Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Bojan ja Kris siis oikeeeeesti!!! 🔥🤯😮😍🔥 En nyt yritä siis heitä mitenkään parittaa, enkä himmentää muitten loistoa (JO ovat mielestäni kaikki kuumia) mutta nämä kaksi, jopa kaukaa ja vähän tärisevästi kuvattuna, niin se *energia* O.M.G. 🥵
Molemmat haluaa Kärtsän 😂
Tarkoitusena ei tosiaankaan ollut ruotia heidän kokemustaan vaan juuri tuo kahtiajako oli se pointti.
Samalla kyllä ärsytti heidän puolestaan jos joku on etuillut ja he olivat ensin. Käytöstavat kunniaan. Itsekkin nimittäin mietin että mihin haluan sijoittua K keikalla ja en ole oikein sellainen joka osaisi edes pitää puoliaan jos joitain typeryksiä kiilaisi eteen. En halua aiheuttaa mitään häiriötä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummalla on isompi tanassa?
Ylös - Kärtsällä
Alas - BojanillaBojan johtaa 24-4 jo!
Eikö kukaan muista että "it grow, it grow"?
Liikaa selityksen makua. Ei vakuuttanut. Sitä paitsi mikke nauroi varmasti just siksi kun se on nähnyt sen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eihän missään ole kukaan luvannut, että K olis lavalla kaikilla JO Suomen keikoilla? Toivoisin että K olis Norjan keikalla kun ei sinne itse keikkaa tee. Olisivat ansainneet norjalaiset fanit sen.
En tiedä onko Jokerit ja Alessandra vielä yhteyksissä, jotenkin näkisin että se saattaisi esiintyä siellä vieraana?
Eikö niistä joku laittanut jonnekin instaan tms Alessandran kommenttiin et "see you soon". Bojan muistaakseni.
Jep. Jokerit ottaa lavalle Norjassa Alessandan, Ruotsissa Loreenin ja Suomessa Kärtsän😅
Bojan ottaa lavalla Kärtsän. Minä otan Nacen.
T. Listan pitäjäJa Viisu ottaa Janin siellä onkin tosi k-18 menoa 🤣
Mä nauraa räkätän täällä itsekseni. Kuvitelkaa nyt se performanssi ja koreografia:
Naudat mylvii ja kuola, Viisu vai oliko rietas saapuu paikalle hopeamaalilla maalattuna sparklitiveksi ja iskee Yksityishenkilöön kiinni, Boitsu hytkyttää Kärsyä lavalla, Listan pitäjä ja Nacen morsian painivat ja laittavat miestä seinälle. RR vetäsee tissit tiskiin rintaan tatuoituna K ja B kielet toistensa kurkussa.
Meidän ihana porukka 🤣🤣
Tonne minäkin haluan lipun vaikken ole edes Suomessa Jokereitten konserttien aikaan 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummalla on isompi tanassa?
Ylös - Kärtsällä
Alas - BojanillaBojan johtaa 24-4 jo!
Eikö kukaan muista että "it grow, it grow"?Liikaa selityksen makua. Ei vakuuttanut. Sitä paitsi mikke nauroi varmasti just siksi kun se on nähnyt sen
Mikke nauroi varmaan siksi, että hänen pikkuvljensä alaa selittämään rallienglanniksi omasta p*niksen koostaan ja miten erektiot toimivat.. Minä varmaan nauraisin kiusallisesti ja hautaisin itseni maan rakoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eihän missään ole kukaan luvannut, että K olis lavalla kaikilla JO Suomen keikoilla? Toivoisin että K olis Norjan keikalla kun ei sinne itse keikkaa tee. Olisivat ansainneet norjalaiset fanit sen.
En tiedä onko Jokerit ja Alessandra vielä yhteyksissä, jotenkin näkisin että se saattaisi esiintyä siellä vieraana?
Eikö niistä joku laittanut jonnekin instaan tms Alessandran kommenttiin et "see you soon". Bojan muistaakseni.
Jep. Jokerit ottaa lavalle Norjassa Alessandan, Ruotsissa Loreenin ja Suomessa Kärtsän😅
Jep. Ja B ottaa Norjassa K, Ruotsissa K ja Suomessa K.
wiwiblogs on postannut ig:ssä klipin K:sta laivalla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan ottaa lavalla Kärtsän. Minä otan Nacen.
T. Listan pitäjäJa Viisu ottaa Janin siellä onkin tosi k-18 menoa 🤣
Mä nauraa räkätän täällä itsekseni. Kuvitelkaa nyt se performanssi ja koreografia:
Naudat mylvii ja kuola, Viisu vai oliko rietas saapuu paikalle hopeamaalilla maalattuna sparklitiveksi ja iskee Yksityishenkilöön kiinni, Boitsu hytkyttää Kärsyä lavalla, Listan pitäjä ja Nacen morsian painivat ja laittavat miestä seinälle. RR vetäsee tissit tiskiin rintaan tatuoituna K ja B kielet toistensa kurkussa.
