Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Minäkin olen varmaan sitte nainen. Tulee identiteettikriisi. Pitääpä äitiltä kysyä mikä minä olen.
T. LG
Vierailija kirjoitti:
Eiks tää jaottelu miehiin ja naisiin ollut täälläkin joskus kielletty aihe, ku näistä "sukupuolettomista" Käärijä-faneista puhuttiin.
Älä vedä pliis tätä asiaa tähän mukaan. Menee pian solvaamiseksi koko ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen mies ja olen täällä kirjoittanut sulassa sovussa kanssa-sisk.. siis muiden kirjoittajien kanssa.
T: Roteva mies ( mä lupaan <3 )
Oi roteva mies, laita mut seinälle.
T: VeetiSinäkin olet nainen
Kritiikinpoikasessa on hieman syytäkin, itse ainakin haluan tietää, kuka täällä on esim gaymies/heteromies oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiilistellään sitten kun menestyksestä uraa takana sanotaan nyt vaikka 15-30 vuotta. Tähdenlento on tähdenlento, ohi sekunnissa. Pysyvän jäljen tekevä on historiankirjoissa ikuisesti. Ja siihen on käärijöillä ja bojilla vielä matkaa aiiiikas reilusti. Ei pahalla, vain totuus.
Eiku Carpe Diem! 💙
Pakko fiilistellä nyt, kun tykkää. Sitähän voi ite pian vaikka kuolla, jos jää oottelemaan. 🥀
Miksi sinä nimimerkki Tähdenlento olet tässä Käärijä & Bojan fiilistelyketjussa? Ei sinun noilla eväillä kannata aikaasi täällä hukata.
Et ole edes huomannut miten monesta asiasta Käärijän on todettu tehneen jo historiaa. Ihan on lehdissäkin kirjoitettu. Etkö seuraa aikaasi? Käärijän artistin ura on kestänyt jo 10 vuotta. Ei hän ole mikään tähdenlento. Hän jatkaa artistin uraansa niin pitkään, kun se on hauskaa, mielekästä. Bojanin urallakin on jo pituutta, sitä en tiedä tarkemmin.
Niin, alkuper kirj kriteerin mukaan Btä ei voi vielä, koska nähty todisteita 16 vuotiaasta, vasta 8v siis!🎤
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen varmaan sitte nainen. Tulee identiteettikriisi. Pitääpä äitiltä kysyä mikä minä olen.
T. LG
Mistä LG nimi muuten tulee? Multa menny ohi! Lietas Gay?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. LGMistä LG nimi muuten tulee? Multa menny ohi! Lietas Gay?
Lista gay
Onko täällä jo mainittu Vantaan vuoden kulttuuripalkinto & mahdollisuus vaikuttaa siihen, kenelle palkinto myönnetään, kuten vaikka eräälle Jerelle Vantaalta:
Vantaan kaupunki jakaa vuosittain kaksi kulttuuripalkintoa. Toinen kulttuuripalkinnoista myönnetään tunnustuksena merkittävästä kulttuuriteosta ja toinen kannustuksena ammattitaiteilijalle. Molemmat palkinnot ovat arvoltaan 10 000 euroa.
Ehdotukset 16.7. mennessä
Ehdotuksia tiiviine perusteluineen voi lähettää sähköpostitse osoitteeseen kulttuuripalvelu@vantaa.fi 16.7.2023 mennessä otsikolla Vantaan kulttuuripalkinnot 2023.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. LGMistä LG nimi muuten tulee? Multa menny ohi! Lietas Gay?
Lista gay
Säkö pidät listaa !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen mies ja olen täällä kirjoittanut sulassa sovussa kanssa-sisk.. siis muiden kirjoittajien kanssa.
Kritiikinpoikasessa on hieman syytäkin, itse ainakin haluan tietää, kuka täällä on esim gaymies/heteromies oikeasti.
Onko sillä oikeasti mitään merkitystä, jokainen saa olla mitä haluaa olla. Tässä ketjussa kirjoittelee varmasti monenlaista ihmisiä, eikä heitä voi laittaa noin ahtaisiin lokeroihin. Jotenkin sääli, että jollakulla on noin kauhea tarve kyseenalaistaa jonkun sukupuoli, ikä, ulkoinen habitus tms.
