Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tekee rikosilmoituksen ja mainitsee tuosta vainoajasta joka stana jankkaa jos ei oo sama henkilö. Laitetaanko listaa? Koko setti vai uusin?
LG
Kaikki mahdolliset ja Kärtsän kuvia niiden lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana, sulonen, hymyilevä allas-Kärtsä! 😍
https://www.tumblr.com/jermeows/727781213639720960/im-going-to-sob?sour…
Mun mielestä tämä on maailman ihanin, suloisin ja vastustamattomin kuva Kärtsästä, tai oikeammin Jerestä. Aivan lutuinen puppy & baby, joka vaan tekisi mieli ottaa kainaloon paijattavaksi! Tai mieluiten katsoa, kuinka B häntä paijaa
Sitten on erikseen ne villit, hullut ja eläimellisen seksikkäät & hikiset Käärijä-kuvat, usein keikoilta otetut. Mutta tämä puppy on next level!!
Niin ihana ja lutuinen, tekis mieli rutistaa hengiltä. Ja sit kun tietää sen toisen puolen on varmasti peto makuuhuoneessa ja olohuoneessa ja keittiössä ja missä tahansa😛
Just kun virittäydyin tunnelmaan näiden kommenttien avulla, niin kissa päätti tehdä tortut. Ei muuta kun korjaamaan ne.
Tunnelmaan virittäytyessä kissa tekee tortut listalle 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito tulee jatkamaan tätä jankkaamistaan siihen saakka, kunnes hänen tämän kertainen vainonsa kohde poistuu palstalta ja kaikki tätä puolustavat hiljenevät. Onneksi tällä palstalla ei hevillä periksi anneta 😁 Tässä taustalla näyttää olevan pakonomainen tarve kaataa oma 'oikea' väkisin kaikkien muidenkin kurkusta alas ja tätä tarvetta kannattaisi käsitellä terapiassa eikä missään keskustelupalstoilla, joista suurin osa hakee hauskanpitoa.
Ei hänen tarvii poistua palstalta, mutta en pysty olemaan, kuin joku ei ois koittanut kusettaa minua puheillaan ja muistuttelemasta asiasta. Sori siitä. Jos on syytön, alkaa sitten esittää jotain ponttaan tukevaa. Voinhan todellakin olla erehtynyt.
Millä ihmeellä täällä voisi todistaa mitään muuten kuin paljastamalla henkilöllisyytensä..?
Ei voi todistaa juuri mitenkään, se on totta. Silti toki henkilön tyylistä kommunikoida voi jotain päätellä. Vaikuttaako vilpittömältä, millaisia oheis asioita pystyy kertomaan tilanteen aitoutta kuvailemaan ym.
Sikäli inhottaa, että taitava huijari uskotteleekin juuri asioita, joita eivät muut pysty myöskään todistamaan valheiksi. Silloin itselläni on tavallista korkeampi kynnys uskoa mitään. Monilla ei täällä näyttänyt olevan mitään kynnystä. Heti vain myötikset kehiin.
Keksi nyt joku nyyhkytarina itsellesi, jos myötätunnosta olet noin kateellinen. Kyllä täällä riittää empatiaa ihan kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tekee rikosilmoituksen ja mainitsee tuosta vainoajasta joka stana jankkaa jos ei oo sama henkilö. Laitetaanko listaa? Koko setti vai uusin?
LG
Ai että meinaat, että nettipalstalla jankkaajasta, jonka kanssa on eri mieltä, kannattaa ilmoittaa poliisille? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon muuten, ettei palstagayt miellä loukkaavana näitä meidän "haluaisin olla homomies" -pohdintoja. Mulle henk koht tämä on ainakin ollut todella hämmentävä ja jopa raskas oivallus, mutta samalla myös hyvin vilpitön tunne joka tosiaan kumpuaa jostain todella syvältä sisimmästä.
T. Yksi näistä
Mä taas mietin, että minkälaisia Kukkis, Viisu ja Lista ovat luonnossa. Vaikka en edes tunne heitä, niin he pyörivät mun fantasioissa. En tiedä onko normaalia.🤷
On normaalia, eikä varmaan yhtään niin harvinaista. Kyllä mäkin välillä mietin. Siitä vaan!
