Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
B: You're so pretty.
K: No, you are pretty.
B: No, you are pretty.
K: You are more pretty.
B: You are even more...
N: Yeah yeah, you are both so pretty.
B: But...
K: Bojan is more...
N: Is this what you two do for 3 hours.
B: Yes and lots more.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere ja Bojan ovat ystäviä. Antakaa meidän silti haaveilla, että jotakin suurempaa voisi tapahtua, jos olosuhteet olisivat toiset.
Minä ainakin luotan siihen, että K moiskauttaa oikein kunnon suudelman B huulille <3 :D Sellaisen, että tähdet vilkkuu silmissä ja yleisö huutaa hoosiannaa.
Ja pyörtyy, huutaa, kaatuu ja hyperventiloi 😂
Ystävyysjankkaaja paikalla
Vierailija kirjoitti:
Kävin lukemassa vanhaa UMK ketjua. Voi sentään, tuli ikävä sitä aikaa. Jo siellä joku saarnaa pakottamisesta, ei siis ollutkaan tämän ketjun myötä tullut ilmiö.
Siellä ei kaikki tykänny Kärden kuolaamisesta :) mut onneks oli iltavuoro sit erikseen!
Vierailija kirjoitti:
Menikö muuten se huutiksen Tavastian lippu jollain summalla jo kaupaksi?
Kauppa on käynnissä edelleen, 48 € tarjottu.
Hei vaan kaikille. Tämä on nyt ainoa kerta, kun tästä asiasta tänne kirjoitan ja minun osaltani tämä on sitten loppuunkäsitelty.
Niinkuin aiemmin kerroin kun sain ensimmäisen häirikköviestin, arvasin heti että se on joku joka tuntee minut ennestään ja on bongannut minut täältä palstalta viestissä käytettyjen minun sanomisteni palstalla perusteella ja asioihin jotka vain minut tunteva tietää. Ja kummatkin viestit tulivat yrityksen spostiin, joten jonkinlaista tietoa siihenkin tarvitsee.
Nyt kun sain tämän toisen viestin ja siinä puhuttiin mainoksesta ja Bojanista, tottakai tulin heti palstalle ihmettelemään mitä tapahtuu. Annoin vaihtoehdoksi ilmoittautumisen minulle tai rikosilmoituksen.
Tiedän nyt kuka tämä henkilö on ja olen keskustellut hänen kanssaan. Hän on henkilö ns.entisestä tuttava piiristäni liittyen exääni.
Hänen syistään tähän tekoon avaan vain sen verran että hänelle oli jäänyt selvittämätöntä katkeruutta jonka toivottavasti olemme nyt selvittäneet. Viestejä en tuo tänne palstalle, ihan jo lakimiehen neuvosta jos joskus niitä vielä tarvitsee, mutta olen levollisin mielin nyt.
En ole ollut palstalla ollenkaan tänä viikonloppuna ja sainkin tältä henkilöltä myös tänään viestiä , että minua syytetään täällä ihan ihmeellisistä asioista.
En ole koskaan esiintynyt muilla nimimerkeillä. Edelleenkään minulla ei ole minkäänlaisia siteitä Tarot henkilöön. Tätä henkilöä on kuulemma toisella palstalla häiriköity K läheisten toimesta sen jälkeen kun hän on laittanut spostinsa palstalle. Minulla ei ole mitään tekemistä hänen kanssaan.
Täällä myös väitetään minun valehtelevan. Sille en voi mitään jos joku ei minua usko, mutta enempää en pysty kenellekään todistamaan ilman itseni paljastamista ja toisaalta ei minun tarvitsekaan. Ihmisenä joka on naimisissa miehen kanssa joka saa ja on saanut uhkauksia ja häiriintyneitä viestejä ja joka joutuu kotimaassaan kulkemaan turvamiehen kanssa, minulla ei tulisi mieleenkään keksiä jotakin tällaista.
Pyydän älkää poistako tai vastatko puolestani kommentteihin. Itse en koskaan poistata mitään.
Anteeksi myös kaikille aiheuttamastani hässäkästä palstalla ja kiitos kaikille teille.
