Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Tuota... homosaatiotuputuksesta puheen ollen, muistattehan SEN kuvan Käärijän instassa?
Tommy on tykännyt kyseisestä kuvasta. ;)
Hän selvästi tykkää Häärijästä, muuten! Kun jopa kommentoi Häärijän TikTokiin että best guy ever...
Huh SEN kuvan muistaa ikuisesti :D Häärijä on kyllä ihana. B.. eikun JO myös kommentoi H TikTokiin sen kolmekymppisten aikaan.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CtHJTmWAklQ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
"Ehe" 😁
Ihana muisto, kiitos. Wiltsu näytti käyvän kuumana Kärtsään. Silloin viisuissa hänen kollegat yrittivät jo hiukan toppuutella miehen puheita ja saada suunvuoroa, mutta Wiltsu se jaksoi puhua Kärtsän ihanuudesta tuntikausia.
Vierailija kirjoitti:
Boitsu-piirustus 1/2 armahdettu 😄
https://www.tumblr.com/jossun-kyyneleet/727817517423362048/bojan-as-the…
Joskus kesällä pohdin huvikseen, että mihin historialliseen aikakauteen K ja B sopisivat. K:n kohdalla ajattelin laiskasti (sydän?)keskiaikaa hiustyylin vuoksi (ja kaipa tuon aikakauden meininki olisi muutenkin K:lle sopivan härö ja levoton?). B:sta mulle tuli taas mieleen romantiikan aikakauden angstiset runopojat tyyliin lordi Byron, Percy Bysshe Shelley ja John Keats. Suurin piirtein samalta ajalta on Alexandre Cabanelin maalaus "Langennut enkeli". 1 + 1 = päätin sitten piirtää B:sta byronisen antisankarin 😂
Täähän ei näytä yhtään B:lta, minkä takia en oo uskaltanut julkaista tätä. Pelkäsin, että aggressiivisimmat bojanistit hyökkäisivät mun kimppuun sättien, että "ei minun B!!😡". Mutta ottakaa tää mun hassuna kokeiluna ja erittäin AU-versiona B:sta, niin ehkä tätä sitten sietää katsella 😉
Ohistelen vielä sen verran, että tässä on hauska ja informatiivinen video originaali-maalauksesta:
- Jossu
Kärde on selvästi keskiajalta. Mulla usein mystisesti soikin Blackadderin tunnusmusa päässä kun oon katsellut tyypin kontenttia. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain haastettulussa sanoi, että ei juo maitoa ehkä selittää sen sponsaamassa kaura tuotetta
Saattaa olla laktoosi-intoleranssi, jolloin tavalli en maito ei käy. On toki laktoositonta maitoakin, mutta kaurapohjaisten juomien mausta monet tykkäävät enemmän.
Tää onkin jännä, sillå laktoosi-intoleranssin oireet syntyvät vasta paksusuolessa. Niin mitenkähän sit tässä tapauksessa, ehkä ei tykkäå mausta 🤷
Aika todennäköistä on, että on sairastunut laktoosi-intoleranssiin jo ennen paksusuolen tulehdukseen sairastumista ja peräsuolen poistoa. Eli olisi tottunut laktoosittomien tuotteiden, kaurapohjaisten tuotteiden makuun.
Sairastuin laktoosi-intoleranssiin vasta 17 v iässä. Se oli menneinä vuosina, jolloin ei ollut muistaakseni vielä mitään laktoosittomia tuotteita. Silloin, kun oli oireita, muttei vielä diagnoosia piirtyi mieleeni melkoinen kuvotus, kun oksensin jätskiä syötyäni. Muistan sen vieläkin. En juo edelleenkään maitoa (laktoositonta) enkä kaurapohjaisia valmisteita. Tuo kuvotus estää. Laktoositonta piimää juon.
Menee ohi ketjusta mutta laktoosi-intoleranssi ei ole sairaus vaan luonnollinen ominaisuus, maito on lasten (kaikilla nisäkkäillä) ruokaa. Laktoosin sietäminen aikoisena on poikkeama, jota esiintyy enemmän pohjolassa, muualla on harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain haastettulussa sanoi, että ei juo maitoa ehkä selittää sen sponsaamassa kaura tuotetta
Saattaa olla laktoosi-intoleranssi, jolloin tavalli en maito ei käy. On toki laktoositonta maitoakin, mutta kaurapohjaisten juomien mausta monet tykkäävät enemmän.
