Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/Cw-IJjWt0oS/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tulipas tästä nyt pitkä keikka hornyjailiin! 😳 Pikkasen K kiltti rajoita näitä kuvakulmia 🙏
Pikkasen yritti Ritva-Liisakin zoomata tuota shortsien lahkeensuuta. 😇
Vaatekeskusteluista innostuneena kävin ostamassa uudet maiharit. Ainoastaan keikkalippu Tampereelle puuttuu 🤷
Vierailija kirjoitti:
Miken stoorissa hieno mustavalkokuva mv liittyen.
Kertakaikkisen hieno kuva ja tosiaan elokuvajuliste-matskua niin kun joku totesi. Miten mainiot nuo auton etupenkillä olevat kolme miestäkin ovat. Nuo heidän aurinkolasinsa ovat mainiot, sopivat kuin nakutettu tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka muistaa ja löytäs sen linkin missä Käärijää haastatteli 2 sen jotain ex tuttua puhelimitse? Keväällä ennen viisupöhinän alkua. Kikatti koko haastiksen kuin joku hyper-pikkuorava ja välillä pikkuvelikin soitti...
Hitto kun nyt ois kiva kuulla uudestaan näitä, mutta kun ei yhtään muista näiden podcastien linkkejä :(
Tämä?
https://open.spotify.com/episode/439TwM8dyWaa0m1qiz1MnW?si=javK1aS9RD2h…
Ihan tappava haastis!🤣😅😂 Jännä peilata tähän päivään.
Ei varmana Bojan ollu siellä yksiössä. Luulen, että vantaalle muuton takia gfn kämppä oli jo pantu pois ja siksi gf majaili myös siellä yksiössä. B oli hotellissa.
Tommyyn liittyvät jutut toiseen ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipas tästä nyt pitkä keikka hornyjailiin! 😳 Pikkasen K kiltti rajoita näitä kuvakulmia 🙏
Pikkasen yritti Ritva-Liisakin zoomata tuota shortsien lahkeensuuta. 😇
Semmoista se on, Ritva-Liisa, kun veri kiertää suonissa taas kuin nuorna tyttönä! Kun sait potkastua sen sohva-Pertin vihdoin ulkoruokintaan.
Ei ole Bojtsua pantu hotelliin.
Vierailija kirjoitti:
Sulla oli varmaan ainakin yksi kirjoitusvirhe tuossa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta toukokuulta: "Toinen savumerkki viesti keikkamyyjille ja levy-yhtiölle 💌 Perukaa nyt ne seutukuntien pikkukeikat kesältä ja Kärtsäri isoille lavoille kotimaassa tai euroopassa!!! Tämä on nyt hottia eikä lokakuussa."
Erinomainen pointti ollut minustakin, mutta onneksi näyttää olevan hottia myös lokakuussa. :)
No eikös ole ollut hottia kotimaan lavoilla pitkin kesää. Sellaisia raportteja ollaan saatu ja videoklippejä nähty. Kovin pieniä keikkoja ei ole tainnut olla seutukunnissakaan.
Terveisiä kehä kolmosen ulkopuolelta.Tarkoitus ei ollut aloittaa keskustelua tästä kommentista muuten, mutta itseäni nauratti se, että ei ole hottia enää lokakuussa, kun Euroopan kiertue on juurikin lokakuun lopussa. :)
Joo, itse asiassa tuo lokakuun euroopankiertue on melko verkkaisesti järjestetty jos suurempaa kokonaiskuvaa ajattelee. Sekä Alessandran että Loreenin kiertueet ovat esimerkiksi vasta K:n euro-kiertueen jälkeen, vaikka kummallakaan ei ole muita keikkoja ennen sitä, ja heillä on pääasiallisesti tähtäimessä yleisö oman maansa ulkopuolella, toisin kuin K.
Eli ei tämän asian suhteen voi oikeasti sanoa että K:n tiimi olisi mitenkään vitkastellut tuon kiertueen kanssa. Jopa ehkä uskaltaisi sanoa että liian hätiköiden järjestettiin kun jokin (yhä määrittelemätön) kömmähdys siinä suunnitteluvaiheessa oli K:n sanomisten mukaan käynyt.
Verkkaisesti tarkoittaa hitaasti. Tarkoitit varmaan että melko ripeästi järjestetty. Ei mulla muuta.
Voi hitto, olen sit käyttänyt verkkainen-sanaa täysin päivastaisesti koko elämäni. Toivottavasti en ole loukannut ketään kutsumalla heitä verkkaiseksi työntekijäksi. Ei mulla muuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Miken stoorien kuva on NIIIN hieno! ihan kuin elokuvajuliste! En malta odottaaaaaa!!!!!
PS. Mikke on kirjoittanut kuvaan "Are you ready for new K x T BANG?" xD Jos siinä videolla on KxT bang, niin huhhuh!! 😍
Miten hyvä Miken enkuntaito on verrattuna K:hon muuten? Ajattelen vaan että onko se miten tiedostaen laittanut KxT bang ennemmin kuin K+T banger xD
Ei hlv 😅 oletko mun tytär? Laitoin whatsapilla linkkiä Miken storyyn ja sitä nauratti just tuo bang. Ite en ollut edes huomannut mutta laitoin vastaukseksi just että ei taida Miken enkku olla paljon parempi kuin veljensä.
