Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Siis miettikää jos K todella on mukana kaikilla keikoilla, sitä yhteisen materiaalin määrää mitä me saadaan jos hän matkaa heidän mukanakin täällä paikkakunnalta toiselle. Ja näkyy salettiin JO:n backstage videossa ja laittaa varmasti itsekin stooreja. Huh..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO tai joku muu joka ymmärtää tuota haastattelua: Miten B kertoi K:n yhteistyöstä? Kävikö sanamuodoista ilmi, että tuleeko K vain yhdelle keikalle, tai vain Suomeen? Vai oliko lause avoimesti tulkittavissa?
Niin eihän tässä nyt ihan satavarma voi olla miten tuo on tulkittavissa 🥶
B sanoi, että K nähdään heidän kanssaan lavalla ja heitti perään, että vetävät ccc:ta. Ei maininnut millä keikalla (vaiko useammalla??), mutta tuskin olisi mitään tällaista sanonut, ellei olisi varmaa, että K vierailee.
Yhteistyöstä puhui se toimittaja, suurin piirtein, että "kohta tulevat tekemään yhteistyötä/työtä yhdessä", joten se tod.näk. viittaisi nimenomaan siihen keikalla vierailemiseen.
Eiks se sanonut jotenkin, että "then it's Cha cha cha"? Mä tulkitsen, että se voi olla myös synonyymi partyamiselle yhdessä, mutta voi tietenkin viitata Cha cha chahankin... Mutta voisko se olla jotain muuta kuitenkin? Mitä mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei kyllä taida enää millään ilveellä saada lippuja tampereelle tai helsinkiin, kukaan ei laita myyntiin vaikka ois mummon hautajaiset samaan aikaan 😔
Minulta tulee jossain vaiheessa liputtomaan myyntiin joko Tavan sallitulle tai K18-keikalle kaksi lippua! Ellen ala hulluksi ja mene kahdelle keikalle peräkkäin mutta töiden takia taitaa tämä jäädä kuitenkin toteuttamatta😂
Mä ostan sulta yhden K18 jos myyt? Todella haluaisin please!
Vierailija kirjoitti:
Siis miettikää jos K todella on mukana kaikilla keikoilla, sitä yhteisen materiaalin määrää mitä me saadaan jos hän matkaa heidän mukanakin täällä paikkakunnalta toiselle. Ja näkyy salettiin JO:n backstage videossa ja laittaa varmasti itsekin stooreja. Huh..
Emmä pysty, siis mä saan kohta sydiksen!!!!! Kun mua vielä vähän ärsytti, miten paljon oon käyttänyt aikaa tän homman ajan hermolla koko ajan pysymiseen :D Vaikka siis oon nauttinut siitä!!! Mutta pelkäsin, että se loppuu mahalaskuun ja sit se tuntuis niin turhalta, mitä mä oikein tein. /Tai pikemminkin, mitä muuta mä en tänä aikana OLE thenyt). Mutta nyt ei siis tunnu yhtään, vaan aivan maaaailman parhaalta!!!
Että tulee ihminen "pienestä" onnelliseksi! Tosin ei tää kyllä tavallaan ole minusta mitään pientä edes.
Mulle on ihan sama mitä lavalla tekevät kunhan ovat molemmat siellä 😭😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meen tatuoimaan itseeni ton "we contact each other regularly"
Mä voin ottaa ton "then we will Cha Cha Cha".
Possujuna K&B ja "and then we will Cha Cha Cha". Kuka ehtii ensin?
Minä otan "and then we will miestä seinälle"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meen tatuoimaan itseeni ton "we contact each other regularly"
Mä voin ottaa ton "then we will Cha Cha Cha".
Possujuna K&B ja "and then we will Cha Cha Cha". Kuka ehtii ensin?
Minä otan "and then we will miestä seinälle"
RR aikoi ottaa sen pojat kielet toistensa kurkuissa titsien väliin, että elkää sitä ainakaan ottako 🤣
Voi toi tarkoittaa myös pelkkää Tavastiaakin? Ota nyt selvää
Miettikää jos Jokerit hommais muille euroviisuosallistujillekin lippuja, jos niistä osa haluaisi tulla paikanpäälle katsomaan?
Vierailija kirjoitti:
Toki voi, mutta luulis nyt että jos Kärtsällä vaan on aikaa niin olisi kaikissa kolmessa
Tuo Bn ja Nacen hali, en kestä 😍😍😍
Nace nostaa Bn ihan ilmaan 😭💗
https://instagram.com/stories/madam_cyka/3177847573934628020?utm_source…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei kyllä taida enää millään ilveellä saada lippuja tampereelle tai helsinkiin, kukaan ei laita myyntiin vaikka ois mummon hautajaiset samaan aikaan 😔
Minulta tulee jossain vaiheessa liputtomaan myyntiin joko Tavan sallitulle tai K18-keikalle kaksi lippua! Ellen ala hulluksi ja mene kahdelle keikalle peräkkäin mutta töiden takia taitaa tämä jäädä kuitenkin toteuttamatta😂
Mulle toinen, kiitos! 😇 Tosin kelpaa ikärajatonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette ??
Mä oon 54 :D
Ja mä 50!
Mä olen 49, mut ihan kohta 50 🥳
52 v oon mä
Jan ja Nace on alkaneet kuumistelemaan vielä enemmän keskenään 🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin ostaa sen toisen K18 jos myyt!!
Eihän logomolle ollut myynnissä istumapaikkoja? Kaikki liput ovat seisovalla permannolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki voi, mutta luulis nyt että jos Kärtsällä vaan on aikaa niin olisi kaikissa kolmessa
Mä veikkaan et varmuudella molemmat Tavat, hyvällä mahdollisuudella T&T, pienellä mahdollisuudella Oslo ja Tukholma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin ostaa sen toisen K18 jos myyt!!
Mä otan sit ikärajattomalle molemmat jos päätät sen jättää väliin!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO tai joku muu joka ymmärtää tuota haastattelua: Miten B kertoi K:n yhteistyöstä? Kävikö sanamuodoista ilmi, että tuleeko K vain yhdelle keikalle, tai vain Suomeen? Vai oliko lause avoimesti tulkittavissa?
Niin eihän tässä nyt ihan satavarma voi olla miten tuo on tulkittavissa 🥶
B sanoi, että K nähdään heidän kanssaan lavalla ja heitti perään, että vetävät ccc:ta. Ei maininnut millä keikalla (vaiko useammalla??), mutta tuskin olisi mitään tällaista sanonut, ellei olisi varmaa, että K vierailee.
Yhteistyöstä puhui se toimittaja, suurin piirtein, että "kohta tulevat tekemään yhteistyötä/työtä yhdessä", joten se tod.näk. viittaisi nimenomaan siihen keikalla vierailemiseen.
Eiks se sanonut jotenkin, että "then it's Cha cha cha"? Mä tulkitsen, että se voi olla myös synonyymi partyamiselle yhdessä, mutta voi tietenkin viitata Cha cha chahankin... Mutta voisko se olla jotain muuta kuitenkin? Mitä mieltä?
K seisoo lavalla bojanin vieressä, taputtaa käsiään ja laulaa a-aat oikeissa kohdissa carpe diemin aikana
Jeps, sitä vain "kauhistelin" että voiko olla kuitenkin niin että K olis vaan Tavastialla ja nyt kaikki intoutuu ajattelemaan että kaikkialla Pohjoismaissa.