Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
88021/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minficit + muut Kärtsä/Boitsu ym. hassuttelut:

Yes Peukku ylös

No Peukku alas

ylös 63

alas 7

https://www.vauva.fi/keskustelu/5121537/kaarija-ja-bojan-fiilistelyketj…

Olisko jollain illaksi ficciä tarjolla?

Vierailija
88022/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs luulette, keskittyykö K vain B:hen Tavastian yhteisen esityksen aikana? Vai antaako huomiota myös muille JO:n pojille? Ja haluaako muut Jokerit huomiota?

Kyllä kai sen silmät/kädet on kiinni Boitsussa suurimmaksi osaksi, mutta pientä flirttiä saa varmaan muutkin Jokerit.

Muistelen, että jossain kommentissa arveltiin, että K olisi jokereitten mukana jo Ruotsissa ja Norjassa. Mihin tämä vaihtoehto perustuu, vai oliko vain jonkun toiveajattelua. Tuntuu minusta aika epätodennäköiseltä, Suomen keikat vielä ymmärrän, ainakin jotkut niistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
88023/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito tulee jatkamaan tätä jankkaamistaan siihen saakka, kunnes hänen tämän kertainen vainonsa kohde poistuu palstalta ja kaikki tätä puolustavat hiljenevät. Onneksi tällä palstalla ei hevillä periksi anneta 😁 Tässä taustalla näyttää olevan pakonomainen tarve kaataa oma 'oikea' väkisin kaikkien muidenkin kurkusta alas ja tätä tarvetta kannattaisi käsitellä terapiassa eikä missään keskustelupalstoilla, joista suurin osa hakee hauskanpitoa.

Ei hänen tarvii poistua palstalta, mutta en pysty olemaan, kuin joku ei ois koittanut kusettaa minua puheillaan ja muistuttelemasta asiasta. Sori siitä. Jos on syytön, alkaa sitten esittää jotain ponttaan tukevaa. Voinhan todellakin olla erehtynyt.

Millä ihmeellä täällä voisi todistaa mitään muuten kuin paljastamalla henkilöllisyytensä..?

Ei voi todistaa juuri mitenkään, se on totta. Silti toki henkilön tyylistä kommunikoida voi jotain päätellä. Vaikuttaako vilpittömältä, millaisia oheis asioita pystyy kertomaan tilanteen aitoutta kuvailemaan ym.

Sikäli inhottaa, että taitava huijari uskotteleekin juuri asioita, joita eivät muut pysty myöskään todistamaan valheiksi. Silloin itselläni on tavallista korkeampi kynnys uskoa mitään. Monilla ei täällä näyttänyt olevan mitään kynnystä. Heti vain myötikset kehiin.

Vierailija
88024/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana, sulonen, hymyilevä allas-Kärtsä! 😍

https://www.tumblr.com/jermeows/727781213639720960/im-going-to-sob?sour…

Mun mielestä tämä on maailman ihanin, suloisin ja vastustamattomin kuva Kärtsästä, tai oikeammin Jerestä. Aivan lutuinen puppy & baby, joka vaan tekisi mieli ottaa kainaloon paijattavaksi! Tai mieluiten katsoa, kuinka B häntä paijaa

Sitten on erikseen ne villit, hullut ja eläimellisen seksikkäät & hikiset Käärijä-kuvat, usein keikoilta otetut. Mutta tämä puppy on next level!!

Niin ihana ja lutuinen, tekis mieli rutistaa hengiltä. Ja sit kun tietää sen toisen puolen on varmasti peto makuuhuoneessa ja olohuoneessa ja keittiössä ja missä tahansa😛

Vierailija
88025/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tämä on maailman ihanin, suloisin ja vastustamattomin kuva Kärtsästä, tai oikeammin Jerestä. Aivan lutuinen puppy & baby, joka vaan tekisi mieli ottaa kainaloon paijattavaksi! Tai mieluiten katsoa, kuinka B häntä paijaa

Sitten on erikseen ne villit, hullut ja eläimellisen seksikkäät & hikiset Käärijä-kuvat, usein keikoilta otetut. Mutta tämä puppy on next level!!

Olen tismalleen samaa mieltä!

Vierailija
88026/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tilanteen Aitous mä sanon.

Vierailija
88027/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito tulee jatkamaan tätä jankkaamistaan siihen saakka, kunnes hänen tämän kertainen vainonsa kohde poistuu palstalta ja kaikki tätä puolustavat hiljenevät. Onneksi tällä palstalla ei hevillä periksi anneta 😁 Tässä taustalla näyttää olevan pakonomainen tarve kaataa oma 'oikea' väkisin kaikkien muidenkin kurkusta alas ja tätä tarvetta kannattaisi käsitellä terapiassa eikä missään keskustelupalstoilla, joista suurin osa hakee hauskanpitoa.

Ei hänen tarvii poistua palstalta, mutta en pysty olemaan, kuin joku ei ois koittanut kusettaa minua puheillaan ja muistuttelemasta asiasta. Sori siitä. Jos on syytön, alkaa sitten esittää jotain ponttaan tukevaa. Voinhan todellakin olla erehtynyt.

Ja mitäköhän tämä sinun kaipaamasi todistusaineisto ihan käytännössä voisi olla? Mikä saisi sinut rauhoittumaan tämän asian suhteen?

Vierailija
88028/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

I know my phone is more of a potato than a phone, but, boy, what kind of phone does this girl have? It looks like she recorded JO from so close like holding on to them like a koala. 😅

Clips from Glasgow

https://www.tiktok.com/@indre1313?_t=8fUqLlKx8gD&_r=1

Oooh vau katselen näitä loppuillan ... Paidaton Kris ja Bojtsun lanteet ...

