Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
87981/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä jo mainittu Vantaan vuoden tuomi kulttuuripalkinto & mahdollisuus vaikuttaa siihen, kenelle palkinto myönnetään, kuten vaikka eräälle Jerelle Vantaalta:

Vantaan kaupunki jakaa vuosittain kaksi kulttuuripalkintoa. Toinen kulttuuripalkinnoista myönnetään tunnustuksena merkittävästä kulttuuriteosta ja toinen kannustuksena ammattitaiteilijalle. Molemmat palkinnot ovat arvoltaan 10 000 euroa.

Ehdotukset 16.7. mennessä

Ehdotuksia tiiviine perusteluineen voi lähettää sähköpostitse osoitteeseen kulttuuripalvelu@vantaa.fi 16.7.2023 mennessä otsikolla Vantaan kulttuuripalkinnot 2023.

Kusetuksen makua.

Vierailija
87982/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, ketä kiinnostaa anonyymin palstan anonyymit kirjoittajat ja se puhuvatko he totta vai ei? Olen koko ajan suhtautunut kaikkiin täällä kirjoittaviin fiktiivisinä hahmoina ja vaikka rakastankin esim. Kukkiksen juttuja, en siltikään usko kenenkään kirjoituksiin 100%, koska ei kenestäkään oikeasti voi tietää kuka täällä postailee ja pitääkö mikään paikkaansa. Mutta ei se estä lukemasta ja nauramasta hauskoille jutuille.

No, ehkä. Mitä hauskaa vain oli siinä, että RR saa haukuskella sydämensä kyllyydestä jotain luultavasti itse keksimäänsä uhkaajaa ja keräillä kilokaupalla sympatiaa esiintymällä jonkun ilkeän ihmisen iki-hyvis-uhrina???? Mua ainakin oksettaa sellainen käytös, jos on fikstiivistä. 

Miten sinäkin Brutukseni otat kaiken näin tosissaan. Ja vielä anonyymillä keskustelupalstalla! Enpä olisi uskonut.

Miksi en ottaisi? Mitä haittaa siitä minulle esim. on?

Ei varsinaisesti mitään, mutta sinä et voi mitenkään olla varma että täällä kaikki eivät valehtele sinulle. Jos et ymmärrä että kaikki ovat anonyymejä, ja täällä kuka vain voi puhu mitä vain, en voi auttaa sinua. Nimimerkkejäkin voi imitoida vaikka viisi eri ihmistä vain kuittaamalla viestinsä samalla tavalla. Ehkä sinun olisi aika ottaa vähän happea ja pohtia miksi sinulle on niin tärkeää, että anonyymillä palstalla random ihmiset puhuvat aina 100% totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87983/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattumalta kurkkasin ketjua ja onpa ollut taas meno. En rupea sen enempää edes kommentoimaan asiaa, koska Kukkis kirjoitti kaiken oleellisen. Itse kuvailisin nimimerkkiäni siten, että se on hahmo, jonka takana piilee kuitenkin oikea ihminen, minä. Ajan myötä tämä hahmo on muuttunut enemmän itseni kaltaiseksi, mitä nyt välillä innostun satuilemaan. Ruusurouvaa tsempatakseni kerron, että nimimerkkini sisällä piileskelee 31-vuotias sinkkumies, joka työskentelee luovalla alalla. Ketjuun löysin, koska Käärijä, se ei varmaan selityksiä sen enempää kaipaa. T: viisugay

P.s. Mä en ole vielä koskaan päässyt seinälle.

Häälistan seuraaja lienee "seinälle haluavat miehet" -lista (kuulostaa joltain Stieg Larsson -kamalta.

Häälistan voisi muuten joku joskus postata vanhojen hyvien aikojen kunniaksi, jos se on vielä tallella. :)

Ole hyvä. Mulla on tallessa. Tosin se on päivitetty viimeksi joskus elokuun alussa, joten jotain oleellista voi puuttua. Valitettavasti se ei ole yhtä hauska kuin muut listat, mutta sisältöä muistot yhdestä hepuli viikosta.

