Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumblrista löytyy pari
https://www.tumblr.com/illbringyousolace/726759656341569536/the-sound-i…
https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/726762519978442752/atsohtama…
Videoita eiliseltä piti kirjoittaa vielä.
Ihana Kärde! Vihreämustat housut on muuten todella hyvännäköiset.
Todellakin ja peppu näyttää niissä hyvältä 😉
Ei ole hyvä, kun peppu liian lyhyiden ja tanakoiden jalkojen päässä.
Jos on "liian lyhyet ja tanakat" jalat niin mihin se peppu pitäisi laittaa, muuta kuin niiden jalkojen päähän, että näyttäisi hyvältä?
Mitkä ihmeen tanakat jalat kun sillähän on hyvinkin hoikat jalat :D
Juuri näin! Todella solakat ja lihaksikkaat/kiinteät jalat... B:llä on enemmän "tanakat" ja pidemmät tietenkin
Aito oli illanvietossa ja pääsi vasta yöllä lukemaan palstaa...
Tai sitten Himopoistelija on kahden ketjun loukussa. Joutuu tekemään yötöitä, kun kaikkea ei ehdi työaikaan tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta Bojan on kuuma mutta se on samalla oikeasti niin babygirl että en osaa nähdä sitä kuumanakuumana miehenä. Kaunis se on ja sensuelli jos miehestä voi niin sanoa.
Pitkälti samoilla linjoilla. Paitsi silloin K:n kanssa Tavastian lavalla. Silloin oli erittäinkin kuumakuuma mies.
Muistan kun näin silloin ton Tavastiahuuman keskellä sen Twiitin, jossa videolla oleellisimmat palat Cha cha chasta otsikoituna Welcome to my funeral.
Hekottelen sille postaukselleni mielessäni edelleen. Oli niiiin osuva!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumblrista löytyy pari
Jos on "liian lyhyet ja tanakat" jalat niin mihin se peppu pitäisi laittaa, muuta kuin niiden jalkojen päähän, että näyttäisi hyvältä?
Mitkä ihmeen tanakat jalat kun sillähän on hyvinkin hoikat jalat :D
Juuri näin! Todella solakat ja lihaksikkaat/kiinteät jalat... B:llä on enemmän "tanakat" ja pidemmät tietenkin
Jep, B:n reidet on "tanakat" mutta kauniit toki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko noiden Käärijää dissaavien kommenttien tarkoitus saada ihmiset siirtymään toiseen ketjuun vai kaipaako joku trolli noin kipeästi muiden ihmisten huomiota?
Se voi olla vain joku palstalainen, jota näin intensiivinen pitkä ketju ja keskenään viihtyvä porukka muuten niin riitaisella palstalla jotenkin harmittaa, jos ei itse pääse shippifiiliksiin, mutta jollain lailla fiilailee jotain euroviisuihin tai musaan ylipäätään liittyvää. Mutta jostain syystä tämä kuvio menee yli ymmärryksen. Tai no. Jos en ite ois mukana tässä, niin menisi kyllä mullakin! Mutta ei niin paljon, että jatkuvasti tulisin sönköttämään jotain "tosi loukkaavaa" (not) kommenttia.
Joskus tällaisia toisten höyrähtämisiä voi olla raskasta seurata sivusta, kun ei itse pääse messiin (siis oman päänsä kanssa ja sisällä), ei sitten vaan mitenkään.
Ehkä hän toivoisi, että ois olemassa samanlainen porukka ja ketju hänelle mieluisesta aiheesta ja sais pitää hauskaa siellä.
Vaikka harmittaa, niin normaali ihminen ei silti tule tällaiseen paikkaan purkaamaan pahaa oloaan muihin ja poistelemaan viestejä. Enkä tarkoita tällä Aitoa, vaan jotakuta, joka on oikeasti todella upoksissa suossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumblrista löytyy pari
Ja siks toisekseen mihin sen pepun ylipäänsä voisi siirtää. :D ollaan vaan onnellisia että Kärtsällä on peppu josta saa voimaa kyykkimiseen ja kaikkeen muuhunkin.
Vierailija kirjoitti:
Tutun mukaan K on tosiaan eilisellä myöhäisillan keikalla puhunut somealustoista ja niiden menosta, mutta ilmeisesti nimenomaan Twitter ja Jodel, ei ainakaan maininnut muuta. Ja myöntänyt seuraavansa kumpaakin, mihin itsekin lisännyt, että eihän se nyt fiksua ole.
Voi ei, oikeasti toivon, että hän ei tuhlaa aikaansa lukemalla anonyymejä keskusteluita itsestään. Ihmiset osaavat olla ihan hirveitä kuten tälläkin palstalla näkee enkä itse ainakaan kestäisi lainkaan sellaista p*skamyrskyä mitä julkkikset saa niskaansa.
Olen ei-shippaaja, ja realisti tällä palstalla. En ole aiemmin luullut/spekuloinut K:n olleen mennyt Sloveniaan. Olen luonnontieteilijä, enkä usko mihinkään "energioihin" (muuta kuin fysiikan määrityksen mukaan xD ) MUTTA tänä aamuna minulle tuli sellainen tunne, että K saattaisi huomenna mennä sinne Sloveniaan. Ehkä pitää ne pellemeikit taas maalata naamaan, mutta jostain syystä minulle tuli sellainen tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko noiden Käärijää dissaavien kommenttien tarkoitus saada ihmiset siirtymään toiseen ketjuun vai kaipaako joku trolli noin kipeästi muiden ihmisten huomiota?
