Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
79481/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on niin ihana tunnelma ja siihen löytyi syy. Aina yrittää poistaa Käärijä ketjua.😂

Voisin melkein hypätä Ainan kelkkaan kerrankin.

Vierailija
79482/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan kuinka mammat osti lippuja JO suomen keikoille ja niin hurskaana sanoivat ettei lippuja hankita missään nimessä Käärijän takia ja suorastaan osa toivoi ettei K sinne keikalle tule sekoilemaan. Nyt kun se K ilmeisesti on jollekin keikalle tulossa, niin mammat sekoaa onnesta 🤣

Itse olisin mennyt pelkän JO takia. No toivottavasti joskus tulevat uudestaan ilman K ja silloin myöskään kukaan ei ostele mitään turhia lippuja pelkän B/K jutun takia eikä lisälippuja ties mille sidekickeille joita itse bändin musa ei kiinnosta.

Olen muuten sitten team K ikuisesti että tämä ei ole mitään K dissausta.

Mä ainakin ostin lippuni JO takia. En edes haluaisi K paikalle.

Sama! Ja edelleen toivon, ettei K tulis Treelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
79483/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku pyysi Jan & Nace -kontenttia, Tumblrissa on nämä, toivottavasti näkyy ilman tunnuksiakin. Niin syötävän söpöjä yhdessä (ja erikseen)!

https://www.tumblr.com/jokaarija/724939478220865536/jan-nace-moments-du…

https://www.tumblr.com/jokaarija/725357337956810752/jan-nace-moments-on…

https://www.tumblr.com/jokaarija/725846034750865408/jan-nace-moments-fr…

He on kyllä niin omassa maailmassaan näissä klipeissä, ihan ku muita ei olisikaan.

Vierailija
79484/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on niin ihana tunnelma ja siihen löytyi syy. Aina yrittää poistaa Käärijä ketjua.😂

Ei per kele! Sinnekkö se onkin pesiytynyt illastamaan.

Hän ei vaan tajua, että sitten siirtyy Tommy porukka tänne takaisin. Tosin ei se mua haittaa. Mä fiilistelen kaikkia tai no eniten Jania.😉

Vierailija
79485/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanin esiintymisestä tuu yhtään mitään jos näkee Kärtsyn siellä eturivissä tapittamassa isoilla silmillään ja räpsyripsiään läväyttelemässä.

No joo joo ei se eturivissä ole, vaan takahuoneessa tsemppaamassa kultsua. Opetellaan vähän suomea lisää ja sitten pienet läpyt pepulle ja menoksi lavalle.

Ei siellä paljoa voi tsemppailla, siellä on takahuone täynnä jokereita. Jollei sitten tsemppaile jokaista. Olis kyllä hauska nähdä millaista menoa saavat aikaan, kärtsä ja jokerit, takahuoneessa.

JO:han on Kärtsän oma haaremi 😂

https://www.tumblr.com/dandelioneffect/726733051753873408/k%C3%A4%C3%A4…

I was there 😭 vieläkään en usko 💚

T. Se koko palstan idiootein joka ei halunnut Bojanin kanssa kuvaa 🤣

Siis mitä oot tehnyt?! Tai jättänyt tekemättä?! Tunnusta heti!

Bojan kyseli tuolla Amsterdamissa et haluttaisiinko yhteiskuvaan. Ehkä joku 10-15 minuuttia ennen kun tuo klippi on kuvattu. Vastasin että ei kiitos, olen täällä vaan Kääritään varten, etkö nää jo paidasta (ja osoittelin tyytyväisenä neonvihreää huppariani). Ja kun B kääntyi pettyneen näköisenä pois niin huusin vielä perään "but you guys are great too" joka ei oikeastaan parantanut asiaa. Kyllä, olen aasi.

Kyllä. Mutta rangaistukseksi olet jo saanut ja kärsit siitä tosiaan loppuikäsi. Saat muistaa ikuisesti bojanin pettyneen ilmeen, jonka SINÄ aiheutit.

Huh huh, aika monia asioita sitä elämässään katuu, mutta toi kyl kieltämättä on erityisen kova.

Sehän se olikin kun se ilme tosiaan oli jotenkin niin riipaiseva. Eikä mua edes silloin B tai Jokerit kiinnostanut, mutta kaduin kyllä heti kun suuni aukaisin.

Tosin se pettymys näytti kyllä unohtuvan aika nopeasti kun Kärtsä tuli ulos ja B oli taas ihan Hangon keksinä 😉 eli toivottavasti ei jäänyt pysyviä traumoja kamalista suomalaisista.

Muuten oikeasti hauska tapahtuma, mutta se B:n ilme kummittelee mullakin, kun oli niiiiiiin pettynyt. Lohdutuksena voin sanoa, että tuskin tuosta tajusi, että olitte suomalaisia, ennemminkin vaan Käärijä-faneja.

