Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
88061/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OSA2

Meripelastuskeskus hälytystilassa ulapalta kuuluu mating call Bojaa-a-aaaaaa aaa-a-aaaaaa (n),Puhelinkoppi kostopaidassa,studion omistustaistelut, takapenkkitetristä pelataan ja yksityishenkilö toimii tunkkina, Siperiassa minimunan ja mysteeri anuksen metsästystä, Boitsu hinkkaa feat. Kärdeä vaikka viikon,puhelinaika 2h 48 min kuluu vulgaari Kärsän kanssa,naudat ja emakot Prismassa shippailee, May the kebab be with you Kebabsoturi,häitä Suomenlinnassa porukalla tanssitaan ja kaikkia naidaan myös ei-Bojania, Helan Heikki,Nacen tuleva vaimo listalle omasta pyynnöstään,kaksin käsin ulokkeista tarttuminen, liitoksistaan hajoava horny jail jonka kosteissa ja pimeissä selleissä vietämme kuherruskuukautemme, vanhojen kuvien kuolaaminen, Aktia Sloveniassa,serkun slipoveri päällä Jan hytkyttää Kärdeä,pilkun käyttö ja viilaus ,sika illasta ja K hiljaisuuden tilassa luostarilupauksen tehneenä,Utare Caren hoivakodissa hourivia tummuja hoivaavat pojat,päänsä Boitsun pehmeiden pussukoitten väliin painaa Kärde ja hyvältä tuoksuu,kokotti tissit, kummitteleva sormus, Esko Valtaoja ,hepokatti studiossa,pallukat vierekkäin instassa ja fyysisesti,voi tulla suihinotolle,seksiobjekti,vauvapalstan Kalevala sai alkunsa kun käärme söi pojat ja heteron sukulaismiehen,jatkuva pakottaminen, Alapeukut takapuoleen saunarekassa ja siellä ollaan sitten alasti, Bojan renkkaa sateenvarjoa päästäkseen yli alastomuudesta, pitsaa ja uutta musaa odotetaan kuin kuuta nousevaa ,Jallu romanttisella dinnerillä ilman esiliinaa ,studiolla ei enää harjoitella vaan pannaan 2 kk kärvistellyttä nakkia runsaalla kuorrutuksella, kuka söi jauhenlihan,pepantteenia tissiin ettei kesi,Are you biisi räjäyttää Tavastian, Kärde asentaa Go-Bro(s) kameran mielellään housujen etumukseen että palsta saa seurata 24/7, Karita Mattila ja Katariina Souri matkustavat Viking Jankkarellalla , jonka Karaokeisäntänä toimii Jankka Ankeinen ja Kapteenina Tauno Trollersson.,lonkkupöhoinen Kärde ja Boitsun vieraskieliset munat antavat huppareita toisilleen,Kookosrasvassa pyöriminen on koronan harvinainen jälkioire, Käärijän kuumalinja on varattu Bojanille ,Nahkahoususuikaleiden nuuskuttelu pienessä muna-asennossa,kaikki versiot muna-asennoista (pieni, suussa jne) ,sosiaalisten vihjeiden ymmärtäminen,Pamsun poistetut tissit lentävät kuin lehmät,sovintoseksi,aurinkolasit ,5 kuvaa poistettu instasta,

Israelin haudasta nousu, Bojanin päivähoito herran nuhteessa, JO terveyssiteet,aukenevatko Ladon ovet Tarja Turuselle, Vanhemman ihmisen seksuaaliset tarpeet ,mökki jossa kamerat. Ihan siis vain Jokereiden turvallisuuden takia,

Ananaslonkero maistuu limulle ja lumiukot sulaa lämmössä,minä olen ollut merisairas jo tovin. Laatta lentää laidan yli ja aallot lyövät raivokkaasti..Ei täältä ole poispääsyä,musta laatikko, mysteeri mies ei ole B. B on karvaisempi ja eri muotoinen myös.,Casual nöppäri meets kytevät karitapioviikset, Janin sparklitive,Playoff karvoitus,karjakko look,Ake Make ja Pera,himmeät kolme raitaa,katkolle poikien kanssa koko palsta,häppä maistuu, Nalle Wahlroos ,Kärde nitkuissa teppurointi ,Kärtsän sauvasekoittimella surauttelut

