Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Nacen katse on lämmin ja humoristinen, mutta siinä on myös auktoriteettia. Kaikki Jokerit saa mut veteläksi, mutta Nacen katsoessa sanoisin varmaan, että joo ope, menen tekemään läksyni.
Näistä Helsinki-Turku junayhteyksistä; kesällä oli jatko-bussikuljetus Kupittaalta satamaan. Jääkö juna Kupittaalle niin, ettei ole bussikuljetusta rautatieasemalle? Rautatieasema on melkein Logomon vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt siellä on hajoitettu Käärijän twitterporukan eturivikin. Onko siellä nyt joku tältä palstalta välissä? Eivät kuulemma suostu vaihtamaan paikkoja vaan kääntävät vaan toista poskea kun yrittävät jutella. Miten tämä nyt kuulostaa pelottavan tutulta?
Kokeillaan jos viesti menisi perille tätä kautta.
Sori twitteristi kun jaoin tämän. Se vaan liittyi meidän meininkiin (tämän palstan porukan kahtiajaosta) enkä ajatellut mitenkään millään pahalla enkä mielestäni mennyt ainakaan itse henkilökohtaisuuksiin tai halventanut ketään saatikka juuri sinua. Hyvää keikkaa teille kaikille!
Kirjoitan tämän tänne koska twitteristi otti asiaan kantaa. Ensi kerralla mietin tarkemmin koska meidän huumorikaan ei aukene kaikille.
Joo ei nyt ihan tainneet ymmärtää mistä oli kysymys.
Ja jos ei itse lue palstaa niin se on kiinni siitä tiedon välittäjästä mitä sinne päin menee eli voi olla sellainen rikkonainen puhelin efekti ja sanoma värittyy matkalla. Tuokaan laittamani viestihän ei välttämättä tavoita twitteristiä ollenkaan kun se on nyt kiinni siitä raportoijasta että raportoiko myös tuon vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin esiintymisestä tuu yhtään mitään jos näkee Kärtsyn siellä eturivissä tapittamassa isoilla silmillään ja räpsyripsiään läväyttelemässä.
No joo joo ei se eturivissä ole, vaan takahuoneessa tsemppaamassa kultsua. Opetellaan vähän suomea lisää ja sitten pienet läpyt pepulle ja menoksi lavalle.
Ei siellä paljoa voi tsemppailla, siellä on takahuone täynnä jokereita. Jollei sitten tsemppaile jokaista. Olis kyllä hauska nähdä millaista menoa saavat aikaan, kärtsä ja jokerit, takahuoneessa.
JO:han on Kärtsän oma haaremi 😂
https://www.tumblr.com/dandelioneffect/726733051753873408/k%C3%A4%C3%A4…
I was there 😭 vieläkään en usko 💚
T. Se koko palstan idiootein joka ei halunnut Bojanin kanssa kuvaa 🤣
Siis mitä oot tehnyt?! Tai jättänyt tekemättä?! Tunnusta heti!
Bojan kyseli tuolla Amsterdamissa et haluttaisiinko yhteiskuvaan. Ehkä joku 10-15 minuuttia ennen kun tuo klippi on kuvattu. Vastasin että ei kiitos, olen täällä vaan Kääritään varten, etkö nää jo paidasta (ja osoittelin tyytyväisenä neonvihreää huppariani). Ja kun B kääntyi pettyneen näköisenä pois niin huusin vielä perään "but you guys are great too" joka ei oikeastaan parantanut asiaa. Kyllä, olen aasi.
Kyllä. Mutta rangaistukseksi olet jo saanut ja kärsit siitä tosiaan loppuikäsi. Saat muistaa ikuisesti bojanin pettyneen ilmeen, jonka SINÄ aiheutit.
Huh huh, aika monia asioita sitä elämässään katuu, mutta toi kyl kieltämättä on erityisen kova.
Mä oon alle 30, että nuoriso-osastoa. Kiva, että kaikki mahtuu tänne.
Vierailija kirjoitti:
Mua siis todellakin huvittaa ajatus että salit on syyskuussa täynnä meitä mammoja jotka voidaan olla näennäisesti tyyniä mutta sisäiset naudat mylvii ja kuolaa. Siinä me katsotaan toisiamme jonoissa ja saleissa ja tiedetään tarkkaan mitä toisten päässä liikkuu. Koko tää saakelin vuosi ja mielikuvat menee siinä päässä filminauhana. 😄
Ja mammoiksi lasken kaikki täällä, niin naiset kuin miehet, on lapsia tai ei. Av-mammoja me ollaan kaikki.