T. Todistaja, joka on nähnyt aiheesta videon, vaikka videota ei löydy mistään

Toivottavasti ei tajunnut.

Ja tiedätkö muuten, mikä karmea syyllisyyden tunne mulle tuli vielä siitä kun ensimmäistä kertaa laitoit palstalle että olit nähnyt sen videon jossain ja pettynyt kuollaksesi Käärijäfaneihin. Minun takiani 😭. Ehkä kuitenkin vähän lievensi sun pettymyksen tunnetta kun selitin niitä sivutekijöitä minkä takia töksäytin siellä noin tylysti B:lle. Ainakin toivottavasti

Älä turhia murehdi tuota. Petyin kyllä silloin (puhisin kiukusta), kun olin just löytänyt Jokerit ja fanitin kunnolla, mutta se itse videopätkä oli tosiaan tehty vitsikkäästi ja ilmeisesti ihan JO:n crewn toimesta (ehkä), koska siinä kuvattiin sitä fanien riemua lentokentällä, kun lähtivät Euroviisuihin ja sitten sitä tuloa toiseen maahan, missä heti alkuun fani ilmoittaa, että on kiinnostunut vaan Käärijästä ja se B:n ilme oli niin uskomattoman venähtänyt, kun ei selvästi odottanut sellaista vastausta. Jos olisi ollut kyse kenestä tahansa muusta, olisin nauranut ihan kippurassa, mutta olin just ruvennut fanittamaan Jokereita ja vähän Käärijääkin ja sitten Käärijä-fani tölväisee mun ihastuksen kohdetta...

Hassu tapahtuma, jonka voit hyvillä mielin ohittaa - paitsi ehkä vanhainkodissa voit vähän harmitella. Olet kuitenkin nähnyt B:n livenä ja se on jutellut sulle, joten siinä on jo aihetta olla vähän ylpeä! Ja voit myös todeta, kun Jokereista tulee supertähtiä, että sinä olet kieltäytynyt B:n sulle tekemästä tarjouksesta!

Hitto, et haluisin niin nähdä tän videon. 😄 Harmi ettei sitä vissiin löydy enää mistään.

Vierailija
79486/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin melkein hypätä Ainan kelkkaan kerrankin.

Odottakaa, kun Aito löytää sinne, pillastuu vielä ihan täysin.

Vierailija
79487/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin ekaa kertaa Kuumaan livenä. Johannes on taitava ja herkkä tulkitsija. Lavan ulkopuolella hän on rento ja jotenkin sähäkämpi. Voin kyllä kuvitella, että hänelläkin synkkaisi Kärtsän kanssa.

Vierailija
79488/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä niin erilainen Bojan esiintymässä eilisellä keikalla mitä vähän aikaa ollut. Saanut selvästi uutta energiaa ja iloa esiintyä taas, ja vaikuttaa hyväntuulinen ja hyvinvoivalta.

Myös K vaikuttanut olevan viime aikoina keikoillaan silmiinpistävän hyväntuulinen ja nauravainen. Alan kohta oikeasti uskoa, että näillä on paitsi se yksi jaettu aivosolu, niin muutenkin joku ihmeellinen mystinen yhteys. 🤔

They are in love, Your Honour.

Vierailija
79489/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojanin kostohaastattelu, ettei nyt huomio mee ihan kokonaan Kärpyn uuteen projektiin. Hyvä Boitsu, ota se mies takaisin itelles!

LMAO!!! You guys here are so smart and witty!🤣 Would never thought about that..but it's actally very possible!! That's B's way😏😏

Vierailija
79490/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Jesse olis Kalajoella :)

Vierailija
79491/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö onks Aito ja Aina sama tyyppi 🤔🤭😅 Vai typo vai ovatko he sisarukset?

Vierailija
79492/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö onks Aito ja Aina sama tyyppi 🤔🤭😅 Vai typo vai ovatko he sisarukset?

Siellä ketjussa on nyt Aina alapeukku. Uhkailin, että kun sinne löytää vielä Aito, niin sitten ei ole kellään kivaa. Ei ees Tommylla.

Vierailija
79493/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näin ekaa kertaa Kuumaan livenä. Johannes on taitava ja herkkä tulkitsija. Lavan ulkopuolella hän on rento ja jotenkin sähäkämpi. Voin kyllä kuvitella, että hänelläkin synkkaisi Kärtsän kanssa.

Johannes on kyl nimenomaan herkkä ja kaunis sielu. Ja jumalattoman lahjakas. Lisänä maailman suloisin nauru.

Vierailija
79494/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen aika hyvä kuva löytyi Are YOU rannekorusta, josta tänään aikaisemmin oli puhetta

https://twitter.com/DalysUniverse/status/1695069050865336822/photo/2

Niin kaunis!💎

Vierailija
79495/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Jesse olis Kalajoella :)

Jesse taitaa tänään olla Mikken kanssa jossain hääkeikalla.

