Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana, söpö Kärtsä ja värikäs paita tällä kertaa päällä <3
https://www.tumblr.com/follivora/727997932374245376/never-shutting-up-a…
Wautsi mitkä kynnet! Sopii julkkareihin hyvin.
Onko pikkusen Sparklativea 😄
Onkohan toi nimimerkkiepäilijä jossain aineissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siis nyt käymässä niin että Ake, Make ja Pena (plus Pomo ja Luottamusmies) ovat nyt seuraavana parjauslistalla? Mihin Kake jäi? Vaikka sehän on kyllä ollut melko hiljainen eikä hirveästi ole kommentoinut. Kun sillähän tais olla jotain muuta tekemistä.
Terkuin ei insider mutta pari-kolme kertaa päivässä viikolla (ja viikonloppuisin useammin) viestit lukeva ja ihan hyvin kärryillä pysyvä
(No nyt tuli pitkä nimimerkki, sori)
Me ollaanki Tallinnassa. Gayt souti just maihin ja lähetään ettiin Tommya. Kisa tulee kuka ehtii seivästää sen ensin. Otan kaksin käsin leteistä kiinni .
T. Lasse ja OlaviTämän palstan gayt ovat sen verran mahdottomia, että miksi musta tuntuu siltä, ettei heille pärjäisi edes sata Olavia. Heillä on varmaan se örinähevijätkäkin apuna.
Örinähevijätkä kuulostaa aika paljon Ruusurouvalta, ei voi mitään. . . Ei ainakaan nimimerkkinsä mukaiselta henkilöltä, mielestäni. Pahoittelut, jos olet joku muu.
Sinä kuulostat siltä ärsyttävältä foliohattunillittäjältä joka vainoaa nimimerkillisiä. Pahoittelut, jos olet joku muu.
Örinähevijätkä ilmeisesti ON Ruusurouva, koska viesti poistui saman tien.
Tämä kommentoija ON se foliohattunillittäjä, joka vainoaa nimimerkillisiä, koska se vastasi heti örinähevijätkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs viipyy K:n tämän päiväinen lomapäivitys? On sieltä päivittäin jotain tullut. Mitä me vielä haluttaisiin? Thai-hierontaa? Tai sellainen merestä nouseva kreikkalainen jumala?
Hevosratsastusta rannalla ei ole vielä kuulunut, että sitä voisi tulla tänään.
Mä luin, että heviratsastus. Vissiin tuo yksi nimimerkki yhdistyi tässä hevosiin, kun selasin nopeasti kommentteja.🙈
No mulla se yhdistyy jatkuvasti ruokakaupan hevi-osastolle. 😂😂😂 Auttaako jos lyhennän?
-Öhis, joka unohti olevansa seinällä mutta silti edelleen koettaa lähtä asioille
Älä yritä. Olet kuitenkin siinä Viron veneessä, joka lähti laittamaan Tommya seinälle.
Myönnän että mulla on kyllä jo nää seinätkin sekaisin kun kahdella laivalla seilaan s aatana miten sattuu niin voihan se olla että jossain veneessäkin oon välillä.
-Öhis
Heviratsastaja Öhis
Tää kyllä oikeesti osuu aika lähelle. Mut nyt mun oikeesti pitää lähtä. 🏇💨
-Öhis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä oikein tapahtuu? Oon päivän pois ja ekana nään juttu K&T gang bangista😆 Ja K kiertueelle JO kanssa?
Ei kyllä tule tapahtumaan, että K pääsisi kiertueelle jokereitten kanssa. Kyllä se vain käväisee keikoilla, Suomessa. Ihan utopistinen ajatus, vaikka kiehtova toki.
No se ite kyllä lipsautti sen syyskuun kiertueen stoorissaan. Joo tuskin se Norjassa ja Ruotsissa on, mut eiköhän se noi Suomen keikat kierrä. Ja tuskin ajelee Turusta Helsinkiin ja sieltä Tampereella. Eiköhän se mielummin kierrä poikien mukana ku siihen mahollisuus on. Ja ne ei varmaan ees tiiä milloin näkevät seuraavan kerran ni kaikki mahollinen näkemisaika varmasti kelpaa.
Ihana ajatus, jos K tosiaan on yksin reissussa. Melkein liian hyvältä kuulostaa ollakseen totta. Valmistelen tässä itseäni katkeraan pettymykseen.
Ai Thaimaassa? Tuskin on yksin reissussa.
Toi Nordic Tour ei ole alkanut vielä, niin K ei voi sillä reissulla vielä olla.
Viittasin selvästi edeltävään viestiin, ajattelin että lukijan päättelukyky riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollit, toinen ketju ja nimimerkit listalle, kiitos. Palataan ketjun aiheeseen.