Tää onkin jännä, sillå laktoosi-intoleranssin oireet syntyvät vasta paksusuolessa. Niin mitenkähän sit tässä tapauksessa, ehkä ei tykkäå mausta 🤷
Eikö Klla ole haavainen paksusuolentulehdus ja luin että maito tuotteita pitäisi vältellä.
miten voi olla haavainen paksusuolentulehdus, kun on poistettu KOKO paksusuoli. Onko muka vielä joku, joka ei tätä tiennyt?
Sulla on vissiin luetunymmärtämisessä ongelmia.
Selvennä! Sama kun sanoisi, että joku kärsii aivoturvotuksesta, vaikka aivot on poistettu.
Öö, tossa viitattiin siihen että K:lla on OLLUT haavainen paksusuolentulehdus joten siksi ei varmaan ole aikaisemmin käyttänyt maitotuotteita. Kuka tietää miksi ei nykyään juo maitoa, ehkä tottumiskysymys tai ei pidä mausta.
Anteeksi nyt vaan jankkuu, mutta tuossa kysyttiin nimenomaan, että "eikö Käärijällä OLE haavainen paksusuolen tulehdus?" Julistan siis itseni oikeinlukukilpailun voittajaksi ja päätän ylimääräisen uutislähetyksen tähän.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se pitänyt loppua se toisista keskustelijoista keskusteleminen? Sen pitäisi sitten koskea myös Aitoa ja oliko täällä nyt joku "kriitikkokin" kun se meni ohi. Ne kun eivät myöskään ole ketjun aihe.
Olen tulossa ketjua uusimmasta taaksepäin, joten en nyt tiedä, mitä yllä oleva pitää sisällään. Onko Aito ainoana trollina saanut jostain syystä suojellun aseman? Saanut sen, kun joku keksi hänelle nimimerkin. Jos muistan oikein, on Aito kertonut kirjoittavansa myös ilman nimimerkkiä. Tuo suojeltu asema kulostaa vähintään kummalliselta kaiken täällä mellastamansa perusteella. Toki turhan haukkuminen on tyhmää puolin ja toisin. Mutta trollit olemme oppineet tunnistamaan samoin heidän toimintatapansa ja tavoitteensa.
Tuleekohan tästäkin samikset miestä seinälle? 🤭💙https://instagram.com/stories/joker.out.subs/3186679245224325186?utm_so…
Vierailija kirjoitti:
Tuota... homosaatiotuputuksesta puheen ollen, muistattehan SEN kuvan Käärijän instassa?
Tommy on tykännyt kyseisestä kuvasta. ;)
Hän selvästi tykkää Häärijästä, muuten! Kun jopa kommentoi Häärijän TikTokiin että best guy ever...
Apua, Tommy saa uusia ideoita ideakuvastoonsa....Toteutus voi yllättää esim Kärtsän !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä täällä tapahtuu? Olenko minä tulossa hulluksi?
Sain taas häiriintyneen sähköpostin, jossa kaiken muun p askan lisäksi väitetään, että minä olen tehnyt p askan mainoksen Valiolle ilman Bojanin lupaa??!! Mikä ihmeen mainos? Ja Valiolle en ole koskaan työskennellyt.
Ja sinä stalkkeri menit nyt liian pitkälle uhkauksissasi minun läheistäni kohtaan. Minä en sinua pelkää ja se olet sinä joka tästä tulee saamaan harmia. En aio luovuttaa ja puhun ja teen mitä itse haluan, sinusta huolimatta.
Anteeksi kaikki muut tämä tuuletus.
Peace out.