Lista shippilaivan kirkossa kuulutetuista (ja myös ei kirkkoon kuuluvista):

Käärijä, Bojan, Jan, Nace, Jure, Kris, Jesse, Häärijä, Allu prkle, Jaakko, Jukka, Lado, Gregor, Kiki, Maks, Käärijän manageri, Matti, Etel, Samu, Krisin perhe, Bojanin perhe, B:n serkku, Käärijän perhe, Juren mummo, Mikael Gabriel, Sonny, Johannes, Olavi, Kiro,Janin kissa, Antero Mertaranta, Anders, Anatude, yksityishenkilö, yksilöidyt henkivartijat ja turvamiehet, joka toiselle avautuva Kukkapaita, Leila, muistinsa menettänyt aviomiesten hamstraaja, viikon kestävä hinkkaus feat Käärijä, Titanicin ovi, persikka, Käärijän perse, Käärijän masu, bolero, munabolero, palmu, viherkasvi, nymfomaani jolle ei riitä mikään, koko maajoukkue, siveysvyö, inkontinenssivaippa, Käärijän mustat nahkahousut, ladon ovi, Poe hylje, fiilistelyketjun neitsyt, Antit, Mira ja Mirva, kebab-soturi, Tapani Kansa, Frank, Hank, apua, Suomenlinna, BC Joonas, BC Niko, Benedict, vara-Jere, ei-Bojan, horny jail, Callum, cameltoe, Rylan, Robin, Mark, perseen hajuinen sohva, hyvältä tuoksuva Bojan sohva, kostopaita, K:n keltaiset housut, jauhenliha, kaikki mihin voi tarttua kaksin käsin kiinni, harmaat kalsarit, Tito, Stalin, Harry Styles, Esko Valtaoja, urheilujätkä, laatikko, laudanpätkä, Loverpoolin pihviravintolan penkit, Pamelan poistetut tissit, Bojanin punainen paita, tanssijoiden tekarit, Kyproksen hunk Andrew, insta kuvan lehmät, mummon koiranpennut (koska kohta ne on jo isoja), niin ja tietysti Käärijä&Bojan ketjun noin 50 muuta fiilistelijää. P.s. Aina ja Aito saivat myös toisensa ja elävät ankeina elämänsä loppuun asti. Sen pituinen tai oikeastaan 50 cm pituinen se. Aamen.

Mä pidän tätä häälistaa jopa hauskimpana 😂!!!

Et oo tosissasi! 🤣

Vierailija
87984/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olis jopa ihan mielenkiintoista vilpittömästi kuulla perustelut sille, miksi joidenkin on niin vaikea uskoa, että täällä vois miehiä olla kirjoittamassa? Mä oon täällä koska tykkään yhestä Vantaalla asuvasta ku hullu puurosta. Sen lisäksi olen löytänyt toisenkin mielettömän bändin uutena mun elämään. Niin, ja onhan täällä palstalla kivaa porukkaa.

- Kukkis

Komppaan täysin. Mä seurasin tuota bromancea ja sieltä löysin Jokerit ja Nacen. Kärtsästä tykkään ja hattua nostan tuolle avoimuudelle joka suuntaan. Rajoja rikkova seksikäs mies.

LG

No hyi ny kamala.

Herranvuonna 2023 homo vastasi toisen homon viestiin. On se aivan hirveetä.

Vierailija
87985/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, ketä kiinnostaa anonyymin palstan anonyymit kirjoittajat ja se puhuvatko he totta vai ei? Olen koko ajan suhtautunut kaikkiin täällä kirjoittaviin fiktiivisinä hahmoina ja vaikka rakastankin esim. Kukkiksen juttuja, en siltikään usko kenenkään kirjoituksiin 100%, koska ei kenestäkään oikeasti voi tietää kuka täällä postailee ja pitääkö mikään paikkaansa. Mutta ei se estä lukemasta ja nauramasta hauskoille jutuille.

