Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä UMK-mainoksessa K:lla ainkin oli perhoslippis:
https://www.tumblr.com/kaarijalist/726272764050309120
Joku siitä eilen kyseli
Kyselin. Nyt en näe, en ole tumpussa. Jos on se sama, niin sitten voin vain shipata metulji🦋 ja joksuaurinko🌞 universumin enne, ei taikuista nyt ostettu! (vitsi,vitsi)
Mikä aurinko? En mä siinä lippiksessä mtn aurinkoa näe. Siis K:n instassa.
LadySLO:) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko bonganneet nämä kaksi biisiä vuodelta 2020, joilla B fiittaa: TventiTventi ja Jst Mam Sam Sebe Rd. Löytyvät helposti Apple musicista Bojanin nimellä, mutta Spotifysta eivät. Ovat kyllä Spotifyssakin.
Also on Youtube:
At 3:12:
It looks like stuff he did during Corona lockdowns?
Ja alussa cha cha cha!!! Noin puolen minuutin jälkeen. Tosi hauska video korona-ajasta.
Kärde on kyllä niin ihanan ilmeikäs 😊
https://www.tumblr.com/wednesdayday/728068792512561152/hes-beauty-hes-g…
Tuossa lippiksessähän se on Jere vetänyt pitkin kesää. Hieno on.
Huh, kukas on tuo toinen komistus mustassa t-paidassa TventiTventi-videolla samaan aikaan B:n kanssa??? 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puheenaiheet vähän vähissä. K vaan kuolauspakottaa itseään noilla allaskuvilla ja toisessa leirissä ollaan hipihiljaa.
Ei mua tarvi ainakaan mitenkään pakottaa, kuola valuu suupielistä jatkuvasti muutenkin
Arvokin tuli takaisin.😂
Vierailija kirjoitti:
Huh, kukas on tuo toinen komistus mustassa t-paidassa TventiTventi-videolla samaan aikaan B:n kanssa??? 😍
Kiinnitin huomion samaan asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos täältä ei olisi poistettu niitä aamun viestejä SS:n ja Pyhin biisistä, niin ei tarvitsisi käydä tätä keskustelua uudestaan. Mutta Pyhi on pyrkinyt itsekin viisuihin Teflareiden kanssa, joten toi biisi on itseironiaa. Ei kuittia Käärijälle.
Tämä. Ketjun alkupuolen vastikään lukeneena ihmettelen että onko porukka tosiaan vaihtunut näin? Milloin useampi alkoi oman elämänsä palstapoliisiksi poistellen kukin tyylillään T, JO, liian hempeitä viestejä ja liian riettaita jne. Muutama viesti sieltäkin tosin poistuu yhä kun pitää palata edelliselle sivulle eli jotkut muutkin ovat aloittaneet lukemaan alusta
Siellä on keskusteltu esim. tietystä henkilöstä ja vilahduksista vaikka millä mitalla satojen viestejen voimalla ja vaikka mistä kulmasta katsottuna muotoillaanko nyt vaikka näin. Ja ne on saaneet pääosin yläpeukkuja muuten. Samoin oli jäänyt ne pari juttua K millä joku yritti selvästi provota keskustelua useampaan otteeseen ja edes niitä ei ollut poisteltu.
Se oli se yks traaginen viikonloppu heinäkuussa minkä jälkeen homma lähti ylikierroksille.
Aito ja muut kukkahattutädit sekosi ja sen jälkeen seilaaminen tällä paatilla on ollut aika epävakaista.
Mä luulisin, että ne muut, jotka pahoittivat mielensä housukuvasta eivät shippaa enää, vaan lähtivät kokonaan pois. Tai sitten jos ovatkin täällä, niin eivät pysty enää heittämään sitä samaa iloista läppää tajuttuaan, että K on eri linjoilla aiheen rakkausteeman kanssa, kuin viisujen perusteella oli ymmärretty. Eikä siinä mitään, saa olla, mutta moni ei ehkä enää shippaa samalla lailla.
Vaikea uskoa, että jotkut olisivat tällä palstalla todella olisivat pahoittaneet mielensä housukuvasta niin, että olisivat lähteneet kokonaan pois.
