Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekä nyt aloita niistä saatanan Logomon saleista.
Hih. Kovasti kyllä tekisi mieli puhua juuri niistä.
Et rupee nyt.
Jos vähän? Saakohan Logomosta kahviin kauramaitoa?
Ja mikä tärkeintä, onko se Oddlygoodia vai Ikaffea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/@tommycashofficial/video/7275700149639318786?is_…
Sillä välin toisaalla.......
Tällä ei liiku kyllä päässä muuta kun Kärtsä. Kuumottavaa ja söpöä samaan aikaan.
Hän on kyllä lähinnä pelottava.
Tommonen kun kävelis yöllä kasvimaan laidasta kun oon mökin takana puskapissillä :)
Paskosin alleni
Voi et voikaan tietää mitä kaikkea hänen päässään liikkuu. Tuo video ei ole uusi. En näe siinä mitään kuumottavaa. Hauska performsnssi-videoTommy on kyllä mainio ja monipuolinen, lahjakas taiteilija. Lempeäkin. Ei ole yhtään pelottava.
Minusta on pelottava enkä tykkää yhtään.
Tässä tapauksessa suosittelen tutustumaan edes ihan vähän. Saattaisit muuttaa mielesi.
Olen nähnyt jo tarpeeksi
Vierailija kirjoitti:
Mikä on boja? Täysin nevöhööd. Samoin olisi käärijäkin ellei jostain ihmeestä olisi eukkareihin päässyt ja täten olen pakkokuullut hänen biisiään. Tai no "hänen", pitäisi kai sanoa sen jonkun taustahenkilön käärijälle tekemää biisiä josta käärijä saa kunnian. Tähdenlentoja, tähdenlentoja.
...niin kuin sinäkin tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumblrista poimittua
https://www.tumblr.com/carta-velina/727736152116871168/on-vacation-but-…
Muru höpöliini tykännyt 💚
Siellä on Thaikuissa kello jotain 2-3 yöllä ja yksi selailee Jokrujen (lue jokrun) kuvia. 😍😍
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi K lähtisi koko kiertueelle mukaan yhtä kappaletta varten, eihän se ole mikään yhteiskiertue. Luulisi että Alessandra Norjassa ja Loreen Ruotsissa, tosin Loreen on vähän epätodennäköisempi. Tiedä edes missä viipottaa.
Mä en jotenkin jaksa ollenkaan uskoa, että Loreen tulisi vierailijaksi Ruotsin keikalle. Ehkä joku osaa kaivaa toisenlaista todistusaineistoa, mutta en ite ainakaan ole nähnyt että Joksut olisivat kauhean läheisissä väleissä sen kanssa olleet. Itse asiassa en tiedä, kuka viisuissa olisi ollut sen kanssa läheisissä väleissä, kun se tuntui menevän ihan omissa maailmoissaan. Alessandran vierailuun uskon.
Täysin sivuhuomautuksena omaan viestiini että olen pikkumainen ja vähän katkera ja olen seurannut Loreenin lippujen menekkiä, kun sillähän on keikka Vanhalla marraskuussa. Ei ole vieläkään loppuunmyyty, kapasiteetti 800. Paljonkos ne Joksut sai myytyä täällä ja kuinka nopeasti loppuun keikkoja...? Joskus olen vaikuttunut suomalaisten pitkävihaisuudesta.
Eihän tässä ole vielä pitkää vihaa nähtykään. Minä henkilökohtaisesti suunnittelen kantavani kaunaa ruotsalaisille, Euroviisuorganisaatiolle ja Loreenille koko loppuikäni. Ja en tule viisuja seuraamaan enkä todellakaan enää ikinä äänestämään, kunnes juryäänestys poistetaan. Sori mutta liian iso kolaus tälle pitkäaikaiselle viisufanillle, jolle viisut on aina ollut lähestulkoon toinen joulu.
Sama. Hautakiveen voi laittaa jotain sopivaa asiasta.
