Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
88001/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattumalta kurkkasin ketjua ja onpa ollut taas meno. En rupea sen enempää edes kommentoimaan asiaa, koska Kukkis kirjoitti kaiken oleellisen. Itse kuvailisin nimimerkkiäni siten, että se on hahmo, jonka takana piilee kuitenkin oikea ihminen, minä. Ajan myötä tämä hahmo on muuttunut enemmän itseni kaltaiseksi, mitä nyt välillä innostun satuilemaan. Ruusurouvaa tsempatakseni kerron, että nimimerkkini sisällä piileskelee 31-vuotias sinkkumies, joka työskentelee luovalla alalla. Ketjuun löysin, koska Käärijä, se ei varmaan selityksiä sen enempää kaipaa. T: viisugay

P.s. Mä en ole vielä koskaan päässyt seinälle.

Häälistan seuraaja lienee "seinälle haluavat miehet" -lista (kuulostaa joltain Stieg Larsson -kamalta.

Häälistan voisi muuten joku joskus postata vanhojen hyvien aikojen kunniaksi, jos se on vielä tallella. :)

Ole hyvä. Mulla on tallessa. Tosin se on päivitetty viimeksi joskus elokuun alussa, joten jotain oleellista voi puuttua. Valitettavasti se ei ole yhtä hauska kuin muut listat, mutta sisältöä muistot yhdestä hepuli viikosta.

Lista shippilaivan kirkossa kuulutetuista (ja myös ei kirkkoon kuuluvista):

Käärijä, Bojan, Jan, Nace, Jure, Kris, Jesse, Häärijä, Allu prkle, Jaakko, Jukka, Lado, Gregor, Kiki, Maks, Käärijän manageri, Matti, Etel, Samu, Krisin perhe, Bojanin perhe, B:n serkku, Käärijän perhe, Juren mummo, Mikael Gabriel, Sonny, Johannes, Olavi, Kiro,Janin kissa, Antero Mertaranta, Anders, Anatude, yksityishenkilö, yksilöidyt henkivartijat ja turvamiehet, joka toiselle avautuva Kukkapaita, Leila, muistinsa menettänyt aviomiesten hamstraaja, viikon kestävä hinkkaus feat Käärijä, Titanicin ovi, persikka, Käärijän perse, Käärijän masu, bolero, munabolero, palmu, viherkasvi, nymfomaani jolle ei riitä mikään, koko maajoukkue, siveysvyö, inkontinenssivaippa, Käärijän mustat nahkahousut, ladon ovi, Poe hylje, fiilistelyketjun neitsyt, Antit, kebab-soturi, Tapani Kansa, Frank, Hank, apua, Suomenlinna, BC Joonas, BC Niko, Benedict, vara-Jere, ei-Bojan, horny jail, Callum, cameltoe, Rylan, Robin, Mark, perseen hajuinen sohva, hyvältä tuoksuva Bojan sohva, kostopaita, K:n keltaiset housut, jauhenliha, kaikki mihin voi tarttua kaksin käsin kiinni, harmaat kalsarit, Tito, Stalin, Harry Styles, Esko Valtaoja, urheilujätkä, laatikko, laudanpätkä, Loverpoolin pihviravintolan penkit, Pamelan poistetut tissit, Bojanin punainen paita, tanssijoiden tekarit, Kyproksen hunk Andrew, insta kuvan lehmät, mummon koiranpennut (koska kohta ne on jo isoja), niin ja tietysti Käärijä&Bojan ketjun noin 50 muuta fiilistelijää. P.s. Aina ja Aito saivat myös toisensa ja elävät ankeina elämänsä loppuun asti. Sen pituinen tai oikeastaan 50 cm pituinen se. Aamen.

Mä pidän tätä häälistaa jopa hauskimpana 😂!!!

Nauroin tälle niin, että mahaan sattuu.

