Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
89721/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, seuraavina viikkoina ei tulla näkemään housukuvia, vaan housuttomia kuvia 😂😂

Sorry oli pakko.

Ehkä K ja T , mutta tuskin K ja B.

Sillähän ei sinänsä ole väliä kenen kanssa videolla on. Sehän vai kertoo mitä aiheita K mietti ja haluaa tuoda esiin. Ja kai se T siinä mv ihan mielellään on näiden ajatusten esilletuinnin välikappaleena 😀

Ei kai kukaan niiden ajatusten oikean kohteen kanssa halua näytellä mv:llä 😏

Vierailija
89722/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mark on saanut uuden Joksujen musavideon valmiiksi 🥳

https://x.com/ouhimark/status/1700822162205028766?s=61&t=jMNsX7BzVeg68H…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89723/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiialta uusia kuvia Krapin puutarhajuhlista Tuusulasta!

https://twitter.com/tiiaohman/status/1700835504944460168

Vierailija
89724/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä selvästi se aurinko myös, ei tarvitse edes suurentaa

Vierailija
89725/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä tekosiveää sipistelytouhua

Vierailija
89726/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon yks alkuperäsistä seilaajista ja myönnettävä on nyt, et melko sumussa ja huumassa menty kuukausia. Toisaalta ollut huikeaa jakaa yhteiset intressit. Nyt jotenkin alkanut lähinnä vaivaamaan palstalaisten (täysin turhanpäiväinen) petollisuus, ja oma epäilys, et ihmiset näkee vaivaa keksiä eri persoonallisuuksia eri nimimerkkien alle. En ole nimimerkkijankkaaja, mut olen kiinnittänyt huomiota tähän samaan ilmiöön. Miksei voi vain kirjoittaa anonyymisti, eikä sepustaa jotain tarinaa tai esittää jotain toista?

Mitä petollisuutta esim. jossakin Ake, Make ja Pera tai Lasse nimimerkeissä on? Nehän on selvää huumoria ja niillä on tarkoitus keventää tunnelmaa. Kaikki ei niistä tykkää, eikä tarvitsekaan. Sitten taas mitä tulee esim. Kukkikseen kaltaisiin kirjoittajiin, niin osa heistä on saanut nimensä muilta palstalaisilta ja nämä nimimerkit ovat sitten jääneet elämään. Itse tykkään heistä kovasti ja he kaikki tuovat oman tunnelmansa tähän ketjuun. Siitä tulikin mieleen, että kiitos taas Leila. Ehkä kannattaisi miettiä sitä omaa asennetta ja pohtia, että miksi jotkut nimimerkit aiheuttavat niin suuren ärtymyksen. Se ei ole normaalia.

Miksi jotkut kokevat tarpeelliseksi "keventää tunnelmaa"???? Miksi ette kevennä sitä esimerkiksi kuvailemalla rakkautta, jota näette poikien välillä????? Ei sitä tunnelmaa millään hahmoilla kevennetä.

En näe rakkautta poikien välillä vaan ystävyyttä aikuisten miesten välillä

Tietääköhän ne jotka näkevät rakkautta poikien välillä,  miltä ystävyys poikien välillä näyttää? Siltä kuin k&b yhdessä.

Vierailija
89727/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommonen Kärtsy, taitaa olla viisuihin lähtöaikoja. 🌹https://www.instagram.com/p/Cuh435ltlL1/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
89728/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon yks alkuperäsistä seilaajista ja myönnettävä on nyt, et melko sumussa ja huumassa menty kuukausia. Toisaalta ollut huikeaa jakaa yhteiset intressit. Nyt jotenkin alkanut lähinnä vaivaamaan palstalaisten (täysin turhanpäiväinen) petollisuus, ja oma epäilys, et ihmiset näkee vaivaa keksiä eri persoonallisuuksia eri nimimerkkien alle. En ole nimimerkkijankkaaja, mut olen kiinnittänyt huomiota tähän samaan ilmiöön. Miksei voi vain kirjoittaa anonyymisti, eikä sepustaa jotain tarinaa tai esittää jotain toista?

Mitä petollisuutta esim. jossakin Ake, Make ja Pera tai Lasse nimimerkeissä on? Nehän on selvää huumoria ja niillä on tarkoitus keventää tunnelmaa. Kaikki ei niistä tykkää, eikä tarvitsekaan. Sitten taas mitä tulee esim. Kukkikseen kaltaisiin kirjoittajiin, niin osa heistä on saanut nimensä muilta palstalaisilta ja nämä nimimerkit ovat sitten jääneet elämään. Itse tykkään heistä kovasti ja he kaikki tuovat oman tunnelmansa tähän ketjuun. Siitä tulikin mieleen, että kiitos taas Leila. Ehkä kannattaisi miettiä sitä omaa asennetta ja pohtia, että miksi jotkut nimimerkit aiheuttavat niin suuren ärtymyksen. Se ei ole normaalia.

Miksi jotkut kokevat tarpeelliseksi "keventää tunnelmaa"???? Miksi ette kevennä sitä esimerkiksi kuvailemalla rakkautta, jota näette poikien välillä????? Ei sitä tunnelmaa millään hahmoilla kevennetä.