Naisten jalat ja tennarit, kaikki on Kärsyn syytä , Voldemortin pyöräilyshortsit ja JO villasukkien koko,Tommyn photoshopatut pakarat haudattiin,kuka nousee haudasta ,pakonomainen haaveilu,kaverin kaverin oikeudenmukaiset paljastelut,nalle söi myrkkyomenan ja sai ruokamyrkytyksen,watafak,Jytinää ja Huutoa,vaimo räpytä kahdesti jos tarvit apua,Boitsun pariluistelu,yhden luonteen homot huokuvat,Pauli Hanhiniemen ruutupaita ja oikeat miehet,kaiken kokoiset raot,Niinistöjen kanssa kimppakivaa JATKUU

Vierailija
88062/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito tulee jatkamaan tätä jankkaamistaan siihen saakka, kunnes hänen tämän kertainen vainonsa kohde poistuu palstalta ja kaikki tätä puolustavat hiljenevät. Onneksi tällä palstalla ei hevillä periksi anneta 😁 Tässä taustalla näyttää olevan pakonomainen tarve kaataa oma 'oikea' väkisin kaikkien muidenkin kurkusta alas ja tätä tarvetta kannattaisi käsitellä terapiassa eikä missään keskustelupalstoilla, joista suurin osa hakee hauskanpitoa.

Ei hänen tarvii poistua palstalta, mutta en pysty olemaan, kuin joku ei ois koittanut kusettaa minua puheillaan ja muistuttelemasta asiasta. Sori siitä. Jos on syytön, alkaa sitten esittää jotain ponttaan tukevaa. Voinhan todellakin olla erehtynyt.

Oletko sinä nyt se sama joka jankkasi kuvasta H kanssa ja "kutsusta sui hinotolle"? Ja siitä seurasi mayhemit? Ensin kusetti Kärtsä ja nyt RR ja siitä ei vaan pääse yli vai? Sori jos et ole sama.

Olen kyllä yrittänyt puolustaa sinua/nimimerkkiäsi jos olet Aito mutta tässä nyt nousee esiin jonkinlainen kaava omassa ajattelussasi. Ohita ne viestit mistä et pidä taas kerran (tai joita pidät valehteluna). Niin teen minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
88063/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OSA 3

Tussun harominen

Poikien pulleat speedot, Ketjun poistelu Kärden poikuutta Boitsulle suojelevien toimesta,Daddyn kuumat mopo kirmailut,jodel,höpö söpö pihtari Jan,Bojanin kostobrassi, kulissihenkilö ja pakkoraahattu tukikeppi,Sonnyn anoppi,jatkuva kiimainen olo vanhassa piilossa,heterouden hautaaminen,huumorikommentit, Kärden kekkulointi katolla reisiasussa,Heinäpaalin kokoiseksi leviävä sohvap erse ja mätäsreidet feat Kärden ällöp ylly ja Netflix and Chill,Kouvolan seisakkeella jysäyttely,complicated kaapissa olo,Antti Holma laittoi Niko Saarisen seinille, mutta mitä teki Orpo, nahkakiltti ilman Nikejä, Tommyn keltainen munasuojus on diy siveysvyö joka estää tihkuvat touhutipat,rageava Eino,Järkkäri-Jarmon känsäset jalat,Pervo-Pirjo, Martinin punainen paita ,Kärtsän k-18 meikit ,mustamakkara kostyymi,poikien mutapaini, öljytyt vartalot, kakkujen syöttäminen toisilleen sekä miestä seinälle,saksalaiset p ersereiät,Boitsun housufetissi ja käsien veivaus,Pojat adoptoineet muovisen velociraptorin Pihtiputaan Esson lahjapuodista,keski-ikäiset yksinäiset naudat bailaa niin että perna rytkyy, Tommyn musiikillinen yhteistyö hämmentää,