No, ehkä. Mitä hauskaa vain oli siinä, että RR saa haukuskella sydämensä kyllyydestä jotain luultavasti itse keksimäänsä uhkaajaa ja keräillä kilokaupalla sympatiaa esiintymällä jonkun ilkeän ihmisen iki-hyvis-uhrina???? Mua ainakin oksettaa sellainen käytös, jos on fikstiivistä. 

Miten sinäkin Brutukseni otat kaiken näin tosissaan. Ja vielä anonyymillä keskustelupalstalla! Enpä olisi uskonut.

Ei varsinaisesti mitään, mutta sinä et voi mitenkään olla varma että täällä kaikki eivät valehtele sinulle. Jos et ymmärrä että kaikki ovat anonyymejä, ja täällä kuka vain voi puhu mitä vain, en voi auttaa sinua. Nimimerkkejäkin voi imitoida vaikka viisi eri ihmistä vain kuittaamalla viestinsä samalla tavalla. Ehkä sinun olisi aika ottaa vähän happea ja pohtia miksi sinulle on niin tärkeää, että anonyymillä palstalla random ihmiset puhuvat aina 100% totta.

Joo, tuollainen ei ole haitannut minua vielä. Ilmoitan kyllä, mikäli joku esiintyy rehellisenä, mutta alkaa näyttää pahasti sille, että hän luulee voivansa sumuttaa. 

Vierailija
87986/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olis jopa ihan mielenkiintoista vilpittömästi kuulla perustelut sille, miksi joidenkin on niin vaikea uskoa, että täällä vois miehiä olla kirjoittamassa? Mä oon täällä koska tykkään yhestä Vantaalla asuvasta ku hullu puurosta. Sen lisäksi olen löytänyt toisenkin mielettömän bändin uutena mun elämään. Niin, ja onhan täällä palstalla kivaa porukkaa.

- Kukkis

Komppaan täysin. Mä seurasin tuota bromancea ja sieltä löysin Jokerit ja Nacen. Kärtsästä tykkään ja hattua nostan tuolle avoimuudelle joka suuntaan. Rajoja rikkova seksikäs mies.

LG

No hyi ny kamala.

Herranvuonna 2023 homo vastasi toisen homon viestiin. On se aivan hirveetä.

No teillä kun on noita traumoja sitten.

Vierailija
87987/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Short clip of Kris singing that I dont think has been shared here before

https://vm.tiktok.com/ZGJnY5LGM/

Carpe Diem accustic, I also havent seen this version before. For some reason, B sounds amazing here to me - he always does, ofc, but extra lovely voice here

https://twitter.com/arendellepeach/status/1699127701733253465?t=oBR01yE…

Vierailija
87988/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattumalta kurkkasin ketjua ja onpa ollut taas meno. En rupea sen enempää edes kommentoimaan asiaa, koska Kukkis kirjoitti kaiken oleellisen. Itse kuvailisin nimimerkkiäni siten, että se on hahmo, jonka takana piilee kuitenkin oikea ihminen, minä. Ajan myötä tämä hahmo on muuttunut enemmän itseni kaltaiseksi, mitä nyt välillä innostun satuilemaan. Ruusurouvaa tsempatakseni kerron, että nimimerkkini sisällä piileskelee 31-vuotias sinkkumies, joka työskentelee luovalla alalla. Ketjuun löysin, koska Käärijä, se ei varmaan selityksiä sen enempää kaipaa. T: viisugay

P.s. Mä en ole vielä koskaan päässyt seinälle.

Häälistan seuraaja lienee "seinälle haluavat miehet" -lista (kuulostaa joltain Stieg Larsson -kamalta.

