Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette ??
Mä oon 54 :D
Ja mä 50!
Mä olen 49, mut ihan kohta 50 🥳
52 v oon mä
48 täällä
42
41
Täällä myös 41.
39.
40
49 ja samanikäinen myös keikkaseuralaiseni
31
Vierailija kirjoitti:
Hämeessä syntynyt kun olen, niin täällä nyt harmittelen etten edes yrittänyt hankkia lippua jollekin JO keikalle. Kaikki alkoi K&B kemiasta, ja nyt minusta on pikkuhiljaa tullut Jokeristi. Katselen haikeana ihania keikkavideoita. Voi nauttikaa ketkä pääsette paikalle ja toivottavasti me ulkopuolelle jääneet saisimme jotain videoita nähdä myös.
Vielä saa turkuun, ei taida montaa lippua olla jäljellä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tän haastisklipin loppu on kyllä hellyyttävä, kun peilaa tämänpäiväisiin uutisiin. Mitä lie ajattelevat.. https://www.tumblr.com/chaosofsmarty/724822855002570752
Voi Kärtsäri 💚 "Sain heistä ehkä mun ystäviä" 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan ja Kris siis oikeeeeesti!!! 🔥🤯😮😍🔥 En nyt yritä siis heitä mitenkään parittaa, enkä himmentää muitten loistoa (JO ovat mielestäni kaikki kuumia) mutta nämä kaksi, jopa kaukaa ja vähän tärisevästi kuvattuna, niin se *energia* O.M.G. 🥵
Molemmat haluaa Kärtsän 😂
Mun tiellä ei seiso mitkään Bojanit ja Tommyt, Kärtsä on minun. Aion ottaa hänet aamu viideltä. T: Kris
Kieltämättä olis aika ihana nägdä Kris halaamassa Kärtsää, kun varmaan ylettyy just ja just Krisiä olkapäähän asti. Olis niin pikkunen kainalossa 😂
Vierailija kirjoitti:
Ihana B yrittää pitää vaeltelevaa vasenta kättään kurissa, mutta vähän se pääsee kuitenkin harhailemaan 😍😍😍
Haastattelija: Mitä asioita seuraat solistissa? Minä: Housuja ja vasenta kättä.👖 H: ?????
Vierailija kirjoitti:
On kyllä niin erilainen Bojan esiintymässä eilisellä keikalla mitä vähän aikaa ollut. Saanut selvästi uutta energiaa ja iloa esiintyä taas, ja vaikuttaa hyväntuulinen ja hyvinvoivalta.
Myös K vaikuttanut olevan viime aikoina keikoillaan silmiinpistävän hyväntuulinen ja nauravainen. Alan kohta oikeasti uskoa, että näillä on paitsi se yksi jaettu aivosolu, niin muutenkin joku ihmeellinen mystinen yhteys. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana B yrittää pitää vaeltelevaa vasenta kättään kurissa, mutta vähän se pääsee kuitenkin harhailemaan 😍😍😍
Ihanan rennon ja hyväntuulisen oloinen B on <3
Jos ei olis sitä uutta haastista tullut, olisin alkanut spekuloimaan ajatteleeko B K:ta kun istuu alas ja laulaa jotenkin herkemmin tuon " Taj osećaj, Da za mene živo ti se jebe, Ubija me" kohdan eli "se tunne, ettet välitä minusta pa skaakaan, tappaa minua" kömpelösti suomennettuna. Ois sopinut hyvin Tommyn ilmestymiseen kuvioihin. Onkohan kaikki spekulaatiot yhtä kaukana todellisuudesta kuin tää osoittautui olemaan
Vierailija kirjoitti:
Musta Bojan on kuuma mutta se on samalla oikeasti niin babygirl että en osaa nähdä sitä kuumanakuumana miehenä. Kaunis se on ja sensuelli jos miehestä voi niin sanoa.
