Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
89741/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuumaa Kärtsän mikki-toimintaa 🔥🔥🔥

https://twitter.com/nouroblem/status/1700829714288423163

Oho! Missähän se B mikkivideo on, kun ei ole pitkään aikaan näkynyt täällä ihme kyllä :)

Vierailija
89742/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa tämän ketjun poisto politiikka. Muita solvaavat viestit eivät lähteneet millään, mutta kun joku mainitsee sanan muna, niin johan poistuu.😂 En ota kantaa niiden kommenttien asiattomuuteen tai asiallisuuden, kunhan vaan huvittaa tämä poisto nopeus.

Joku on aktiivisella tuulella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89743/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuumaa on Kärtsä enkin kiusottelija 🧡

Vierailija
89744/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

How it started and how it's going. Nyt ollaan siinä pisteessä että odotellaan h omoeroottista mv:ta. Upea eskalaatio! 🤩

https://twitter.com/koppitules/status/1700796803791139099

Vierailija
89745/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori jos nyt menee aika ohi aiheen vaikka kuitenkin jokereihin liittyykin. Haluisin kuulla onks täällä muita samassa tilanteessa? Olin loppukevään ja alkukesän aivan ihme hurmiossa ja en edes tajunnut miten syvällä (näiden kahden välisestä ystävyydestä tms johtuen) kuplassa olin ja elin. Sain ostettua myös tavastialle k-18 lipun jokereiden keikalle ja olin aivan fiiliksissä. Nyt kuitenkin kupla puhjennut ja vaikka jokereiden musiikki hyvää on, niin mietiskelen nyt kuitenkin että menenkö keikalle vai myynkö lipun jollekin joka siitä enemmän iloa sais. Toisaalta mietin, et en oo käynyt keikoilla piiiiitkään aikaan ja nyt kun vauvavuosi ohi (joka oli todella kotipainotteista) niin ehkä tekis myös hyvää käydä jossain erityisessä tapahtumassakin. Help! :D tavallaan pelkään että jos myyn niin tulee hirveä fomo mut sit tavallaan on fiilis että ei jaksa järjestellä kaikkea niin että pääsen keikalle ja seuraavana aamuna töihin virkeänä.

No mites jos menisit aikaisemmalle keikalle, niin pääsisit ajoissa kotiin? Varmasti löytyy joku joka vaihtaa lipun päittäin.

Vierailija
89746/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori jos nyt menee aika ohi aiheen vaikka kuitenkin jokereihin liittyykin. Haluisin kuulla onks täällä muita samassa tilanteessa? Olin loppukevään ja alkukesän aivan ihme hurmiossa ja en edes tajunnut miten syvällä (näiden kahden välisestä ystävyydestä tms johtuen) kuplassa olin ja elin. Sain ostettua myös tavastialle k-18 lipun jokereiden keikalle ja olin aivan fiiliksissä. Nyt kuitenkin kupla puhjennut ja vaikka jokereiden musiikki hyvää on, niin mietiskelen nyt kuitenkin että menenkö keikalle vai myynkö lipun jollekin joka siitä enemmän iloa sais. Toisaalta mietin, et en oo käynyt keikoilla piiiiitkään aikaan ja nyt kun vauvavuosi ohi (joka oli todella kotipainotteista) niin ehkä tekis myös hyvää käydä jossain erityisessä tapahtumassakin. Help! :D tavallaan pelkään että jos myyn niin tulee hirveä fomo mut sit tavallaan on fiilis että ei jaksa järjestellä kaikkea niin että pääsen keikalle ja seuraavana aamuna töihin virkeänä.

Jos tuntuu pakkopullalta, ei kannata mennä. 

Ja minä voin ostaa sen lipun ,itse saan järkättyä vapaapäivän seuraavaksi päiväksi...

Vierailija
89747/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain menee nyt jotkut viestit tunteisiin.. Otetaas uudestaan.

K ja B välinen ystävyys on kauneinta mitä maa päällään kantaa <3

Vierailija
89748/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos täältä ei olisi poistettu niitä aamun viestejä SS:n ja Pyhin biisistä, niin ei tarvitsisi käydä tätä keskustelua uudestaan. Mutta Pyhi on pyrkinyt itsekin viisuihin Teflareiden kanssa, joten toi biisi on itseironiaa. Ei kuittia Käärijälle.

Tämä. Ketjun alkupuolen vastikään lukeneena ihmettelen että onko porukka tosiaan vaihtunut näin? Milloin useampi alkoi oman elämänsä palstapoliisiksi poistellen kukin tyylillään T, JO, liian hempeitä viestejä ja liian riettaita jne. Muutama viesti sieltäkin tosin poistuu yhä kun pitää palata edelliselle sivulle eli jotkut muutkin ovat aloittaneet lukemaan alusta

Siellä on keskusteltu esim. tietystä henkilöstä ja vilahduksista vaikka millä mitalla satojen viestejen voimalla ja vaikka mistä kulmasta katsottuna muotoillaanko nyt vaikka näin. Ja ne on saaneet pääosin yläpeukkuja muuten. Samoin oli jäänyt ne pari juttua K millä joku yritti selvästi provota keskustelua useampaan otteeseen ja edes niitä ei ollut poisteltu. 