Housukuva on edelleen haava mun sielussa. Siinä oli mun mielestä jotain rumaa. Tästä on turha alkaa enää ainakaan minun kanssani väittelemään, mun mielestä me ihmiset vain ollaan erilaisia ja tulkitaan asioita omista lähtökohdista. Tuon tyyppinen kuva vähän eri vivahteella olisi voinut olla minustakin ihan kiva. Täällä vaan mukana kuitenkin keikun, enkä ole pois lähtenyt. Epämukavat viestit hypin yli. K n ihanuutta kuolausmielessä
en ole oikein koskaan tajunnut, seuraan häntä lähinnä todella mielenkiintoisena tyyppinä. Bojanistiksi kai minuakin voi kutsua.Näin me olemme erilaisia. Housukuva hätkähdytti minuakin ihan ensi näkemältä, mutta vain lyhyen aikaa.
Saman tyyppisen kuvanhan Jokeritkin julkaisi, mutta se ehkä humoristinen (se, jossa kanamuna mukana).Ei se ole tippaakaan samantyyppinen!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!
siitä ei tule mieleen, että odotellaan, josko joku tulisi ottamaan sulta suihin.
Totta puhut, siitä tosiaan tulee enemmän mieleen, että otetaan munaa kakkoseen.
Viittasiko se jokereitten postaus yhteen tiettyyn ihmiseen. K housukuvan musiikki viittasi B hen. Vähän eri asia, jos jokerit keskenään pelleilee kuin se että K kaiken tapahtuneen jälkeen kohdistaa postauksen juuri B hen. Joidenkin mielestä oli ilmeisesti ihan hyvä asia, että kohdistui B hen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitin huomion samaan asiaan.
Mikä video?
Vierailija kirjoitti:
Tim Tekavec
Lomakuva-kooste kauniista Kärtsästä 💚
https://twitter.com/dreamcomeslow/status/1700784299866279987
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei meikämummopa kävi eilen baarissa. Tätä ei varmaan ole sitten tapahtunut vuoden 2005 jälkeen. Ja ihan juttelinkin ihmisille ja kävin tanssilattialla. No se ei ollut se pointti vaikkakin oli mainitsemisen arvoinen asia ja ehdottomasti kiitos kuuluu Käärijälle ja sen aiheuttamalle mullistukselle meikäläisen elämässä. 😎
Siellä oli myös muutama nuorempi muusikko, jotka ei nyt suoraan liity tähän ketjuun, vaikka toinen heistä taitaa jollain meidän listalla ollakin. Mutta se ei taaskaan ollut se pointti vaan se, että kun vahingossa törmäsin toiseen heistä (siis todellakin vahingossa, en ollut edes huomannut heitä aiemmin), hän näytti hetken todella pelästyneeltä. 😳 Ja minähän tietenkin pyytelin nöyrästi anteeksi ja häivyin paikalta, ei siinä, mutta sen jälkeen mietin että käyköhän niillä usein että vanhemmat naiset tulevat ihan liianki lähelle. 🤔 Muistan lukeneeni jossain vaiheessa jonku lehtijutun että suosion myötä on tullut paljon keski-ikäisiä naisia faneiksi, jotka saattavat olla hyvinkin omistautuneita asialleen. 😅 En tiiä miksi tuli tämä palsta mieleen. 😂
Voi Johannes-parkaa!
😂 Ei ollut Johannes vaan meidän parin vuoden takaisesta viisubändistä nämä pojat. Johannekselle olisin ehkä saattanut yrittää muutaman sanan sanoakin. 😉
Mutta sitä mietin myös, että jos törmäisin Käärijään tuolla tavalla vahingossa niin kuinkahan palasiksi siinä menisi? 😂
Olikko nää Oulun 45:ssa? 🤩 Siellä on niin ahdasta, että ihmekään, jos pikkasen törmää. Itse törmäsin joskus 12 v sitten Tähkään siellä ihan huolella 😇
Vierailija kirjoitti:
Oletteko bonganneet nämä kaksi biisiä vuodelta 2020, joilla B fiittaa: TventiTventi ja Jst Mam Sam Sebe Rd. Löytyvät helposti Apple musicista Bojanin nimellä, mutta Spotifysta eivät. Ovat kyllä Spotifyssakin.
