Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
87321/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvituin tuosta Jokereiden päivityksestä, kun muilla hyvin asiallinen pukeutuminen, ja sitten Jan seisoo portailla paidassaan keskareita näyttävä kissa. Gotta love him.

https://64.media.tumblr.com/4af382be8400301f5d9a37fbb0c52f13/eea3897921…

Vierailija
87322/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fleda auki!

https://www.tiktok.com/@tommycashofficial/video/7250141056140856577?is_…

Sekö tässä oli merkillepantavinta 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87323/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hurja et joku täällä vois selvittää sun sähköpostiosoitteen.

No ei pysty, RR:hän on jakanut täällä tunnistettavia tietoja. Tosin sen verran vähän, että ihmettelen hieman, että kerääkö vain huomiota ja sympatiaa väittämällä, että hänen sähköpostinsa on löydetty. Täytyisi melkein olla joku hänen tuttavansa, joka ois tunnistanut niin paljon, että löytäisi myös yhteystiedot.

Kaksplussallahan oli pakko epäillä erään jäsenen keksineen itse väitteen, että K:n lähipiiri häiriköi häntä ja lähettelee hänelle häirintäsähköposteja.

Niin hän ei voi tehdä tarottulkintoja enää, koska K:n lähipiiri uhkailee. Ei voinut, vaikka sanottiin, että laitat niihin disclaimerin eteen yms tai vaihdat kaikkien nimet.

Muutaman kerran RR sanoi täällä kyllä et hei vaan te tutut, jos tunnistatte hänet. Silloin ku vielä luulin ainakin itse et RR on vanhempi rouva.

Ja olikos hänellä joku firma ja sähköposti liittyi siihen? Siksi helpompi löytää.

Vierailija
87324/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tumblrista poimittua

https://www.tumblr.com/carta-velina/727736152116871168/on-vacation-but-…

Muru höpöliini tykännyt 💚

Siellä on Thaikuissa kello jotain 2-3 yöllä ja yksi selailee Jokrujen (lue jokrun) kuvia. 😍😍

Tykännyt JA kommentoinut myös🥰

No niinpä olikin! 😍 Ihana Jere.

Vierailija
87325/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei pysty, RR:hän on jakanut täällä tunnistettavia tietoja. Tosin sen verran vähän, että ihmettelen hieman, että kerääkö vain huomiota ja sympatiaa väittämällä, että hänen sähköpostinsa on löydetty. Täytyisi melkein olla joku hänen tuttavansa, joka ois tunnistanut niin paljon, että löytäisi myös yhteystiedot.

Kaksplussallahan oli pakko epäillä erään jäsenen keksineen itse väitteen, että K:n lähipiiri häiriköi häntä ja lähettelee hänelle häirintäsähköposteja.

Niin hän ei voi tehdä tarottulkintoja enää, koska K:n lähipiiri uhkailee. Ei voinut, vaikka sanottiin, että laitat niihin disclaimerin eteen yms tai vaihdat kaikkien nimet.

Muutaman kerran RR sanoi täällä kyllä et hei vaan te tutut, jos tunnistatte hänet. Silloin ku vielä luulin ainakin itse et RR on vanhempi rouva.

Niin, tutut. Hänen joku tuttunsako se on nyt innostunut lähettelemään ikäviä, nimettömiä sähköposteja? Tuskipa.

Niinpä.. itse en ole mikään pakkomielteinen stalkkeri, mutta niiden tietojen mukaan, mitä RR täällä on antanut, olen pelännyt jo kauan että joku hänet löytää. Nykyään ei tarvitse paljoa tietoa henkilön löytämiseksi. Siitä on paljon esimerkkejä netissä.

Vierailija
87326/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut kaksplussallahan just julkaistiin niitä mailiosoitteita, kun jotkut aloitteli sitä postituslistaa. Ne oli kyllä anonyymejä osoitteita, mutta kyllä niillä voi häiriköidä jos haluaa. Esim. juuri tuo henkilö joka siellä kertoi joutuneensa uhkailluksi, oli julkaissut osoitteensa siellä ja siitä se yhteydenotto ilmeisesti lähti.

Juu, siellä julkaistiin. Pointti siihen liittyen olikin epäillä, että joku K:n lähipiiristä tai ylipäätään K:n tunteva olisi lähettänyt hänelle ilkeitä viestejä.

Nyt RR:n kohdalla ihmetyttää s-postin löytyminen ja että joku lähettelisi hänelle ilkeitä viestejä.