Hän on just tota, molempia, ja sama K:n kanssa, samoista syistä jotenkin hänestä itse ainakin olen niin hullaantunut. Et sellainen pikku kovis ja sitten kynsilakat ja meikit ja maailman söpöimmät hymyt ...
Bojan on upea meikittäkin (kuten toki myös K) mut meikeillä vasta onkin hottis ... Ja hän pukeutuu noihin "hörhelöihin" ja käyttää aika paljon koruja, mistä oon oppinut tykkäämään ... Aluksi en ihan ollut sinut noitten vaatteiden kans mut nykyisin rakastan niitäKIN.
Täydellinen mies ilmeisesti onkin just kaikkea muuta ku "perus" maskuliinen.
Tällainen aika hyvä kuva löytyi Are YOU rannekorusta, josta tänään aikaisemmin oli puhetta
https://twitter.com/DalysUniverse/status/1695069050865336822/photo/2
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä niin erilainen Bojan esiintymässä eilisellä keikalla mitä vähän aikaa ollut. Saanut selvästi uutta energiaa ja iloa esiintyä taas, ja vaikuttaa hyväntuulinen ja hyvinvoivalta.
Myös K vaikuttanut olevan viime aikoina keikoillaan silmiinpistävän hyväntuulinen ja nauravainen. Alan kohta oikeasti uskoa, että näillä on paitsi se yksi jaettu aivosolu, niin muutenkin joku ihmeellinen mystinen yhteys. 🤔
Ja hehän ovat kuin ovatkin tekemisissä keskenään säännöllisesti ja varmasti lähestyvä tapaaminen tuo uutta virtaa ... Ehkä vaihdettu hauskoja läppiä puhelimessa just ennen kummankin keikkoja jne.
Vierailija kirjoitti:
Tän haastisklipin loppu on kyllä hellyyttävä, kun peilaa tämänpäiväisiin uutisiin. Mitä lie ajattelevat.. https://www.tumblr.com/chaosofsmarty/724822855002570752
Oooiiiihhh!😘🥲
Vierailija kirjoitti:
Joku pyysi Jan & Nace -kontenttia, Tumblrissa on nämä, toivottavasti näkyy ilman tunnuksiakin. Niin syötävän söpöjä yhdessä (ja erikseen)!
https://www.tumblr.com/jokaarija/724939478220865536/jan-nace-moments-du…
https://www.tumblr.com/jokaarija/725357337956810752/jan-nace-moments-on…
https://www.tumblr.com/jokaarija/725846034750865408/jan-nace-moments-fr…
Kiitos, minä se olin, ihan sekaisin näistä kahdesta herrasta yhdessä ... 😋🥳🤩😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö muilla Apple musicin algoritmi sitä että kun kuuntelette JO:ta niin seuraavaksi soi joku balkanilainen biisi (usein Siddhartan) ja sen jälkeen tulee joku K:n biisi, jonka jälkeen tulee lisää balkanilaista johon on ripoteltu väliin K:ta? 😀
Joo mulla tekee kans noin. Se Siddharta on kyllä kans ihan hyvä, oli mulle ihan uus tuttavuus.
Siddharta on hel vetin kova, progepäänä arvostan kovasti ja tullut nyt kuunneltua enemmän kuin Jokereita. Tosi hyvä laulaja ja mahtava soundi livenä, ei tosin yleensä tunnu noteeraavan yleisöä keikoilla juuri ollenkaan paitsi välispiikeissä. :) Pot v X (ihan vi tun kova biisi), Piknik, Napalm 3, Diamanti, Lej Lej Lej, Kripto, vaikka mitä bangereita. Kannattaa kuunnella liveversiot, heillä on paljon korkeatasoisia livetaltiointeja Tubessa.
Olet oikeassa, oon kuunnellut todella paljon noita livenä. Melkein iskee enemmän kuin JO nyt omaan makuun (vaikka rakastan JO:ta tietty). Mulla olisi haaveena mennä Sloveniaan Siddhartan keikalle mutta en tiedä pystynkö toteuttamaan ja minkä verran ne edes keikkailee nykyään. Sorry vähän OT.