Made in Italy kirjoitti:
I don't know if you also watch the reactions to K's videos on YouTube. I noticed that almost everyone loves him (especially a very sweet Asian boy), one boy almost started crying with happiness, an Italian boy even did the reaction all arena during K.'s performance to show how involved everyone was. Even the Americans loved it (one was going crazy over K.'s beauty). A guy (American I think) is also reacting to K's other videos and songs.
Yes, I have seen many of those international reaction videos on Käärijäs Cha cha cha. They are very nice. Everet from Philippines is very emotional when listening Käärijä and if I remember right he has listened annd reacted also some other Ks songs. He just loves Käärijä 💚
Vierailija kirjoitti:
😂Aken ja Makenkin!
Vierailija kirjoitti:
Kris ja Bojan 🔥
https://www.instagram.com/reel/Cw5bv-jN7Eg/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Bn käsi on niin hellä 💕💝
Nyt olis jopa ihan mielenkiintoista vilpittömästi kuulla perustelut sille, miksi joidenkin on niin vaikea uskoa, että täällä vois miehiä olla kirjoittamassa? Mä oon täällä koska tykkään yhestä Vantaalla asuvasta ku hullu puurosta. Sen lisäksi olen löytänyt toisenkin mielettömän bändin uutena mun elämään. Niin, ja onhan täällä palstalla kivaa porukkaa.
- Kukkis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä oikeasti mitään merkitystä, jokainen saa olla mitä haluaa olla. Tässä ketjussa kirjoittelee varmasti monenlaista ihmisiä, eikä heitä voi laittaa noin ahtaisiin lokeroihin. Jotenkin sääli, että jollakulla on noin kauhea tarve kyseenalaistaa jonkun sukupuoli, ikä, ulkoinen habitus tms.
On sillä. Luulen että oikeat gayt esim tietää paremmin, mistä puhuvat, kuin leikkigayt.
Tää nyt on vaan yhden ihmisen vakaa mielipide. Next.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kris ja Bojan 🔥
https://www.instagram.com/reel/Cw5bv-jN7Eg/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Bn käsi on niin hellä 💕💝
Niin on, voin todistaa!
T: Kärtsä
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä jo mainittu Vantaan vuoden kulttuuripalkinto & mahdollisuus vaikuttaa siihen, kenelle palkinto myönnetään, kuten vaikka eräälle Jerelle Vantaalta:
Vantaan kaupunki jakaa vuosittain kaksi kulttuuripalkintoa. Toinen kulttuuripalkinnoista myönnetään tunnustuksena merkittävästä kulttuuriteosta ja toinen kannustuksena ammattitaiteilijalle. Molemmat palkinnot ovat arvoltaan 10 000 euroa.
Ehdotuksia tiiviine perusteluineen voi lähettää sähköpostitse osoitteeseen kulttuuripalvelu@vantaa.fi 16.7.2023 mennessä otsikolla Vantaan kulttuuripalkinnot 2023.
Tämä eli toinen noista kulttuuripalkinnoista suorastaan kuuluu Jerelle. Mutta miksi tuossa on pvm 16.7. mainittu kaksikin kertaa. Eli ehdotuksia ei voisi enää antaa. Kyllä Jereä on varmasti ehdotettu. Milloin lienee palkintojen jako.
Vierailija kirjoitti:
Nyt olis jopa ihan mielenkiintoista vilpittömästi kuulla perustelut sille, miksi joidenkin on niin vaikea uskoa, että täällä vois miehiä olla kirjoittamassa? Mä oon täällä koska tykkään yhestä Vantaalla asuvasta ku hullu puurosta. Sen lisäksi olen löytänyt toisenkin mielettömän bändin uutena mun elämään. Niin, ja onhan täällä palstalla kivaa porukkaa.
- Kukkis
Tuskin kirjoittelija niin väittääkään ettei täällä miehiä olisi. Häntä vaan ärsyttää, että naiset esiintyvät miehinä, jolloin lopulta ei ikinä tiedä onko äänessä mies vai nainen. Tai kyllähån sen nyt aistii.
Vierailija kirjoitti:
Harmi että aika on jo päättynyt. Cha Cha Cha Tavastialla oli selkeä vuoden kulttuuriteko.
No niiiiiin, Veeti seinälle niin kuin olisit jo!
T: Roteva mies