- Kukkis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito tulee jatkamaan tätä jankkaamistaan siihen saakka, kunnes hänen tämän kertainen vainonsa kohde poistuu palstalta ja kaikki tätä puolustavat hiljenevät. Onneksi tällä palstalla ei hevillä periksi anneta 😁 Tässä taustalla näyttää olevan pakonomainen tarve kaataa oma 'oikea' väkisin kaikkien muidenkin kurkusta alas ja tätä tarvetta kannattaisi käsitellä terapiassa eikä missään keskustelupalstoilla, joista suurin osa hakee hauskanpitoa.
Ei hänen tarvii poistua palstalta, mutta en pysty olemaan, kuin joku ei ois koittanut kusettaa minua puheillaan ja muistuttelemasta asiasta. Sori siitä. Jos on syytön, alkaa sitten esittää jotain ponttaan tukevaa. Voinhan todellakin olla erehtynyt.
Millä ihmeellä täällä voisi todistaa mitään muuten kuin paljastamalla henkilöllisyytensä..?
Ei voi todistaa juuri mitenkään, se on totta. Silti toki henkilön tyylistä kommunikoida voi jotain päätellä. Vaikuttaako vilpittömältä, millaisia oheis asioita pystyy kertomaan tilanteen aitoutta kuvailemaan ym.
Sikäli inhottaa, että taitava huijari uskotteleekin juuri asioita, joita eivät muut pysty myöskään todistamaan valheiksi. Silloin itselläni on tavallista korkeampi kynnys uskoa mitään. Monilla ei täällä näyttänyt olevan mitään kynnystä. Heti vain myötikset kehiin.Keksi nyt joku nyyhkytarina itsellesi, jos myötätunnosta olet noin kateellinen. Kyllä täällä riittää empatiaa ihan kaikille!
Miten saisin sellaisesta mitään, kun tietäisin koko ajan, että se ois keksittyä? Lisäksi olisin huolissani murehtisiko joku asiaani turhaan.
Vierailija kirjoitti:
An aali sek si ainakin näin hetskunainen kannalta on hirveetä. Jos olisin homomies, olisin mieluusti "altavastaaja" suhteessa (en tiedä miksi ajattelen näin, siksikö kun olen nainen?), mut bottomina olo hirvittää ... En itse nauti tosta yhtään.
Itse rakastan an aalisek siä, preppaus pitää tehdä hyvin ja liukkaria käyttää, tai on taatusti hirveetä. Lisäksi liikkeen on oltava selkee ees-taas, ei mitään heiluntaa ja pyörittelyjä mihinkään muuhun suuntaan.
Jos olisin mies olisin ehdottomasti verse. On lesbona käsittämätöntä että ihmiset juuttuisi sängyssä yhteen rooliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs luulette, keskittyykö K vain B:hen Tavastian yhteisen esityksen aikana? Vai antaako huomiota myös muille JO:n pojille? Ja haluaako muut Jokerit huomiota?
Kyllä kai sen silmät/kädet on kiinni Boitsussa suurimmaksi osaksi, mutta pientä flirttiä saa varmaan muutkin Jokerit.
Muistelen, että jossain kommentissa arveltiin, että K olisi jokereitten mukana jo Ruotsissa ja Norjassa. Mihin tämä vaihtoehto perustuu, vai oliko vain jonkun toiveajattelua. Tuntuu minusta aika epätodennäköiseltä, Suomen keikat vielä ymmärrän, ainakin jotkut niistä.
Ihan vain toiveajattelua. K lipsautti siinä stoorissaan että on syyskuun kiertue, mutta tuskinpa tulee muualle kuin Suomen keikoille. Alessandra sen sijaan varmaan tulee Norjan keikalle, kun muistaakseni oli kommunikoinut Bojanin kanssa Instassa jotenkin niin, että "see you there" Nordic Tourin ilmoitukseen tai tällaiseen. Tarkistaa nyt ei voi, kun Bojanin instaa ei enää ole, mutta näin mä muistelisin.
Minä olin yksi, joka spekuloi / toivoi sitä ääneen. Älkää kysykö, mistä sellainen ajatus tuli päähän en tiedä.. Se tais lähteä siitä, kun mietin että meneekö K Norjaan pitämään hauskaa "siskonsa" ja JO kanssa. Sen minäkin uskon, että A on JO keikalla.