Häälistan voisi muuten joku joskus postata vanhojen hyvien aikojen kunniaksi, jos se on vielä tallella. :)

Ole hyvä. Mulla on tallessa. Tosin se on päivitetty viimeksi joskus elokuun alussa, joten jotain oleellista voi puuttua. Valitettavasti se ei ole yhtä hauska kuin muut listat, mutta sisältöä muistot yhdestä hepuli viikosta.

Lista shippilaivan kirkossa kuulutetuista (ja myös ei kirkkoon kuuluvista):

Käärijä, Bojan, Jan, Nace, Jure, Kris, Jesse, Häärijä, Allu prkle, Jaakko, Jukka, Lado, Gregor, Kiki, Maks, Käärijän manageri, Matti, Etel, Samu, Krisin perhe, Bojanin perhe, B:n serkku, Käärijän perhe, Juren mummo, Mikael Gabriel, Sonny, Johannes, Olavi, Kiro,Janin kissa, Antero Mertaranta, Anders, Anatude, yksityishenkilö, yksilöidyt henkivartijat ja turvamiehet, joka toiselle avautuva Kukkapaita, Leila, muistinsa menettänyt aviomiesten hamstraaja, viikon kestävä hinkkaus feat Käärijä, Titanicin ovi, persikka, Käärijän perse, Käärijän masu, bolero, munabolero, palmu, viherkasvi, nymfomaani jolle ei riitä mikään, koko maajoukkue, siveysvyö, inkontinenssivaippa, Käärijän mustat nahkahousut, ladon ovi, Poe hylje, fiilistelyketjun neitsyt, Antit, Mira ja Mirva, kebab-soturi, Tapani Kansa, Frank, Hank, apua, Suomenlinna, BC Joonas, BC Niko, Benedict, vara-Jere, ei-Bojan, horny jail, Callum, cameltoe, Rylan, Robin, Mark, perseen hajuinen sohva, hyvältä tuoksuva Bojan sohva, kostopaita, K:n keltaiset housut, jauhenliha, kaikki mihin voi tarttua kaksin käsin kiinni, harmaat kalsarit, Tito, Stalin, Harry Styles, Esko Valtaoja, urheilujätkä, laatikko, laudanpätkä, Loverpoolin pihviravintolan penkit, Pamelan poistetut tissit, Bojanin punainen paita, tanssijoiden tekarit, Kyproksen hunk Andrew, insta kuvan lehmät, mummon koiranpennut (koska kohta ne on jo isoja), niin ja tietysti Käärijä&Bojan ketjun noin 50 muuta fiilistelijää. P.s. Aina ja Aito saivat myös toisensa ja elävät ankeina elämänsä loppuun asti. Sen pituinen tai oikeastaan 50 cm pituinen se. Aamen.

Mä pidän tätä häälistaa jopa hauskimpana 😂!!!

Et oo tosissasi! 🤣

No ei nyt muutakaan.

Vierailija
87989/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on tullut joku RR:stä jankkaamispalsta. Oikeasti perustakaa noille salaliittoteoreetikoille oma ketju, jonne kaikki foliohatut voivat mennä epäilemään anonyymien identiteettiä. 

Vierailija
87990/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää pintanne kaikki gayt rulerissa! RR jos täällä vielä luet viestejä, niin toivottavasti asiat järjestyvät 💚

Vierailija
87991/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäkää pintanne kaikki gayt rulerissa! RR jos täällä vielä luet viestejä, niin toivottavasti asiat järjestyvät 💚

Ruletissa, hätäpäissäni kirjoitin.

Vierailija
87992/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

Carpe Diem accustic, I also havent seen this version before. For some reason, B sounds amazing here to me - he always does, ofc, but extra lovely voice here

Ai jai, oliko Krisilläkin fritsu kaulassa!? Kenen tekemä!? :D

(No, varmaan tyttiksen)

Vierailija
87993/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cowboy Boitsu

https://twitter.com/moonbyuloml/status/1699544034509787210?t=cwtZL2Yrmy…

Mr. Johnson, sullon kiva stetson.

