Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
79441/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä jo ollut täällä? B ja Kris "duetto", eikä kuvaajakaan oikein tiedä minnepäin kääntyä 😍🔥

https://vm.tiktok.com/ZGJG6unPr/

Tää on niin mieletön! Koko biisi on aivan uskomattoman ihana ja just tämä kohta on ihan tappoa!!!

Mutta en tajua tuota sloveenin ääntämystä. A sem ti povedal kdaj ei mitenkään mahdu tuohon mitä ne laulaa. Mitä tuolle povedal-sanan lopulle tapahtuu? LadySLO help!

Mä en ymmärrä tuota myös, kuulostaa aina "a sem ti povedukdaj"

Lausu tosi nopeasti a sem ti povedal kdaj, niin huomaat, että siitä jää se l pois kuulumasta. Mutta sitä en minäkään ymmärrä, että miten se a muuttuu u:ksi. Mutta helpoin se on laulaa tuolla povedukdaj- tyylillä.

Vierailija
79442/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuleppahan poistattelija jos minä haluan nähdä miten Tommy katsoisi Bojania 💕 ja pitäisin sitä mielenkiintoisena niin sitten pitäisin. Se on mun mielipide. Ihme tyyppi.

Eikö Tommy saa vilkaista Bojania? Tommyn uusi kappale; Bojan ja kielletyt katseet.

Bojanin pitää verhoutua johonkin peittävään ettei kukaan muu kuin Kärtsä vain vilkaise. Varsinkaan Tommy kiellettyine katseineen. 👀👁👁

Sieltä tulee semmoinen kostokatseinen Boitsu että menee Kärsy ja Tommy polvilleen.

Kyllä! https://www.instagram.com/p/CwYOlJZLxJY/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Sori, mutta Bojanin kostokatsekin on aika hellyyttävä.🥰 Tekisi vaan mieli silittää päätä ja sanoa tuitui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
79443/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan ja Kris siis oikeeeeesti!!! 🔥🤯😮😍🔥 En nyt yritä siis heitä mitenkään parittaa, enkä himmentää muitten loistoa (JO ovat mielestäni kaikki kuumia) mutta nämä kaksi, jopa kaukaa ja vähän tärisevästi kuvattuna, niin se *energia* O.M.G. 🥵

https://vm.tiktok.com/ZGJG6bvug/

Molemmat haluaa Kärtsän 😂

Mun tiellä ei seiso mitkään Bojanit ja Tommyt, Kärtsä on minun. Aion ottaa hänet aamu viideltä. T: Kris

Vierailija
79444/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Babya ihan selvästi hymyilyttää, mutta yrittää kovasti peitellä 😍💕

On hän vaan niin suloinen ja ihana 💗

https://vm.tiktok.com/ZGJG66SrY/

Juuh toi kädellä kasvoihin sijaistoiminto auttoi vähän, että pokka pitää :D

Finskoje! Miten tääkin sana on nyt niin suloinen!😘💙😂💞

Mitä tarkoittaa, kiitos.

Suomi!

Vierailija
79445/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana B yrittää pitää vaeltelevaa vasenta kättään kurissa, mutta vähän se pääsee kuitenkin harhailemaan 😍😍😍

https://vm.tiktok.com/ZGJG6Wjvp/

Vierailija
79446/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanin esiintymisestä tuu yhtään mitään jos näkee Kärtsyn siellä eturivissä tapittamassa isoilla silmillään ja räpsyripsiään läväyttelemässä.

No joo joo ei se eturivissä ole, vaan takahuoneessa tsemppaamassa kultsua. Opetellaan vähän suomea lisää ja sitten pienet läpyt pepulle ja menoksi lavalle.

Ei siellä paljoa voi tsemppailla, siellä on takahuone täynnä jokereita. Jollei sitten tsemppaile jokaista. Olis kyllä hauska nähdä millaista menoa saavat aikaan, kärtsä ja jokerit, takahuoneessa.

JO:han on Kärtsän oma haaremi 😂

https://www.tumblr.com/dandelioneffect/726733051753873408/k%C3%A4%C3%A4…

I was there 😭 vieläkään en usko 💚

T. Se koko palstan idiootein joka ei halunnut Bojanin kanssa kuvaa 🤣

Siis mitä oot tehnyt?! Tai jättänyt tekemättä?! Tunnusta heti!