Vierailija
87327/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaveri huomautti, että vastaan nykyään kaikkeen yes yes. Ihmetteli, kun en ole ennen noin vastannut.

Mulla tää on yes yes veri good

Ja mulla se on Kyllä. (Onks denssii-intonaatiolla.)

Monilla on tällä hetkellä reseptit voimassa jonnekin vuonna 2024.

Saan sanoa monta kertaa päivässä kakskytneljä (Bojanin ääni päässä soiden) kun infoan asiakasta, mihin saakka hän saa lääkkeitään.

Kakskytäneljä🤣

Vierailija
87328/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B: Why aren't you sleeping?

K: I can't. It's too hot and I can't stop thinking of you.

B: Oh baby, I'm thinking of you too...your eyes...

K: ...your hands...

B: ...your hair....

K: ...your thighs....

B: ....your ass...

K: I miss all of you...

B: I miss you too...

K: We'll see soon and I'm not letting you go.

B: Good, because I'm not letting you go either.

K: Yes.

B: Yes.

Vierailija
87329/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi K lähtisi koko kiertueelle mukaan yhtä kappaletta varten, eihän se ole mikään yhteiskiertue. Luulisi että Alessandra Norjassa ja Loreen Ruotsissa, tosin Loreen on vähän epätodennäköisempi. Tiedä edes missä viipottaa.

Mä en jotenkin jaksa ollenkaan uskoa, että Loreen tulisi vierailijaksi Ruotsin keikalle. Ehkä joku osaa kaivaa toisenlaista todistusaineistoa, mutta en ite ainakaan ole nähnyt että Joksut olisivat kauhean läheisissä väleissä sen kanssa olleet. Itse asiassa en tiedä, kuka viisuissa olisi ollut sen kanssa läheisissä väleissä, kun se tuntui menevän ihan omissa maailmoissaan. Alessandran vierailuun uskon.

Täysin sivuhuomautuksena omaan viestiini että olen pikkumainen ja vähän katkera ja olen seurannut Loreenin lippujen menekkiä, kun sillähän on keikka Vanhalla marraskuussa. Ei ole vieläkään loppuunmyyty, kapasiteetti 800. Paljonkos ne Joksut sai myytyä täällä ja kuinka nopeasti loppuun keikkoja...? Joskus olen vaikuttunut suomalaisten pitkävihaisuudesta.

Eihän tässä ole vielä pitkää vihaa nähtykään. Minä henkilökohtaisesti suunnittelen kantavani kaunaa ruotsalaisille, Euroviisuorganisaatiolle ja Loreenille koko loppuikäni. Ja en tule viisuja seuraamaan enkä todellakaan enää ikinä äänestämään, kunnes juryäänestys poistetaan. Sori mutta liian iso kolaus tälle pitkäaikaiselle viisufanillle, jolle viisut on aina ollut lähestulkoon toinen joulu.

Sama. Hautakiveen voi laittaa jotain sopivaa asiasta.

Jossain joku sanoi jo aikoja sitten että ai että minä nautin tästä kun L keikat Suomessa ei myyneet. Pakko oli olla hiukan samaa mieltä. Ja ei ole L vika varsinaisesti ei mutta minkäs teet.

Kiva tietää etten siis ole ainoa pikkumainen ja pitkävihainen asian suhteen, vaikka ei tämä nyt varsinaisesti Loreenin vika ole. :D En tiedä, päätyykö mulla hautakiveen asti tämä viha, mutta aika pitkään täytyy odotella, että kiukku laantuu. Meni sentään itsellä 16 vuotta, ennen kuin pehmenin Serbian 2007 voiton suhteen (Verka hävisi sille tylsälle balladille?!), ja sekin vain ja ainoastaan siksi, että Molitva on kuulemma Boitsun suosikkiviisubiisi. Annoin jupisten vähän myöten ja kuuntelin sen kappaleen sitten uudelleen. Eikä se niin paljon enää kirpaissut.

Siitä Molitvasta on muuten myös dance remix ja sitä olen itse kuunnellut ja mukanakin laulanut. Tai varmaan useampiakin. Itsellä ei tuo silloin niin ottanut päähän ja olen kyllä sitä kuunnellut toisinaan.

Oh I love Molitva! You have to listen to it in the car :) Good lyrics too... Molitva=Prayer, it's about not being able to forget your past lover, "your name is my prayer"...

They re-did the video in 2020, corona style.

Molitvan laulaja haukkui viisujen jälkeen sen verran pahastu Helsinkiä, Suomea ja kisajärjestelyitä, ettei ole tehnyt mieli kuunnella sitä kappaletta enää. En anna klikkauksia hänelle.