Tää on kyllä kaikista hulluin ketju mitä olen täällä lukenut ja olen sentään lukenut jauhenlihan pesusta ja munsalan kansallispuvusta! Ja silti tulen tänne aina katsomaan onko meininki muuttunut normaalimmaksi... En tiedä mitä odotan 🤷🏼 ja ihan hyvällä tää...
Vierailija kirjoitti:
https://64.media.tumblr.com/db0dc369477dfdc16e6444633cb05b7d/a7aad3098d…
Tää on niin hellyttävä hali 🥺
No nyt aletaan olla jo asiassa...
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä kaikista hulluin ketju mitä olen täällä lukenut ja olen sentään lukenut jauhenlihan pesusta ja munsalan kansallispuvusta! Ja silti tulen tänne aina katsomaan onko meininki muuttunut normaalimmaksi... En tiedä mitä odotan 🤷🏼 ja ihan hyvällä tää...
Itselle just palstan hulluus ja huumori on parasta "lääkettä" tän hetkiseen oikeaan elämään. Tänne on ihana paeta ja puikahtaa missä ja milloin vain. On kyllä saanut monet naurut ja kuolaamiset täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
An aali sek si ainakin näin hetskunainen kannalta on hirveetä. Jos olisin homomies, olisin mieluusti "altavastaaja" suhteessa (en tiedä miksi ajattelen näin, siksikö kun olen nainen?), mut bottomina olo hirvittää ... En itse nauti tosta yhtään.
Itse rakastan an aalisek siä, preppaus pitää tehdä hyvin ja liukkaria käyttää, tai on taatusti hirveetä. Lisäksi liikkeen on oltava selkee ees-taas, ei mitään heiluntaa ja pyörittelyjä mihinkään muuhun suuntaan.
Jos olisin mies olisin ehdottomasti verse. On lesbona käsittämätöntä että ihmiset juuttuisi sängyssä yhteen rooliin.
Nyt kyllä kiinnostaa, että päteekö tuo "vain ees-taas" ns. "kaikkiin" ihmisiin, cisnaisiin ylipäätään vai vain sinuun, koska fanfic-ho moseksissä (joka ei liene toki kovin realistista) vetkutellaan, pyöritellään ja kiehnätään usein ties miten. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluvatko nämä avautumiset tälle palstalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://64.media.tumblr.com/db0dc369477dfdc16e6444633cb05b7d/a7aad3098d…
Tää on niin hellyttävä hali 🥺
Toi K selkä ja B käsivarret ympärillä <3
Mä ajattelin, että K ois siksi myös Norjassa ja Ruotsissa, että niillä on yhteisbiisi, jota pitää harjoitusesittää muualla kuin Suomessa. Silleen vähän ontuva toive joo, että kuuluushan ensiesityksen toki olla Suomessa ennemmin kuin Norjassa tai Ruotsissa :)
Mutta jos ei ole toi syy niin sitten se, että B viittasi siinä haastattelussa vain Nordic Touriin, ei vain Suomeen ja että näkevät K:n lavalla.
Kolmas syyni on se, että näin saavat olla mahdollisimman pitkään yhdessä ja toki haluavat juuri sitä :)
Lisäksi B on vaatinut, että ollaan Nordic Tourilla tasapuolisia kaikille estradeille ja Kärtsä on tähän Prinssinsä vaatimukseen tietysti sitten taipunut 💙
Saiskohan joku tutkimusapurahan siihen, jos tutkisi tän palstan dynamiikkaa. Itse haluaisin ainakin nähdä vaikka tilastollisen analyysin siitä, mitä teemoja täällä on käyty läpi, kuinka paljon ja millä aikajanalla. Päivittäinen aikataulu näihin keskusteluihin olisi hyvä taulukkoliite. Ainakin voisi yrittää ennustaa, mistä täällä huomenna taas jankataan ja kuka vakirölleistä tulee vierailulle.
