Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon yks alkuperäsistä seilaajista ja myönnettävä on nyt, et melko sumussa ja huumassa menty kuukausia. Toisaalta ollut huikeaa jakaa yhteiset intressit. Nyt jotenkin alkanut lähinnä vaivaamaan palstalaisten (täysin turhanpäiväinen) petollisuus, ja oma epäilys, et ihmiset näkee vaivaa keksiä eri persoonallisuuksia eri nimimerkkien alle. En ole nimimerkkijankkaaja, mut olen kiinnittänyt huomiota tähän samaan ilmiöön. Miksei voi vain kirjoittaa anonyymisti, eikä sepustaa jotain tarinaa tai esittää jotain toista?
Mitä petollisuutta esim. jossakin Ake, Make ja Pera tai Lasse nimimerkeissä on? Nehän on selvää huumoria ja niillä on tarkoitus keventää tunnelmaa. Kaikki ei niistä tykkää, eikä tarvitsekaan. Sitten taas mitä tulee esim. Kukkikseen kaltaisiin kirjoittajiin, niin osa heistä on saanut nimensä muilta palstalaisilta ja nämä nimimerkit ovat sitten jääneet elämään. Itse tykkään heistä kovasti ja he kaikki tuovat oman tunnelmansa tähän ketjuun. Siitä tulikin mieleen, että kiitos taas Leila. Ehkä kannattaisi miettiä sitä omaa asennetta ja pohtia, että miksi jotkut nimimerkit aiheuttavat niin suuren ärtymyksen. Se ei ole normaalia.
Ja pyydän anteeksi muilta, että kirjoitan tästä aiheesta. Ei ole tarkoitus antaa trollille huomiota. Miettisin vaan, että miksi muiden huumori tai käyttämä nimimerkki voi ärsyttää niin paljon. Lupaan lopettaa tähän.
Vierailija kirjoitti:
No, seuraavina viikkoina ei tulla näkemään housukuvia, vaan housuttomia kuvia 😂😂
Sorry oli pakko.
Tätä odottaen.😛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon yks alkuperäsistä seilaajista ja myönnettävä on nyt, et melko sumussa ja huumassa menty kuukausia. Toisaalta ollut huikeaa jakaa yhteiset intressit. Nyt jotenkin alkanut lähinnä vaivaamaan palstalaisten (täysin turhanpäiväinen) petollisuus, ja oma epäilys, et ihmiset näkee vaivaa keksiä eri persoonallisuuksia eri nimimerkkien alle. En ole nimimerkkijankkaaja, mut olen kiinnittänyt huomiota tähän samaan ilmiöön. Miksei voi vain kirjoittaa anonyymisti, eikä sepustaa jotain tarinaa tai esittää jotain toista?
Mitä petollisuutta esim. jossakin Ake, Make ja Pera tai Lasse nimimerkeissä on? Nehän on selvää huumoria ja niillä on tarkoitus keventää tunnelmaa. Kaikki ei niistä tykkää, eikä tarvitsekaan. Sitten taas mitä tulee esim. Kukkikseen kaltaisiin kirjoittajiin, niin osa heistä on saanut nimensä muilta palstalaisilta ja nämä nimimerkit ovat sitten jääneet elämään. Itse tykkään heistä kovasti ja he kaikki tuovat oman tunnelmansa tähän ketjuun. Siitä tulikin mieleen, että kiitos taas Leila. Ehkä kannattaisi miettiä sitä omaa asennetta ja pohtia, että miksi jotkut nimimerkit aiheuttavat niin suuren ärtymyksen. Se ei ole normaalia.
Miksi jotkut kokevat tarpeelliseksi "keventää tunnelmaa"???? Miksi ette kevennä sitä esimerkiksi kuvailemalla rakkautta, jota näette poikien välillä????? Ei sitä tunnelmaa millään hahmoilla kevennetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, seuraavina viikkoina ei tulla näkemään housukuvia, vaan housuttomia kuvia 😂😂
Sorry oli pakko.Tätä odottaen.😛
Saat pettyä.
Vierailija kirjoitti:
The Selkä
https://pbs.twimg.com/media/F2mIt-PWwAA0fjn?format=jpg&name=large
Omg😍
Vierailija kirjoitti:
The Selkä
Huoh...upea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut kokevat tarpeelliseksi "keventää tunnelmaa"???? Miksi ette kevennä sitä esimerkiksi kuvailemalla rakkautta, jota näette poikien välillä????? Ei sitä tunnelmaa millään hahmoilla kevennetä.
En näe rakkautta poikien välillä vaan ystävyyttä aikuisten miesten välillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten jännä, että bojanisteja moititaan jatkuvasti Bn puolesta loukkaantumisesta. Mutta K-fanit saavat loukkaantua päivittäin Kn puolesta. Milloin loukkaannutaan lehtikritiikistä, milloin pyhimyksen takia, milloin mistäkin.
