Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
89361/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Bojtsua pantu hotelliin.

Ai sekö nukkui sitte lattialla yksiössä? Kyllä mä mieluummin oon aina reissuilla hotellissa ku toisten nurkissa.

No mulla ainakin yksiössä asuessani oli oman sängyn lisäksi vuodesohva ja vielä hätävarana levitettävä rahi. Yhteensä 4hlöä sain itseni lisäksi majoitettua tarvittaessa.

Kyllähän sitä tietysti mahtuu, mutta eri asia on, onko kiva pariskunnan kanssa 20 neliön yksiössä majoittua. Minä kyllä olisin mieluummin hotellissa.

Nuori mies pystyy nukkumaan hyvin vaikka patjan päällä lattialla.

Boitsulla on muutenkin selkä aina kipeä.

No itseasiassa siihen voi tehdäkin hyvää nukkua vähän kovemmalla alustalla esim. lattialla. 🤓

Sille teki oikein hyvää nukkua vasten Jertsun kovaa alustaa. Ja välillä valvottiin kovat alustat vastakkain.

Jertsun kova alusta listalle.

Sanon mä mitä vaan, ni aina se on kohta jossakin listalla..no mikäs siinä 😂

T: mm sohviksen, Cas Nöpin, pulleiden Speedojen ja monen muun mutsi

Olet selvästi lahjakas ja kiitos siitä 😅.

T. Kovan alustan listalle laittamista ehdottanut, jonka näppäimistöltä on syntynyt mm. K:n heterouden hautaus, kimppakivaa Niinistöjen kanssa, millä kädellä Bojan ajattelee Loverpoolia, queerin pureminen jne

Lista on niin paljon kasvanut, etten enää ole varma mikä on mun listakamaa. Mutta ainakin 2h48min tuli omasta suusta sen muistan ;) 

Hyvä sinä. Tuo lähti puolestaan siitä, kun toin palstalle sen J/Kn haastiksessa kesällä kertoman, että käyttää puhelinta 2-3 tuntia päivässä ja pyrkii vähentämään. Palstan tietojen mukaan ei ole pystynyt vähentämään. Joskus taitaa heillä Bn kanssa tuo ylittyäkin.

Vierailija
89362/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään Örinähevijätkä on nainen ja luultavimmin on myös joku, joka esiintyy jo jonain toisena nimimerkillisenä ketjussa.

Todella selkeästi ei ole miespuoleinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89363/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään klo 22 meidän aikaa pitäs tulla sitä josubs mainostamaa lasten kokkiohjelmaa heidän youtubessa B mukana. Sitä ennen tehty pari ruokaan liittyvää pätkää. B kertoo, et käteen alkaa koskea, niin ei pysty vatkaamaan. 🤭

Boitsu valehtelee.

T. Kärde

Hän ei sitten ole kuullut sähkövatkaimesta tai ei ainakaan osaa käyttää sitä.

Ei sitä kyllä ihan kaikkeen kannata käyttää 😅😅

Vierailija
89364/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäs viipyy K:n tämän päiväinen lomapäivitys? On sieltä päivittäin jotain tullut. Mitä me vielä haluttaisiin? Thai-hierontaa? Tai sellainen merestä nouseva kreikkalainen jumala?

Tuli. Kaunis oranssi paita ja ihan uudet vihreät kynnet. Jäätelöannos edessä.

Ja niin hyvin sopii oranssikin Klle. Ei ehkä heikka-asuun kuitenkaan.

Vierailija
89365/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana, söpö Kärtsä ja värikäs paita tällä kertaa päällä <3

https://www.tumblr.com/follivora/727997932374245376/never-shutting-up-a…

Wautsi mitkä kynnet! Sopii julkkareihin hyvin.

Onko pikkusen Sparklativea 😄

Eikö joku juuri tänään toivonut Kärtsälle jotakin kimaltavaa vaatetta? No saatiin kynnet.

