, vesitippa, hymynaama, munakoisoemoji 🍆
Vastaan sille että mä oon sängyssä demoni 👹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama!! 😭😭😭 tämä näyttää niin hienolta!! En ole ikinä ollut näin innoissani musiikkivideosta!!
Mäkään en oo ikinä odottanu musavideota näin paljon🔥
Mä katoin kans et Eve ryömii siellä ...
Kuinka joku voi pitää Bojania tylsimyksenä? Voi olla että B piittaa liikaa mitä hänestä ajatellaan, ainakin verrattuna eräisiin, mutta tylsä hän ei kyllä ole. Manifestoin että Jo uusi kappale jatkaisi genrerajoja ylittävää tutkimusmatkaa Demoni-kappaleen viitoittamalla tiellä. Demoni on minusta hyvä biisi, mutta homma jää jotenkin torsoksi (ehkä biisi on vaan liian lyhyt). Livevedoissa mukaan tullut karjahdus on hyvä lisä. Kaikkia ei voi mitenkään miellyttää. Tälläkin palstalla huomaa miten ihmisten mielipiteet suosikkikappaleista vaihtelevat.
Bojan kertoi siinä tatskahaastattelussa miten häntä inspiroi Abba. Kunpa se kuuluisi viimein kunnolla tuotannossa, eikä esim. bändin mahdolliset musiikilliset erimielisyydet rajoittaisi ilmaisua. Odotan varmaan jotain Lay Your Love On Me -kaltaista (tanssittavaa) draamaa 😀
Vierailija kirjoitti:
Hänellähän oli sillon stoori yöllä, että neljään meni tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellähän oli sillon stoori yöllä, että neljään meni tms.
Woow cool!! Hyvä Eve!!
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö se enemmän gf:lta?
Vai Eteliltä?
No ei ole Etel tosiaan. Eveksi veikkaisin. Tai toki, voi olla joku aivan random.
Mun mielestä se nainen ei näytä keneltäkään tutulta, mutta eipä tuosta saa kyllä kovin hyvin selvääkään.
Toisella palstalla oli linkattu tämä eilen. Upea 18v Bojan 💖