Bojan kyseli tuolla Amsterdamissa et haluttaisiinko yhteiskuvaan. Ehkä joku 10-15 minuuttia ennen kun tuo klippi on kuvattu. Vastasin että ei kiitos, olen täällä vaan Kääritään varten, etkö nää jo paidasta (ja osoittelin tyytyväisenä neonvihreää huppariani). Ja kun B kääntyi pettyneen näköisenä pois niin huusin vielä perään "but you guys are great too" joka ei oikeastaan parantanut asiaa. Kyllä, olen aasi.

Kyllä. Mutta rangaistukseksi olet jo saanut ja kärsit siitä tosiaan loppuikäsi. Saat muistaa ikuisesti bojanin pettyneen ilmeen, jonka SINÄ aiheutit.

Huh huh, aika monia asioita sitä elämässään katuu, mutta toi kyl kieltämättä on erityisen kova.

Sehän se olikin kun se ilme tosiaan oli jotenkin niin riipaiseva. Eikä mua edes silloin B tai Jokerit kiinnostanut, mutta kaduin kyllä heti kun suuni aukaisin.

Tosin se pettymys näytti kyllä unohtuvan aika nopeasti kun Kärtsä tuli ulos ja B oli taas ihan Hangon keksinä 😉 eli toivottavasti ei jäänyt pysyviä traumoja kamalista suomalaisista.

Muuten oikeasti hauska tapahtuma, mutta se B:n ilme kummittelee mullakin, kun oli niiiiiiin pettynyt. Lohdutuksena voin sanoa, että tuskin tuosta tajusi, että olitte suomalaisia, ennemminkin vaan Käärijä-faneja.

T. Todistaja, joka on nähnyt aiheesta videon, vaikka videota ei löydy mistään

Toivottavasti ei tajunnut.

Ja tiedätkö muuten, mikä karmea syyllisyyden tunne mulle tuli vielä siitä kun ensimmäistä kertaa laitoit palstalle että olit nähnyt sen videon jossain ja pettynyt kuollaksesi Käärijäfaneihin. Minun takiani 😭. Ehkä kuitenkin vähän lievensi sun pettymyksen tunnetta kun selitin niitä sivutekijöitä minkä takia töksäytin siellä noin tylysti B:lle. Ainakin toivottavasti

Vierailija
79447/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitusena ei tosiaankaan ollut ruotia heidän kokemustaan vaan juuri tuo kahtiajako oli se pointti. 

Samalla kyllä ärsytti heidän puolestaan jos joku on etuillut ja he olivat ensin. Käytöstavat kunniaan. Itsekkin nimittäin mietin että mihin haluan sijoittua K keikalla ja en ole oikein sellainen joka osaisi edes pitää puoliaan jos joitain typeryksiä kiilaisi eteen. En halua aiheuttaa mitään häiriötä jne.

Jos eturiviin menee, niin siitä paikasta on kyllä pidettävä kiinni, koska noita väliin yrittäjiä on ihan koko ajan.

Eturivi ei ole tarkoituksena. Olin kyllä siinä uskossa että eturivissä riittäisi kunhan tartut kiinni siitä etulaidasta tms ja et päästä irti. Ajattelin ihan vähän tai jonkinverran taaempaa ja just siihenhän on helppo änkäytyä väliin kun ei ole oikein mitään varsinaista paikkaa eikä mitään kiintopistettä. No täytyy katsoa miten menee tai sitten tyydyn takariveihin suosiolla jotta ei vtuta liikaa ihmisten typerä käyttäytyminen. 

Vierailija
79448/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuleppahan poistattelija jos minä haluan nähdä miten Tommy katsoisi Bojania 💕 ja pitäisin sitä mielenkiintoisena niin sitten pitäisin. Se on mun mielipide. Ihme tyyppi.

Eikö Tommy saa vilkaista Bojania? Tommyn uusi kappale; Bojan ja kielletyt katseet.

Bojanin pitää verhoutua johonkin peittävään ettei kukaan muu kuin Kärtsä vain vilkaise. Varsinkaan Tommy kiellettyine katseineen. 👀👁👁

Sieltä tulee semmoinen kostokatseinen Boitsu että menee Kärsy ja Tommy polvilleen.

Kyllä! https://www.instagram.com/p/CwYOlJZLxJY/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Sori, mutta Bojanin kostokatsekin on aika hellyyttävä.🥰 Tekisi vaan mieli silittää päätä ja sanoa tuitui.

Ja se Bojanin hitusen loukkaantunut katse vasta hellyttävä onkin.

Vierailija
79449/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana B yrittää pitää vaeltelevaa vasenta kättään kurissa, mutta vähän se pääsee kuitenkin harhailemaan 😍😍😍

My Lord, he's the sexiest man everrrrr!!! 🔥🔥💕

Vierailija
79450/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Bojan on kuuma mutta se on samalla oikeasti niin babygirl että en osaa nähdä sitä kuumanakuumana miehenä. Kaunis se on ja sensuelli jos miehestä voi niin sanoa.