Vierailija kirjoitti:
Ai sekö nukkui sitte lattialla yksiössä? Kyllä mä mieluummin oon aina reissuilla hotellissa ku toisten nurkissa.
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/wthisClau/status/1700411188205514808?s=20https://tw…
Apua, raukka, miksi ihmeessä se on mennyt _Redditistä_ utelemaan mielipidettä Joker Outista. :'D Ei taida Redditin keskimääräiset käyttäjät hirveästi arvostaa tällaista musiikkia (tai muusikoiden naamoja, kun kerran "poikabändiksi" siellä heitä nimitellään...).
Vierailija kirjoitti:
Tommyyn liittyvät jutut toiseen ketjuun.
No eipä tuota Miken julkaisemaa kuvaa voi repiä kahtia. Kuten hyvin tiedät on T Kn yhteistyökumppani. Vajaan viikon päästä ilmestyy palstalaistenkin kovasti odottamT studioversio Icip-singlestä ja musiikkivideo 🧡💛💚💙💜
Miks ihmeessä Kärtsä ois Liverpoolissa kutsunut Boitsun formulakanoihin jos asu gf:n kans yksiössä jo maaliskuussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta toukokuulta: "Toinen savumerkki viesti keikkamyyjille ja levy-yhtiölle 💌 Perukaa nyt ne seutukuntien pikkukeikat kesältä ja Kärtsäri isoille lavoille kotimaassa tai euroopassa!!! Tämä on nyt hottia eikä lokakuussa."
Erinomainen pointti ollut minustakin, mutta onneksi näyttää olevan hottia myös lokakuussa. :)
No eikös ole ollut hottia kotimaan lavoilla pitkin kesää. Sellaisia raportteja ollaan saatu ja videoklippejä nähty. Kovin pieniä keikkoja ei ole tainnut olla seutukunnissakaan.
Terveisiä kehä kolmosen ulkopuolelta.Tarkoitus ei ollut aloittaa keskustelua tästä kommentista muuten, mutta itseäni nauratti se, että ei ole hottia enää lokakuussa, kun Euroopan kiertue on juurikin lokakuun lopussa. :)
Joo, itse asiassa tuo lokakuun euroopankiertue on melko verkkaisesti järjestetty jos suurempaa kokonaiskuvaa ajattelee. Sekä Alessandran että Loreenin kiertueet ovat esimerkiksi vasta K:n euro-kiertueen jälkeen, vaikka kummallakaan ei ole muita keikkoja ennen sitä, ja heillä on pääasiallisesti tähtäimessä yleisö oman maansa ulkopuolella, toisin kuin K.
Eli ei tämän asian suhteen voi oikeasti sanoa että K:n tiimi olisi mitenkään vitkastellut tuon kiertueen kanssa. Jopa ehkä uskaltaisi sanoa että liian hätiköiden järjestettiin kun jokin (yhä määrittelemätön) kömmähdys siinä suunnitteluvaiheessa oli K:n sanomisten mukaan käynyt.
Verkkaisesti tarkoittaa hitaasti. Tarkoitit varmaan että melko ripeästi järjestetty. Ei mulla muuta.
Voi hitto, olen sit käyttänyt verkkainen-sanaa täysin päivastaisesti koko elämäni. Toivottavasti en ole loukannut ketään kutsumalla heitä verkkaiseksi työntekijäksi. Ei mulla muuta
🤣🤣. No niin, lähetäänpä verkkaisesti lounaalle sitten, kun ei ole paljoa aikaa!
Onneksi Vauvapalstalla sanavarastokin laajeentuu ja merkitykset tarkentuvat! Itsellekin tarttunut mm. 'Miestä seinälle', kun lähinnä oon vaan jääkiekkotaklauksia aatellut tuohon yhteyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vaatekeskusteluista innostuneena kävin ostamassa uudet maiharit. Ainoastaan keikkalippu Tampereelle puuttuu 🤷
Laita sit niihin tuplasukat. Mulla toimii parhaiten ohuet puuvillasukat alle ja vähän paksummat nilkkapituiset urheilusukat tai villasukat päälle. Maiharit tykkää hiertää todella pahasti uutena (etkä taida ehtiä niitä pitää ennen keikkaa niin paljoa että pehmenevät ja muotoutuvat sun jalkaan.
T. Dr Marteneissa kesät ja talvet
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli kommentoida tähän jotain hempeän arkaluonteista, tyyliin UMK ketjun legendaariset tiistai-iltavuorot.......🔥😋 Mutta jätän tältä erää tähån.
Ihana ja viisas teksti 😍😍😍, kiitos!!! Paljon mietittävää! Luulen, että mun on vihdoin aika opetella pukeutumaan. Sisustuksessa hallitsen yllättävän ja omaperäisenkin tyylin yhdistellä asioita, mutta jotenkin pukeutumisessa tätä en ole osannut. Noh, en kuormita tätä palstaa enempää, mutta tekstisi antoi eväitä eteenpäin .
Se 47-v.