Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs viipyy K:n tämän päiväinen lomapäivitys? On sieltä päivittäin jotain tullut. Mitä me vielä haluttaisiin? Thai-hierontaa? Tai sellainen merestä nouseva kreikkalainen jumala?
Hevosratsastusta rannalla ei ole vielä kuulunut, että sitä voisi tulla tänään.
Mä luin, että heviratsastus. Vissiin tuo yksi nimimerkki yhdistyi tässä hevosiin, kun selasin nopeasti kommentteja.🙈
No mulla se yhdistyy jatkuvasti ruokakaupan hevi-osastolle. 😂😂😂 Auttaako jos lyhennän?
-Öhis, joka unohti olevansa seinällä mutta silti edelleen koettaa lähtä asioille
Älä yritä. Olet kuitenkin siinä Viron veneessä, joka lähti laittamaan Tommya seinälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/Cw-IJjWt0oS/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tulipas tästä nyt pitkä keikka hornyjailiin! 😳 Pikkasen K kiltti rajoita näitä kuvakulmia 🙏
Tekis mieli kommentoida tähän jotain hempeän arkaluonteista, tyyliin UMK ketjun legendaariset tiistai-iltavuorot.......🔥😋 Mutta jätän tältä erää tähån.
Mä satuin siihen yhteen tiistain iltavuoroon. Ikävä sitä iltaa. Onkohan siitä muistot jäljellä vai lähtikö kaikki sen illan viestit?
Niitä iltoja oli muutamiakin....kyllä siellä taitaa olla jotain tallellakin, jopa jotain "Karitamattilan" runoja lainauksissa. Täytyypä låhteä syväsukellukselle....
Ei voi olla vai voiko....yritin suunnistaa sivualueelle, jossa tiedän olevan tota "highly suspicious" materiaalia...kun yritin kirjoittaa yläpalkkiin kyseisiä sivuja, enter skippauttaa mut ketjun loppuun. Kesyt sivut ketjun eri kohdista onnistuu kyllä löytää yläpalkista suunnistamalla. Voi tätä isoveljen aikaa! T. Kyltymätön Annaliisa
Tänään alkaa Masked singer. Kuka hahmoista on Kärtsä ja kuka Boitsu?
Vierailija kirjoitti:
Minulla meneillään nyt viikon kestävä hinkkaus feat. Käärijä (ja Boitsu) kun olen luonnostellut tulevaa vesivärimaalausta lyijärillä. Mallikuvana se Mikken tallentama raikas yhteispose Liverpoolista (siis tämä: https://eurovisionfun.com/en/2023/06/fans-shipping-for-kaarija-bojan-co… ), vaikk vähän mössölaatuinen netissä onkin, ja sitä olen sitten piirtäessäni tuijotellut ja zoomaillut ja kuvankäsittelyohjelmalla tehnyt erilaisia kontrastiversioita ym. Ja en vain pääse yli siitä, miten kauniilta, iloiselta ja nuorelta Bojan näyttää siinä kuvassa. Missään muussa näkemässäni kuvassa ei näytä yhtä kauniilta nimenomaan iloa hehkuvalla (ennemmin kuin komealla/seksikkäällä jne) tavalla.
Mä en taas pidä tosta kuvasta juurikaan, ja noi viisukuteet on vaan hirveet pellevaatteet, pidän "tummemman" sävyisestä Bojanista enemmän. Saa hölmöillä ja olla hauska, viihdyttävä ja villi, mut naaman vääntely ei sovi kaikille. Ja sanoinko jo noista vaatteista ...
Noniin, kuka sitä päivän lomapäivitystä äskön toivokaan? K toteuttaa jälleen näköjään meidän pyyntöjä.
Haiseeko täällä iltahepulit? Olisko sen aika.
Ihana, söpö Kärtsä ja värikäs paita tällä kertaa päällä <3
https://www.tumblr.com/follivora/727997932374245376/never-shutting-up-a…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siis nyt käymässä niin että Ake, Make ja Pena (plus Pomo ja Luottamusmies) ovat nyt seuraavana parjauslistalla? Mihin Kake jäi? Vaikka sehän on kyllä ollut melko hiljainen eikä hirveästi ole kommentoinut. Kun sillähän tais olla jotain muuta tekemistä.
