Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
87901/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä jo mainittu Vantaan vuoden kulttuuripalkinto & mahdollisuus vaikuttaa siihen, kenelle palkinto myönnetään, kuten vaikka eräälle Jerelle Vantaalta:

Vantaan kaupunki jakaa vuosittain kaksi kulttuuripalkintoa. Toinen kulttuuripalkinnoista myönnetään tunnustuksena merkittävästä kulttuuriteosta ja toinen kannustuksena ammattitaiteilijalle. Molemmat palkinnot ovat arvoltaan 10 000 euroa.

Ehdotukset 16.7. mennessä

Ehdotuksia tiiviine perusteluineen voi lähettää sähköpostitse osoitteeseen kulttuuripalvelu@vantaa.fi 16.7.2023 mennessä otsikolla Vantaan kulttuuripalkinnot 2023.

Tietenkin K ansaitsee kummatkin, mutta voin myös kuvitella näiden katkerien ja kateellisten reaktioita... "pienempiä taiteilijoita pitäisi tukea", "Jere on  jo voittanut palkintoja", jne. 

Vierailija
87902/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että täällä otetaan toisten asiat vakavasti? Tyyliin, jos joku on ahdistellut RR:ää, siihen haluttaisiin aidosti miettiä hänelle ratkaisua ja apua. 

Silloin luulisi sen kiinnostavan, puhuuko hän totta vai ei.

Ei kiinnosta, hän on kova mimmi, jolla on homma hallussa. Ei pyytänyt apua. Sinun ei tarvitse siis selvittää mitään, kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87903/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kris ja Bojan 🔥

https://www.instagram.com/reel/Cw5bv-jN7Eg/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

He on niin helliä 😭

Vierailija
87904/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12:20 postasin tämän edellisen kerran, sekin oli poistettu Huom. tämä ei ole valitusta nimimerkillisistä!

Joku on poistattanut lähes kaiken kritiikin ja kommenttini aamulta, joissa perustelen, miksi RR:n ilmoitus häntä sähköpostitse lähestyneestä uhkailijasta vaikuttaa keksityltä.

Eilisiltaa en vielä tarkistanut.

Oho etkö vieläkään tarkistanut eilisiltaa? No ei todellakaan tarvitse tarkastaa. Eiköhän tämä uudelleen postauksesi riitä. Todellakin. Mikä sinua riivaa? Ollaan jo kaikki nähty postauksesi muutamaan kertaan. Olet saanut jo muutaman kehoituksen hankkia itsellesi keskusteluapua ongelmaasi.

Tuskin on RR poistanut jos olisikin, ei olisi mikään ihme. Kyllä hänellä olisi siihen täysi oikeus. Mode kuitenkin lienee poistanut?

Olen töissä niin en ole kerennyt tarkistelemaan. Ja tiedät varsin hyvin, ettei mode täältä poistele yhtään mitään, vaan kuka tahansa voi klikata voestin poistettavaksi ja mode ilman seulaa poistaa ne.

Minusta on erikoista, että sinua ei kiinnosta yhtään RR:n rehellisyys.

Minä en kyllä tiedä mitään varmaa moden toimista. Olen kuvitellut. että mode esim. poisti alkuviikosta yksityishenkilöön liittyviä todella asiattomia kommentteja. Moden toimimattomuutta olen aina jossain kohtaa ihmetellyt.

RR toivoi eilen illalla keskustelun lopettamista. No se jatkui vielä sen jälkeen. Lopettakaamme tältä osin. Rikosilmoitus häneltä lähdössä, ellei stalkkaaja ilmoittaudu, jotta voisivat keskustellen sopia. Ei tarvitse kenenkään meistä enää jauhaa tätä asiaa tässä vaiheessa.

Jos olit RR poistanut em. viestit niin hyvä niin. Sinulla on täysi oikeus siihen. Mihin niitä viestejä tällä K & B fiilistelyketjussa edes tarvittaisiin. Riittää, että RR toi asian tietoon.

Ei ole minulla ollut missään vaiheessa epäillä etteikö RR olisi rehellinen. Ei kerrassaan minkäänlaista viitettä epärehellisyydestä. Ja kyllä olen tähän ikään mennessä ehtinyt nähdä ja kokea kaikenlaista.

Mistä tiedät, että RR:ltä rikosilmoitus lähdössä? Eikö se olisi hänen asiansa ilmoittaa sellaisesta ketjussa? Kuten arvasin, tänne ilmestyy joku randompalstailija puhumaan innokkaana epäillyn puoöesta. Kenellä satunnaisella palstailijalla olisi intoa sellaiseen?