OSA 1
TheLista,Huomenta,Olavi,Johannes,Aapo,Benjamin,Robin,Kuumaa makuuhuone,Bojanin reidet,Janin yksityishenkilö,Nace,mouruava kolli paksuilla p akaroilla ratsastaa,Olavin painiotteet Daddyn kanssa,sisäkön asu,kädenvääntö,gilf Danny,p antava BC Niko,Krisin p ylly,sukkanauhat,rintsikat lavalle,rannekoru,umpihetsku,Callum,seksuaalinen suuntautuminen,Paidaton Olavi p ers paljaana crowdsurfaa,Ville Galle,Frederik,Pedro,Ritva,persikat,JVG,Tito,S talin,Jambo,Tauski,Harry,paljaat t isut keikalla,otimme suoraan pullosta sinä,minä K ja B,Jukka näpit irti Kääryleestä jytkytä Häärylettä,kultsi puppeli mussukka,tuhmeliini,hanipöö,pikku kulta,Conor,cameltoe,estrogeeni naudan riippu t issi,Antero ihanaa Jan ihanaa,Rylan,Jesse, Matti yhä eksyneenä Suomenlinnassa,liian isot mies t isut,massu,kevätkääryle,glitteri stringi bikinit daddylle,karmit kaulassa kaapista ulos,casual nöpötys,Callumin nenän römpötys,monen kuukauden esileikki,housuissa pullottava Neitsyt Marian suojeluksessa oleva,Jokeripojat ja anopit ja apet possujunassa,horny jail,Ressu Redford,Jure valmis mihin vaan,kielimiehiä,Olavi Virta ,Hopeinen Kuu,Siltsu, parijooga,kielikylpy,häämatka,Ja ei kun miestä seinälle! Poika on tullut kotiin! Me ollaan homoja kaikki, kun oikein silmiin katsotaan,Lasse anna mennä,Anna Liisa,Callumin räkäsoundi,koukkunokan varsi,B ei käy kakalla eikä piere ei juo ei tupakoi eikä nai,sukka sandaalit,Sugar Daddy Anders kaappaa Kärden saarelle auta Boitsu,Linda kyykkää ja jousella p ersuksille,Antit Kurhinen ja Kurvinen, Markus Räikkönen,Infantiili,Marita Taavitsaisen vibrato,Bejba,p ersseestä piukat housut,Irmelin lepattavat lahkeet,polvipussit pitkällä nahkahousuissa joissa biojäte vaara, Kärden pieniä kiinteitä pakaroita,Peten nätit titsut,täyttymätön lipaisu ,virkattu munakukkaro,27.7. Liputuspäivä 50 senttiselle yksityishenkilölle joka näkyy selkeällä säällä Serbiaan asti Serbian ja Slovenian lipuin, BC Joonas hevon v itussa,kolmannen käden tieto ja taidekuva ei kerro mistään,lonkeroröllykkä,lutunen luppana,sivistyneet JO pojat hierovat munaa ja ei pääse Kärde samalle tasolle, Kärtsällä taskut massii pullollaan,Bojalyn hyppää kakusta ja antaa openminded daddylle itsensä ja kirsikat synttärilahjaksi,Alma tädin p**se,p ornotehdas,nukesta ilmat pihalle kynsien,
#skeggeveks,kostopitsihepenet, laatikoihin kompurointi ympäripäissään ja mammanpoikien pyykkäyspalvelu.,Käärijän spärdet,sonninmullikka,e-nauta,kusettaja Boitsu,Kiks,estrogeenin olematon kemiallinen kaava,Krisin aamuöinen viesti ja 24/7 palveleva hotline,twitterissä trendaavat mylvivät ja kuolaavat naudat,yksityishenkilö on kansainvälinen ilmiö ja maailman 8.ihme,rimpula riukupetteri,Jann,Paavo Pesusienen Pina Colada,Sohvaperse,Kärden perseelle haiseva sohva,
Heinäpaalit on Bojanin ääniä päässään kuulevien nautojen herkkua,Siittiöt anaalissa ja mehujäät kurkkuun asti,Kärden pikku pussukoissa vauvansiemeniä pullavat tikkataulunännit estävät imetyksen,Jokerien panokoppi lavan alla ,Studfarmilla kokoja vertaillaan ja kommandona lavalla yksityishenkilöt hervottomasti heiluvat,vakiopano jono,pikaiset run kut,perseenpesusieni ,Boitsun (s)eksoskeleton, hellä hoiva, omahoitaja,titanicin ovi,kivittäkää vain,denssi,only fans,alkoholi mainonta,pullottava etumus siunatussa tilassa,häränpallit ,Yksityishenkilö on minun presidenttiehdokkaani,munabolero, Lado mikä on motiivisi auta Matti,Trumpin pussy,seksuaalinen haaveilu JATKUU
Koko lista voisi olla vaihteeksi hauska. :)