💚🌹🌹Joku tässä ketjussa on siis selvittänyt henkilöllisyystesi? Onkohan sama tyyppi, joka lähetti toisella palstalla sähköpostia tälle korteista lukijalle. Kantsii selvittää, onko ne lähetetty samasta osoitteesta. Näissä ketjuissa majailee joku, joka ei selvästikään ole tasapainossa. Trolleja löytyy hänen lisäksi, mutta heistä suurin osa on täysin vaarattomia, vaikka kiusaa osaavatkin tehdä. Toivottavasti sinne Logomon aitioon ei ole menossa ketään häirikköä.🤦🏼 Mun jutut on täällä pahoja, mutta todennäköisesti pyörryn, kun Jokerit astuu lavalle. Mun suu käy siis lähinnä vain tässä ketjussa.😂 Kurjaa kuitenkin RR. Älä vaan jätä asiaa tähän. Jaksamisia ja tsemppiä.💖
Eikä RR:ää kiinnostanut tästäkään kirjoittajan vinkistä alka tippaakaan pohtia, että miten pystyisi kysymään Tarottarelta, mistä osoitteesta hän sai häirikköpostia, ja katsoa, olisiko osoite sama.
Voisiko tämän yksityishenkilön häirinnän jo lopettaa? Muita ei tunnu kiinnostavan
Miten niin häirinnän? Kyllä nyt ihmisiä luulisi kiinnostavan, onko Ruusurouva rehellinen vaiko ei.
Ei kuulu tänne tämä keskustelu. On oikeasti häirintää, antaisit RR:n nyt olla rauhassa.
No mua esim kiinnostaa kuin kilo paskaa onko joku ruusurouva rehellinen.
Mua kiinnostaa tarinan pääosahenkilöiden, kuten Kärtsän, Bojtsun ja Tommynkin puheet ja ilmeet!
Komppaan tätä. Yläpeukkuja tällä hetkellä 20 ja vaan 2 alapeukkua.
Eli myöskään keskustelu esim. Aidosta ja jatkuva huutelu hänen peräänsä ei kiinnosta. Jokainen käyttäköön tai olkoon käyttämättä nimimerkkejä ihan oman valintansa mukaan ja silloin kun haluaa.
Tavastian K-18 lipusta maksettiin 103 € huuto.netissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Klla ole haavainen paksusuolentulehdus ja luin että maito tuotteita pitäisi vältellä.
miten voi olla haavainen paksusuolentulehdus, kun on poistettu KOKO paksusuoli. Onko muka vielä joku, joka ei tätä tiennyt?
Sulla on vissiin luetunymmärtämisessä ongelmia.
Selvennä! Sama kun sanoisi, että joku kärsii aivoturvotuksesta, vaikka aivot on poistettu.
Öö, tossa viitattiin siihen että K:lla on OLLUT haavainen paksusuolentulehdus joten siksi ei varmaan ole aikaisemmin käyttänyt maitotuotteita. Kuka tietää miksi ei nykyään juo maitoa, ehkä tottumiskysymys tai ei pidä mausta.
Ymmärsin et joitain ruoka-aineita ei syö, koska vaikuttaa vatsan toimintaan, eli joutuu muutenkin kai käymään usein vessassa, ja tiettyjen ruoka/juoma-aineiden jälkeen vielä useammin.
Vierailija kirjoitti:
Tavastian K-18 lipusta maksettiin 103 € huuto.netissa.
Joku sai Kärtsän Lontoonlipusta 250e samaa kautta. Ovh taisi olla sen 20e.
Vierailija kirjoitti:
Olen keski-ikäinen, lihavahko marimekko-tantta ja saan suurta huvitusta siitä, että toiset samanlaiset käyttävät siitä muistuttamista aseena täällä toisiaan vastaan. 🤣 Emme saa tuntea ja näkyä edes omasta mielestämme. 😆 Love it!
En todellakaan ole nainen enkä lihava. Mua vaan ärsyttää kun te esitätte täällä miehiä. Selvästi tuon Ake, Make, Pake, Pyke allekirjoitusta käyttävä on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiilistellään sitten kun menestyksestä uraa takana sanotaan nyt vaikka 15-30 vuotta. Tähdenlento on tähdenlento, ohi sekunnissa. Pysyvän jäljen tekevä on historiankirjoissa ikuisesti. Ja siihen on käärijöillä ja bojilla vielä matkaa aiiiikas reilusti. Ei pahalla, vain totuus.
Eiku Carpe Diem! 💙
Pakko fiilistellä nyt, kun tykkää. Sitähän voi ite pian vaikka kuolla, jos jää oottelemaan. 🥀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiilistellään sitten kun menestyksestä uraa takana sanotaan nyt vaikka 15-30 vuotta. Tähdenlento on tähdenlento, ohi sekunnissa. Pysyvän jäljen tekevä on historiankirjoissa ikuisesti. Ja siihen on käärijöillä ja bojilla vielä matkaa aiiiikas reilusti. Ei pahalla, vain totuus.
