Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Hei eikö kukaan vielä analysoinnut B rannekoruja, onko SD?
:D
Rakastan että SD on niin olennainen, että sillekin on oma lyhenne. :D
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei kyllä taida enää millään ilveellä saada lippuja tampereelle tai helsinkiin, kukaan ei laita myyntiin vaikka ois mummon hautajaiset samaan aikaan 😔
No tämäpä just. Ihana uutinen tää Kärtsä-Jokeri-chachacha'n varmistuminen mut nyt kukaan joka on possujunan mahdollisuus mielessään ostanut lipun ei todellakaan oo siitä luopumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan k sitten ruotsissa ja norjassakin? Ja tuleeko varmasti kaikille suomen keikoille?!?! Huoli iskee jos se jättää just turun väliin, kun sinne olen menossa!
Taitaa muuten turkukin myydä loppuun nopeasti kun tämä tieto leviää.
Kärtsän kyllä kannattaisi nyt kertoa mille keikoille on tulossa, jos se on kerran noin avointa. Ettei sitten tuu pettymyksiä. Mitä sitä salailemaan.
Lähinnä siis tuon Turun kannalta kun sinne saa vielä lippuja, ja jos se ei tulekaan.
Eiköhän se tule, koska muuten olisivat sanoneet " K tulee Tavastialle".
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei kyllä taida enää millään ilveellä saada lippuja tampereelle tai helsinkiin, kukaan ei laita myyntiin vaikka ois mummon hautajaiset samaan aikaan 😔
Minulta tulee jossain vaiheessa liputtomaan myyntiin joko Tavan sallitulle tai K18-keikalle kaksi lippua! Ellen ala hulluksi ja mene kahdelle keikalle peräkkäin mutta töiden takia taitaa tämä jäädä kuitenkin toteuttamatta😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin just ostamassa lipun Logomoonkin sitten! 🤪
Tavastia ja Turku, here I come!
Mä yritän just puhua itselleni järkeä ja koetan olla ostamatta Logomoon lippua. :'D Olen jo menossa Tavastialle, ei voi mitenkään aikataulut toimia, en kai nyt oikeasti ole vajoamassa näin syvälle tässä fanituksessani...
Osta ihmeessä! Mäkin menossa Tavastialle ja Turkuun :D Turkua harkitsin aika pitkään, mut totesin sit ettei yks kerta Jokereita riitä. Ja nyt on sieltä sit airbnb-kämppäkin hommattu ku ei pääse keikan jälkeen enää pois :D
Alkoholin takia...? Siis varmaan tyhmin kysymys ikinä, mutta ajattelin kotiutua sieltä autolla, koska en juo mitään. Ja uskoisin jaksavani ajaa ton jälkeen. Että kai mä pääsen sieltä kotiin? Mietin siis kun en tunne Turkua ja Ruisrockhan on kaamea sumppu, josta ei vissiin pääse nopeasti minnekään, mutta ei toi Logomo kait ole?
Ei liity alkoholiin millään tavalla. Mä oon julkisilla liikkeellä eikä keikan jälkeen pääse junalla tai bussilla takas Tampereelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette ??
Mä oon 54 :D
Ja mä 50!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä yritän just puhua itselleni järkeä ja koetan olla ostamatta Logomoon lippua. :'D Olen jo menossa Tavastialle, ei voi mitenkään aikataulut toimia, en kai nyt oikeasti ole vajoamassa näin syvälle tässä fanituksessani...
Osta ihmeessä! Mäkin menossa Tavastialle ja Turkuun :D Turkua harkitsin aika pitkään, mut totesin sit ettei yks kerta Jokereita riitä. Ja nyt on sieltä sit airbnb-kämppäkin hommattu ku ei pääse keikan jälkeen enää pois :D
Alkoholin takia...? Siis varmaan tyhmin kysymys ikinä, mutta ajattelin kotiutua sieltä autolla, koska en juo mitään. Ja uskoisin jaksavani ajaa ton jälkeen. Että kai mä pääsen sieltä kotiin? Mietin siis kun en tunne Turkua ja Ruisrockhan on kaamea sumppu, josta ei vissiin pääse nopeasti minnekään, mutta ei toi Logomo kait ole?
Hyvin pääsee, parkkipaikka on vähän jumikas keikan jälkeen muttei mikään mahdoton. Nähdään siellä!
Vierailija kirjoitti:
Meen tatuoimaan itseeni ton "we contact each other regularly"
Mä voin ottaa ton "then we will Cha Cha Cha".
Vierailija kirjoitti:
En ole eläessäni nähnyt mitään näin pentumaista kuin tämä ketju.
Ja nää on ilm jotain aikuisia naisia.
Kuulostaa ettet ole hirveän paljon elämää nähnyt, mutta mukava kuulla jos tämä ketju on tarjonnut jotain ennennäkemätöntä ja uutta edes!💚💚💚
Halaus sulle 💞
Nyt on Twitterkin herännyt tähän uutiseen 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se on? Seize the Day?
Tää on kuin joulu ja uusvuosi ja ikuinen vappu yhtäaikaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivitys: ostin lipun. :'''D Ei mitään tietoa, miten pääsen Turkuun ja sieltä pois, mutta kaipa se järjestyy. Kerranhan täällä vain eletään!
Junaliput oli vielä edullisia ainakin Hgistä.
Junalla ei pääse yöllä enää itäsuomeen. Tää keikka vaatii ainakin minulta (palkattoman) vapaan ja yöpymisen. En ole siis tuo edellinen, minulla on jo logomon lippu varattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO tai joku muu joka ymmärtää tuota haastattelua: Miten B kertoi K:n yhteistyöstä? Kävikö sanamuodoista ilmi, että tuleeko K vain yhdelle keikalle, tai vain Suomeen? Vai oliko lause avoimesti tulkittavissa?
Niin eihän tässä nyt ihan satavarma voi olla miten tuo on tulkittavissa 🥶
B sanoi, että K nähdään heidän kanssaan lavalla ja heitti perään, että vetävät ccc:ta. Ei maininnut millä keikalla (vaiko useammalla??), mutta tuskin olisi mitään tällaista sanonut, ellei olisi varmaa, että K vierailee.
Yhteistyöstä puhui se toimittaja, suurin piirtein, että "kohta tulevat tekemään yhteistyötä/työtä yhdessä", joten se tod.näk. viittaisi nimenomaan siihen keikalla vierailemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seal Dad -rannekoru. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seal dad(dy)!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seal dad
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette ??
Mä oon 54 :D
Ja mä 50!
Mä olen 49, mut ihan kohta 50 🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meen tatuoimaan itseeni ton "we contact each other regularly"
Mä voin ottaa ton "then we will Cha Cha Cha".
Possujuna K&B ja "and then we will Cha Cha Cha". Kuka ehtii ensin?
Enää 12