Hyvin sujuu räppäriyhteistyö. Miksi ei jatkossakin!💙💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei meikämummopa kävi eilen baarissa. Tätä ei varmaan ole sitten tapahtunut vuoden 2005 jälkeen. Ja ihan juttelinkin ihmisille ja kävin tanssilattialla. No se ei ollut se pointti vaikkakin oli mainitsemisen arvoinen asia ja ehdottomasti kiitos kuuluu Käärijälle ja sen aiheuttamalle mullistukselle meikäläisen elämässä. 😎
Siellä oli myös muutama nuorempi muusikko, jotka ei nyt suoraan liity tähän ketjuun, vaikka toinen heistä taitaa jollain meidän listalla ollakin. Mutta se ei taaskaan ollut se pointti vaan se, että kun vahingossa törmäsin toiseen heistä (siis todellakin vahingossa, en ollut edes huomannut heitä aiemmin), hän näytti hetken todella pelästyneeltä. 😳 Ja minähän tietenkin pyytelin nöyrästi anteeksi ja häivyin paikalta, ei siinä, mutta sen jälkeen mietin että käyköhän niillä usein että vanhemmat naiset tulevat ihan liianki lähelle. 🤔 Muistan lukeneeni jossain vaiheessa jonku lehtijutun että suosion myötä on tullut paljon keski-ikäisiä naisia faneiksi, jotka saattavat olla hyvinkin omistautuneita asialleen. 😅 En tiiä miksi tuli tämä palsta mieleen. 😂
Voi Johannes-parkaa!
😂 Ei ollut Johannes vaan meidän parin vuoden takaisesta viisubändistä nämä pojat. Johannekselle olisin ehkä saattanut yrittää muutaman sanan sanoakin. 😉
Mutta sitä mietin myös, että jos törmäisin Käärijään tuolla tavalla vahingossa niin kuinkahan palasiksi siinä menisi? 😂
Olikko nää Oulun 45:ssa? 🤩 Siellä on niin ahdasta, että ihmekään, jos pikkasen törmää. Itse törmäsin joskus 12 v sitten Tähkään siellä ihan huolella 😇
Hetkinen.. oliko puhetta Jukasta? Hänen ig-stooreissa oli pari päivää sitten tuolta stoori muistaakseni joltain keikalta..
Eli Bojan on tehnyt ennenkin yhteistyötä räppäreiden kanssa? Sounds good :)
Miten olen niin sokea että en näe B:tä tolla korona-ajan videolla. 😮 Monen minuutin kohdalla suurin piirtein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Johannes-parkaa!
En ollu siellä mutta aika lähellä kuitenkin. 😉
45ssa tuli kyllä opiskelujen aikaan käytyä paljonkin. Sunnuntaijamit oli ihan best. Ois kai niitä vieläkin, pitäis joku su mennä kattoon.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon yks alkuperäsistä seilaajista ja myönnettävä on nyt, et melko sumussa ja huumassa menty kuukausia. Toisaalta ollut huikeaa jakaa yhteiset intressit. Nyt jotenkin alkanut lähinnä vaivaamaan palstalaisten (täysin turhanpäiväinen) petollisuus, ja oma epäilys, et ihmiset näkee vaivaa keksiä eri persoonallisuuksia eri nimimerkkien alle. En ole nimimerkkijankkaaja, mut olen kiinnittänyt huomiota tähän samaan ilmiöön. Miksei voi vain kirjoittaa anonyymisti, eikä sepustaa jotain tarinaa tai esittää jotain toista?
Mitä petollisuutta esim. jossakin Ake, Make ja Pera tai Lasse nimimerkeissä on? Nehän on selvää huumoria ja niillä on tarkoitus keventää tunnelmaa. Kaikki ei niistä tykkää, eikä tarvitsekaan. Sitten taas mitä tulee esim. Kukkikseen kaltaisiin kirjoittajiin, niin osa heistä on saanut nimensä muilta palstalaisilta ja nämä nimimerkit ovat sitten jääneet elämään. Itse tykkään heistä kovasti ja he kaikki tuovat oman tunnelmansa tähän ketjuun. Siitä tulikin mieleen, että kiitos taas Leila. Ehkä kannattaisi miettiä sitä omaa asennetta ja pohtia, että miksi jotkut nimimerkit aiheuttavat niin suuren ärtymyksen. Se ei ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Miten olen niin sokea että en näe B:tä tolla korona-ajan videolla. 😮 Monen minuutin kohdalla suurin piirtein?
Kohdassa 3:10
Kyselin. Nyt en näe, en ole tumpussa. Jos on se sama, niin sitten voin vain shipata metulji🦋 ja joksuaurinko🌞 universumin enne, ei taikuista nyt ostettu! (vitsi,vitsi)