Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Bojtsua pantu hotelliin.
Ai sekö nukkui sitte lattialla yksiössä? Kyllä mä mieluummin oon aina reissuilla hotellissa ku toisten nurkissa.
Minä valitsisin kyllä K sängyn.
Vierailija kirjoitti:
No tietysti on. Eihän se terveysneurootikko missään pölyisissä nurkissa yötä ala oleen. Sais vielä hesalaisen hyppykupan.
Joku kaipaili minua täällä?
On ollut ylitöitä kun pomo on niihin muihin työntekijöihin niin kyrsiintynyt et kaipaa vähän rentouttavaa let's put coconut oil on Pomo's body -toimintaa. Ja koisotkin on maistunut.
T. Kake
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta toukokuulta: "Toinen savumerkki viesti keikkamyyjille ja levy-yhtiölle 💌 Perukaa nyt ne seutukuntien pikkukeikat kesältä ja Kärtsäri isoille lavoille kotimaassa tai euroopassa!!! Tämä on nyt hottia eikä lokakuussa."
Erinomainen pointti ollut minustakin, mutta onneksi näyttää olevan hottia myös lokakuussa. :)
No eikös ole ollut hottia kotimaan lavoilla pitkin kesää. Sellaisia raportteja ollaan saatu ja videoklippejä nähty. Kovin pieniä keikkoja ei ole tainnut olla seutukunnissakaan.
Terveisiä kehä kolmosen ulkopuolelta.Tarkoitus ei ollut aloittaa keskustelua tästä kommentista muuten, mutta itseäni nauratti se, että ei ole hottia enää lokakuussa, kun Euroopan kiertue on juurikin lokakuun lopussa. :)
Joo, itse asiassa tuo lokakuun euroopankiertue on melko verkkaisesti järjestetty jos suurempaa kokonaiskuvaa ajattelee. Sekä Alessandran että Loreenin kiertueet ovat esimerkiksi vasta K:n euro-kiertueen jälkeen, vaikka kummallakaan ei ole muita keikkoja ennen sitä, ja heillä on pääasiallisesti tähtäimessä yleisö oman maansa ulkopuolella, toisin kuin K.
Eli ei tämän asian suhteen voi oikeasti sanoa että K:n tiimi olisi mitenkään vitkastellut tuon kiertueen kanssa. Jopa ehkä uskaltaisi sanoa että liian hätiköiden järjestettiin kun jokin (yhä määrittelemätön) kömmähdys siinä suunnitteluvaiheessa oli K:n sanomisten mukaan käynyt.
Verkkaisesti tarkoittaa hitaasti. Tarkoitit varmaan että melko ripeästi järjestetty. Ei mulla muuta.
Voi hitto, olen sit käyttänyt verkkainen-sanaa täysin päivastaisesti koko elämäni. Toivottavasti en ole loukannut ketään kutsumalla heitä verkkaiseksi työntekijäksi. Ei mulla muuta
Oot ihana! I feel you! Joskus itselläkin jonkun sanan kanssa ollut sama homma.
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmeessä Kärtsä ois Liverpoolissa kutsunut Boitsun formulakanoihin jos asu gf:n kans yksiössä jo maaliskuussa
Sellaista se rakkaus on 💚💙
Mutta kolmestaan ne siellä ilmeisesti joutuivat yksiössä yöpymään yhdenkö yön? No sopu suo tilaa. Ellei gf mennyt jonkun kaverinsa luokse yöksi. Sitä Twilightiä katsoivat ilmeisesti melko myöhään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatekeskusteluista innostuneena kävin ostamassa uudet maiharit. Ainoastaan keikkalippu Tampereelle puuttuu 🤷
Laita sit niihin tuplasukat. Mulla toimii parhaiten ohuet puuvillasukat alle ja vähän paksummat nilkkapituiset urheilusukat tai villasukat päälle. Maiharit tykkää hiertää todella pahasti uutena (etkä taida ehtiä niitä pitää ennen keikkaa niin paljoa että pehmenevät ja muotoutuvat sun jalkaan.
T. Dr Marteneissa kesät ja talvet
Mahtais tulla Jokerien keikalla kuuma tuplasukissa. Tosin jos lipun saan, niin oon valmis vaikka survomaan Leilan tai jonkun muun puutarhurin neulomat Suomen lippu-Joker Out-villasukat kenkiini! 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sekö nukkui sitte lattialla yksiössä? Kyllä mä mieluummin oon aina reissuilla hotellissa ku toisten nurkissa.
No mulla ainakin yksiössä asuessani oli oman sängyn lisäksi vuodesohva ja vielä hätävarana levitettävä rahi. Yhteensä 4hlöä sain itseni lisäksi majoitettua tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/Cw-IJjWt0oS/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tulipas tästä nyt pitkä keikka hornyjailiin! 😳 Pikkasen K kiltti rajoita näitä kuvakulmia 🙏
Tekis mieli kommentoida tähän jotain hempeän arkaluonteista, tyyliin UMK ketjun legendaariset tiistai-iltavuorot.......🔥😋 Mutta jätän tältä erää tähån.