Skumppa auki, kosto haastattelu ja p askan luominen innolla,Munasoluihin syöpynyt kostopitsi, pepun siirtäminen eri paikkaan kehossa,omat naudat ojassa,veli kuvassa Härde on Kärden gf peruukki päässä, pahamaineinen kansainvälinen nautaliiiga säännöllinen kerran tunnissa tapahtuva yhteydenpito,Olavi ja Lasse pers paljaina Linnan juhlissa, Sauli is simping, Iltalehti shipblockaa ja Finnair co ck blockaa ,joka kerta kun K on vastaamassa JO-kysymykseen, jostain tulee jotain möykkää, karjuntaa, sireenejä ja ukkosmyrskyjä se on divine intervention ja universumi on vastaan,Laivalla Iltalehdet ovat jatkossa vessapaperia.mitä mahtaa psykologi ajatella, jos kerron, että käyn joka päivä vauva palstalla katsomassa kuvia/videoita ja sen jälkeen panettaa ihan hirveästi,pakkomielle tulla kerran viikossa kertomaan kuinka muut ovat pakkomielteisiä Katrina on Balkanin prinssin kostovirsi,puutteen vuoksi umpeen muurautuneet paikat loiskahtaa auki kuin imatran koski,Jan vois levittää ja näppäillä mua kuten tota haitaria. Päästäisin ääniä., kosto tykkäämättömyys,palstan pakkomielle Janin yksityishenkilöstä,jos Bojanin aiheuttamat kosket valjastettais energiaksi ei tarvis säästää sähköä enää koskaan ja se ois ilmaista,perseestä veivattava Bojani,Juokse Lista Gay juokse,Ake, Make ja Peran bongaaminen on modernin ajan lintubongausta,aitio homomieheksi haluaville naudoille sekä jokereiden odottaminen dildovyön kanssa Logomon S, M ja L-saleissa, Kärtsä on cockteaseri sukat käsissä,jaloissa ja ilman,B&K ratsastamassa ja siitosorifarmilla yhdellä yhteisellä aivosolulla,Aapon uimahousufeedi,lomalla Pohjois-Koreassa pesunkestävän heteron Xi Jingpingin ja Pohjois-Korean pottatukan kanssa,Specsaversille vai horny jailiin, odotellaan sivujen hyppimistä Saharan autiomaa-tilassa ,Käärijän tee pussien uittaminen ei-Sloveniassa,sinne ei menekään Jokerit. Vaan Bojan ihan itsekseen....

Ei ketään esiliinana matkassa? Jos tämä selviäisi jostain, niin mun postiosoite muuttuisi sillä sekunnilla jonnekin suljetulle osastolle,naisten keskipituus,Pattayalle panemaan,herkullinen syötävä Kris,vetävät lonkeroa ja guinnessiä sellaiseen tahtiin huhujen mukaan jopa 1-2 hörppyä lavalla että pitää olla huolissaan tai vähintäänkin kauhuissaan,Vuoden Vientiteko olisi, jos Kärtsä nyt saisi sen nahkapukuisen ahterinsa vietyä Sloveniaan ja Vuoden Tuontiteko olisi se, että nahkapukuinen ahteri toisi B vävypojan Suomeen,Bojanin käsi ja Kärtsä kohteessa, varovaista viltin heilutusta samalla kun katselee Boitsu-videoita ykkösluokassa JATKUU

Vierailija
88064/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cowboy Boitsu

https://twitter.com/moonbyuloml/status/1699544034509787210?t=cwtZL2Yrmy…

Mr. Johnson, sullon kiva stetson.

Bio ei kerro, ootko top vai bottom

Mutta mehän se jo tiedetään! 😘

T. Homomieheksi haluava heteronainen (yksi niistä monista viime viikolta, ollaankohan me ollenkaan listalla?)

Juu täällä meitä muitakin yhä on!