Terkuin ei insider mutta pari-kolme kertaa päivässä viikolla (ja viikonloppuisin useammin) viestit lukeva ja ihan hyvin kärryillä pysyvä
(No nyt tuli pitkä nimimerkki, sori)
Me ollaanki Tallinnassa. Gayt souti just maihin ja lähetään ettiin Tommya. Kisa tulee kuka ehtii seivästää sen ensin. Otan kaksin käsin leteistä kiinni .
T. Lasse ja OlaviTämän palstan gayt ovat sen verran mahdottomia, että miksi musta tuntuu siltä, ettei heille pärjäisi edes sata Olavia. Heillä on varmaan se örinähevijätkäkin apuna.
Örinähevijätkä kuulostaa aika paljon Ruusurouvalta, ei voi mitään. . . Ei ainakaan nimimerkkinsä mukaiselta henkilöltä, mielestäni. Pahoittelut, jos olet joku muu.
Sinä kuulostat siltä ärsyttävältä foliohattunillittäjältä joka vainoaa nimimerkillisiä. Pahoittelut, jos olet joku muu.
Örinähevijätkä ilmeisesti ON Ruusurouva, koska viesti poistui saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä oikein tapahtuu? Oon päivän pois ja ekana nään juttu K&T gang bangista😆 Ja K kiertueelle JO kanssa?
Ei kyllä tule tapahtumaan, että K pääsisi kiertueelle jokereitten kanssa. Kyllä se vain käväisee keikoilla, Suomessa. Ihan utopistinen ajatus, vaikka kiehtova toki.
No se ite kyllä lipsautti sen syyskuun kiertueen stoorissaan. Joo tuskin se Norjassa ja Ruotsissa on, mut eiköhän se noi Suomen keikat kierrä. Ja tuskin ajelee Turusta Helsinkiin ja sieltä Tampereella. Eiköhän se mielummin kierrä poikien mukana ku siihen mahollisuus on. Ja ne ei varmaan ees tiiä milloin näkevät seuraavan kerran ni kaikki mahollinen näkemisaika varmasti kelpaa.
Ihana ajatus, jos K tosiaan on yksin reissussa. Melkein liian hyvältä kuulostaa ollakseen totta. Valmistelen tässä itseäni katkeraan pettymykseen.
No tokihan K:lle tarvitaan boleron pukija, öljyäjä, ehkä näyttävämmän meikin tekijä jne. Niin ei voi millään päästää yksin matkaan...
Mä pelkään , että juuri noin käy. Jotenkin on tässä kevään aikana käynyt selväksi, että jostain syystä on mahdotonta, että K kulkisi yksin missään. On se vähän kumma juttu. Eikö tuossa tule ja kehtaamisen raja vastaan, jos gf tulisi mukaan näillekin keikoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/wthisClau/status/1700411188205514808?s=20https://tw…
Apua, raukka, miksi ihmeessä se on mennyt _Redditistä_ utelemaan mielipidettä Joker Outista. :'D Ei taida Redditin keskimääräiset käyttäjät hirveästi arvostaa tällaista musiikkia (tai muusikoiden naamoja, kun kerran "poikabändiksi" siellä heitä nimitellään...).
"...but the teenage and preteen girls love him."
Niin kuin mekin esiteinit täällä. 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs viipyy K:n tämän päiväinen lomapäivitys? On sieltä päivittäin jotain tullut. Mitä me vielä haluttaisiin? Thai-hierontaa? Tai sellainen merestä nouseva kreikkalainen jumala?
Mä luin, että heviratsastus. Vissiin tuo yksi nimimerkki yhdistyi tässä hevosiin, kun selasin nopeasti kommentteja.🙈
No mulla se yhdistyy jatkuvasti ruokakaupan hevi-osastolle. 😂😂😂 Auttaako jos lyhennän?