Mietin että tapasivatkohan Tommy ja Käärijä jo ennen K:n Tavastia-keikkaa / Bojanin Suomen visiittiä vai jälkeen? Mikä se aikajana mahtaa olla icipin suhteen?
Muuta ei tiedetä varmaksi, kuin että yhteistyö oli jo flexfestin aikaan tiedossa. Eli siis kesäkuun puolivälissä. En tiedä ovatko tavanneet ennen elokuuta, mutta olettaisin että yhteistyöstä on kovasti jo heti viisuviikon jälkeen sovittu.
Tai ei sitäkään varmaksi tiedetä. Mutta Tallinnassahan tuo vihjaili yllätyksestä.
Entä milloin oli se maininta että seuraava sinkku tulee olemaan jonkun suomalaisen naisartistin kanssa?
Ei musta missään vaiheessa oo puhuttu, että seuraava sinkku, vaan että tulossa on yhteisbiisi jonkun viisuympyröistä tutun naisartistin kanssa. Ajankohdasta ei ole puhuttu. Erikan kanssa oltiin studiossa vissiin toukokuussa.
Viisujen tiktokissa on muuten se Kärtsän myday, missä soitetaan ihan ohikiitävä pätkä jotain tekeillä olevaa biisiä.
Bess. Ainoa viisunainen, joka istuu yhteen Kärtsän kanssa. Bess-collegessahan Kärtsä on kuljeskellut.
Tykkäisin Bess-yhteistyöstä enemmän, mutta Erikan kanssa saatiin studiolta klippejä keväältä, että hän on varmaan toinen vahva ehdokas. Musiikillisesti Erika ja K ei ehkä natsaa niin hyvin kuitenkaan.
Erikan biiseissä on aina vahva eroottinen pohjavire, eikä se istu Kärtsälle alkuunkaan. Kuvitelkaa nyt se laulamassa jotain pikkutuhmaa, ei kyllä sovi ollenkaan. Vaikka K on hyvinkin kuumottava, ei sen biisit voi sellaisia olla.
Mä voisin hyvin kuvitella Kärtsän laulamassa Cicciolinaa pinkki latex puku päällä.
Onko nuo kynnet uudet? Yleensä käy samassa kynsipaikassa Suomessa, mutta tuskin se on vielä kotiin ehtinyt... Ehkä ei-geelikynnet itse tehtynä lomalla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla lipun saaneilla samanlaista ongelmaa että pitää käydä vähintään viis kertaa päivässä tsekkaamassa liputon tai muu kanava mistä lippu/liput on ostettu, että ne liput on oikeesti siellä 🤭😅
Mulla on lipuista printit. Pelkään että en saa niitä mistään ulos tarvittavalla hetkellä. Pitää vaan muistaa ottaa printit mukaan.
Mä printtaan aina kaiken junalippuja myöten. Joka tapauksessa tulis joku häikkä, kun pitäisi näyttää liput kännykästä. Vaikka akku loppuis tai jotain.
3 kuukautta tästä ja kohta taas kohtaavat! 😍
https://www.tumblr.com/puutetilakofeiinist/727998287652798464/its-alrea…
Ääk kuinka ihana toi jätskikuva. Upeet kynnet, kiva paita ja noi sen pitkät ripset ... 😍
Boitsulla on iso suu....
https://www.instagram.com/p/Cw-c4RQNw6d/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä oikein tapahtuu? Oon päivän pois ja ekana nään juttu K&T gang bangista😆 Ja K kiertueelle JO kanssa?
Ei kyllä tule tapahtumaan, että K pääsisi kiertueelle jokereitten kanssa. Kyllä se vain käväisee keikoilla, Suomessa. Ihan utopistinen ajatus, vaikka kiehtova toki.
No se ite kyllä lipsautti sen syyskuun kiertueen stoorissaan. Joo tuskin se Norjassa ja Ruotsissa on, mut eiköhän se noi Suomen keikat kierrä. Ja tuskin ajelee Turusta Helsinkiin ja sieltä Tampereella. Eiköhän se mielummin kierrä poikien mukana ku siihen mahollisuus on. Ja ne ei varmaan ees tiiä milloin näkevät seuraavan kerran ni kaikki mahollinen näkemisaika varmasti kelpaa.
Ihana ajatus, jos K tosiaan on yksin reissussa. Melkein liian hyvältä kuulostaa ollakseen totta. Valmistelen tässä itseäni katkeraan pettymykseen.
Ai Thaimaassa? Tuskin on yksin reissussa.
Toi Nordic Tour ei ole alkanut vielä, niin K ei voi sillä reissulla vielä olla.Viittasin selvästi edeltävään viestiin, ajattelin että lukijan päättelukyky riittää.