Jossain joku sanoi jo aikoja sitten että ai että minä nautin tästä kun L keikat Suomessa ei myyneet. Pakko oli olla hiukan samaa mieltä. Ja ei ole L vika varsinaisesti ei mutta minkäs teet.
Kiva tietää etten siis ole ainoa pikkumainen ja pitkävihainen asian suhteen, vaikka ei tämä nyt varsinaisesti Loreenin vika ole. :D En tiedä, päätyykö mulla hautakiveen asti tämä viha, mutta aika pitkään täytyy odotella, että kiukku laantuu. Meni sentään itsellä 16 vuotta, ennen kuin pehmenin Serbian 2007 voiton suhteen (Verka hävisi sille tylsälle balladille?!), ja sekin vain ja ainoastaan siksi, että Molitva on kuulemma Boitsun suosikkiviisubiisi. Annoin jupisten vähän myöten ja kuuntelin sen kappaleen sitten uudelleen. Eikä se niin paljon enää kirpaissut.
Siitä Molitvasta on muuten myös dance remix ja sitä olen itse kuunnellut ja mukanakin laulanut. Tai varmaan useampiakin. Itsellä ei tuo silloin niin ottanut päähän ja olen kyllä sitä kuunnellut toisinaan.
Oh I love Molitva! You have to listen to it in the car :) Good lyrics too... Molitva=Prayer, it's about not being able to forget your past lover, "your name is my prayer"...
They re-did the video in 2020, corona style.Olen melko varma että Marija lauloi pätkän Molitvaa myös suomeksi viisujen aikaan. Sitä en nyt löytänyt mutta Sonichits com sivulta löytyy ilmeisesti samoja taustalaulajia laulamassa Molitvaa eli Rukoilen suomeksi.
Yes, she did :)) I remember that..RUKOILEN 😊
Kuinka moni nyt epäilee RR:aa jostain epäaitoudesta?
Mulle ainut iso juttu oli se et hän "esiintyi" aluksi eri ikäisenä kaikista puheista ja kirjoitustyylistä jne päätellen. Mainitsi myös et "ukkonsa" näyttää vähän Janilta ja on muusikko mut et "ukko" paljon vanhempi jo. Ja ukko tuntui kertovan lähes "isällisiä" ajatuksia JO:n pojista ja näiden soittotaidosta. Tosiasiassa "ukko" on kolmekymppinen (kuten RR itsekin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan jäätävä mayhem meneillään täällä. Tosiaan, Jere on aika hienotunteinen ja herkkä tyyppi kuitenkin, sekä pitävät säännöllisesti yhteyttä Bojanin kanssa. Tämä ei-mainos on julkaistu yli viikko sitten ja K on varmaan kysynyt ystävältään, onko se ok. Kysyminen ei ole hänen tehtävänsä, mutta varmasti on sen silti tehnyt, jos Valio ei ole.
Julkaistu missä?
Se on Oddlygoodin Tiktokissa, julkaistu 27.8.
Eikä ole kovin kummoinen pätkä, sekava vain.
Ei kyllä edelleenkään ole (tiktokissa kyllä, muttei Oddlygoodin tiktokissa). Yks video siinä on julkaistu 24.8. ja seuraava 29.8. Niiden välissä ei ole mitään.
Häh, kyllä se aiemmin oli siinä! Onko se sitten poistettu.
Näköjään sitten on, koska nuo uudelleen postatut linkitkään ei toimi, sanoo että video ei ole katsottavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekä nyt aloita niistä saatanan Logomon saleista.
Hih. Kovasti kyllä tekisi mieli puhua juuri niistä.
Et rupee nyt.
Jos vähän? Saakohan Logomosta kahviin kauramaitoa?
Ja mikä tärkeintä, onko se Oddlygoodia vai Ikaffea?
Sullon mun luonto. T. edellisen sivun viimeinen kommentti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä täällä tapahtuu? Olenko minä tulossa hulluksi?