Taidat siis itse olla RR.

RR itse sanoi tekevänsä rikosilmoituksen, jos häirikkö ei suostu keskustelemalla tuota asiaa selvittämään.

Ja ei, en ole RR vaan se hyvin hämmentynyt örinähevijätkä, joka ei edelleenkään tiedä miksi on täällä.

Örinähevijätkä kuulostaa ihanalta. Siinä sulle nimimerkki.

Örinähevijätkä seinälle ja sassiin.😂 Sori ja sitten takaisin tilastoihin ja biiseihin.

Hups, ehkä ei olisi pitänyt tulla laivan anonyymikaapista ulos mutta mennään nyt tämän kerran seinälle sitten. 😅 Aika paljon olen kyllä tänne minäkin jo ilman nimimerkkiä kirjoitellut niin ehkä tässä RRn (ja muiden tunnistettavien) tukena voi jonku aikaa palstailla. 😂

-Örinähevijätkä

Vierailija
87905/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä onko kirjoittajat miehiä vai naisia?

Vierailija
87906/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LG on kertonut täällä harrastavansa kamppailulajeja ja käyttävänsä ammattinsa puolesta univormua. Oikeasti hän voi olla se sohvaperuna, johon perseenhaju on pinttynyt niin tiukasta, ettei se lähde edes pesemällä pois ja se uniformukin oli kulahtanut kokin hattu. Sori LG. Pointti on se, että jokainen voi esittää täällä mitä haluaa. Me joku luotetaan heidän sanomisiin tai sitten ei. Ketjusta lähtee kuitenkin fiilis, jos täällä ruvetaan kyseenalaistamaan kaikki ja intetään vastaan tällaisissa asioissa. Mulle nämä nimimerkilliset ovat tuottaneet sen verran iloa, että ihan se ja sama, mitä he oikeasti ovat. Ja sitten itse asiaan, taistelu Nacesta jatkuu rakas LG.

Vierailija
87907/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ovat seinällä Veeti ja Örinähevijätkä.. ketään muita?

T: Roteva mies

Vierailija
87908/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei ei herranjestas mitä vääntöä täällä taas. Laktoosi-intoleranssi, mies/nais, lihava, vanha, nimimerkillä vai ilman... Voi kun tulis pian joku mehukas päivitys jonnekin, että saataisiin asiaankuuluvaa puheenaihetta.

Vierailija
87909/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ovat seinällä Veeti ja Örinähevijätkä.. ketään muita?

T: Roteva mies

Kai ny ketjun kaikki miehet on sinne heitetty kertaalleen jo tässä matkan aikana?

Vierailija
87910/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että täällä otetaan toisten asiat vakavasti? Tyyliin, jos joku on ahdistellut RR:ää, siihen haluttaisiin aidosti miettiä hänelle ratkaisua ja apua. 

Kokeilepa Auta Anttia tmv. palvelevaa tahoa.

Vierailija
87911/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin kirjoittaa nimimerkillä, mutta kukaan ei jaksa Päivän paras-jankkaajaa :(

:D

Vierailija
87912/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olis jopa ihan mielenkiintoista vilpittömästi kuulla perustelut sille, miksi joidenkin on niin vaikea uskoa, että täällä vois miehiä olla kirjoittamassa? Mä oon täällä koska tykkään yhestä Vantaalla asuvasta ku hullu puurosta. Sen lisäksi olen löytänyt toisenkin mielettömän bändin uutena mun elämään. Niin, ja onhan täällä palstalla kivaa porukkaa.

- Kukkis

Komppaan täysin. Mä seurasin tuota bromancea ja sieltä löysin Jokerit ja Nacen. Kärtsästä tykkään ja hattua nostan tuolle avoimuudelle joka suuntaan. Rajoja rikkova seksikäs mies.

LG

Vierailija
87913/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen mies ja olen täällä kirjoittanut sulassa sovussa kanssa-sisk.. siis muiden kirjoittajien kanssa.

T: Roteva mies ( mä lupaan <3 )

Oi roteva mies, laita mut seinälle.

T: Veeti

Sinäkin olet nainen

Kritiikinpoikasessa on hieman syytäkin, itse ainakin haluan tietää, kuka täällä on esim gaymies/heteromies oikeasti.