Varmaa K pääsee takahuoneeseen jokereiden kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eihän missään ole kukaan luvannut, että K olis lavalla kaikilla JO Suomen keikoilla? Toivoisin että K olis Norjan keikalla kun ei sinne itse keikkaa tee. Olisivat ansainneet norjalaiset fanit sen.
En tiedä onko Jokerit ja Alessandra vielä yhteyksissä, jotenkin näkisin että se saattaisi esiintyä siellä vieraana?
Eikö niistä joku laittanut jonnekin instaan tms Alessandran kommenttiin et "see you soon". Bojan muistaakseni.
Jep. Jokerit ottaa lavalle Norjassa Alessandan, Ruotsissa Loreenin ja Suomessa Kärtsän😅
Bojan ottaa lavalla Kärtsän. Minä otan Nacen.
T. Listan pitäjäEi käy. Tarvittaessa vaikka laitan sut seinälle. T: Nacen tuleva vaimo
No nyt tuli ongelma. Jos pakko voidaan olla kolmen kimppaa mutta mä olen kyllä umpihomo.
T. Listan pitäjäEikös se ollut semmoinen asia että se voi muuttua jos oikea osuu kohdalle? Ehkä se on tämä Nacen morsian joka on poikkeus sääntöön?
Totta. Meidän pitää se Tavalla testata ehdottomasti.
T. Listan pitäjäLaitatteko liveä tulemaan?
Varmaksi en mitään lupaa mutta ystäväni voisin nakittaa kuvaamaan. Hän ei ole niin kova fani. Itsellä voi mennä aika muuhun kuin kuvaamiseen.
Ja jatkoille vaan kukkis ja viisu jos ollaan siinä vaiheessa tolpillaan.T. Listan pitäjä
Minä kyllä käsitin tämän niin, että liveä kaivattiin siitä sinun ja Nacen morsiamen kohtaamisesta/testauksesta ja hihittelin vielä sitä mielikuvaa itsekseni 🤣
Mutta ehkä mulla on vaan harvinaisen likainen mieli...
Just noin tarkoitin ja tietty Nacekin olisi hyvä olla mukana jos kyseessä on kolmen kimppa. Mutta tietty kaikenlainen live on plussaa...
Vierailija kirjoitti:
Eeei, en mä oikein usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette ??
Mä oon 54 :D
Ja mä 50!
Mä olen 49, mut ihan kohta 50 🥳
52 v oon mä
48 täällä
42
Täällä 32.
52 😁
Ja menossa Tavastialle ikärajattomalle ja Logomoon 🥳 + epätoivoinen Tavastian K-18 keikkalipun metsästäjä 🙈
Täällä toinen epätoivoinen Tavastia k18- lipun metsästäjä ,ja 58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeei, en mä oikein usko.
Jos se vetä ccc:n niitten kanssa, niin ei kai se yleisön joukosta sinne lavalle kapua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeei, en mä oikein usko.
Jos se vetä ccc:n niitten kanssa, niin ei kai se yleisön joukosta sinne lavalle kapua?
Vitsailin vaan. :) Kyllä se sinne taakse pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin esiintymisestä tuu yhtään mitään jos näkee Kärtsyn siellä eturivissä tapittamassa isoilla silmillään ja räpsyripsiään läväyttelemässä.
No joo joo ei se eturivissä ole, vaan takahuoneessa tsemppaamassa kultsua. Opetellaan vähän suomea lisää ja sitten pienet läpyt pepulle ja menoksi lavalle.
Ei siellä paljoa voi tsemppailla, siellä on takahuone täynnä jokereita. Jollei sitten tsemppaile jokaista. Olis kyllä hauska nähdä millaista menoa saavat aikaan, kärtsä ja jokerit, takahuoneessa.
JO:han on Kärtsän oma haaremi 😂
https://www.tumblr.com/dandelioneffect/726733051753873408/k%C3%A4%C3%A4…
I was there 😭 vieläkään en usko 💚
T. Se koko palstan idiootein joka ei halunnut Bojanin kanssa kuvaa 🤣
Siis mitä oot tehnyt?! Tai jättänyt tekemättä?! Tunnusta heti!
Bojan kyseli tuolla Amsterdamissa et haluttaisiinko yhteiskuvaan. Ehkä joku 10-15 minuuttia ennen kun tuo klippi on kuvattu. Vastasin että ei kiitos, olen täällä vaan Kääritään varten, etkö nää jo paidasta (ja osoittelin tyytyväisenä neonvihreää huppariani). Ja kun B kääntyi pettyneen näköisenä pois niin huusin vielä perään "but you guys are great too" joka ei oikeastaan parantanut asiaa. Kyllä, olen aasi.
Kyllä. Mutta rangaistukseksi olet jo saanut ja kärsit siitä tosiaan loppuikäsi. Saat muistaa ikuisesti bojanin pettyneen ilmeen, jonka SINÄ aiheutit.