Joo täällä ollaan.

Kiinnostaisi muuten teidän muiden homomieheksi haluavan suuntautuminen. Eli olisitko homomiehenä top vai bottom? Itse jatkaisin bottomina ja muutenkin olen enemmän ottaja kuin antaja 😉

Yläpeukku top, alapeukku bottom.

Voi luoja näitä galluppeja. Ja joo, peukutin minäkin.

Vierailija
88065/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OSA 4

Homoeroottiset virtaukset,

Henkisesti teinit mammojen kehoissa Jokereiden keikoilla, Kärde sais vaikka esittää perunaa loppuelämänsä, niin naiskandidaatit pomppis pukille.,jouluenkelikoristeperseet ,yhtyvä Suomi ja Slovenia ,Bojanin oikean vai vasemman käden tieto / kummalla kädellä Bojan ajattelee Loverpoolia, mussun pikkuiset murset ,kiihkeä Bojanointi, Queerin pureminen,ympyräpalikkaa neliöreikään stana,syntymätodistukset,Sohvaperseen synnyttäminen ja venynyt värkki, reps kops bussissa,Enrikue Igles,seinään heittelijä kaikille puutteessa oleville,kapitalismi, oddlygood ,orgaaninen video meidän kanavalla,eipä tainnut Boitsu arvata, että päätyy ottamaan kakkoseen suomalaisessa kaurajuomamainoksessa,lahkeesta pullahtavat munat ja hottia kontenttia sisältävä raskaana oleva sivu,tunnelmaan virittäytyessä kissa tekee tortut, FOMO iskee ja Väyrysen Paavo ja vielä yksi Olavi,R A K A S ja Tapani Kansa.Unohtuiko jotain?

Kasvaa vaan lista 👍

Vierailija
88066/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito tulee jatkamaan tätä jankkaamistaan siihen saakka, kunnes hänen tämän kertainen vainonsa kohde poistuu palstalta ja kaikki tätä puolustavat hiljenevät. Onneksi tällä palstalla ei hevillä periksi anneta 😁 Tässä taustalla näyttää olevan pakonomainen tarve kaataa oma 'oikea' väkisin kaikkien muidenkin kurkusta alas ja tätä tarvetta kannattaisi käsitellä terapiassa eikä missään keskustelupalstoilla, joista suurin osa hakee hauskanpitoa.

Ei hänen tarvii poistua palstalta, mutta en pysty olemaan, kuin joku ei ois koittanut kusettaa minua puheillaan ja muistuttelemasta asiasta. Sori siitä. Jos on syytön, alkaa sitten esittää jotain ponttaan tukevaa. Voinhan todellakin olla erehtynyt.

Oletko sinä nyt se sama joka jankkasi kuvasta H kanssa ja "kutsusta sui hinotolle"? Ja siitä seurasi mayhemit? Ensin kusetti Kärtsä ja nyt RR ja siitä ei vaan pääse yli vai? Sori jos et ole sama.

Olen kyllä yrittänyt puolustaa sinua/nimimerkkiäsi jos olet Aito mutta tässä nyt nousee esiin jonkinlainen kaava omassa ajattelussasi. Ohita ne viestit mistä et pidä taas kerran (tai joita pidät valehteluna). Niin teen minäkin.

Olen joo. Sun kaava on ohittaa ja antaa tyhmyydelle valtaa maailmassa, mun kaava on se, että kusettajille stoppi jne. K:n housukuva ei liity tähän RR-tilanteeseen mitenkään. Siis tunnelmana tai kokemuksena.

Vierailija
88067/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

An aali sek si ainakin näin hetskunainen kannalta on hirveetä. Jos olisin homomies, olisin mieluusti "altavastaaja" suhteessa (en tiedä miksi ajattelen näin, siksikö kun olen nainen?), mut bottomina olo hirvittää ... En itse nauti tosta yhtään.