En näe rakkautta poikien välillä vaan ystävyyttä aikuisten miesten välillä

Tietääköhän ne jotka näkevät rakkautta poikien välillä,  miltä ystävyys poikien välillä näyttää? Siltä kuin k&b yhdessä.

He ovat aikuisia miehiä, tosin.

Ja nimenomaan ystäviä. Eivät rakastavaisia.

Vierailija
89729/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
89730/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kn norjalainen pikkusisko on kyllä hyvä tyyppi 💓. Kuvassa hän. https://www.instagram.com/p/Cwa1kFAtTJo/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Naurattaa aina se juttu, että kun näkee Bn, pitäis heti päästä pissalle. 8pv hänellä siihen!

Vierailija
89731/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

The Selkä

https://pbs.twimg.com/media/F2mIt-PWwAA0fjn?format=jpg&name=large

Has anyone seen my phone?

T. Nace

Vierailija
89732/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ollaan näköjään saatu palstalle myös aikuisten miesten välinen ystävyys - jankkaaja 😀 Tervetuloa mukaan!

Ja kannattaa tutustua huolella kaikkeen materiaaliin, jos on jäänyt vaikka jotain huomaamatta. Kaikki eivät ole yhtä tarkkasilmäisiä kuin jotkut meistä 😀

Vierailija
89733/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori jos nyt menee aika ohi aiheen vaikka kuitenkin jokereihin liittyykin. Haluisin kuulla onks täällä muita samassa tilanteessa? Olin loppukevään ja alkukesän aivan ihme hurmiossa ja en edes tajunnut miten syvällä (näiden kahden välisestä ystävyydestä tms johtuen) kuplassa olin ja elin. Sain ostettua myös tavastialle k-18 lipun jokereiden keikalle ja olin aivan fiiliksissä. Nyt kuitenkin kupla puhjennut ja vaikka jokereiden musiikki hyvää on, niin mietiskelen nyt kuitenkin että menenkö keikalle vai myynkö lipun jollekin joka siitä enemmän iloa sais. Toisaalta mietin, et en oo käynyt keikoilla piiiiitkään aikaan ja nyt kun vauvavuosi ohi (joka oli todella kotipainotteista) niin ehkä tekis myös hyvää käydä jossain erityisessä tapahtumassakin. Help! :D tavallaan pelkään että jos myyn niin tulee hirveä fomo mut sit tavallaan on fiilis että ei jaksa järjestellä kaikkea niin että pääsen keikalle ja seuraavana aamuna töihin virkeänä.

Vierailija
89734/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N: take it out of your panths

B: Nace, what...?! Jesus...

N: the fucking phone, you idiot!

B: oh

N: now

B: yes

Vierailija
89735/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N: why did you had the phone there, in your panths?

B: no reason

N: because i could see it

B: oh that, that was not your phone, Nace

N: i change my mind, keep the phone

Vierailija
89736/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munaa takaapäin Bieberin tahtiin !!! 😋😋😋

Just In ! And out! 🤭Many times!!!

Harry Stylesin tahtiin myös.

Vierailija
89737/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumaa Kärtsän mikki-toimintaa 🔥🔥🔥

https://twitter.com/nouroblem/status/1700829714288423163

Vierailija
89738/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa tämän ketjun poisto politiikka. Muita solvaavat viestit eivät lähteneet millään, mutta kun joku mainitsee sanan muna, niin johan poistuu.😂 En ota kantaa niiden kommenttien asiattomuuteen tai asiallisuuden, kunhan vaan huvittaa tämä poisto nopeus.

Vierailija
89739/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori jos nyt menee aika ohi aiheen vaikka kuitenkin jokereihin liittyykin. Haluisin kuulla onks täällä muita samassa tilanteessa? Olin loppukevään ja alkukesän aivan ihme hurmiossa ja en edes tajunnut miten syvällä (näiden kahden välisestä ystävyydestä tms johtuen) kuplassa olin ja elin. Sain ostettua myös tavastialle k-18 lipun jokereiden keikalle ja olin aivan fiiliksissä. Nyt kuitenkin kupla puhjennut ja vaikka jokereiden musiikki hyvää on, niin mietiskelen nyt kuitenkin että menenkö keikalle vai myynkö lipun jollekin joka siitä enemmän iloa sais. Toisaalta mietin, et en oo käynyt keikoilla piiiiitkään aikaan ja nyt kun vauvavuosi ohi (joka oli todella kotipainotteista) niin ehkä tekis myös hyvää käydä jossain erityisessä tapahtumassakin. Help! :D tavallaan pelkään että jos myyn niin tulee hirveä fomo mut sit tavallaan on fiilis että ei jaksa järjestellä kaikkea niin että pääsen keikalle ja seuraavana aamuna töihin virkeänä.

Jos tuntuu pakkopullalta, ei kannata mennä. 

Vierailija
89740/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään ollaan näköjään saatu palstalle myös aikuisten miesten välinen ystävyys - jankkaaja 😀 Tervetuloa mukaan!

Ja kannattaa tutustua huolella kaikkeen materiaaliin, jos on jäänyt vaikka jotain huomaamatta. Kaikki eivät ole yhtä tarkkasilmäisiä kuin jotkut meistä 😀

Siinä tuli mainospöllön mainospläjäys.

Ketju on lukittu.