Mistä sisältöä elämään keski-iässä?
Kommentit (106)
Lepo. Omia kiinnostuksia, asioita joita tutkia, kielen opettelu jos nappaa vaikka kotona, kävelylenkit, jos on lautapelikaveri niin se, mistä pidät itse. Mikä tuo kiinnostavuutta sulle elämään. Onko ulkomaita joita seuraat mitä ne puuhaavat, siis ei politiikka tai sota.
Ala tutustumaan jonkun maa kulttuuriin, ruokiin, luontokohteisiin, arkkitehtuuriin jne. ja ala opiskella maan kieltä. Etsi maahan liittyviä tapahtumia Suomesta ja samanhenkisiä ihmisiä somesta. Esimerkiksi Italia, Ranska tai Portugali.
Hanki koira ja opettele koiran hoitoa ja kouluttamista.
Hanki mökki ja opettele remontointia, puutarhanhoitoa jne.
Aloita jokin ihan satunnainen harrastus, josta et tiedä ennestään ja mitään ja joudut epämukavuusalueelle. Kuten vaikkapa vapaauinti, optimijollapurjehdus tai ammunta.
Mä olen ainakin löytänyt sisällön juuri siitä tavallisesta elämästä. En enää ole kiinnostunut niin kauheasti kodin ja pienten ympyröiden ulkopuolella touhuamaan, sitä on tehty jo 30 vuotta ja niin nähty ja koettu. Mutta olen onnellisempi kuin koskaan, koska nyt ihan tavalliset arkiset jutut tuo syvän onnellisuuden tunteen. Kahvin tuoksu, kesäkukat ulkona, se kun saa illalla mennä suihkun jälkeen lämpimään petiin, hyvä ruoka... 30-vuotias minä olisi sanonut elämästäni, että tappavan tylsää, mutta ei se enää ole, nyt se on ihanaa.
-n. 51 v
Holtiton seksuaalinen eksperimentointi? Viimeisimmät trendit löydät viikottain maamme päälehdestä. Kyllä kuule on ihanaa, kun pääset makuun!
Itse sain huomattavan määrä sisältöä ja piristystä kun hankin melkein 30v nuoremman naisystävän. M55
Ota selfieitä, hymyile tekohymyä että kaikki on niin ihanasti ja faceen se sitten. Siinä riittää tekemistä.
Et sinä sisältöä muilta kysymällä löydä. Jos et kerran ole kiinnostunut mistään, niin joudut jatkamaan nykyistä rataa.
Vierailija kirjoitti:
Laita pari kasvia kasvamaan niin saat sisältöä elämään.
420
Cannabis mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Laita pari kasvia kasvamaan niin saat sisältöä elämään.
420
Totta, ryyppääminen ei keski-iässä jaksa enää kiinnostaa joten budia kasvamaan niin saa uusia kokemuksia.
Uhkapelit?