Itse rakastan an aalisek siä, preppaus pitää tehdä hyvin ja liukkaria käyttää, tai on taatusti hirveetä. Lisäksi liikkeen on oltava selkee ees-taas, ei mitään heiluntaa ja pyörittelyjä mihinkään muuhun suuntaan.

Jos olisin mies olisin ehdottomasti verse. On lesbona käsittämätöntä että ihmiset juuttuisi sängyssä yhteen rooliin.

Kuuluvatko nämä avautumiset tälle palstalle?

No enemmän kuin moni muu asia mistä täällä on jankattu. Sivuaa tämä nyt jotenkin aihetta.

Vierailija
88069/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joo. Sun kaava on ohittaa ja antaa tyhmyydelle valtaa maailmassa, mun kaava on se, että kusettajille stoppi jne. K:n housukuva ei liity tähän RR-tilanteeseen mitenkään. Siis tunnelmana tai kokemuksena.

Jos joku kusettaa minua kaavamaisesti niin se on heipat. En uhraisi aikaani sellaiseen. Tyhmyyttäkään en voi viisaudeksi muuttaa.

Vierailija
88070/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/reel/Cw4uUiDt7FF/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Tää Frankin paluu on kans suloista. Hurja toi loppupään veteen syöksy, huh.

Vierailija
88071/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuntee saavuttaneensa jotain elämässä kun on saanut kommenttinsa The Listalle😂😂

Vierailija
88072/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saiskohan joku tutkimusapurahan siihen, jos tutkisi tän palstan dynamiikkaa. Itse haluaisin ainakin nähdä vaikka tilastollisen analyysin siitä, mitä teemoja täällä on käyty läpi, kuinka paljon ja millä aikajanalla. Päivittäinen aikataulu näihin keskusteluihin olisi hyvä taulukkoliite. Ainakin voisi yrittää ennustaa, mistä täällä huomenna taas jankataan ja kuka vakirölleistä tulee vierailulle.

Oon kans miettinyt tutkimusta, saisko tähän sosiologista kulmaa. B:hän olis siihen projektiin omiaan??!🤣

Vierailija
88073/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana, sulonen, hymyilevä allas-Kärtsä! 😍

https://www.tumblr.com/jermeows/727781213639720960/im-going-to-sob?sour…

Mun mielestä tämä on maailman ihanin, suloisin ja vastustamattomin kuva Kärtsästä, tai oikeammin Jerestä. Aivan lutuinen puppy & baby, joka vaan tekisi mieli ottaa kainaloon paijattavaksi! Tai mieluiten katsoa, kuinka B häntä paijaa

Sitten on erikseen ne villit, hullut ja eläimellisen seksikkäät & hikiset Käärijä-kuvat, usein keikoilta otetut. Mutta tämä puppy on next level!!

Olen tismalleen samaa mieltä!

Kuten myös 🙋 Rakastan oikeastaan K:n kaikkia eri puolia, jotka on esim. tässä käyty hyvin läpi: https://www.tumblr.com/king-krisu/726791629396164608/nobody-understands…

Mun oli vähän tarkoitus pitää paastoa K:n piirtämisestä, kun on kerta lomalla ja näin. Mutta ei, tietenkin sorruin ja piipersin sitten kaksi kuvaa (babygirl-K lomalla ja smug K, jos pitää jotenkin luonnehtia) 🤦😂 Sain myös inspiksen taidehistoria-aiheiseen piirustukseen K:sta, jonka haluaisin niin onnistuvan 🤞 Mutta myöhemmin näitä sitten...

Ai niin, oon samanikäinen kuin Viisugay!

- Jossu

Vierailija
88074/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CTHat9toWeh/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Uuuu 🔥

Mielenkiintoista ihan, miks te alapeukutatte tätä?

Vierailija
88075/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

RR on täällä. Nimimerkittä. Tiedän.

Vierailija
88076/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CTHat9toWeh/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Uuuu 🔥

Mielenkiintoista ihan, miks te alapeukutatte tätä?