Muita forever Anna-Liisoja on air? 😁🤤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatekeskusteluista innostuneena kävin ostamassa uudet maiharit. Ainoastaan keikkalippu Tampereelle puuttuu 🤷
Laita sit niihin tuplasukat. Mulla toimii parhaiten ohuet puuvillasukat alle ja vähän paksummat nilkkapituiset urheilusukat tai villasukat päälle. Maiharit tykkää hiertää todella pahasti uutena (etkä taida ehtiä niitä pitää ennen keikkaa niin paljoa että pehmenevät ja muotoutuvat sun jalkaan.
Mahtais tulla Jokerien keikalla kuuma tuplasukissa. Tosin jos lipun saan, niin oon valmis vaikka survomaan Leilan tai jonkun muun puutarhurin neulomat Suomen lippu-Joker Out-villasukat kenkiini! 🥰
Muistelen että leilalla ei ollut lahjalistalla villasukkia XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta toukokuulta: "Toinen savumerkki viesti keikkamyyjille ja levy-yhtiölle 💌 Perukaa nyt ne seutukuntien pikkukeikat kesältä ja Kärtsäri isoille lavoille kotimaassa tai euroopassa!!! Tämä on nyt hottia eikä lokakuussa."
Erinomainen pointti ollut minustakin, mutta onneksi näyttää olevan hottia myös lokakuussa. :)
No eikös ole ollut hottia kotimaan lavoilla pitkin kesää. Sellaisia raportteja ollaan saatu ja videoklippejä nähty. Kovin pieniä keikkoja ei ole tainnut olla seutukunnissakaan.
Terveisiä kehä kolmosen ulkopuolelta.Tarkoitus ei ollut aloittaa keskustelua tästä kommentista muuten, mutta itseäni nauratti se, että ei ole hottia enää lokakuussa, kun Euroopan kiertue on juurikin lokakuun lopussa. :)
Joo, itse asiassa tuo lokakuun euroopankiertue on melko verkkaisesti järjestetty jos suurempaa kokonaiskuvaa ajattelee. Sekä Alessandran että Loreenin kiertueet ovat esimerkiksi vasta K:n euro-kiertueen jälkeen, vaikka kummallakaan ei ole muita keikkoja ennen sitä, ja heillä on pääasiallisesti tähtäimessä yleisö oman maansa ulkopuolella, toisin kuin K.
Eli ei tämän asian suhteen voi oikeasti sanoa että K:n tiimi olisi mitenkään vitkastellut tuon kiertueen kanssa. Jopa ehkä uskaltaisi sanoa että liian hätiköiden järjestettiin kun jokin (yhä määrittelemätön) kömmähdys siinä suunnitteluvaiheessa oli K:n sanomisten mukaan käynyt.
Verkkaisesti tarkoittaa hitaasti. Tarkoitit varmaan että melko ripeästi järjestetty. Ei mulla muuta.
Voi hitto, olen sit käyttänyt verkkainen-sanaa täysin päivastaisesti koko elämäni. Toivottavasti en ole loukannut ketään kutsumalla heitä verkkaiseksi työntekijäksi. Ei mulla muuta
Aika mainio juttu. Mutta koskaan ei ole liian myöhäistä ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistelen että leilalla ei ollut lahjalistalla villasukkia XD
Damn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla ainakin yksiössä asuessani oli oman sängyn lisäksi vuodesohva ja vielä hätävarana levitettävä rahi. Yhteensä 4hlöä sain itseni lisäksi majoitettua tarvittaessa.
Ei sitten ihan koko JO ois mahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten ihan koko JO ois mahtunut.
Ois sinne aina tarvittaessa vielä yhen voinu johonki väliin tunkea. 😂
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/Cw-IJjWt0oS/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tulipas tästä nyt pitkä keikka hornyjailiin! 😳 Pikkasen K kiltti rajoita näitä kuvakulmia 🙏
Miten musta on tullut tällänen elukka, tekis mieli tarttua ja käydä kimppuun vaan.
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/Cw9-Iv9oQp4/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
Interview with Kris, he talks about the new single!
Thank you for this, LadySLO! Phew, it seems definite that the new single can't be an English translation of Umazane Misli, then, but a completely new song (and with new sound!). That's great news, I was afraid of the other option. Still doesn't answer the question why they've not promoted the new single at all apart from the announcement... and Jure's shirtless post just now. xD
I'm speculating that the promotion starts when they release it. And the Nordic tour will go hand in hand with the promotion. And you guys will be lucky to be the first to hear the new song live. 🥺😃🤷
Vierailija kirjoitti:
Nää pikkukeikat on kylläkin on ollut elämässä ihan parasta. Onneksi ei perunut.
Cool proffa irrottelee...eli ihana Kärtsä silmälaseissa 😀
https://pbs.twimg.com/media/F5ldeAKX0AA3jmo?format=jpg&name=large
Alkuperäinen postaus:
Kummankohan idea oli K:n osallistuminen kiertueelle? Mietin vaan, että jos jotain tulee näiden välillä tapahtumaan, on se kyllä kiertueella, kun ei ole gf vahtimassa ja pari pina coladaa voi tulla nautittua keikkailun lomassa. Yhteinen hotellikin ja silleen. Taitaa olla niin, ettei Bojan ole vielä luovuttanut....
Kärtsän masu ansaitsee niin paljon rakkautta! Puhumattakaan noista sääristä ja reisistä...🔥
https://www.tumblr.com/wednesdayday/727990296320851968/im-glad-he-knows…
Mut onkohan pantu yksiössä? 😅