Vierailija
88002/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

An aali sek si ainakin näin hetskunainen kannalta on hirveetä. Jos olisin homomies, olisin mieluusti "altavastaaja" suhteessa (en tiedä miksi ajattelen näin, siksikö kun olen nainen?), mut bottomina olo hirvittää ... En itse nauti tosta yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
88003/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattumalta kurkkasin ketjua ja onpa ollut taas meno. En rupea sen enempää edes kommentoimaan asiaa, koska Kukkis kirjoitti kaiken oleellisen. Itse kuvailisin nimimerkkiäni siten, että se on hahmo, jonka takana piilee kuitenkin oikea ihminen, minä. Ajan myötä tämä hahmo on muuttunut enemmän itseni kaltaiseksi, mitä nyt välillä innostun satuilemaan. Ruusurouvaa tsempatakseni kerron, että nimimerkkini sisällä piileskelee 31-vuotias sinkkumies, joka työskentelee luovalla alalla. Ketjuun löysin, koska Käärijä, se ei varmaan selityksiä sen enempää kaipaa. T: viisugay

Häälistan seuraaja lienee "seinälle haluavat miehet" -lista (kuulostaa joltain Stieg Larsson -kamalta.

Häälistan voisi muuten joku joskus postata vanhojen hyvien aikojen kunniaksi, jos se on vielä tallella. :)

Ole hyvä. Mulla on tallessa. Tosin se on päivitetty viimeksi joskus elokuun alussa, joten jotain oleellista voi puuttua. Valitettavasti se ei ole yhtä hauska kuin muut listat, mutta sisältöä muistot yhdestä hepuli viikosta.

Käärijä, Bojan, Jan, Nace, Jure, Kris, Jesse, Häärijä, Allu prkle, Jaakko, Jukka, Lado, Gregor, Kiki, Maks, Käärijän manageri, Matti, Etel, Samu, Krisin perhe, Bojanin perhe, B:n serkku, Käärijän perhe, Juren mummo, Mikael Gabriel, Sonny, Johannes, Olavi, Kiro,Janin kissa, Antero Mertaranta, Anders, Anatude, yksityishenkilö, yksilöidyt henkivartijat ja turvamiehet, joka toiselle avautuva Kukkapaita, Leila, muistinsa menettänyt aviomiesten hamstraaja, viikon kestävä hinkkaus feat Käärijä, Titanicin ovi, persikka, Käärijän perse, Käärijän masu, bolero, munabolero, palmu, viherkasvi, nymfomaani jolle ei riitä mikään, koko maajoukkue, siveysvyö, inkontinenssivaippa, Käärijän mustat nahkahousut, ladon ovi, Poe hylje, fiilistelyketjun neitsyt, Antit, kebab-soturi, Tapani Kansa, Frank, Hank, apua, Suomenlinna, BC Joonas, BC Niko, Benedict, vara-Jere, ei-Bojan, horny jail, Callum, cameltoe, Rylan, Robin, Mark, perseen hajuinen sohva, hyvältä tuoksuva Bojan sohva, kostopaita, K:n keltaiset housut, jauhenliha, kaikki mihin voi tarttua kaksin käsin kiinni, harmaat kalsarit, Tito, Stalin, Harry Styles, Esko Valtaoja, urheilujätkä, laatikko, laudanpätkä, Loverpoolin pihviravintolan penkit, Pamelan poistetut tissit, Bojanin punainen paita, tanssijoiden tekarit, Kyproksen hunk Andrew, insta kuvan lehmät, mummon koiranpennut (koska kohta ne on jo isoja), niin ja tietysti Käärijä&Bojan ketjun noin 50 muuta fiilistelijää. P.s. Aina ja Aito saivat myös toisensa ja elävät ankeina elämänsä loppuun asti. Sen pituinen tai oikeastaan 50 cm pituinen se. Aamen.

Hyvä luoja miten sekopäitä 🤣

Hyvin näkee kun lista etenee, miten epätoivoseksi ja sekavaksi mennyt lopulta noi kumppanit 🤣 Ei mitenkään niin et apua kuhan nyt mullakin joku puoliso on häissä, vaikka saatana laudanpätkä!

Vierailija
88004/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

An aali sek si ainakin näin hetskunainen kannalta on hirveetä. Jos olisin homomies, olisin mieluusti "altavastaaja" suhteessa (en tiedä miksi ajattelen näin, siksikö kun olen nainen?), mut bottomina olo hirvittää ... En itse nauti tosta yhtään.

Syynä voi olla mieltymyserojen lisäksi myös miesten ja naisten välinen erilainen anatomia.

Vierailija
88005/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon muuten, ettei palstagayt miellä loukkaavana näitä meidän "haluaisin olla homomies" -pohdintoja. Mulle henk koht tämä on ainakin ollut todella hämmentävä ja jopa raskas oivallus, mutta samalla myös hyvin vilpitön tunne joka tosiaan kumpuaa jostain todella syvältä sisimmästä.