Joo, haluaisin tehdä saman, Joksujen ja Siddhartan keikat samalla reissulla Sloveniassa olisi parasta! Keikkailevat ihan kohtuudella Slovenian sisällä, mutta eivät juuri enää muualla paitsi satunnaisesti Kroatiassa. Kiva että en ole ainoa hurahtanut. :D Minulle ei ole mikään uusi bändilöydös kolahtanut vuosiin yhtä kovaa kuin nämä sloveenibändit ja joo, vähän enemmän vielä omantyylistä kuin JO.
They also had concerts in Serbia. But idk about last years, not sure really. I know that they were headliners at Arsenalfest (JO aslo preformed there in June), but that was in 2016...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K&B kaksi upeaa erilaista samanlaista <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta Bojan on kuuma mutta se on samalla oikeasti niin babygirl että en osaa nähdä sitä kuumanakuumana miehenä. Kaunis se on ja sensuelli jos miehestä voi niin sanoa.
Ymmärrän täysin, mitä tarkoitat. Minulla tämä tosin menee niin, että kuitenkin (tai juuri tästä syystä - en oikeasti osaa enää varmasti sanoa 😅) B on mielestäni seksikkäin mies IKINÄ. Ja tyyppini on siis yleensä (tai ainakin on tähän asti ollut) vähän rosoisemmat, varttuneemmat miehet. Täysin samaa mieltä, että B kaunis nimenomaan ja sensuelli, jopa babygirl, mutta juuri tämä on nyt selkeästi ihannemieheni, ei auta 😅🤷💕
Voi tämä on niin ihanaa, että eroavat mielipiteet (ok, kumpikin sitä mieltä, että B ihana/kuuma, mutta kuitenkin lopulta aika eri näkemys) voidaan ilmaista näin nätisti, ilman väittelyä ja eipäs-juupas-menoa 💕💕💕. Tätä olen täällä välillä kaivannut, kun laiva joutunut myrskyihin🌊. Ihania olette 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei eikö kukaan vielä analysoinnut B rannekoruja, onko SD?
:D
Ei ole. Molemmissa lukee Bojan. Toisessa on aina kolme samaa kirjainta peräkkäin.
Huh hyvä. Tässä päivässä onkin ollut jo ihan tarpeeksi ;D
Täällä on niin ihana tunnelma ja siihen löytyi syy. Aina yrittää poistaa Käärijä ketjua.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin esiintymisestä tuu yhtään mitään jos näkee Kärtsyn siellä eturivissä tapittamassa isoilla silmillään ja räpsyripsiään läväyttelemässä.
No joo joo ei se eturivissä ole, vaan takahuoneessa tsemppaamassa kultsua. Opetellaan vähän suomea lisää ja sitten pienet läpyt pepulle ja menoksi lavalle.
Ei siellä paljoa voi tsemppailla, siellä on takahuone täynnä jokereita. Jollei sitten tsemppaile jokaista. Olis kyllä hauska nähdä millaista menoa saavat aikaan, kärtsä ja jokerit, takahuoneessa.
JO:han on Kärtsän oma haaremi 😂
https://www.tumblr.com/dandelioneffect/726733051753873408/k%C3%A4%C3%A4…
I was there 😭 vieläkään en usko 💚
T. Se koko palstan idiootein joka ei halunnut Bojanin kanssa kuvaa 🤣
Siis mitä oot tehnyt?! Tai jättänyt tekemättä?! Tunnusta heti!
Bojan kyseli tuolla Amsterdamissa et haluttaisiinko yhteiskuvaan. Ehkä joku 10-15 minuuttia ennen kun tuo klippi on kuvattu. Vastasin että ei kiitos, olen täällä vaan Kääritään varten, etkö nää jo paidasta (ja osoittelin tyytyväisenä neonvihreää huppariani). Ja kun B kääntyi pettyneen näköisenä pois niin huusin vielä perään "but you guys are great too" joka ei oikeastaan parantanut asiaa. Kyllä, olen aasi.