Meidän ihana porukka 🤣🤣
🤣😜😘
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä jo ollut täällä? B ja Kris "duetto", eikä kuvaajakaan oikein tiedä minnepäin kääntyä 😍🔥
Tää on niin mieletön! Koko biisi on aivan uskomattoman ihana ja just tämä kohta on ihan tappoa!!!
Mutta en tajua tuota sloveenin ääntämystä. A sem ti povedal kdaj ei mitenkään mahdu tuohon mitä ne laulaa. Mitä tuolle povedal-sanan lopulle tapahtuu? LadySLO help!
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitusena ei tosiaankaan ollut ruotia heidän kokemustaan vaan juuri tuo kahtiajako oli se pointti.
Samalla kyllä ärsytti heidän puolestaan jos joku on etuillut ja he olivat ensin. Käytöstavat kunniaan. Itsekkin nimittäin mietin että mihin haluan sijoittua K keikalla ja en ole oikein sellainen joka osaisi edes pitää puoliaan jos joitain typeryksiä kiilaisi eteen. En halua aiheuttaa mitään häiriötä jne.
Jos eturiviin menee, niin siitä paikasta on kyllä pidettävä kiinni, koska noita väliin yrittäjiä on ihan koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt siellä on hajoitettu Käärijän twitterporukan eturivikin. Onko siellä nyt joku tältä palstalta välissä? Eivät kuulemma suostu vaihtamaan paikkoja vaan kääntävät vaan toista poskea kun yrittävät jutella. Miten tämä nyt kuulostaa pelottavan tutulta?
Toivottavasti saavat kaikki nautittua keikasta rauhassa, eikä tule enempää selkkauksia. Joku Twitterin puolella huuteli jo jakavansa etuilijakusipäiden kuvat keikan jälkeen, mikä kuulostaa juuri sellaiselta toiminnalta, jota Käärijän nimeen ei tarvitsisi liittää.
Ajatuskin siitä, että tuosta tulisi joku isompi keissi, doxxauksen kanssa tai ei, ottaa päähän Käärijän joutuessa silmätikuksi jo muutenkin helposti.
Kääk toi kuulostaa just samalta ku silloin gn jälkeen twitterissä intouduttiin keräämään yksittäisestä JO fanista tietoja että sen toiminta voitaisiin tulevilla keikoilla jotenkin estää. Pelottaa ajatella että joillakin on mielestään valtaa edes ehdottaa tällaista.
Oon ollut vaikka kuinka monilla festareilla ja keikoilla elämäni aikana ja joka kerta siinä eturivissäkin käy jonkinlaista vaihtuvuutta ja välillä siitä reunalta ajatutuu itse vähän taaemmas ja toisinaan taas siihen tuleekin itselle tilaa. Isompi porukka ei millään voi olettaa pysyvänsä yhdessä lössissä koko aikaa.
En oikeesti kestä, Bojan on maailman kuumin mies! 🥵😍🔥🤯🥵🔥💕 Alla kooste (vaikkei oikeasti kooste, vaan all-in-one: kaunein i-k-i-n-ä, jumalainen ääni, kyykistely, hiusten harominen, sänkykamari-ilmeet, vaelteeeko jopa vasen käsi vähän?) - ei voi enää sanoa varmasti - mutta hyvä l u o j a mikä paketti 😵💫🥰 Itse täydellisyys, I'm deaddddd!
Ihania K:n kuvia laivalta 😍
https://www.tumblr.com/creasy-doggo-art/726736802580480000/was-at-the-e…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä jo ollut täällä? B ja Kris "duetto", eikä kuvaajakaan oikein tiedä minnepäin kääntyä 😍🔥
Tää on niin mieletön! Koko biisi on aivan uskomattoman ihana ja just tämä kohta on ihan tappoa!!!
Mutta en tajua tuota sloveenin ääntämystä. A sem ti povedal kdaj ei mitenkään mahdu tuohon mitä ne laulaa. Mitä tuolle povedal-sanan lopulle tapahtuu? LadySLO help!
Mä en ymmärrä tuota myös, kuulostaa aina "a sem ti povedukdaj"
Vierailija kirjoitti:
En oikeesti kestä, Bojan on maailman kuumin mies! 🥵😍🔥🤯🥵🔥💕 Alla kooste (vaikkei oikeasti kooste, vaan all-in-one: kaunein i-k-i-n-ä, jumalainen ääni, kyykistely, hiusten harominen, sänkykamari-ilmeet, vaelteeeko jopa vasen käsi vähän?) - ei voi enää sanoa varmasti - mutta hyvä l u o j a mikä paketti 😵💫🥰 Itse täydellisyys, I'm deaddddd!