Tässä pitäisi nyt olla kaikki mitä tästä aion sanoa. Toivottavasti olen vielä tervetullut.
💚🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin lukemassa vanhaa UMK ketjua. Voi sentään, tuli ikävä sitä aikaa. Jo siellä joku saarnaa pakottamisesta, ei siis ollutkaan tämän ketjun myötä tullut ilmiö.
Siellä ei kaikki tykänny Kärden kuolaamisesta :) mut onneks oli iltavuoro sit erikseen!
Mä muuten nuhtelin kerran iltavuorossa jotakin kommentoijaa vitsilläni. Mun sarkasmia ei vaan ymmärretty.🙈 Voi aikoja.😂
Voihan B ystävyys olla klle tärkeetä myös
Vierailija kirjoitti:
Ystävyysjankkaaja paikalla
I love their "frentship" ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää seksikässuklaa muuten seuraa 4068 henkilöä. Ml eräs gf
Pyhhäri ei sit seuraakaan.
Johan poistui viesti nopsaan. No ei kun uudestaan, sehän on blokannut Kn myös instassa.
Vierailija kirjoitti:
Hei vaan kaikille. Tämä on nyt ainoa kerta, kun tästä asiasta tänne kirjoitan ja minun osaltani tämä on sitten loppuunkäsitelty.
Niinkuin aiemmin kerroin kun sain ensimmäisen häirikköviestin, arvasin heti että se on joku joka tuntee minut ennestään ja on bongannut minut täältä palstalta viestissä käytettyjen minun sanomisteni palstalla perusteella ja asioihin jotka vain minut tunteva tietää. Ja kummatkin viestit tulivat yrityksen spostiin, joten jonkinlaista tietoa siihenkin tarvitsee.
Nyt kun sain tämän toisen viestin ja siinä puhuttiin mainoksesta ja Bojanista, tottakai tulin heti palstalle ihmettelemään mitä tapahtuu. Annoin vaihtoehdoksi ilmoittautumisen minulle tai rikosilmoituksen.
Tiedän nyt kuka tämä henkilö on ja olen keskustellut hänen kanssaan. Hän on henkilö ns.entisestä tuttava piiristäni liittyen exääni.
Hänen syistään tähän tekoon avaan vain sen verran että hänelle oli jäänyt selvittämätöntä katkeruutta jonka toivottavasti olemme nyt selvittäneet. Viestejä en tuo tänne palstalle, ihan jo lakimiehen neuvosta jos joskus niitä vielä tarvitsee, mutta olen levollisin mielin nyt.
En ole ollut palstalla ollenkaan tänä viikonloppuna ja sainkin tältä henkilöltä myös tänään viestiä , että minua syytetään täällä ihan ihmeellisistä asioista.
En ole koskaan esiintynyt muilla nimimerkeillä. Edelleenkään minulla ei ole minkäänlaisia siteitä Tarot henkilöön. Tätä henkilöä on kuulemma toisella palstalla häiriköity K läheisten toimesta sen jälkeen kun hän on laittanut spostinsa palstalle. Minulla ei ole mitään tekemistä hänen kanssaan.
Täällä myös väitetään minun valehtelevan. Sille en voi mitään jos joku ei minua usko, mutta enempää en pysty kenellekään todistamaan ilman itseni paljastamista ja toisaalta ei minun tarvitsekaan. Ihmisenä joka on naimisissa miehen kanssa joka saa ja on saanut uhkauksia ja häiriintyneitä viestejä ja joka joutuu kotimaassaan kulkemaan turvamiehen kanssa, minulla ei tulisi mieleenkään keksiä jotakin tällaista.
Pyydän älkää poistako tai vastatko puolestani kommentteihin. Itse en koskaan poistata mitään.
Anteeksi myös kaikille aiheuttamastani hässäkästä palstalla ja kiitos kaikille teille.
Tässä pitäisi nyt olla kaikki mitä tästä aion sanoa. Toivottavasti olen vielä tervetullut.