Sain taas häiriintyneen sähköpostin, jossa kaiken muun p askan lisäksi väitetään, että minä olen tehnyt p askan mainoksen Valiolle ilman Bojanin lupaa??!! Mikä ihmeen mainos? Ja Valiolle en ole koskaan työskennellyt.
Ja sinä stalkkeri menit nyt liian pitkälle uhkauksissasi minun läheistäni kohtaan. Minä en sinua pelkää ja se olet sinä joka tästä tulee saamaan harmia. En aio luovuttaa ja puhun ja teen mitä itse haluan, sinusta huolimatta.
Anteeksi kaikki muut tämä tuuletus.
Peace out.
💚🌹🌹Hyvä vaan, kun kerroit palstalla. Ihan järkyttävää. Kyseessä täytyy olla mieleltään pahoin sairas ihminen. Vihansa kuulostaa silmittömältä. Diagnoosin ja hoitoa tarvinnee. Eikö tuossa nuo sinuun kohdistunut häirintä ja läheistesi uhkailut huomioiden täyty jo rikoksen merkit. Hyvä kun et aio luovuttaa. Voimia sinulle 💚
Uskotko heti tuon tarinan? Juuri tuollaista valheellista sympatiaa RR hakee. Uhrina esiintymällä sympatia on tosi taattu! Toiseksi taatuinta se on kun kertoo kuinka hyvä ja ajattelevainen on läheisiään nuoria ihmisiä tai lapsia kohtaan!
Hauku vaikka mua jos on tarve avautua, mutta jätä nyt helvetti hänet rauhaan. Tai mene nukkumaan.
- Kukkis
Mä en kylläkään haukkunut. Mä vain suhtaudun todella skeptisesti hänen tehellisyyteensä. Hän kun voi oikeasti esittää ja väittää netissä ihan mitä tahansa.
On vain erikoinen sattuma, että näissä ketjuissa on kahta ihmistä lähestynyt joku häirikkö sähköpostilla.
Varsinkin, kun RR ei ole tietääkseni antanut tänne ketjuun ainakaan niin yksilöiviä tietoja, että se olisi helppo selvittää.
Se on totta, että netissä voi esittää mitä tahansa. Niin kuin säkin esität tosi vakuuttavasti katkeraa ja pahansuopa ihmistä, joka kuvittelee olevansa älykkäämpi kuin muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumblrista poimittua
Siellä on Thaikuissa kello jotain 2-3 yöllä ja yksi selailee Jokrujen (lue jokrun) kuvia. 😍😍
Voi toista. Toivottavasti saa kuitenkin unen päästä kiinni pian.
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi K lähtisi koko kiertueelle mukaan yhtä kappaletta varten, eihän se ole mikään yhteiskiertue. Luulisi että Alessandra Norjassa ja Loreen Ruotsissa, tosin Loreen on vähän epätodennäköisempi. Tiedä edes missä viipottaa.
Mä en jotenkin jaksa ollenkaan uskoa, että Loreen tulisi vierailijaksi Ruotsin keikalle. Ehkä joku osaa kaivaa toisenlaista todistusaineistoa, mutta en ite ainakaan ole nähnyt että Joksut olisivat kauhean läheisissä väleissä sen kanssa olleet. Itse asiassa en tiedä, kuka viisuissa olisi ollut sen kanssa läheisissä väleissä, kun se tuntui menevän ihan omissa maailmoissaan. Alessandran vierailuun uskon.
Täysin sivuhuomautuksena omaan viestiini että olen pikkumainen ja vähän katkera ja olen seurannut Loreenin lippujen menekkiä, kun sillähän on keikka Vanhalla marraskuussa. Ei ole vieläkään loppuunmyyty, kapasiteetti 800. Paljonkos ne Joksut sai myytyä täällä ja kuinka nopeasti loppuun keikkoja...? Joskus olen vaikuttunut suomalaisten pitkävihaisuudesta.