Ja itse linkki siis katosi, sopii hyvin jotenkin tuohon 🙈🤯🤣. Tähän siis viittasin:
Vierailija kirjoitti:
Ihania K:n kuvia laivalta 😍
https://www.tumblr.com/creasy-doggo-art/726736802580480000/was-at-the-e…
Uuuaaaahhh tuo kuudes (?) kuva viuhkan kanssa, kuolen 🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin esiintymisestä tuu yhtään mitään jos näkee Kärtsyn siellä eturivissä tapittamassa isoilla silmillään ja räpsyripsiään läväyttelemässä.
No joo joo ei se eturivissä ole, vaan takahuoneessa tsemppaamassa kultsua. Opetellaan vähän suomea lisää ja sitten pienet läpyt pepulle ja menoksi lavalle.
Ei siellä paljoa voi tsemppailla, siellä on takahuone täynnä jokereita. Jollei sitten tsemppaile jokaista. Olis kyllä hauska nähdä millaista menoa saavat aikaan, kärtsä ja jokerit, takahuoneessa.
JO:han on Kärtsän oma haaremi 😂
https://www.tumblr.com/dandelioneffect/726733051753873408/k%C3%A4%C3%A4…
I was there 😭 vieläkään en usko 💚
T. Se koko palstan idiootein joka ei halunnut Bojanin kanssa kuvaa 🤣
Siis mitä oot tehnyt?! Tai jättänyt tekemättä?! Tunnusta heti!
Bojan kyseli tuolla Amsterdamissa et haluttaisiinko yhteiskuvaan. Ehkä joku 10-15 minuuttia ennen kun tuo klippi on kuvattu. Vastasin että ei kiitos, olen täällä vaan Kääritään varten, etkö nää jo paidasta (ja osoittelin tyytyväisenä neonvihreää huppariani). Ja kun B kääntyi pettyneen näköisenä pois niin huusin vielä perään "but you guys are great too" joka ei oikeastaan parantanut asiaa. Kyllä, olen aasi.
Kyllä. Mutta rangaistukseksi olet jo saanut ja kärsit siitä tosiaan loppuikäsi. Saat muistaa ikuisesti bojanin pettyneen ilmeen, jonka SINÄ aiheutit.
Huh huh, aika monia asioita sitä elämässään katuu, mutta toi kyl kieltämättä on erityisen kova.
Sehän se olikin kun se ilme tosiaan oli jotenkin niin riipaiseva. Eikä mua edes silloin B tai Jokerit kiinnostanut, mutta kaduin kyllä heti kun suuni aukaisin.
Tosin se pettymys näytti kyllä unohtuvan aika nopeasti kun Kärtsä tuli ulos ja B oli taas ihan Hangon keksinä 😉 eli toivottavasti ei jäänyt pysyviä traumoja kamalista suomalaisista.
Muuten oikeasti hauska tapahtuma, mutta se B:n ilme kummittelee mullakin, kun oli niiiiiiin pettynyt. Lohdutuksena voin sanoa, että tuskin tuosta tajusi, että olitte suomalaisia, ennemminkin vaan Käärijä-faneja.
T. Todistaja, joka on nähnyt aiheesta videon, vaikka videota ei löydy mistään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuleppahan poistattelija jos minä haluan nähdä miten Tommy katsoisi Bojania 💕 ja pitäisin sitä mielenkiintoisena niin sitten pitäisin. Se on mun mielipide. Ihme tyyppi.
Eikö Tommy saa vilkaista Bojania? Tommyn uusi kappale; Bojan ja kielletyt katseet.
Bojanin pitää verhoutua johonkin peittävään ettei kukaan muu kuin Kärtsä vain vilkaise. Varsinkaan Tommy kiellettyine katseineen. 👀👁👁
Sieltä tulee semmoinen kostokatseinen Boitsu että menee Kärsy ja Tommy polvilleen.
Kyllä! https://www.instagram.com/p/CwYOlJZLxJY/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Bojan ja Kris siis oikeeeeesti!!! 🔥🤯😮😍🔥 En nyt yritä siis heitä mitenkään parittaa, enkä himmentää muitten loistoa (JO ovat mielestäni kaikki kuumia) mutta nämä kaksi, jopa kaukaa ja vähän tärisevästi kuvattuna, niin se *energia* O.M.G. 🥵
https://vm.tiktok.com/ZGJG6bvug/