Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
87521/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää kaikki nimimerkit muuten toisten palstalaisten antamia?

Vierailija
87522/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K on itse sanonut spiikissä, että ICIPissä ne sanat ei ole se, mikä painaa, vaan aivan muut asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87523/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nää kaikki nimimerkit muuten toisten palstalaisten antamia?

Kaikki paitsi ns. nimet eli Jossu/Leila tms taitaa olla.

Vierailija
87524/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K on itse sanonut spiikissä, että ICIPissä ne sanat ei ole se, mikä painaa, vaan aivan muut asiat.

Niinpä.. minä ajattelin että juuri se mv on keskiössä.. ja että tuo biisi on hyvä lisä juuri ulkomaan kiertueelle, että porukka voi helposti päästä mukaan. Keikalla toimii varmaan mainiosti, kun kaikki voivat hyppiä ja tätätttää mukana 💃😂

Vierailija
87525/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti artisti ei nyt itse voi päättää, mihin kuuntelija tarttuu. Totta kai sanat on osa kokonaisuutta, varsinkin kun K:n muut sanoitukset on ainakin omasta mielestä olleet aiemmin tosi oivaltavia ja hauskoja. Vai voisiko kirjailijakin todeta, että älkää nyt kiinnittäkö huomiota surkeaan juonenkuljetukseen, tässä kirjassa painaa ihan muut asiat?

(Juu eivät ole verrannollisia ja moni kuuntelee musiikkia kiinnittämättä ikinä huomiota sanoihin, mutta piti nyt sanoa kuitenkin.)

Vierailija
87526/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milleen La Zarra collabille en aio antaa ees yhtä kuuntelua.

Vierailija
87527/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.. minä ajattelin että juuri se mv on keskiössä.. ja että tuo biisi on hyvä lisä juuri ulkomaan kiertueelle, että porukka voi helposti päästä mukaan. Keikalla toimii varmaan mainiosti, kun kaikki voivat hyppiä ja tätätttää mukana 💃😂

Joo ja K lisäsi tossa biisissä, ettei minkään muun biisin vetäminen livenä ole koskaan tuntunut aivan yhtä voimakkaalta. Joten taitaa olla se fiilis varsinkin kun kyseinen biisi loppua kohti menee aika kovaksi, musavideo ja ehkä ylipäätään yhteistyö.

Vierailija
87528/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K ja T on selvästi halunneet iskeä nyt tähän eniten pinnalla olevaan ysäritrendiin. Muut vaan kierrättää niitä vanhoja ysärijyystöjä, nää pojat sentään teki uustuotantoa.

Vierailija
87529/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan toivon että K:n musiikillinen linja ei mee liikaa ns euro trance /klubi tms suuntaan. Rakastan sen musaa nykyisellään mutta toki hän varmaan haluaa kehittää ja kehittyä. Tämä sis itsekkäänä kommenttina heh.

Vierailija
87530/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vaan toivon että K:n musiikillinen linja ei mee liikaa ns euro trance /klubi tms suuntaan. Rakastan sen musaa nykyisellään mutta toki hän varmaan haluaa kehittää ja kehittyä. Tämä sis itsekkäänä kommenttina heh.

Tää on totta, mutta tätä pelkoa tuskin on. Kuvailee itseään artistina, joka haluaa tehdä monenlaisia, eli siis erilaisia biisejä. Sieltä on varmasti tulossa myös tätä hänelle ominaista. Kuten on sanonut, tykkää itseään toteuttaa ja onneksi saadaan sitä olla todistamassa.

Vierailija
87531/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milleen La Zarra collabille en aio antaa ees yhtä kuuntelua.

?

Mihin mahdat viitata?

Vierailija
87532/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut onhan se vähän huvittavaa, et 2 rammstein fania päätyy tekeen tälläisen biisin. 😄 Toki T:n tuotannossa on paljonkin vastaavaa yhteistyötä, että ehkä hälläkin jotain sanottavaa on tähän ollut.

Vierailija
87533/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja K lisäsi tossa biisissä, ettei minkään muun biisin vetäminen livenä ole koskaan tuntunut aivan yhtä voimakkaalta. Joten taitaa olla se fiilis varsinkin kun kyseinen biisi loppua kohti menee aika kovaksi, musavideo ja ehkä ylipäätään yhteistyö.