Vierailija
79451/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei eikö kukaan vielä analysoinnut B rannekoruja, onko SD?

:D

Ei ole. Molemmissa lukee Bojan. Toisessa on aina kolme samaa kirjainta peräkkäin.

Vierailija
79452/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojansstories ig ihanaa matskua jälleen. Esimerkiksi kuva Maksista pönöttämässä lavalla ja teksti "new lead singer". Mä kyl odotan hetkeä et Maks otetaan bändiin mukaan täysivaltaiseksi jäseneksi.

Vierailija
79453/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikeesti kestä, Bojan on maailman kuumin mies! 🥵😍🔥🤯🥵🔥💕 Alla kooste (vaikkei oikeasti kooste, vaan all-in-one: kaunein i-k-i-n-ä, jumalainen ääni, kyykistely, hiusten harominen, sänkykamari-ilmeet, vaelteeeko jopa vasen käsi vähän?) - ei voi enää sanoa varmasti - mutta hyvä l u o j a mikä paketti 😵💫🥰 Itse täydellisyys, I'm deaddddd!

Ja itse linkki siis katosi, sopii hyvin jotenkin tuohon 🙈🤯🤣. Tähän siis viittasin:

https://vm.tiktok.com/ZGJGMJ2yY/

Ja tästä syystä me täällä ihmetellään, ettei Kärtsä ole tarttunut tilaisuuteen! Jos yksi täällä katuu ettei ottanut yhteiskuvaa niin voi voi Käärijän vanhainkodin katumusta.

Vierailija
79454/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän haastisklipin loppu on kyllä hellyyttävä, kun peilaa tämänpäiväisiin uutisiin. Mitä lie ajattelevat.. https://www.tumblr.com/chaosofsmarty/724822855002570752

Vierailija
79455/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta Bojan on kuuma mutta se on samalla oikeasti niin babygirl että en osaa nähdä sitä kuumanakuumana miehenä. Kaunis se on ja sensuelli jos miehestä voi niin sanoa.

Pitkälti samoilla linjoilla. Paitsi silloin K:n kanssa Tavastian lavalla. Silloin oli erittäinkin kuumakuuma mies.

Vierailija
79456/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä jo ollut täällä? B ja Kris "duetto", eikä kuvaajakaan oikein tiedä minnepäin kääntyä 😍🔥

https://vm.tiktok.com/ZGJG6unPr/

Tää on niin mieletön! Koko biisi on aivan uskomattoman ihana ja just tämä kohta on ihan tappoa!!!

Mutta en tajua tuota sloveenin ääntämystä. A sem ti povedal kdaj ei mitenkään mahdu tuohon mitä ne laulaa. Mitä tuolle povedal-sanan lopulle tapahtuu? LadySLO help!

Mä en ymmärrä tuota myös, kuulostaa aina "a sem ti povedukdaj"

Nimenomaan! Eikä google translator tarjoa tähän apua koska siellä ei voikaan kuunnella sloveenia. Yhessä keikkavideossa bojan sanoo biisin nimen ja se viimeinen a kuulostaa melkein o:lta, mutta se nyt voi johtua monestakin asiasta siinä tilanteessa. Tää on hankala, kun useimmat muut ääntämiset on jotenkin järjellä selitettävissä.

Vierailija
79457/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkälti samoilla linjoilla. Paitsi silloin K:n kanssa Tavastian lavalla. Silloin oli erittäinkin kuumakuuma mies.

Jaajoo totta, silloin oli ottanut aika erilaisen roolin.

Vierailija
79458/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeessä syntynyt kun olen, niin täällä nyt harmittelen etten edes yrittänyt hankkia lippua jollekin JO keikalle. Kaikki alkoi K&B kemiasta, ja nyt minusta on pikkuhiljaa tullut Jokeristi. Katselen haikeana ihania keikkavideoita. Voi nauttikaa ketkä pääsette paikalle ja toivottavasti me ulkopuolelle jääneet saisimme jotain videoita nähdä myös.

Vierailija
79459/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan rennon ja hyväntuulisen oloinen B on <3

Vierailija
79460/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä niin erilainen Bojan esiintymässä eilisellä keikalla mitä vähän aikaa ollut. Saanut selvästi uutta energiaa ja iloa esiintyä taas, ja vaikuttaa hyväntuulinen ja hyvinvoivalta.

Ketju on lukittu.