T. Yksi näistä

Vierailija
88006/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito tulee jatkamaan tätä jankkaamistaan siihen saakka, kunnes hänen tämän kertainen vainonsa kohde poistuu palstalta ja kaikki tätä puolustavat hiljenevät. Onneksi tällä palstalla ei hevillä periksi anneta 😁 Tässä taustalla näyttää olevan pakonomainen tarve kaataa oma 'oikea' väkisin kaikkien muidenkin kurkusta alas ja tätä tarvetta kannattaisi käsitellä terapiassa eikä missään keskustelupalstoilla, joista suurin osa hakee hauskanpitoa.

Vierailija
88007/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä luoja miten sekopäitä 🤣

Hyvin näkee kun lista etenee, miten epätoivoseksi ja sekavaksi mennyt lopulta noi kumppanit 🤣 Ei mitenkään niin et apua kuhan nyt mullakin joku puoliso on häissä, vaikka saatana laudanpätkä!

*se ko päis tä

Vierailija
88008/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aito tulee jatkamaan tätä jankkaamistaan siihen saakka, kunnes hänen tämän kertainen vainonsa kohde poistuu palstalta ja kaikki tätä puolustavat hiljenevät. Onneksi tällä palstalla ei hevillä periksi anneta 😁 Tässä taustalla näyttää olevan pakonomainen tarve kaataa oma 'oikea' väkisin kaikkien muidenkin kurkusta alas ja tätä tarvetta kannattaisi käsitellä terapiassa eikä missään keskustelupalstoilla, joista suurin osa hakee hauskanpitoa.

Aito tykkää kiusata muita. Mutta jos siihen ei lähde mukaan niin eipä tuollainen anonyymi huutelu yhdellä palstalla paljoa saa aikaiseksi. Eri asia siinä tapauksessa, jos vainoaa oikeaa henkilöä palstan ulkopuolella.

Vierailija
88009/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syynä voi olla mieltymyserojen lisäksi myös miesten ja naisten välinen erilainen anatomia.

Miehillä kai eturauhanen siinä on pääpointtin? Plus ne homomiehet, jotka harrastavat paljon anaa liseksiä ovat siinä varmaan paljon taitavampia kuin joku randomheterojamppa.

Vierailija
88010/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hänen tarvii poistua palstalta, mutta en pysty olemaan, kuin joku ei ois koittanut kusettaa minua puheillaan ja muistuttelemasta asiasta. Sori siitä. Jos on syytön, alkaa sitten esittää jotain ponttaan tukevaa. Voinhan todellakin olla erehtynyt.

Vierailija
88011/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että vaatii harjoitusta, rentoutta, aikaa ja oikean kumppanin jonka seurassa ei hävetä. Itse aloin nauttia kakkosesta vasta aika kypsässä iässä, mutta nykyään oikeaan aikaan (ei se aina innosta) on kyllä lähes lempparini. Ennen luulin aina että kaikki naiset, jotka ilmoittaa tykkäävänsä valehteli, mutta olen sittemmin muuttanut mieleni.

T. Wannabe bottom

Vierailija
88012/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, ketä kiinnostaa anonyymin palstan anonyymit kirjoittajat ja se puhuvatko he totta vai ei? Olen koko ajan suhtautunut kaikkiin täällä kirjoittaviin fiktiivisinä hahmoina ja vaikka rakastankin esim. Kukkiksen juttuja, en siltikään usko kenenkään behm kirjoituksiin 100%, koska ei kenestäkään oikeasti voi tietää kuka täällä postailee ja pitääkö mikään paikkaansa. Mutta ei se estä lukemasta ja nauramasta hauskoille jutuille.

No, ehkä. Mitä hauskaa vain oli siinä, että RR saa haukuskella sydämensä kyllyydestä jotain luultavasti itse keksimäänsä uhkaajaa ja keräillä kilokaupalla sympatiaa esiintymällä jonkun ilkeän ihmisen iki-hyvis-uhrina???? Mua ainakin oksettaa sellainen käytös, jos on fikstiivistä. 

Miten sinäkin Brutukseni otat kaiken näin tosissaan. Ja vielä anonyymillä keskustelupalstalla! Enpä olisi uskonut.

Miksi en ottaisi? Mitä haittaa siitä minulle esim. on?