Jahas, voisi päätellä, että poikkeuksellisten voimakkaiden vatsanpohjatuntemusten syynä saattaa olla juurikin nuo yhteistyökuviot....Sama efekti tuskin ois K:lle tullut esim Aapon kanssa....

Vierailija
87534/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa toivon minäkin.. mutta kun katsoo suurempaa kuvaa, niin onhan K:lla oman tyylistään musiikkia paljon enemmän. Ccc ja icip rikkoo sitä muottia, jossa hän aiemmin oli. Ehkä hän halusi toisenkin menevämmän biisin ulos, että keikoilla on vähän enemmän tällaisia korkean energian biisejä, joissa yleisö voi olla mukana. Varmaan yhteistyöbiisot on vähän erilaisia hänen omaan tyyliinsä verrattuna, mutta levyn yksinbiist näkisin jatkavan hänen omaa tyyliään enemmän. Mielestäni hän on sanonut että Allu päättää miltä K:n biisit kuulostavat

Vierailija
87535/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut onhan se vähän huvittavaa, et 2 rammstein fania päätyy tekeen tälläisen biisin. 😄 Toki T:n tuotannossa on paljonkin vastaavaa yhteistyötä, että ehkä hälläkin jotain sanottavaa on tähän ollut.

Varmasti on ollut sanottavaa, varsinkin, jos yhteydenotto on tosiaan tullut T ltä.

Vierailija
87536/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on totta, mutta tätä pelkoa tuskin on. Kuvailee itseään artistina, joka haluaa tehdä monenlaisia, eli siis erilaisia biisejä. Sieltä on varmasti tulossa myös tätä hänelle ominaista. Kuten on sanonut, tykkää itseään toteuttaa ja onneksi saadaan sitä olla todistamassa.

K on sanonu tykkäävänsä Eurodancesta.

Sehän vois tehdä kokonaan uuden genren - vinksahtanut Eurodance!

Vierailija
87537/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se nyt oo ihan selvää, että eurokiertueelle tarvittiin jotain helppoa mukanalaulettavaa ulkkisfaneille, joka nostaa tunnelman kattoon. Siihen icip on juuri täydellinen.

Vierailija
87538/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se nyt oo ihan selvää, että eurokiertueelle tarvittiin jotain helppoa mukanalaulettavaa ulkkisfaneille, joka nostaa tunnelman kattoon. Siihen icip on juuri täydellinen.

Paikanpäällä kuulleena, tämä kyllä todella nostaa tunnelman kattoon. Toisekseen on myös helppo biisi kummalle tahansa artistille vetää yksin, kun ei sitä yhteistyökumppania tosiaan suurimmilla osilla kerroista voi mukaan saada.

Vierailija
87539/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti artisti ei nyt itse voi päättää, mihin kuuntelija tarttuu. Totta kai sanat on osa kokonaisuutta, varsinkin kun K:n muut sanoitukset on ainakin omasta mielestä olleet aiemmin tosi oivaltavia ja hauskoja. Vai voisiko kirjailijakin todeta, että älkää nyt kiinnittäkö huomiota surkeaan juonenkuljetukseen, tässä kirjassa painaa ihan muut asiat?

(Juu eivät ole verrannollisia ja moni kuuntelee musiikkia kiinnittämättä ikinä huomiota sanoihin, mutta piti nyt sanoa kuitenkin.)

Mun mielestä voi sanoa. Esimerkiksi kirjallisuudessa runokirjallisuus ja jännärit ovat genreinä ihan yhtä erilaisia kuin EDM ja rap musiikkimaailmassa. Jos jännityskirjailija julkaisee runokokoelman, voi todellakin sanoa, että älkää nyt odottakaa tältä samanlaista juonta kuin aiemmissa teoksissa.

Vierailija
87540/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K: the only- i mean oddly good campaign went very well

B: oh, nice to hear. you definitely picked a good company collaborate with

K: yes yes, your company makes me really happy

B: what?

K: so would you like to do it again? this time no clothes ;)

B: I thought you'd never ask

K: aww, come on here pup

Ketju on lukittu.