Vierailija
88029/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

It's true, he's so adorable, relaxed, beautiful!

Vierailija
88030/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LadySLO:) kirjoitti:

Short clip of Kris singing that I dont think has been shared here before

https://vm.tiktok.com/ZGJnY5LGM/

Carpe Diem accustic, I also havent seen this version before. For some reason, B sounds amazing here to me - he always does, ofc, but extra lovely voice here

https://twitter.com/arendellepeach/status/1699127701733253465?t=oBR01yE…

Ai jai, oliko Krisilläkin fritsu kaulassa!? Kenen tekemä!? :D

(No, varmaan tyttiksen)

😂

Yeah, could be a hickey, or maybe a mosquitto bite. Slovenian mosquittos have lately turned into mutants and leave really nasty dark bites sometimes. 😅

Vierailija
88031/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ihana ja lutuinen, tekis mieli rutistaa hengiltä. Ja sit kun tietää sen toisen puolen on varmasti peto makuuhuoneessa ja olohuoneessa ja keittiössä ja missä tahansa😛

Ihan samaa mieltä. Suloinen kuva. Mut mä en pysty nyt miettimään miten villi se on sängyssä ... Tuun hulluksi muuten.

Vierailija
88032/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitäköhän tämä sinun kaipaamasi todistusaineisto ihan käytännössä voisi olla? Mikä saisi sinut rauhoittumaan tämän asian suhteen?

Ihan kommunikoinnista se riippuu. Mutta siis hänhän ei kommunikoi, ja edelleen häiritsee se kirjoitustyylien perusteella epäillyt vastaaja.

Vierailija
88033/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon muuten, ettei palstagayt miellä loukkaavana näitä meidän "haluaisin olla homomies" -pohdintoja. Mulle henk koht tämä on ainakin ollut todella hämmentävä ja jopa raskas oivallus, mutta samalla myös hyvin vilpitön tunne joka tosiaan kumpuaa jostain todella syvältä sisimmästä.

T. Yksi näistä

Ei nää mitään loukkaa, jatkakaa ihmeessä! Ja pohtiminenhan tekee usein ainoostaan hyvää.

- Kukkis

Ei loukkaa minuakaan. Ymmärrän, että useesti se tuntematon kiehtookin ja hyvä jos nää asiat ois nykyaikana normaaleja kaikille.

T. Top LG

Vierailija
88034/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon muuten, ettei palstagayt miellä loukkaavana näitä meidän "haluaisin olla homomies" -pohdintoja. Mulle henk koht tämä on ainakin ollut todella hämmentävä ja jopa raskas oivallus, mutta samalla myös hyvin vilpitön tunne joka tosiaan kumpuaa jostain todella syvältä sisimmästä.

T. Yksi näistä

Mä taas mietin, että minkälaisia Kukkis, Viisu ja Lista ovat luonnossa. Vaikka en edes tunne heitä, niin he pyörivät mun fantasioissa. En tiedä onko normaalia.🤷

Vierailija
88035/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Yksi näistä

Mä taas mietin, että minkälaisia Kukkis, Viisu ja Lista ovat luonnossa. Vaikka en edes tunne heitä, niin he pyörivät mun fantasioissa. En tiedä onko normaalia.🤷

Anna tulla vaan, olen pelkkänä korvana. T: viisugay

Vierailija
88036/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs luulette, keskittyykö K vain B:hen Tavastian yhteisen esityksen aikana? Vai antaako huomiota myös muille JO:n pojille? Ja haluaako muut Jokerit huomiota?

Kyllä kai sen silmät/kädet on kiinni Boitsussa suurimmaksi osaksi, mutta pientä flirttiä saa varmaan muutkin Jokerit.

Muistelen, että jossain kommentissa arveltiin, että K olisi jokereitten mukana jo Ruotsissa ja Norjassa. Mihin tämä vaihtoehto perustuu, vai oliko vain jonkun toiveajattelua. Tuntuu minusta aika epätodennäköiseltä, Suomen keikat vielä ymmärrän, ainakin jotkut niistä.

Ihan vain toiveajattelua. K lipsautti siinä stoorissaan että on syyskuun kiertue, mutta tuskinpa tulee muualle kuin Suomen keikoille. Alessandra sen sijaan varmaan tulee Norjan keikalle, kun muistaakseni oli kommunikoinut Bojanin kanssa Instassa jotenkin niin, että "see you there" Nordic Tourin ilmoitukseen tai tällaiseen. Tarkistaa nyt ei voi, kun Bojanin instaa ei enää ole, mutta näin mä muistelisin.

Vierailija
88037/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kommunikoinnista se riippuu. Mutta siis hänhän ei kommunikoi, ja edelleen häiritsee se kirjoitustyylien perusteella epäillyt vastaaja.

Eli jos joku ei kommunikoi sinun haluamallasi tavalla anonyymilla keskustelupalstalla et omien sanojesi mukaan pysty olemaan ja täytät tilan jankkauksella. Asia selvä, helkkarin raskasta mahtaa olla.

Vierailija
88038/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tekee rikosilmoituksen ja mainitsee tuosta vainoajasta joka stana jankkaa jos ei oo sama henkilö. Laitetaanko listaa? Koko setti vai uusin?

LG

Vierailija
88039/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo yksi jaksaa?!

Vierailija
88040/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just kun virittäydyin tunnelmaan näiden kommenttien avulla, niin kissa päätti tehdä tortut. Ei muuta kun korjaamaan ne.

Ketju on lukittu.