???

I'm not sure what are you talking about?? Or my google translate doesn't work properly at the moment :D

Tuossa yksi esimerkki. Ei kovin arvostettavaa käytöstä.

https://www.is.fi/euroviisut/art-2000000173695.html

Vierailija
87330/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tumblrista poimittua

Mikä toi cmo on?

Vierailija
87331/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on boja? Täysin nevöhööd. Samoin olisi käärijäkin ellei jostain ihmeestä olisi eukkareihin päässyt ja täten olen pakkokuullut hänen biisiään. Tai no "hänen", pitäisi kai sanoa sen jonkun taustahenkilön käärijälle tekemää biisiä josta käärijä saa kunnian. Tähdenlentoja, tähdenlentoja.

...niin kuin sinäkin tässä ketjussa.

Okei, sovitaan niin. Sitten kun käärijä ja tämä boja, kuka lie onkaan, tekee 20-30 vuoden menestyksekkään uran musiikin saralla, niin hyväksyn olleeni väärässä, ja mieluusti hyväksynkin. Mutta siihen on vielä matkaa aikalailla.

🥱🥱🥱🥱🥱

Jos trollaat, tee siitä edes kiinnostavaa. Väsähdin kesken ensimmäisen viestisi 🥱🥱🥱🥱🥱🥱

Vierailija
87332/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Logomon saleista ei saatana enää sanaakaan.

Mä en jaksa enää niistä. Puhukaa jostain mistä mulle tulee uni.

T. Kärtsä

Eri tee-laaduista vai Boitsun reisistä? No ei ainakaan jälkimmäisistä, ne saa sut vaan valvomaan 😂

Vierailija
87333/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instassa

https://www.instagram.com/reel/Cw27EP1NT6n/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Videolla B näyttää käsillä muille kuinka ihana K on :D

Vierailija
87334/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tumblrista poimittua

Mikä toi cmo on?

Lyhenne come on :sta.. sama viesti jonka on kommentoinut T:lle aiemmin 💚🤭

Vierailija
87335/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fleda auki!

https://www.tiktok.com/@tommycashofficial/video/7250141056140856577?is_…

Ei hitto, nytkö se Hevisaurus on exposed. 😄

Vierailija
87336/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses kun meinasin kuolla nauruun kun luin noita ykkösten ja kakkosten pohdintoja ja mihin sormet riittää. Ja en, en selittänyt samassa huoneessa istuvalle lapselle mitä helvettiä nauran!

Halusin vain kiittää teitä päivän parhaimmista nauruista!

Vierailija
87337/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on boja? Täysin nevöhööd. Samoin olisi käärijäkin ellei jostain ihmeestä olisi eukkareihin päässyt ja täten olen pakkokuullut hänen biisiään. Tai no "hänen", pitäisi kai sanoa sen jonkun taustahenkilön käärijälle tekemää biisiä josta käärijä saa kunnian. Tähdenlentoja, tähdenlentoja.

Tynnyrissäkö olet kasvanut ja siellä edelleen viihdyt. Aikamoisessa tietopimennossa olet. Et tunnu tietävän biisien teostakaan yhtään mitään. Kateellinenkin olet. Mitä ihmettä teet tällä palstalla? Trollaat. Tervemenoa.

Vierailija
87338/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jurekin näyttää aloittaneen valmistaumisen Suomen keikkoihin. :D Puree purkkaa... Nikotiinipurkka käytössä? Täällä kun ei lavalla laiteta Novi Valin aikana tupakaksi.

Vierailija
87339/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tumblrista poimittua

Muru höpöliini tykännyt 💚

Siellä on Thaikuissa kello jotain 2-3 yöllä ja yksi selailee Jokrujen (lue jokrun) kuvia. 😍😍

Tykännyt JA kommentoinut myös🥰

Bojan on ajanut kerrankin kunnolla partansa. Vaikka ihan sama, hyvältä se aina näyttää.

Vierailija
87340/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B: Why aren't you sleeping?

K: I can't. It's too hot and I can't stop thinking of you.

B: Oh baby, I'm thinking of you too...your eyes...

K: ...your hands...

B: ...your hair....

K: ...your thighs....

B: ....your ass...

K: I miss all of you...

B: I miss you too...

K: We'll see soon and I'm not letting you go.

B: Good, because I'm not letting you go either.

K: Yes.

B: Yes.

Ihana! Kiitos tästä <3

Ketju on lukittu.