K:ta kritisoidaan ja solvataan täällä viikoittain erinäisistä asioista. Jos B:stä tulee yksikin edes hieman kritiikiksi tulkittava kommentti, ovat bojanistit heti itkemässä. Täällä on paljon suurempi sietoraja K:n kritiikille. Et ehkä bojanistina näe sitä, mutta monet K-fanit joutuvat lukemaan kymmeniä sivuja K:n tylytystä joka viikko. B:stä 95% on vain sokeaa palvontaa
Mahtaisko tää nyt kuitenkin johtua siitä, että K on myös julkaissut aika lailla enemmän materiaalia keskusteltavaksi. Edes silloin, kun Bojan oli vielä aktiivinen Instassa, ei hän juuri koskaan julkaissut mitään kauhean provosoivaa tai itseensä liittyvää. En väitä, että kaikki kritiikki K:ta kohtaan on asiallista tai ettei B ikinä tee mitään kritiikin arvoista, mutta onhan tuota tuoretta materiaalia heistä vähän eri tavalla, niin keskustelukin sitten vinoutuu eri tavalla. Myös käännöksiä JO:n vanhoista keikoista tai somekontentista tai haastatteluistakin on vasta vähän aikaa sitten ruvennut tulemaan, eikä niissäkään taida mitään hirveän provosoivaa tulla esiin.
Totta.. juuri siitä syystä pidän B:tä aika käden lämpöisenä ja ei-kiinnistavana.. en juuri kiinnittänyt huomiota hänen someensa, kun se oli olemassa.. ei siellä mitään kiinnostavaa juurikaan ollut.. paitsi K lentokentällä
Kaikkiin ei tyylikkyys, hienovireisyys ja prinssimäisyys pure ja se on ihan ookoo...
Niinpä! Tyylikästä ja hienovaraista prinssiporukkaa lisää. Älä avaa,jos UK kiertuebussi ei miellytä!🍻https://www.instagram.com/reel/Cv-eSL5tSyc/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kevennä sitten ylistämällä sitä vaikka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos täältä ei olisi poistettu niitä aamun viestejä SS:n ja Pyhin biisistä, niin ei tarvitsisi käydä tätä keskustelua uudestaan. Mutta Pyhi on pyrkinyt itsekin viisuihin Teflareiden kanssa, joten toi biisi on itseironiaa. Ei kuittia Käärijälle.
Tämä. Ketjun alkupuolen vastikään lukeneena ihmettelen että onko porukka tosiaan vaihtunut näin? Milloin useampi alkoi oman elämänsä palstapoliisiksi poistellen kukin tyylillään T, JO, liian hempeitä viestejä ja liian riettaita jne. Muutama viesti sieltäkin tosin poistuu yhä kun pitää palata edelliselle sivulle eli jotkut muutkin ovat aloittaneet lukemaan alusta
Siellä on keskusteltu esim. tietystä henkilöstä ja vilahduksista vaikka millä mitalla satojen viestejen voimalla ja vaikka mistä kulmasta katsottuna muotoillaanko nyt vaikka näin. Ja ne on saaneet pääosin yläpeukkuja muuten. Samoin oli jäänyt ne pari juttua K millä joku yritti selvästi provota keskustelua useampaan otteeseen ja edes niitä ei ollut poisteltu.
Se oli se yks traaginen viikonloppu heinäkuussa minkä jälkeen homma lähti ylikierroksille.
Aito ja muut kukkahattutädit sekosi ja sen jälkeen seilaaminen tällä paatilla on ollut aika epävakaista.
Mä luulisin, että ne muut, jotka pahoittivat mielensä housukuvasta eivät shippaa enää, vaan lähtivät kokonaan pois. Tai sitten jos ovatkin täällä, niin eivät pysty enää heittämään sitä samaa iloista läppää tajuttuaan, että K on eri linjoilla aiheen rakkausteeman kanssa, kuin viisujen perusteella oli ymmärretty. Eikä siinä mitään, saa olla, mutta moni ei ehkä enää shippaa samalla lailla.
Vaikea uskoa, että jotkut olisivat tällä palstalla todella olisivat pahoittaneet mielensä housukuvasta niin, että olisivat lähteneet kokonaan pois.
Housukuva on edelleen haava mun sielussa. Siinä oli mun mielestä jotain rumaa. Tästä on turha alkaa enää ainakaan minun kanssani väittelemään, mun mielestä me ihmiset vain ollaan erilaisia ja tulkitaan asioita omista lähtökohdista. Tuon tyyppinen kuva vähän eri vivahteella olisi voinut olla minustakin ihan kiva. Täällä vaan mukana kuitenkin keikun, enkä ole pois lähtenyt. Epämukavat viestit hypin yli. K n ihanuutta kuolausmielessä
en ole oikein koskaan tajunnut, seuraan häntä lähinnä todella mielenkiintoisena tyyppinä. Bojanistiksi kai minuakin voi kutsua."Housukuvassa oli jotain rumaa"
Ootteko oikeasti ihan tosissanne, apua!