Vierailija
79496/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on kyllä ollut hyvä fiilis! Kiitos vielä parhaimpien B&K-uutisten linkkaajalle 💕, saatoit olla ensmmäinen, joka huomasi (tai ainakin ensimmäinen, joka välitti tiedon eteenpäin). Innostuneita kiljahduksia, skumppakorkkien poksahtelua ja lasien kilistelyä on varmaankin kuultu ympäri fandomin ja varmasti jotkut vielä mylvivät niissä mainituissa suihkulähteissäkin (minä ainakin henkisesti 😂)

Vierailija
79497/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta Bojan on kuuma mutta se on samalla oikeasti niin babygirl että en osaa nähdä sitä kuumanakuumana miehenä. Kaunis se on ja sensuelli jos miehestä voi niin sanoa.

Ymmärrän täysin, mitä tarkoitat. Minulla tämä tosin menee niin, että kuitenkin (tai juuri tästä syystä - en oikeasti osaa enää varmasti sanoa 😅) B on mielestäni seksikkäin mies IKINÄ. Ja tyyppini on siis yleensä (tai ainakin on tähän asti ollut) vähän rosoisemmat, varttuneemmat miehet. Täysin samaa mieltä, että B kaunis nimenomaan ja sensuelli, jopa babygirl, mutta juuri tämä on nyt selkeästi ihannemieheni, ei auta 😅🤷💕

Tää on kyllä jännä! Munki miesmaku ollu aikasemmin semmonen pahapoika/rentuhko ja itseäni reilusti vanhempi, mutta nyt oon täysin rakastunut Bojaniin! B on kuumista kuumin, seksikkäin, komein, täydellisin ja jumalaisin ikinä! Lisäksi tuo monilahjakkuus sulattaa mut täysin!

Vierailija
79498/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanin esiintymisestä tuu yhtään mitään jos näkee Kärtsyn siellä eturivissä tapittamassa isoilla silmillään ja räpsyripsiään läväyttelemässä.

No joo joo ei se eturivissä ole, vaan takahuoneessa tsemppaamassa kultsua. Opetellaan vähän suomea lisää ja sitten pienet läpyt pepulle ja menoksi lavalle.

Ei siellä paljoa voi tsemppailla, siellä on takahuone täynnä jokereita. Jollei sitten tsemppaile jokaista. Olis kyllä hauska nähdä millaista menoa saavat aikaan, kärtsä ja jokerit, takahuoneessa.

JO:han on Kärtsän oma haaremi 😂

https://www.tumblr.com/dandelioneffect/726733051753873408/k%C3%A4%C3%A4…

I was there 😭 vieläkään en usko 💚

T. Se koko palstan idiootein joka ei halunnut Bojanin kanssa kuvaa 🤣

Siis mitä oot tehnyt?! Tai jättänyt tekemättä?! Tunnusta heti!

Bojan kyseli tuolla Amsterdamissa et haluttaisiinko yhteiskuvaan. Ehkä joku 10-15 minuuttia ennen kun tuo klippi on kuvattu. Vastasin että ei kiitos, olen täällä vaan Kääritään varten, etkö nää jo paidasta (ja osoittelin tyytyväisenä neonvihreää huppariani). Ja kun B kääntyi pettyneen näköisenä pois niin huusin vielä perään "but you guys are great too" joka ei oikeastaan parantanut asiaa. Kyllä, olen aasi.

Kyllä. Mutta rangaistukseksi olet jo saanut ja kärsit siitä tosiaan loppuikäsi. Saat muistaa ikuisesti bojanin pettyneen ilmeen, jonka SINÄ aiheutit.

Huh huh, aika monia asioita sitä elämässään katuu, mutta toi kyl kieltämättä on erityisen kova.

Sehän se olikin kun se ilme tosiaan oli jotenkin niin riipaiseva. Eikä mua edes silloin B tai Jokerit kiinnostanut, mutta kaduin kyllä heti kun suuni aukaisin.

Tosin se pettymys näytti kyllä unohtuvan aika nopeasti kun Kärtsä tuli ulos ja B oli taas ihan Hangon keksinä 😉 eli toivottavasti ei jäänyt pysyviä traumoja kamalista suomalaisista.

Muuten oikeasti hauska tapahtuma, mutta se B:n ilme kummittelee mullakin, kun oli niiiiiiin pettynyt. Lohdutuksena voin sanoa, että tuskin tuosta tajusi, että olitte suomalaisia, ennemminkin vaan Käärijä-faneja.

T. Todistaja, joka on nähnyt aiheesta videon, vaikka videota ei löydy mistään

Toivottavasti ei tajunnut.