Huh huh, aika monia asioita sitä elämässään katuu, mutta toi kyl kieltämättä on erityisen kova.
Sehän se olikin kun se ilme tosiaan oli jotenkin niin riipaiseva. Eikä mua edes silloin B tai Jokerit kiinnostanut, mutta kaduin kyllä heti kun suuni aukaisin.
Tosin se pettymys näytti kyllä unohtuvan aika nopeasti kun Kärtsä tuli ulos ja B oli taas ihan Hangon keksinä 😉 eli toivottavasti ei jäänyt pysyviä traumoja kamalista suomalaisista.
Jure on niin baby girl!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt siellä on hajoitettu Käärijän twitterporukan eturivikin. Onko siellä nyt joku tältä palstalta välissä? Eivät kuulemma suostu vaihtamaan paikkoja vaan kääntävät vaan toista poskea kun yrittävät jutella. Miten tämä nyt kuulostaa pelottavan tutulta?
Sori twitteristi kun jaoin tämän. Se vaan liittyi meidän meininkiin (tämän palstan porukan kahtiajaosta) enkä ajatellut mitenkään millään pahalla enkä mielestäni mennyt ainakaan itse henkilökohtaisuuksiin tai halventanut ketään saatikka juuri sinua. Hyvää keikkaa teille kaikille!
Kirjoitan tämän tänne koska twitteristi otti asiaan kantaa. Ensi kerralla mietin tarkemmin koska meidän huumorikaan ei aukene kaikille.
Ja jos ei itse lue palstaa niin se on kiinni siitä tiedon välittäjästä mitä sinne päin menee eli voi olla sellainen rikkonainen puhelin efekti ja sanoma värittyy matkalla. Tuokaan laittamani viestihän ei välttämättä tavoita twitteristiä ollenkaan kun se on nyt kiinni siitä raportoijasta että raportoiko myös tuon vai ei.
Taidan arvata kuka heillä ollut agenttina täällä, on joskus ennenkin kommentoinut juttuja vauvalla. Mutta tosiaan tuota kommenttia ei oltu tarkoitettu henkilökohtaiseksi loukkaukseksi kenellekään, vaan eturivin väliintunkeutujia käytettiin vertauskuvana palstan trolleille, jotka hajottavat porukkaa eivätkä suostu lähtemään, vaikka heitä pyydetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tähän on turha takertua. Totta kai siellä ottaa päähän että heidän epäoikeuden kokemustaan on täällä ruodittu. Tosin en hetkeäkään usko etteikö ne olisi käyneet jo katsomassa mitä on kirjoitettu, mutta täältä vaan on työlästä etsiä mitään edes samana päivänä julkaistua, vaikkei olisi poistettukaan.
Tän palstan henkeen kuuluu myös se että jaetaan ihan kaikkien kuvaamia keikkavideoita ja ne voi olla myös palstalaisen omia, mutta sitähän ei ikinä paljasteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan arvata kuka heillä ollut agenttina täällä, on joskus ennenkin kommentoinut juttuja vauvalla. Mutta tosiaan tuota kommenttia ei oltu tarkoitettu henkilökohtaiseksi loukkaukseksi kenellekään, vaan eturivin väliintunkeutujia käytettiin vertauskuvana palstan trolleille, jotka hajottavat porukkaa eivätkä suostu lähtemään, vaikka heitä pyydetään.
Eli täysin väärin ymmärretty koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saavat kaikki nautittua keikasta rauhassa, eikä tule enempää selkkauksia. Joku Twitterin puolella huuteli jo jakavansa etuilijakusipäiden kuvat keikan jälkeen, mikä kuulostaa juuri sellaiselta toiminnalta, jota Käärijän nimeen ei tarvitsisi liittää.
Ajatuskin siitä, että tuosta tulisi joku isompi keissi, doxxauksen kanssa tai ei, ottaa päähän Käärijän joutuessa silmätikuksi jo muutenkin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette ??
Mä oon 54 :D
Ja mä 50!
Mä olen 49, mut ihan kohta 50 🥳
52 v oon mä
48 täällä
42
41
Täällä myös 41.
39.
40
49 ja samanikäinen myös keikkaseuralaiseni
Mua siis todellakin huvittaa ajatus että salit on syyskuussa täynnä meitä mammoja jotka voidaan olla näennäisesti tyyniä mutta sisäiset naudat mylvii ja kuolaa. Siinä me katsotaan toisiamme jonoissa ja saleissa ja tiedetään tarkkaan mitä toisten päässä liikkuu. Koko tää saakelin vuosi ja mielikuvat menee siinä päässä filminauhana. 😄