Minä olen yksi, joka toivoi ainakin hippusen sparklativea tuleviin esiintymisasuihin!

Vierailija
89366/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että valittaa, että Örinähevijätkä ei (väitetysti) ole mies on vähän kuin valittaisi, että palsta-Sale ja AMP eivät ole oikeasti miehiä. :D Kamoon. Ne ovat nimimerkkejä, eivät faktalistauksia

Vierailija
89367/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähintään Örinähevijätkä on nainen ja luultavimmin on myös joku, joka esiintyy jo jonain toisena nimimerkillisenä ketjussa.

Ketjussa on vain yksi kommentoija sinun lisäksesi.

T: Irmeli 50 vuotta

Vierailija
89368/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäs viipyy K:n tämän päiväinen lomapäivitys? On sieltä päivittäin jotain tullut. Mitä me vielä haluttaisiin? Thai-hierontaa? Tai sellainen merestä nouseva kreikkalainen jumala?

Tuli. Kaunis oranssi paita ja ihan uudet vihreät kynnet. Jäätelöannos edessä.

Ja niin hyvin sopii oranssikin Klle. Ei ehkä heikka-asuun kuitenkaan.

* keikka-asuun

Vierailija
89369/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä täällä oikein tapahtuu? Oon päivän pois ja ekana nään juttu K&T gang bangista😆 Ja K kiertueelle JO kanssa?

Ei kyllä tule tapahtumaan, että K pääsisi kiertueelle jokereitten kanssa. Kyllä se vain käväisee keikoilla, Suomessa. Ihan utopistinen ajatus, vaikka kiehtova toki.

No se ite kyllä lipsautti sen syyskuun kiertueen stoorissaan. Joo tuskin se Norjassa ja Ruotsissa on, mut eiköhän se noi Suomen keikat kierrä. Ja tuskin ajelee Turusta Helsinkiin ja sieltä Tampereella. Eiköhän se mielummin kierrä poikien mukana ku siihen mahollisuus on. Ja ne ei varmaan ees tiiä milloin näkevät seuraavan kerran ni kaikki mahollinen näkemisaika varmasti kelpaa.

Ihana ajatus, jos K tosiaan on yksin reissussa. Melkein liian hyvältä kuulostaa ollakseen totta. Valmistelen tässä itseäni katkeraan pettymykseen.

Ai Thaimaassa? Tuskin on yksin reissussa.

Toi Nordic Tour ei ole alkanut vielä, niin K ei voi sillä reissulla vielä olla.

Viittasin selvästi edeltävään viestiin, ajattelin että lukijan päättelukyky riittää.

Mutta kun kirjoitit, että K ON yksin reissussa. Kun kielessämme on asia nimeltä aikamuodot, niillä viitataan tulevaan (+ menneseen ja nykyisyyteen).

Suomen kielessä ei ole futuuria.

Vierailija
89370/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä.

Vierailija
89371/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oranssi on mahtava väri ja olisi mahtava myös Kärtsän keikka-asussa. Tosi voimakas ja upea väri.

Vierailija
89372/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jeren paita oranssi? Vai kuitenkin punainen?

Vierailija
89374/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä täällä tapahtuu? Olenko minä tulossa hulluksi?

Sain taas häiriintyneen sähköpostin, jossa kaiken muun p askan lisäksi väitetään, että minä olen tehnyt p askan mainoksen Valiolle ilman Bojanin lupaa??!! Mikä ihmeen mainos? Ja Valiolle en ole koskaan työskennellyt.

Ja sinä stalkkeri menit nyt liian pitkälle uhkauksissasi minun läheistäni kohtaan. Minä en sinua pelkää ja se olet sinä joka tästä tulee saamaan harmia. En aio luovuttaa ja puhun ja teen mitä itse haluan, sinusta huolimatta.

Anteeksi kaikki muut tämä tuuletus.

Peace out.