No ainakin tämä kauhea pakkomielle RR:n hahmoa kohtaan. Ja me joudumme kärsimään tästä jankkauksen muodossa. 

Ei voi mitään, kun olette itse delulu-ongelmaisia. Jos jatkaa vain kritiikitöntä nönnötystä, että palstailija X saa valehdella jonkun häirikön ottaneen yhteyttä sähköpostiin ja väittää puhuvansa totta, niin se kyllä mua häiritsee.

Sama juttu.

Mulla oli perusteet mun epäilyille. RR ei ole perustellut mitään, millä kertoisi puhuvansa totta.

Ketään ei vieläkään kiinnosta.

Vierailija
88013/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hänen tarvii poistua palstalta, mutta en pysty olemaan, kuin joku ei ois koittanut kusettaa minua puheillaan ja muistuttelemasta asiasta. Sori siitä. Jos on syytön, alkaa sitten esittää jotain ponttaan tukevaa. Voinhan todellakin olla erehtynyt.

Millä ihmeellä täällä voisi todistaa mitään muuten kuin paljastamalla henkilöllisyytensä..?

Vierailija
88014/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana, sulonen, hymyilevä allas-Kärtsä! 😍

https://www.tumblr.com/jermeows/727781213639720960/im-going-to-sob?sour…

Mun mielestä tämä on maailman ihanin, suloisin ja vastustamattomin kuva Kärtsästä, tai oikeammin Jerestä. Aivan lutuinen puppy & baby, joka vaan tekisi mieli ottaa kainaloon paijattavaksi! Tai mieluiten katsoa, kuinka B häntä paijaa

Sitten on erikseen ne villit, hullut ja eläimellisen seksikkäät & hikiset Käärijä-kuvat, usein keikoilta otetut. Mutta tämä puppy on next level!!

Vierailija
88015/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon muuten, ettei palstagayt miellä loukkaavana näitä meidän "haluaisin olla homomies" -pohdintoja. Mulle henk koht tämä on ainakin ollut todella hämmentävä ja jopa raskas oivallus, mutta samalla myös hyvin vilpitön tunne joka tosiaan kumpuaa jostain todella syvältä sisimmästä.

T. Yksi näistä

Ei nää mitään loukkaa, jatkakaa ihmeessä! Ja pohtiminenhan tekee usein ainoostaan hyvää.

- Kukkis

Vierailija
88016/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Yksi näistä

Ei nää mitään loukkaa, jatkakaa ihmeessä! Ja pohtiminenhan tekee usein ainoostaan hyvää.

- Kukkis

Niin ja lisäykseksi että mä olen sit bottom. Liekö se ketään yllättää tässä vaiheessa.

Vierailija
88017/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LadySLO:) kirjoitti:

Short clip of Kris singing that I dont think has been shared here before

https://vm.tiktok.com/ZGJnY5LGM/

Carpe Diem accustic, I also havent seen this version before. For some reason, B sounds amazing here to me - he always does, ofc, but extra lovely voice here

https://twitter.com/arendellepeach/status/1699127701733253465?t=oBR01yE…

Ai jai, oliko Krisilläkin fritsu kaulassa!? Kenen tekemä!? :D

Hei kuka tekis noin täydellisen fritsun?

Bojan, tietysti!

(No, varmaan tyttiksen)

Vierailija
88018/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

I know my phone is more of a potato than a phone, but, boy, what kind of phone does this girl have? It looks like she recorded JO from so close like holding on to them like a koala. 😅

Clips from Glasgow

https://www.tiktok.com/@indre1313?_t=8fUqLlKx8gD&_r=1

Vierailija
88019/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Yksi näistä

- Kukkis

Niin ja lisäykseksi että mä olen sit bottom. Liekö se ketään yllättää tässä vaiheessa.

Mutta oletko radiojuontaja Niko Saarinen??

Vierailija
88020/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä kai eturauhanen siinä on pääpointtin? Plus ne homomiehet, jotka harrastavat paljon anaa liseksiä ovat siinä varmaan paljon taitavampia kuin joku randomheterojamppa.

Huh pitäs löytää joku homomies siis ... Jessus miten yhtäkkiä tuli mieleen, et täällä olis tyyppejä kenen kanssa vois harrastaa vaikka kimppaa 😂🤭 Enkä todellakaan sellasta yleensä ajattele enkä ikinä ole kokeillut. No niin. Anteeksi. 🥴

Ketju on lukittu.