Mutta kun kirjoitit, että K ON yksin reissussa. Kun kielessämme on asia nimeltä aikamuodot, niillä viitataan tulevaan (+ menneseen ja nykyisyyteen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään klo 22 meidän aikaa pitäs tulla sitä josubs mainostamaa lasten kokkiohjelmaa heidän youtubessa B mukana. Sitä ennen tehty pari ruokaan liittyvää pätkää. B kertoo, et käteen alkaa koskea, niin ei pysty vatkaamaan. 🤭
Boitsu valehtelee.
T. Kärde
Hän ei sitten ole kuullut sähkövatkaimesta tai ei ainakaan osaa käyttää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Bojtsua pantu hotelliin.
Ai sekö nukkui sitte lattialla yksiössä? Kyllä mä mieluummin oon aina reissuilla hotellissa ku toisten nurkissa.
No mulla ainakin yksiössä asuessani oli oman sängyn lisäksi vuodesohva ja vielä hätävarana levitettävä rahi. Yhteensä 4hlöä sain itseni lisäksi majoitettua tarvittaessa.
Kyllähän sitä tietysti mahtuu, mutta eri asia on, onko kiva pariskunnan kanssa 20 neliön yksiössä majoittua. Minä kyllä olisin mieluummin hotellissa.
Nuori mies pystyy nukkumaan hyvin vaikka patjan päällä lattialla.
Boitsulla on muutenkin selkä aina kipeä.
No itseasiassa siihen voi tehdäkin hyvää nukkua vähän kovemmalla alustalla esim. lattialla. 🤓
Sille teki oikein hyvää nukkua vasten Jertsun kovaa alustaa. Ja välillä valvottiin kovat alustat vastakkain.
Jertsun kova alusta listalle.
Sanon mä mitä vaan, ni aina se on kohta jossakin listalla..no mikäs siinä 😂
T: mm sohviksen, Cas Nöpin, pulleiden Speedojen ja monen muun mutsi
Olet selvästi lahjakas ja kiitos siitä 😅.
T. Kovan alustan listalle laittamista ehdottanut, jonka näppäimistöltä on syntynyt mm. K:n heterouden hautaus, kimppakivaa Niinistöjen kanssa, millä kädellä Bojan ajattelee Loverpoolia, queerin pureminen jne
Lista on niin paljon kasvanut, etten enää ole varma mikä on mun listakamaa. Mutta ainakin 2h48min tuli omasta suusta sen muistan ;)
Hyvä sinä. Tuo lähti puolestaan siitä, kun toin palstalle sen J/Kn haastiksessa kesällä kertoman, että käyttää puhelinta 2-3 tuntia päivässä ja pyrkii vähentämään. Palstan tietojen mukaan ei ole pystynyt vähentämään. Joskus taitaa heillä Bn kanssa tuo ylittyäkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo kynnet uudet? Yleensä käy samassa kynsipaikassa Suomessa, mutta tuskin se on vielä kotiin ehtinyt... Ehkä ei-geelikynnet itse tehtynä lomalla :)
Varmasti Bangkokista löytyy paikkoja, joissa laittaa kynnet minttiin eikä maksa paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Boitsulla on iso suu....
https://www.instagram.com/p/Cw-c4RQNw6d/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Arvaa oonko hulluna siihen!
T: K
Vierailija kirjoitti:
Missäs viipyy K:n tämän päiväinen lomapäivitys? On sieltä päivittäin jotain tullut. Mitä me vielä haluttaisiin? Thai-hierontaa? Tai sellainen merestä nouseva kreikkalainen jumala?
Tuli. Kaunis oranssi paita ja ihan uudet vihreät kynnet. Jäätelöannos edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana, söpö Kärtsä ja värikäs paita tällä kertaa päällä <3
https://www.tumblr.com/follivora/727997932374245376/never-shutting-up-a…
Wautsi mitkä kynnet! Sopii julkkareihin hyvin.
Onko pikkusen Sparklativea 😄
Eikö joku juuri tänään toivonut Kärtsälle jotakin kimaltavaa vaatetta? No saatiin kynnet.
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa.. tai ainakin melkein. :D Joku pikku teaser vielä, että päästään vielä kunnolla spekuloimaan näin la-illan ratoksi, kiitos!
Täh? No enkä ole. 😂 Enkä kyllä ainakaan mitään viestiä poistanut. Hokasin kyllä yhden aasinsillan RRään, mua on muutaman kerran luultu kolumbialaiseksi vaikka siis ihan suomalainen olen. Tummapiirteinen kyllä. Ehkä mä siis oon RRn muusikkomies soluttauneena tänne? (No en oikeasti ole 😂)
-Öhis