Joo kyllä mä olen. Onko sinulle noin mahdotonta ymmärtää että on olemassa omastasi poikkeavia mielipiteitä. Housut auki odottamassa Bojaniin viittaava musiikki taustalla. Minusta mauton, monesta muusta ei ole. Näin me luetaan kuvia omista lähtökohdistamme. Ja mä tiedän että tämän jälkeen B tykkäsi jostain K n normipostauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä UMK-mainoksessa K:lla ainkin oli perhoslippis:
https://www.tumblr.com/kaarijalist/726272764050309120
Joku siitä eilen kyseli
Kyselin. Nyt en näe, en ole tumpussa. Jos on se sama, niin sitten voin vain shipata metulji🦋 ja joksuaurinko🌞 universumin enne, ei taikuista nyt ostettu! (vitsi,vitsi)
Mikä aurinko? En mä siinä lippiksessä mtn aurinkoa näe. Siis K:n instassa.
No jos suurentaa lippisperhosta, voi shippilaseilla ajatella olevan vaikka JO aurinko, vaikkei ole pilven takana. Unohdetaan tämä minun oma höpötys!🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten jännä, että bojanisteja moititaan jatkuvasti Bn puolesta loukkaantumisesta. Mutta K-fanit saavat loukkaantua päivittäin Kn puolesta. Milloin loukkaannutaan lehtikritiikistä, milloin pyhimyksen takia, milloin mistäkin.
K:ta kritisoidaan ja solvataan täällä viikoittain erinäisistä asioista. Jos B:stä tulee yksikin edes hieman kritiikiksi tulkittava kommentti, ovat bojanistit heti itkemässä. Täällä on paljon suurempi sietoraja K:n kritiikille. Et ehkä bojanistina näe sitä, mutta monet K-fanit joutuvat lukemaan kymmeniä sivuja K:n tylytystä joka viikko. B:stä 95% on vain sokeaa palvontaa
Mahtaisko tää nyt kuitenkin johtua siitä, että K on myös julkaissut aika lailla enemmän materiaalia keskusteltavaksi. Edes silloin, kun Bojan oli vielä aktiivinen Instassa, ei hän juuri koskaan julkaissut mitään kauhean provosoivaa tai itseensä liittyvää. En väitä, että kaikki kritiikki K:ta kohtaan on asiallista tai ettei B ikinä tee mitään kritiikin arvoista, mutta onhan tuota tuoretta materiaalia heistä vähän eri tavalla, niin keskustelukin sitten vinoutuu eri tavalla. Myös käännöksiä JO:n vanhoista keikoista tai somekontentista tai haastatteluistakin on vasta vähän aikaa sitten ruvennut tulemaan, eikä niissäkään taida mitään hirveän provosoivaa tulla esiin.
Totta.. juuri siitä syystä pidän B:tä aika käden lämpöisenä ja ei-kiinnistavana.. en juuri kiinnittänyt huomiota hänen someensa, kun se oli olemassa.. ei siellä mitään kiinnostavaa juurikaan ollut.. paitsi K lentokentällä
Kaikkiin ei tyylikkyys, hienovireisyys ja prinssimäisyys pure ja se on ihan ookoo...
Niinpä! Tyylikästä ja hienovaraista prinssiporukkaa lisää. Älä avaa,jos UK kiertuebussi ei miellytä!🍻https://www.instagram.com/reel/Cv-eSL5tSyc/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Kyllähän toi vielä aika kädenlämpöistä irrottelua kuitenkin on... (kommentti, johon vastasin) Täytyyhän se prinssien ja hienostuneidenkin ihmisten välillä irrotella kuitenkin vähän!
Vierailija kirjoitti:
The Selkä
Samalta fanilta nämä upeat kuvat 🔥 Nää oli ikimuistoisia!
https://twitter.com/arendellepeach/status/1686884670565187584
https://twitter.com/arendellepeach/status/1687021945991094273
https://twitter.com/arendellepeach/status/1687024735949869056
Vierailija kirjoitti:
Sorry oli pakko.
Ehkä K ja T , mutta tuskin K ja B.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kevennä sitten ylistämällä sitä vaikka!
En ottanut kantaa siihen tarviiko täällä tunnelmaa keventää vaan ei, vaan tuohon rakkaus -viitaukseen. Fiilistelen k&b ystävyyttä täällä, enkä käyttäisi rakkautta kuvailemaan toisten ihmisten ihmissuhteista, joita en tunne vaan seuraan etäältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The Selkä
Samalta fanilta nämä upeat kuvat 🔥 Nää oli ikimuistoisia!
https://twitter.com/arendellepeach/status/1686884670565187584
https://twitter.com/arendellepeach/status/1687021945991094273
https://twitter.com/arendellepeach/status/1687024735949869056
🔥🔥🔥 Tihkuu hmmm
Sorry oli pakko.