Ja tiedätkö muuten, mikä karmea syyllisyyden tunne mulle tuli vielä siitä kun ensimmäistä kertaa laitoit palstalle että olit nähnyt sen videon jossain ja pettynyt kuollaksesi Käärijäfaneihin. Minun takiani 😭. Ehkä kuitenkin vähän lievensi sun pettymyksen tunnetta kun selitin niitä sivutekijöitä minkä takia töksäytin siellä noin tylysti B:lle. Ainakin toivottavasti

Älä turhia murehdi tuota. Petyin kyllä silloin (puhisin kiukusta), kun olin just löytänyt Jokerit ja fanitin kunnolla, mutta se itse videopätkä oli tosiaan tehty vitsikkäästi ja ilmeisesti ihan JO:n crewn toimesta (ehkä), koska siinä kuvattiin sitä fanien riemua lentokentällä, kun lähtivät Euroviisuihin ja sitten sitä tuloa toiseen maahan, missä heti alkuun fani ilmoittaa, että on kiinnostunut vaan Käärijästä ja se B:n ilme oli niin uskomattoman venähtänyt, kun ei selvästi odottanut sellaista vastausta. Jos olisi ollut kyse kenestä tahansa muusta, olisin nauranut ihan kippurassa, mutta olin just ruvennut fanittamaan Jokereita ja vähän Käärijääkin ja sitten Käärijä-fani tölväisee mun ihastuksen kohdetta...

Hassu tapahtuma, jonka voit hyvillä mielin ohittaa - paitsi ehkä vanhainkodissa voit vähän harmitella. Olet kuitenkin nähnyt B:n livenä ja se on jutellut sulle, joten siinä on jo aihetta olla vähän ylpeä! Ja voit myös todeta, kun Jokereista tulee supertähtiä, että sinä olet kieltäytynyt B:n sulle tekemästä tarjouksesta!

Hitto, et haluisin niin nähdä tän videon. 😄 Harmi ettei sitä vissiin löydy enää mistään.

Olen tosiaan etsinyt ja lähin, mitä kuvittelisin sen olevan, on jonkinlainen mainos Carpe Diem Amsterdamista tai Lontoosta, koska se kertoi Jokereiden matkasta ja näytti tosiaan lyhyttä pätkää Lubljanan kentältä ja sitten tietysti Amsterdamista (luulin silloin, että Liverpoolista) ja sitten siitä ulkopuolelta fanijonosta, jossa B käy kyselemässä, haluaako joku ottaa kuvan ja sinä sitten siihen sen kuuluisan vastauksesi... Sitä ei kuitenkaan löydy mistään Carpe Diem-sarjan jaksosta (katsoin kaikki läpi kolmesti, etten vahingossa jättänyt huomiotta).

Tai sitten kyse on jonkun fanin tekemästä videosta, mutta sen luulisin jääneen jonkun muunkin mieleen ja pyörimään alustoille. Videon näin siis toukokuussa ja vasta kesäkuussa rupesin sitä etsimään, kun kerroit tarinasi, jonka tunnistin, joten siinä on ollut aikaa välissä sen verran, ettei varmaan enää voi mitenkään löytyä.

Minustakin olisi hauska nähdä video. Monesti muistan asiat tosi paljon dramaattisemmin kuin ne ovat tapahtuneet, joten voihan olla, että B vain naurahtaa vähän pettyneesti ja omaan mieleeni jäi sellainen tosi pettynyt ilme. Mitä kaikkea oma mieli ja mielentila muuttaa tilanteesta?

Vierailija
79499/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisko manifestoida bojanille kostopitsipaita suomen keikalle vaikkei sen enää sillon tarttekaan kostaa mitään? Vaihtoehtoisesti tuo pinkki paita käy.

Nacen haluan nähdä lyhythihaisessa jotta tatuoinnit näkyy, krisillä voi olla mikä vaan paita kunhan pylly näkyy. Jutellaan haluan nähdä sen fuck you kissapaidan.

Jan vois näyttää tältä vaikka koko keikan, ihan sama mitkä vaatteet https://www.tumblr.com/chocolatepersonafun/725199476982218753?source=sh…

Vierailija
79500/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on kyllä ollut hyvä fiilis! Kiitos vielä parhaimpien B&K-uutisten linkkaajalle 💕, saatoit olla ensmmäinen, joka huomasi (tai ainakin ensimmäinen, joka välitti tiedon eteenpäin). Innostuneita kiljahduksia, skumppakorkkien poksahtelua ja lasien kilistelyä on varmaankin kuultu ympäri fandomin ja varmasti jotkut vielä mylvivät niissä mainituissa suihkulähteissäkin (minä ainakin henkisesti 😂)

Minä oon edelleen täällä torilla! Woooooop! 🥳🍾💃

Ketju on lukittu.