Eihän tässä ole vielä pitkää vihaa nähtykään. Minä henkilökohtaisesti suunnittelen kantavani kaunaa ruotsalaisille, Euroviisuorganisaatiolle ja Loreenille koko loppuikäni. Ja en tule viisuja seuraamaan enkä todellakaan enää ikinä äänestämään, kunnes juryäänestys poistetaan. Sori mutta liian iso kolaus tälle pitkäaikaiselle viisufanillle, jolle viisut on aina ollut lähestulkoon toinen joulu.
Sama. Hautakiveen voi laittaa jotain sopivaa asiasta.
Jossain joku sanoi jo aikoja sitten että ai että minä nautin tästä kun L keikat Suomessa ei myyneet. Pakko oli olla hiukan samaa mieltä. Ja ei ole L vika varsinaisesti ei mutta minkäs teet.
Kiva tietää etten siis ole ainoa pikkumainen ja pitkävihainen asian suhteen, vaikka ei tämä nyt varsinaisesti Loreenin vika ole. :D En tiedä, päätyykö mulla hautakiveen asti tämä viha, mutta aika pitkään täytyy odotella, että kiukku laantuu. Meni sentään itsellä 16 vuotta, ennen kuin pehmenin Serbian 2007 voiton suhteen (Verka hävisi sille tylsälle balladille?!), ja sekin vain ja ainoastaan siksi, että Molitva on kuulemma Boitsun suosikkiviisubiisi. Annoin jupisten vähän myöten ja kuuntelin sen kappaleen sitten uudelleen. Eikä se niin paljon enää kirpaissut.
Siitä Molitvasta on muuten myös dance remix ja sitä olen itse kuunnellut ja mukanakin laulanut. Tai varmaan useampiakin. Itsellä ei tuo silloin niin ottanut päähän ja olen kyllä sitä kuunnellut toisinaan.
Oh I love Molitva! You have to listen to it in the car :) Good lyrics too... Molitva=Prayer, it's about not being able to forget your past lover, "your name is my prayer"...
They re-did the video in 2020, corona style.Molitvan laulaja haukkui viisujen jälkeen sen verran pahastu Helsinkiä, Suomea ja kisajärjestelyitä, ettei ole tehnyt mieli kuunnella sitä kappaletta enää. En anna klikkauksia hänelle.
???
I'm not sure what are you talking about?? Or my google translate doesn't work properly at the moment :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hurja et joku täällä vois selvittää sun sähköpostiosoitteen.
No ei pysty, RR:hän on jakanut täällä tunnistettavia tietoja. Tosin sen verran vähän, että ihmettelen hieman, että kerääkö vain huomiota ja sympatiaa väittämällä, että hänen sähköpostinsa on löydetty. Täytyisi melkein olla joku hänen tuttavansa, joka ois tunnistanut niin paljon, että löytäisi myös yhteystiedot.
Kaksplussallahan oli pakko epäillä erään jäsenen keksineen itse väitteen, että K:n lähipiiri häiriköi häntä ja lähettelee hänelle häirintäsähköposteja.
Niin hän ei voi tehdä tarottulkintoja enää, koska K:n lähipiiri uhkailee. Ei voinut, vaikka sanottiin, että laitat niihin disclaimerin eteen yms tai vaihdat kaikkien nimet.Muutaman kerran RR sanoi täällä kyllä et hei vaan te tutut, jos tunnistatte hänet. Silloin ku vielä luulin ainakin itse et RR on vanhempi rouva.
Niin, tutut. Hänen joku tuttunsako se on nyt innostunut lähettelemään ikäviä, nimettömiä sähköposteja? Tuskipa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain taas häiriintyneen sähköpostin, jossa kaiken muun p askan lisäksi väitetään, että minä olen tehnyt p askan mainoksen Valiolle ilman Bojanin lupaa??!! Mikä ihmeen mainos? Ja Valiolle en ole koskaan työskennellyt.