Bio ei kerro, ootko top vai bottom

Mutta mehän se jo tiedetään! 😘

T. Homomieheksi haluava heteronainen (yksi niistä monista viime viikolta, ollaankohan me ollenkaan listalla?)

Juu täällä meitä muitakin yhä on!

Joo täällä ollaan.

Kiinnostaisi muuten teidän muiden homomieheksi haluavan suuntautuminen. Eli olisitko homomiehenä top vai bottom? Itse jatkaisin bottomina ja muutenkin olen enemmän ottaja kuin antaja 😉

Yläpeukku top, alapeukku bottom.

Vierailija
87994/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

Ihana Kris ja Krisin ääni!!!

Vierailija
87995/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset junnaa ja jankkaa. Sloveeni heittää väliin kaunista musisointia.

Vierailija
87996/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukkis = Tommy? :O

Sori, tarkoitin toki

Viisugay = Tommy :D

Viisugay ei ollutkaan Antti Holma, mun elämältä putosi pohja pois tämän tiedon myötä.😭

Vierailija
87997/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cowboy Boitsu

https://twitter.com/moonbyuloml/status/1699544034509787210?t=cwtZL2Yrmy…

Mr. Johnson, sullon kiva stetson.

Bio ei kerro, ootko top vai bottom

Mutta mehän se jo tiedetään! 😘

T. Homomieheksi haluava heteronainen (yksi niistä monista viime viikolta, ollaankohan me ollenkaan listalla?)

Juu täällä meitä muitakin yhä on!

Joo täällä ollaan.

Kiinnostaisi muuten teidän muiden homomieheksi haluavan suuntautuminen. Eli olisitko homomiehenä top vai bottom? Itse jatkaisin bottomina ja muutenkin olen enemmän ottaja kuin antaja 😉

Yläpeukku top, alapeukku bottom.

Vers! Laitoin viestin, kun ei ole kolmea peukkua.

Vierailija
87998/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, ketä kiinnostaa anonyymin palstan anonyymit kirjoittajat ja se puhuvatko he totta vai ei? Olen koko ajan suhtautunut kaikkiin täällä kirjoittaviin fiktiivisinä hahmoina ja vaikka rakastankin esim. Kukkiksen juttuja, en siltikään usko kenenkään behm kirjoituksiin 100%, koska ei kenestäkään oikeasti voi tietää kuka täällä postailee ja pitääkö mikään paikkaansa. Mutta ei se estä lukemasta ja nauramasta hauskoille jutuille.

No ainakin tämä kauhea pakkomielle RR:n hahmoa kohtaan. Ja me joudumme kärsimään tästä jankkauksen muodossa. 

Ei voi mitään, kun olette itse delulu-ongelmaisia. Jos jatkaa vain kritiikitöntä nönnötystä, että palstailija X saa valehdella jonkun häirikön ottaneen yhteyttä sähköpostiin ja väittää puhuvansa totta, niin se kyllä mua häiritsee.

Sama juttu.

Mulla oli perusteet mun epäilyille. RR ei ole perustellut mitään, millä kertoisi puhuvansa totta.

Jank jank jank aina Titanicin ovesta alkaen

Jep. Olenko ainoa, jonka mielestä Titanicin ovi jankkaaja oli Aito?

Vierailija
87999/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukkis = Tommy? :O

Sori, tarkoitin toki

Viisugay = Tommy :D

Viisugay ei ollutkaan Antti Holma, mun elämältä putosi pohja pois tämän tiedon myötä.😭

Älä luovuta kuitenkaan, on vielä toivoa, että Kukkis on Saarinen. 😂

Vierailija
88000/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluaisin kirjoittaa nimimerkillä, mutta kukaan ei jaksa Päivän paras-jankkaajaa :(

:D

Mee hoitoon.

Minä hoidot sulle näytän!

T. Sale

Ketju on lukittu.