Onko sillä oikeasti mitään merkitystä, jokainen saa olla mitä haluaa olla. Tässä ketjussa kirjoittelee varmasti monenlaista ihmisiä, eikä heitä voi laittaa noin ahtaisiin lokeroihin. Jotenkin sääli, että jollakulla on noin kauhea tarve kyseenalaistaa jonkun sukupuoli, ikä, ulkoinen habitus tms.

On sillä. Luulen että oikeat gayt esim tietää paremmin, mistä puhuvat, kuin leikkigayt.

Tää nyt on vaan yhden ihmisen vakaa mielipide. Next.

Minusta nämä palstan ns. gayt puhuvat asioista aika aidosti ja selvästi heillä on kokemusta sellaisista asioista (syrjinnästä, normeista jne.), joita he joutuvat oikeassa elämässä kohtaamaan.

Vierailija
87914/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen varmaan sitte nainen. Tulee identiteettikriisi. Pitääpä äitiltä kysyä mikä minä olen.

T. LG

Mistä LG nimi muuten tulee? Multa menny ohi! Lietas Gay?

Lista gay

Säkö pidät listaa !

Minähän se.

LG

Vierailija
87915/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama jankkaajako taas?

Kuten hyvin tiedät RR on tehnyt jo strategian. Hän tekee rikosilmoituksen, mikäli stalkkaaja ei sitä ennen ilmoittaudu ja jos siinä tapauksessa saisivat asian sovittua keskustelemalla. Hyvä strategia. Ei RR tarvitse sinua eikä ketään muutakaan palstalaista "miettimään aidosti hänelle ratkaisua ja apua."

Menikö jo jakeluun sinulle? Hyvä, jos meni. Voit vihdoin lopettaa. Keksi nyt ihmeessä muuta tekemistä.

Vierailija
87916/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluaisin kirjoittaa nimimerkillä, mutta kukaan ei jaksa Päivän paras-jankkaajaa :(

:D

Kirjoita vain! Voit olla vaikka Päivi lyhyesti :D Oletko alkuperäinen päivän paras?

Vierailija
87917/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilepa Auta Anttia tmv. palvelevaa tahoa.

Pitääkö olla huolissaan?

Vierailija
87918/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cowboy Boitsu

https://twitter.com/moonbyuloml/status/1699544034509787210?t=cwtZL2Yrmy…

Mr. Johnson, sullon kiva stetson.

Bio ei kerro, ootko top vai bottom

Mutta mehän se jo tiedetään! 😘

T. Homomieheksi haluava heteronainen (yksi niistä monista viime viikolta, ollaankohan me ollenkaan listalla?)

Vierailija
87919/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oo yhtään outoa kenestäkään et RR saa näin paljon sanallista tukea, erityisesti miespuolisilta (tai ainakin miehinä esiintyviltä)? Eikä kyse ole kateudesta tms jos joku näin (kuitenkin) väittää, mut ihmettelen. Jossain vaiheessa olin varma RR ja Leila oli yks ja sama tyyppi, ihan kirjoitustyylin perusteella. Leila kertoi myös melko tarkasti elämästään ainakin muutaman kerran, ja miehensä oli RR:n kolumbialaismiehen täydellinen vastakohta eli perus suomi-jörrikkä.

Mutta. Eihän tässä kukaan voi todella olla varma, onko täällä montako eri henkilöä oikeasti paikalla ja onko jollain useampi nimimerkki. Kukkiskin tais tunnustaa kerran et kirjoittelee joskus myös toisella nimimerkillä. Itselläni on täällä ollut myös käytössä nimimerkki, mutta en sitä ainakaan nyt käytä.

Vierailija
87920/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama jankkaajako taas?

Kuten hyvin tiedät RR on tehnyt jo strategian. Hän tekee rikosilmoituksen, mikäli stalkkaaja ei sitä ennen ilmoittaudu ja jos siinä tapauksessa saisivat asian sovittua keskustelemalla. Hyvä strategia. Ei RR tarvitse sinua eikä ketään muutakaan palstalaista "miettimään aidosti hänelle ratkaisua ja apua."

Menikö jo jakeluun sinulle? Hyvä, jos meni. Voit vihdoin lopettaa. Keksi nyt ihmeessä muuta tekemistä.

No en usko alkuunkaan, että kukaan on hänen yhteystietojaan voinut löytää, tai että joku puolituttu muka olisi alkanut lähetellä häirikkösähköposteja.

Ketju on lukittu.