💚🌹🌹

Joku tässä ketjussa on siis selvittänyt henkilöllisyystesi? Onkohan sama tyyppi, joka lähetti toisella palstalla sähköpostia tälle korteista lukijalle. Kantsii selvittää, onko ne lähetetty samasta osoitteesta. Näissä ketjuissa majailee joku, joka ei selvästikään ole tasapainossa. Trolleja löytyy hänen lisäksi, mutta heistä suurin osa on täysin vaarattomia, vaikka kiusaa osaavatkin tehdä. Toivottavasti sinne Logomon aitioon ei ole menossa ketään häirikköä.🤦🏼 Mun jutut on täällä pahoja, mutta todennäköisesti pyörryn, kun Jokerit astuu lavalle. Mun suu käy siis lähinnä vain tässä ketjussa.😂 Kurjaa kuitenkin RR. Älä vaan jätä asiaa tähän. Jaksamisia ja tsemppiä.💖

Tämäkin ihminen yhdisti RR:n ja Tarottaren saamat uhkailevat sähköpostiviestit.

Olen kyseisen kommentin kirjoittaja ja sitä mieltä, että nämä sähköpostit on todennäköisesti lähettänyt sama henkilö. En toki täysin varma ole asiasta. Lähinnä tein päätelmiä kirjoitustyylistä, tavasta jne. Tällä yhdellä kirjoittajalla on nimittäin niin omintakeinen tyyli ilmaista asioita. En kuitenkaan ole väittänyt, että tämä kyseinen ihminen on lähettänyt tälle korteista lukijalle uhkaavia sähköposteja, koska ymmärtääkseni ne eivät olleet sellaisia. Lähinnä ärsyttäviä tms. Toivoisin kuitenkin, että tämän asian annettaisiin jo olla ja ruusurouva saa sitten toimia miten parhaaksi näkee. Järkyttävää kuitenkin se, että tällaisen palstan kautta voit saada perääsi stalkkerin.

Mitä tarkoitat? Olet sitä mieltä, että sähköpostit on lähettänyt sama henkilö? Ai Tarottarelle ja RR:lle?

Teit päätelmiä kirjoitustyylistä? Ai viestien lähettäjänkö kirjoitustyylistä? Mistä voit tietää mitään hänen kirjoitustyylistään, kun Tarotar eikä RR ole julkaissut saamiaan viestejä?

Tähänkään ei ole vielä saatu vastausta. Eli miksi kirjoittaja on tehnyt päätelmiä RR:n ja Tarottaren ahdistelijan olleen sama henkilö tämän kirjoitustyylistä?

Tämä seikka puhuu minun mielestäni sen puolesta, että RR tosiaankin yrittää puolustaa täällä itseään nimettömänä, tai toisina nimimerkkeinä, esim. Örinähevijätkä ilmestyi puolustamaan häntä.

Vierailija
89375/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaas tää i h a n i n Jertsu-kuva vielä tähän väliin:

https://www.tumblr.com/wednesdayday/726182825920020481/guys-i-am-not-ok…

Vierailija
89376/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää uusi kuva on kyllä niin ihana!

K näyttää jotenkin nuoremmalta, söpö päivetys poskipäissä ja nenässä, nuo pitkät ripset... on se niin kaunis!

Vierailija
89377/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oranssi on mahtava väri ja olisi mahtava myös Kärtsän keikka-asussa. Tosi voimakas ja upea väri.

Pikkuhiljaa päädytään siihen loppupäätelmään että mikä tahansa väri sopisi Kärtsylle esiintymisväriksi.

Musta+mikä vaan tehosteväri toimisi sillä.

Vierailija
89378/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Joksut on myös tajunneet alkaa markkinoida uutta sinkkua. Kts. ig. Hyvä päivä.

Vierailija
89379/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei miten täällä pääsee jollekin tietylle sivulle?

Vierailija
89380/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joksujen it stoori. New single soon 🥰

Ketju on lukittu.