Kuka toi tyyppi oli? Mistä alkaen kenen tahansa lärvi on liittynyt ketjun aiheeseen?

Vierailija
88077/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OSA 4

Homoeroottiset virtaukset,

Henkisesti teinit mammojen kehoissa Jokereiden keikoilla, Kärde sais vaikka esittää perunaa loppuelämänsä, niin naiskandidaatit pomppis pukille.,jouluenkelikoristeperseet ,yhtyvä Suomi ja Slovenia ,Bojanin oikean vai vasemman käden tieto / kummalla kädellä Bojan ajattelee Loverpoolia, mussun pikkuiset murset ,kiihkeä Bojanointi, Queerin pureminen,ympyräpalikkaa neliöreikään stana,syntymätodistukset,Sohvaperseen synnyttäminen ja venynyt värkki, reps kops bussissa,Enrikue Igles,seinään heittelijä kaikille puutteessa oleville,kapitalismi, oddlygood ,orgaaninen video meidän kanavalla,eipä tainnut Boitsu arvata, että päätyy ottamaan kakkoseen suomalaisessa kaurajuomamainoksessa,lahkeesta pullahtavat munat ja hottia kontenttia sisältävä raskaana oleva sivu,tunnelmaan virittäytyessä kissa tekee tortut, FOMO iskee ja Väyrysen Paavo ja vielä yksi Olavi,R A K A S ja Tapani Kansa.Unohtuiko jotain?

Kasvaa vaan lista 👍

Kiitos Sir LG taas tästä!

Vierailija
88078/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

An aali sek si ainakin näin hetskunainen kannalta on hirveetä. Jos olisin homomies, olisin mieluusti "altavastaaja" suhteessa (en tiedä miksi ajattelen näin, siksikö kun olen nainen?), mut bottomina olo hirvittää ... En itse nauti tosta yhtään.

Syynä voi olla mieltymyserojen lisäksi myös miesten ja naisten välinen erilainen anatomia.

Miehillä kai eturauhanen siinä on pääpointtin? Plus ne homomiehet, jotka harrastavat paljon anaa liseksiä ovat siinä varmaan paljon taitavampia kuin joku randomheterojamppa.

Huh pitäs löytää joku homomies siis ... Jessus miten yhtäkkiä tuli mieleen, et täällä olis tyyppejä kenen kanssa vois harrastaa vaikka kimppaa 😂🤭 Enkä todellakaan sellasta yleensä ajattele enkä ikinä ole kokeillut. No niin. Anteeksi. 🥴

Se on sitten Kärtsän johdolla orgiat Tavastian keikan jälkeen.

Vierailija
88079/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt te jotka alapeukutatte noita kuvia, et miks? Noi äsköset oli taiteilijan näkemys, kyllä, mut ei mitään kummallista siinä? Siis itse oon alapeukuttanut sellaisia tyyliteltyjä piirroksia, missä hahmot näyttävät on kuin suoraan jostain lasten piirretystä. Näitä en ymmärrä.

Vierailija
88080/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saiskohan joku tutkimusapurahan siihen, jos tutkisi tän palstan dynamiikkaa. Itse haluaisin ainakin nähdä vaikka tilastollisen analyysin siitä, mitä teemoja täällä on käyty läpi, kuinka paljon ja millä aikajanalla. Päivittäinen aikataulu näihin keskusteluihin olisi hyvä taulukkoliite. Ainakin voisi yrittää ennustaa, mistä täällä huomenna taas jankataan ja kuka vakirölleistä tulee vierailulle.

Oon kans miettinyt tutkimusta, saisko tähän sosiologista kulmaa. B:hän olis siihen projektiin omiaan??!🤣

Jos B:lle esittelee tän palstan se varmaan tuhoaisi Instansa lisäksi kaikki elektroniset laitteensa ja karkaisi jonnekin piilopirttiin vuorille eikä ikinä tule ulos. Ja kiroaa sitä päivää kun tutustui johonkin ihastuttavan hömelöön suomalaisräppäriin.

Ketju on lukittu.