-Öhis, joka unohti olevansa seinällä mutta silti edelleen koettaa lähtä asioille
Älä yritä. Olet kuitenkin siinä Viron veneessä, joka lähti laittamaan Tommya seinälle.
Myönnän että mulla on kyllä jo nää seinätkin sekaisin kun kahdella laivalla seilaan s aatana miten sattuu niin voihan se olla että jossain veneessäkin oon välillä.
-Öhis
Vierailija kirjoitti:
Ihana kun jakaa myös just tällasia ei-poseeraus random kuvia😂 Silti on niin syötävän söpö.
Vierailija kirjoitti:
Haiseeko täällä iltahepulit? Olisko sen aika.
Mä haluan meidän gayt mukaan hepuliin. On nyt sellainen olo, että jotain ronskimpaa kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Wautsi mitkä kynnet! Sopii julkkareihin hyvin.
Jeren ig 🥰
Rakas päässyt jätskille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän että mulla on kyllä jo nää seinätkin sekaisin kun kahdella laivalla seilaan s aatana miten sattuu niin voihan se olla että jossain veneessäkin oon välillä.
-Öhis
Heviratsastaja Öhis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollit, toinen ketju ja nimimerkit listalle, kiitos. Palataan ketjun aiheeseen.
Mietin että tapasivatkohan Tommy ja Käärijä jo ennen K:n Tavastia-keikkaa / Bojanin Suomen visiittiä vai jälkeen? Mikä se aikajana mahtaa olla icipin suhteen?
Muuta ei tiedetä varmaksi, kuin että yhteistyö oli jo flexfestin aikaan tiedossa. Eli siis kesäkuun puolivälissä. En tiedä ovatko tavanneet ennen elokuuta, mutta olettaisin että yhteistyöstä on kovasti jo heti viisuviikon jälkeen sovittu.
Tai ei sitäkään varmaksi tiedetä. Mutta Tallinnassahan tuo vihjaili yllätyksestä.
Entä milloin oli se maininta että seuraava sinkku tulee olemaan jonkun suomalaisen naisartistin kanssa?
Ei musta missään vaiheessa oo puhuttu, että seuraava sinkku, vaan että tulossa on yhteisbiisi jonkun viisuympyröistä tutun naisartistin kanssa. Ajankohdasta ei ole puhuttu. Erikan kanssa oltiin studiossa vissiin toukokuussa.
Viisujen tiktokissa on muuten se Kärtsän myday, missä soitetaan ihan ohikiitävä pätkä jotain tekeillä olevaa biisiä.
Bess. Ainoa viisunainen, joka istuu yhteen Kärtsän kanssa. Bess-collegessahan Kärtsä on kuljeskellut.
Tykkäisin Bess-yhteistyöstä enemmän, mutta Erikan kanssa saatiin studiolta klippejä keväältä, että hän on varmaan toinen vahva ehdokas. Musiikillisesti Erika ja K ei ehkä natsaa niin hyvin kuitenkaan.
Erikan biiseissä on aina vahva eroottinen pohjavire, eikä se istu Kärtsälle alkuunkaan. Kuvitelkaa nyt se laulamassa jotain pikkutuhmaa, ei kyllä sovi ollenkaan. Vaikka K on hyvinkin kuumottava, ei sen biisit voi sellaisia olla.
Minulta on listalla mm. estrogeenin olematon kaava, Kärtsän K18-meikit, Pihtiputaan Essolta adoptoitu muovinen velociraptor ja aika monen jonkun muun sanoman jutun hauskempi muotoilu. :P 2h48min-tyyppi on kyllä elävä legenda. :D
Luen myös ketjua alusta tässä samalla ja minua kiinnostaa, kuka sanoi ensimmäisenä Boitsu, koska se ei ole tullut vielä vastaan sivulle 170 mennessä. :)
Jeren ig 🥰
Rakas päässyt jätskille.
Ois kauheeta olla yksin Thaimaassa reissussa. Tottakai se on gfn kanssa siellä. Ja kotoa käy Tavastiallaki.