💚🌹🌹
Hei ihanaa kuulla sinusta! Sen haluan sanoa, että täällä ei missään nimessä uskota tämän henkilön dissaaviin kommentteihin sinusta. Joku tekee tahallaan kiusaa ja aiheuttaa tänne ylimääräistä hässäkkää. Olet aina tervetullut ja me ketjun vakkarit kyllä uskotaan sinuun <3 Kukaan meistä ei ikinä haluaisi loukata sinua.
Vierailija kirjoitti:
💚🌹🌹
Sääliksi kävi sinua. Yksi lähettää sinulle outoja sähköposteja ja joku toinen sitten väittää täällä kaikkea perätöntä. Hyvä kuitenkin, jos tämä sähköposti asia on saatu selvitettyä. Täällä on ollut aikamoista menoa ja nimimerkillliset ovat olleet ajojahdin kohteena. Syytellään myös mm. siitä, että olette yksi ja sama henkilö. Olikohan se Örinähevijätkä, jota taas epäiltiin jopa sun mieheksi. Kaikkea kummalista siis. Ei siitä sen enempää, täytyy toivoa, että se loppuisi pikkuhiljaa. Kiva että voit hyvin ja uskallat käyttää nimimerkkiäsi täällä.
Remember JO's "Privatka" gig recording, recorded in their rehearsal space? Looks like another one is in the works...
https://instagram.com/stories/a1_vajb/3188746779314408161?utm_source=ig…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere ja Bojan ovat ystäviä. Antakaa meidän silti haaveilla, että jotakin suurempaa voisi tapahtua, jos olosuhteet olisivat toiset.
Minä ainakin luotan siihen, että K moiskauttaa oikein kunnon suudelman B huulille <3 :D Sellaisen, että tähdet vilkkuu silmissä ja yleisö huutaa hoosiannaa.
Sitten se on vaan samanlaista näytelmää kuin muidenkin kanssa. Ei hyvä.
Nyt sanoisin kaikkien puolesta, että näille trolleille ja maalittajille ei kannata antaa mitään huomiota. Ei peukkuja, ei kommentteja, ei mitään. Mielummin ei vastaa mihinkään sellaiseen viestiin mistä ei ole varma sen tarkoitusperistä. Törkeät viestit ilmiannetaan ja jos ketju lukittuu, niin se avataan uudestaan tarkistuksen jälkeen. Ensi viikolla on odotettavissa melkoista meininkiä, joten jäitä hattuun meille kaikille.
Pakko huomauttaa yhdestä asiasta. Muistakaa se, että älkää mainitko täällä jatkossa tai spekuloiko sillä, että onko joku K:n läheinen häiriköinyt jotakin Tarot tulkitsijaa sähköpostin välityksellä. K:n lähipiiri on tässä tapauksessa aika pieni, joten tämä menee pian siihen, että ruvetaan etsimään syyllistä sieltä. Eiköhän sen sähköpostin ole oikeasti lähettänyt joku häirikkö, joka on suivaantunut jostakin syystä näistä tulkinnoista tai siitä, että ei itse pääse niitä lukemaan.
Siis minä joka sanoin, että Pyhimys on blokannut K n instassa, en kyllä yritä sanoa sillä mitään muuta, kuin että jostain syystä vaikuttaa tosi katkeralta ihmiseltä. En ole ikinä spekuloinut sitä, mistä tämä johtuu, niitä spekulaatioita tarjoaa aivan muut ihmiset. Syytä emme tiedä, korkeintaan olen sanonut sen olevan lapsellista käytöstä.
Ottama mitenkään kantaa yksityisasioihin, onhan tuo Suklaa/Pyhis collab nyt tosi törkeä kun vihdoin löysin vähän sanoja (Suklaan instassa viimeinen julkaisu). En siis halunnut kuunnella Spotifyssa/tubella ettei tulisi kuuntelukertoja lisää.
Aivan selkeää niitten sanojen perusteella kenestä kyse 😟. Viisutkin mainittu. Aivan hirveän ikävät fiilikset jäi tästä ja Teflarit veks välittömästi mun soittolistoilta. Tukehtukoot kateellisuuteensa.