Se oli se yks traaginen viikonloppu heinäkuussa minkä jälkeen homma lähti ylikierroksille.

Aito ja muut kukkahattutädit sekosi ja sen jälkeen seilaaminen tällä paatilla on ollut aika epävakaista.

Mä luulisin, että ne muut, jotka pahoittivat mielensä housukuvasta eivät shippaa enää, vaan lähtivät kokonaan pois. Tai sitten jos ovatkin täällä, niin eivät pysty enää heittämään sitä samaa iloista läppää tajuttuaan, että K on eri linjoilla aiheen rakkausteeman kanssa, kuin viisujen perusteella oli ymmärretty. Eikä siinä mitään, saa olla, mutta moni ei ehkä enää shippaa samalla lailla.

Vaikea uskoa, että jotkut olisivat tällä palstalla todella olisivat pahoittaneet mielensä housukuvasta niin, että olisivat lähteneet kokonaan pois.

Housukuva on edelleen haava mun sielussa. Siinä oli mun mielestä jotain rumaa. Tästä on turha alkaa enää ainakaan minun kanssani väittelemään, mun mielestä me ihmiset vain ollaan erilaisia ja tulkitaan asioita omista lähtökohdista. Tuon tyyppinen kuva vähän eri vivahteella olisi voinut olla minustakin ihan kiva. Täällä vaan mukana kuitenkin keikun, enkä ole pois lähtenyt. Epämukavat viestit hypin yli. K n ihanuutta kuolausmielessä

en ole oikein koskaan tajunnut, seuraan häntä lähinnä todella mielenkiintoisena tyyppinä. Bojanistiksi kai minuakin voi kutsua.

"Housukuvassa oli jotain rumaa"

Ootteko oikeasti ihan tosissanne, apua!

Joo kyllä mä olen. Onko sinulle noin mahdotonta ymmärtää että on olemassa omastasi poikkeavia mielipiteitä. Housut auki odottamassa Bojaniin viittaava musiikki taustalla. Minusta mauton, monesta muusta ei ole. Näin me luetaan kuvia omista lähtökohdistamme. Ja mä tiedän että tämän jälkeen B tykkäsi jostain K n normipostauksesta.

Oliko tuo se joku toinen housukuva, jossa K oli housut pienesti auki ja joku tietty musiikki taustalla. Vai oliko se toinen, jossa K samalla tavalla, mutta Häärijä mukana?

P.s. joudun paljolti katsomaan videoita ilman ääntä puolison ollessa kotona, niin en tiedä mitä musiikkia noissa kummassakin on ollut.

Vierailija
89749/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites Nace ja Jan. Kumpi on top ja kumpi bottom?

Ei yhtään vaikee. Nace on top. Jan bottom. Tietysti.

Vierailija
89750/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

* senkin

Vierailija
89751/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeren ja Jukan ystävyys kyl taitaa mennä yli tuonkin. Kymmenentuntiset puhelut kun ystävä on erosta hajalla.

Ja entäs Jere ja Jesse!

Vierailija
89752/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

The Selkä

https://pbs.twimg.com/media/F2mIt-PWwAA0fjn?format=jpg&name=large

Has anyone seen my phone?

T. Nace

Mä voin ostaa sulle uuden. Tule hakemaan se mun luota.

Vierailija
89753/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumaasta puheenollen, katsoin uusintana Elämä lapselle konsertin ja on ne ihania poikia! Vaikka Kärtsä onkin se Ylivoimainen 😉

Kuumaa vois kyllä koittaa uudelleen UMK:ssa ja lähteä hurmaamaan eurooppalaisia.

Vierailija
89754/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko tietää mitä tekee🥹💚

Vierailija
89755/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lukemassa vanhaa UMK ketjua. Voi sentään, tuli ikävä sitä aikaa. Jo siellä joku saarnaa pakottamisesta, ei siis ollutkaan tämän ketjun myötä tullut ilmiö.

Vierailija
89756/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö muuten se huutiksen Tavastian lippu jollain summalla jo kaupaksi?

Vierailija
89757/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeren ja Jukan ystävyys kyl taitaa mennä yli tuonkin. Kymmenentuntiset puhelut kun ystävä on erosta hajalla. <3

Ja entäs Jere ja Jesse!

Ja Jere ja Jaakko💚

Vierailija
89758/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa koostetta Cha cha chaan tahtiin sadikalta Kn ja Miken storeissa ( ehkä tämä jo mainittu täällä).

Vierailija
89759/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere kiusoittelee siihen malliin et ei pitäisi yllättyä jos joku saa tarpeekseen ja panee .. sen seinälle.

Vierailija
89760/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jere ja Bojan ovat ystäviä. Antakaa meidän silti haaveilla, että jotakin suurempaa voisi tapahtua, jos olosuhteet olisivat toiset.

Tottakai, se on shippauksen ajatus. Ja uskon, että K:ta ei haittaa. Jatkakaa, kiitos💚

Ketju on lukittu.