Kyllä se samaa yrittää siinä toisessa ketjussakin.
Aito on siis todella aidosti Käärijä-vihaaja. Hänen ei pitäisi olla kummassakaan näistä ketjuista. Eikö sinulla Aito ole todellakaan mitään muuta tekemistä kuin tylyttää Käärijää? Porttikielto Aidolle näihin ketjuihin!
Kukaan ei jää kaipaamaan sinua.
Vierailija kirjoitti:
KYSYMYS!
Kumpi on parempi biisi sun mielestä?
Peukku ylös: Carpe Diem
Peukku alas: Its crazy, its party
Tulos:
Carpe Diem 46
Its crazy its party: 19
Vierailija kirjoitti:
Olen ei-shippaaja, ja realisti tällä palstalla. En ole aiemmin luullut/spekuloinut K:n olleen mennyt Sloveniaan. Olen luonnontieteilijä, enkä usko mihinkään "energioihin" (muuta kuin fysiikan määrityksen mukaan xD ) MUTTA tänä aamuna minulle tuli sellainen tunne, että K saattaisi huomenna mennä sinne Sloveniaan. Ehkä pitää ne pellemeikit taas maalata naamaan, mutta jostain syystä minulle tuli sellainen tunne.
Seitsemän maissa aamulla lento sit lähtis jos menis. Perjantain Varkauden keikka on vissiin keskiyön aikaan ja k18, että kyllä siinä aikaa olis Sloveniassa viettää.
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1695681292514328809?t=cjQMvQp…
Does anyone know about this? Did JO have a Finnish interview recently?
Onko joku menossa kävelylle Niinistön kanssa? Ja oliko K siis jossain maininnut tulevansa mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei näemmä ole eilinen Käärijän käsky interneeteissä ja etenkin Jodelissa rauhoittumisesta ja inttämisväittelyn lopettamisesta tullut perille.
Paljasti tosin samalla että tosiaan lukee mitä ihmiset hänestä palstoilla kohkaavat..... K parka.
Eikö kukaan saanut tätäkään videolle?
Vauvapalstaa ei kuitenkaan ollut ilmeisesti maininnut? Sitä odotellessa....
Vierailija kirjoitti:
Täällä fyysikko (ei tarvitse uskoa). Näin pari päivää sitten unta, että Kärtsä lähti Sloveniaan. Joko palstailen liikaa tai sitten näin enneunen.😂 Haluaisin nähdä Janista unta, mutta näin ei ole käynyt koskaan. Tule jo uniini Jan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Twitterkansa on vihaista ,kun viestittivät Kärtsälle,että heittäähän se Alaks oleen ,ja hän lupasi,muttei heittänyt ,eli on valehtelija heidän mielestään ,ja kun siitä viestivät hänelle ,hän vastasi ,että ensi kerralla.Älä koskaan luota Käärijään.Minusta tuo oli aika asiallinen palaute häneltä ,eli että muistakaa ,olen teille Käärijä enkä Jere ,te olette faneja ja arvostan ,mutta ette mun ystäviä.
Hävettää tämän palstan puolesta joka kerta kun joku ei ymmärrä twitterin huumoria ja sitten täällä tosissaan vauhkotaan. Fanit oli vähän pettyneitä varmaan, mutta loppu oli itseironista läppää siitä omasta parasosiaalisesta suhteesta.
Huumori on kyllä ihan helppo ymmärtää, mutta se miten tyypit lähettelee näitä toivomuksiaan artisteille on vähän outoa. Eli lähtökohtaisesti on typerää viestitellä edes biisitoiveita yksittäiselle keikalle, kun ei se käärijä kuitenkaan sillä perusteella settilistaansa rakenna. Jos sen tajuaa mutta viestittelee silti, on siinä vähän sellainen maku että olen siinä asemassa että voin pyydellä mitä haluan. Eli kyllähän tässä se oma faniasema jotenkin yritetään häivyttää tai kuvitellaan se jotenkin arvokkaammaksi kuin muiden. Käytännössä tämä on ihan sama asia kuin se kikkelikuvien pyytäminen krisiltä, vaikka biisitoive sinällään ei ole tietenkään yhtä törkeä teko. Se viestittelyn aloittaminen ja ylipäänsä minkään asian pyytäminen on jo sellaisenaan askel parasosiaalisen suhteen suuntaan.
LadySLO:) kirjoitti:
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1695681292514328809?t=cjQMvQp…
Does anyone know about this? Did JO have a Finnish interview recently?
They did an interview with a Croatian TV channel where Bojan revealed some important stuff, leading the fandom to analyze microexpressions and stilted grammar etc. :D https://www.youtube.com/watch?v=NT7cKWnizrI
Pepun siirtäminen eri paikkaan kehossa listalle. :)
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä ihanaa, jos menisi. Luulisi, että itsekin haluaisi Bojanin kotikulmille ja nähdä Sloveniaa. Ei ole sama asia tavata aina Suomessa.
Tutun mukaan K on tosiaan eilisellä myöhäisillan keikalla puhunut somealustoista ja niiden menosta, mutta ilmeisesti nimenomaan Twitter ja Jodel, ei ainakaan maininnut muuta. Ja myöntänyt seuraavansa kumpaakin, mihin itsekin lisännyt, että eihän se nyt fiksua ole.