Sinä et siis fiilistele ketään artistia, jonka ura on kestänyt alle 15 vuotta? Kukaan uusi artisti ei ansaitse fiilistelyä? Aikamoista.
Niinpä.. ompas kumma näköulma tosiaan... Pitäisikö alkuperäisen viestin kirjoittajalle perustaa oma Lauri Tähkä, Tapani Kansa, Katri Helena ja Matti ja Teppo -fiilistelyketjut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen keski-ikäinen, lihavahko marimekko-tantta ja saan suurta huvitusta siitä, että toiset samanlaiset käyttävät siitä muistuttamista aseena täällä toisiaan vastaan. 🤣 Emme saa tuntea ja näkyä edes omasta mielestämme. 😆 Love it!
Minä taas jotenkin kuvittelin, että kyseessä on selvä trolli (ehkä nuori ja miespuolinen, mutta selvästi homofobinen). Sellainen joka ei halua uskoa, että tänne kirjoittaa myös miehet. Häntä ärsyttää nämä kirjoitukset, joten siksi hän yrittää iskeä henkilökohtaisuuksiin eli mielikuviin siitä, miltä tämän ketjun kirjoittajat näyttävät tai mitä he ovat. Ehkä minä olen väärässä ja sinä oikeassa, tosin sillä ole oikeastaan mitään väliä, koska ala-arvoista tuollaiset toisen ulkonäköön ym. liittyvät kommentit joka tapauksessa ovat.
No tää nyt nousi vaan mieleen tuosta kommentista. Eikä ole vain tää yksi kommentti, niin usein täällä on piikitelty juuri tästä keski-ikäisyydestä. Ennemmin ottaisin sen jonain kipuiluna. Äh, en osaa selittää. Mutta huvittavaa, yhtä kaikki. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiokö se pitänyt loppua se toisista keskustelijoista keskusteleminen? Sen pitäisi sitten koskea myös Aitoa ja oliko täällä nyt joku "kriitikkokin" kun se meni ohi. Ne kun eivät myöskään ole ketjun aihe.
Olen tulossa ketjua uusimmasta taaksepäin, joten en nyt tiedä, mitä yllä oleva pitää sisällään. Onko Aito ainoana trollina saanut jostain syystä suojellun aseman? Saanut sen, kun joku keksi hänelle nimimerkin. Jos muistan oikein, on Aito kertonut kirjoittavansa myös ilman nimimerkkiä. Tuo suojeltu asema kulostaa vähintään kummalliselta kaiken täällä mellastamansa perusteella. Toki turhan haukkuminen on tyhmää puolin ja toisin. Mutta trollit olemme oppineet tunnistamaan samoin heidän toimintatapansa ja tavoitteensa.
Ei sillä mitään suojeltua asemaa ole. Lähinnä jonkun vetäessä överit palstalla tai kiusatessaan muita mieleen tulee yleensä ensin Aito, koska se on tunnusomaista hänelle. Monesti hänet myös tunnistaa jankkaamistavasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ole nainen enkä lihava. Mua vaan ärsyttää kun te esitätte täällä miehiä. Selvästi tuon Ake, Make, Pake, Pyke allekirjoitusta käyttävä on nainen.
Yhyy, yhyyy byääääähh!! En itedä oletko mies, mutta vauva ainakin olet
Minä taas jotenkin kuvittelin, että kyseessä on selvä trolli (ehkä nuori ja miespuolinen, mutta selvästi homofobinen). Sellainen joka ei halua uskoa, että tänne kirjoittaa myös miehet. Häntä ärsyttää nämä kirjoitukset, joten siksi hän yrittää iskeä henkilökohtaisuuksiin eli mielikuviin siitä, miltä tämän ketjun kirjoittajat näyttävät tai mitä he ovat. Ehkä minä olen väärässä ja sinä oikeassa, tosin sillä ole oikeastaan mitään väliä, koska ala-arvoista tuollaiset toisen ulkonäköön ym. liittyvät kommentit joka tapauksessa ovat.