Ja sinä stalkkeri menit nyt liian pitkälle uhkauksissasi minun läheistäni kohtaan. Minä en sinua pelkää ja se olet sinä joka tästä tulee saamaan harmia. En aio luovuttaa ja puhun ja teen mitä itse haluan, sinusta huolimatta.
Peace out.
💚🌹🌹Hyvä vaan, kun kerroit palstalla. Ihan järkyttävää. Kyseessä täytyy olla mieleltään pahoin sairas ihminen. Vihansa kuulostaa silmittömältä. Diagnoosin ja hoitoa tarvinnee. Eikö tuossa nuo sinuun kohdistunut häirintä ja läheistesi uhkailut huomioiden täyty jo rikoksen merkit. Hyvä kun et aio luovuttaa. Voimia sinulle 💚
Uskotko heti tuon tarinan? Juuri tuollaista valheellista sympatiaa RR hakee. Uhrina esiintymällä sympatia on tosi taattu! Toiseksi taatuinta se on kun kertoo kuinka hyvä ja ajattelevainen on läheisiään nuoria ihmisiä tai lapsia kohtaan!
Hauku vaikka mua jos on tarve avautua, mutta jätä nyt helvetti hänet rauhaan. Tai mene nukkumaan.
- Kukkis
Joku saa Kukkiksesta vielä hyvän miehen. 💚
Luin että hyvän mielen ja meinasin tulla kertomaan, että se on kyllä tapahtunut jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumblrista poimittua
Tykännyt JA kommentoinut myös🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on boja? Täysin nevöhööd. Samoin olisi käärijäkin ellei jostain ihmeestä olisi eukkareihin päässyt ja täten olen pakkokuullut hänen biisiään. Tai no "hänen", pitäisi kai sanoa sen jonkun taustahenkilön käärijälle tekemää biisiä josta käärijä saa kunnian. Tähdenlentoja, tähdenlentoja.
...niin kuin sinäkin tässä ketjussa.
Okei, sovitaan niin. Sitten kun käärijä ja tämä boja, kuka lie onkaan, tekee 20-30 vuoden menestyksekkään uran musiikin saralla, niin hyväksyn olleeni väärässä, ja mieluusti hyväksynkin. Mutta siihen on vielä matkaa aikalailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peace out.
Ymmärrän kommentistasi, että kaipaat itse sympatiaa ja lämpöä<3 Muista, että olet ihan yhtä tärkeä ihmisenä, kuin me kaikki muutkin <3
Eri
Logomon saleista ei saatana enää sanaakaan.
Mä en jaksa enää niistä. Puhukaa jostain mistä mulle tulee uni.
T. Kärtsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on jotenkin absurdi kuva nykyään katsoa. Että onko ne joskus kätelleet niin kuin normaalit ihmiset.
https://64.media.tumblr.com/0014f40461a21b657c072ae93b156601/18b94fbda5…
(Nelisen viikkoa eteenpäin ja toinen hyppäsi syliin ja toinen läpsäs perseelle. Ihan normaali tutustumisen kaari siis.)
Ihana tuo kuva. Virallinen K & B ensikohtaaminen. Tuohon pitäisi oikeastaan liittää pvm ja paikka 💚💙
Paitsi tuossa kohtaa olivat jo nähneet. Ensikohtaaminen on ennen tätä. Se K:n tarina, jossa puhuu JO:n poikien kanssa Pina koladasta on ennen tuota kuvaa. Onko jollain se korvessa-tumblurin aikajana video tallella? 😅
On! Mutta hei onko se tehnyt muita osia!!!???? Ja onko Tumblrissa se tili, missä videot olis aikajärjestyksessä?? Loputkin siis?
Sanoo trolli.
RR ei ole missään vaiheessa tätä prosessia hakenut millään tavoin valheellista sympatiaa. Hän ei ole uhriutunut, vaikka onkin joutunut uhriksi. Ei hän ole muutenkaan "nostattanut" itseään. Hän on yksi muutamista nimimerkillä kirjoittavista, on jouutunut sen myötä ilmeisen sairaan ihmisen stalkkauksen kohteeksi.