Kyllä. Mutta rangaistukseksi olet jo saanut ja kärsit siitä tosiaan loppuikäsi. Saat muistaa ikuisesti bojanin pettyneen ilmeen, jonka SINÄ aiheutit.
Huh huh, aika monia asioita sitä elämässään katuu, mutta toi kyl kieltämättä on erityisen kova.
Sehän se olikin kun se ilme tosiaan oli jotenkin niin riipaiseva. Eikä mua edes silloin B tai Jokerit kiinnostanut, mutta kaduin kyllä heti kun suuni aukaisin.
Tosin se pettymys näytti kyllä unohtuvan aika nopeasti kun Kärtsä tuli ulos ja B oli taas ihan Hangon keksinä 😉 eli toivottavasti ei jäänyt pysyviä traumoja kamalista suomalaisista.
Muuten oikeasti hauska tapahtuma, mutta se B:n ilme kummittelee mullakin, kun oli niiiiiiin pettynyt. Lohdutuksena voin sanoa, että tuskin tuosta tajusi, että olitte suomalaisia, ennemminkin vaan Käärijä-faneja.
T. Todistaja, joka on nähnyt aiheesta videon, vaikka videota ei löydy mistäänToivottavasti ei tajunnut.
Ja tiedätkö muuten, mikä karmea syyllisyyden tunne mulle tuli vielä siitä kun ensimmäistä kertaa laitoit palstalle että olit nähnyt sen videon jossain ja pettynyt kuollaksesi Käärijäfaneihin. Minun takiani 😭. Ehkä kuitenkin vähän lievensi sun pettymyksen tunnetta kun selitin niitä sivutekijöitä minkä takia töksäytin siellä noin tylysti B:lle. Ainakin toivottavasti
Älä turhia murehdi tuota. Petyin kyllä silloin (puhisin kiukusta), kun olin just löytänyt Jokerit ja fanitin kunnolla, mutta se itse videopätkä oli tosiaan tehty vitsikkäästi ja ilmeisesti ihan JO:n crewn toimesta (ehkä), koska siinä kuvattiin sitä fanien riemua lentokentällä, kun lähtivät Euroviisuihin ja sitten sitä tuloa toiseen maahan, missä heti alkuun fani ilmoittaa, että on kiinnostunut vaan Käärijästä ja se B:n ilme oli niin uskomattoman venähtänyt, kun ei selvästi odottanut sellaista vastausta. Jos olisi ollut kyse kenestä tahansa muusta, olisin nauranut ihan kippurassa, mutta olin just ruvennut fanittamaan Jokereita ja vähän Käärijääkin ja sitten Käärijä-fani tölväisee mun ihastuksen kohdetta...
Hassu tapahtuma, jonka voit hyvillä mielin ohittaa - paitsi ehkä vanhainkodissa voit vähän harmitella. Olet kuitenkin nähnyt B:n livenä ja se on jutellut sulle, joten siinä on jo aihetta olla vähän ylpeä! Ja voit myös todeta, kun Jokereista tulee supertähtiä, että sinä olet kieltäytynyt B:n sulle tekemästä tarjouksesta!
Vierailija kirjoitti:
Täällä on niin ihana tunnelma ja siihen löytyi syy. Aina yrittää poistaa Käärijä ketjua.😂
Ei per kele! Sinnekkö se onkin pesiytynyt illastamaan.
Ymmärrän täysin, mitä tarkoitat. Minulla tämä tosin menee niin, että kuitenkin (tai juuri tästä syystä - en oikeasti osaa enää varmasti sanoa 😅) B on mielestäni seksikkäin mies IKINÄ. Ja tyyppini on siis yleensä (tai ainakin on tähän asti ollut) vähän rosoisemmat, varttuneemmat miehet. Täysin samaa mieltä, että B kaunis nimenomaan ja sensuelli, jopa babygirl, mutta juuri tämä on nyt selkeästi ihannemieheni, ei auta 😅🤷💕