Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Logomosta ei ole pitkä matka kävellä esim. Turun keskustaan. Varmasti moni muukin kävelee tai käyttää taksia. Itse yövyn hotellissa, mikä on ihan Turun keskustassa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän logomolle ollut myynnissä istumapaikkoja? Kaikki liput ovat seisovalla permannolla?
Itse ainakin tulkitsin näin kun äsken ostin lipun. En tosin koettanutkaan klikkailla niitä istuinpaikkoja.
Voi kun olisi ihana jos kiertäisi K poikien kanssa koko Nordic tourin. Hotellissa laatuaikaa sitten Boitsun kanssa. Ääää 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei eikö kukaan vielä analysoinnut B rannekoruja, onko SD?
:D
Rakastan että SD on niin olennainen, että sillekin on oma lyhenne. :D
Mikä se on? Seize the Day?
🤣😅😂 pitkän saksan lukijana aivot käänsi mulle ensin keväällä Janin kalsonkirepimisestä size=koko ja ajattelin, et rohkeeta on,kun laittavat, että päivän kulloinenkin koko nähtävissä siinä! (ja saunarekassahan se sitten nähtiinkin!)
9 lippua Logomoon jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Jan ja Nace on alkaneet kuumistelemaan vielä enemmän keskenään 🥵
Tämä pari saa kummia fiiliksiä aikaan kehossasi. Linkkejä tänne tai toiseen ketjuun, jos vaan uusia löydätte. Vanhatkin käy.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän logomolle ollut myynnissä istumapaikkoja? Kaikki liput ovat seisovalla permannolla?
Itse ainakin tulkitsin näin kun äsken ostin lipun. En tosin koettanutkaan klikkailla niitä istuinpaikkoja.
Ainakin sen konsertin info-laatikossa snotaan Logomo sali, seisova permanto. Ajattelinkin, että olisi liian suuri harppaus siirtää 150 hlö:n salista +3000 hlön saliin.. Logomon salin saa S, M ja L muotoihin, joten he ovat voineet varata S tai M salinkin, ja kun ei ole istuvaa katsomoa, niin ei ole varmaan aivan älytön se lippujen määrä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei kyllä taida enää millään ilveellä saada lippuja tampereelle tai helsinkiin, kukaan ei laita myyntiin vaikka ois mummon hautajaiset samaan aikaan 😔
Minulta tulee jossain vaiheessa liputtomaan myyntiin joko Tavan sallitulle tai K18-keikalle kaksi lippua! Ellen ala hulluksi ja mene kahdelle keikalle peräkkäin mutta töiden takia taitaa tämä jäädä kuitenkin toteuttamatta😂
Mä ostan sulta yhden K18 jos myyt? Todella haluaisin please!
Miten ostaminen käytännössä tapahtuisi. Olisin kiinnostunut toisesta, niinkuin varmaan moni muukin.
Mä en oikeasti meinaa kestää tätä. Enkä tarkoita pelkkää B:tä vaan miten noi kaikki on keskenään niin hyvä porukka. Silmissä vilisee fläsärit siitä kun JO ottaa K:n ryhmähalin keskelle finaalin jälkeen. Millä universumin tuurilla molemmat juuri tänä vuonna viisuissa ja siitä syntyy jotain tälläistä, sitä mä en vain ymmärrä. Ihan hiton ihanaa, mutta jokseenkin käsittämätöntä :D
Ja sit nuo kaksi ystävystyy parissa viikossa noin hyvin että ihan kuin olisivat tunteneet jo entisessä elämässä ja jatkavat vaan siitä mihin silloin jäivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei kyllä taida enää millään ilveellä saada lippuja tampereelle tai helsinkiin, kukaan ei laita myyntiin vaikka ois mummon hautajaiset samaan aikaan 😔
Minulta tulee jossain vaiheessa liputtomaan myyntiin joko Tavan sallitulle tai K18-keikalle kaksi lippua! Ellen ala hulluksi ja mene kahdelle keikalle peräkkäin mutta töiden takia taitaa tämä jäädä kuitenkin toteuttamatta😂
Mä ostan sulta yhden K18 jos myyt? Todella haluaisin please!
Miten ostaminen käytännössä tapahtuisi. Olisin kiinnostunut toisesta, niinkuin varmaan moni muukin.
Varmaan LiputOn kautta, ja nopein saa 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä pari saa kummia fiiliksiä aikaan kehossasi. Linkkejä tänne tai toiseen ketjuun, jos vaan uusia löydätte. Vanhatkin käy.😂
Tänne kaikista linkkejä. Meitä faneja kyllä löytyy 🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei eikö kukaan vielä analysoinnut B rannekoruja, onko SD?
:D
Rakastan että SD on niin olennainen, että sillekin on oma lyhenne. :D
Mikä se on? Seize the Day?
🤣😅😂 pitkän saksan lukijana aivot käänsi mulle ensin keväällä Janin kalsonkirepimisestä size=koko ja ajattelin, et rohkeeta on,kun laittavat, että päivän kulloinenkin koko nähtävissä siinä! (ja saunarekassahan se sitten nähtiinkin!)
🤣 Toisena pitkän saksan lukijana voin samaistua! (Siis enkku on välllä vähän köh köh, haastavaa)!
Näkeekö jostakin, että kuinka monta lippua Logomoon on alunperin ollut myynnissä? Ensin myivät teatro salin täyteen, mutta tuskin on ollut myynnissä 3500 lippua vaan Logomo salia on muuteltu? Veikkauksia?
Mulla vaan renkuttaa päässä nyt It's crazy, it's party 🤩
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö jostakin, että kuinka monta lippua Logomoon on alunperin ollut myynnissä? Ensin myivät teatro salin täyteen, mutta tuskin on ollut myynnissä 3500 lippua vaan Logomo salia on muuteltu? Veikkauksia?
Eikö noita istumapaikkojakin ole aika monta? Niitä ei varmaan ollut alun perinkään myynnissä.. riippuu minkä kokoisen salin ovat varanneet, ja siitä se lattiatila. Turku oli varmaan vähiten suosittu kohde sijaintinsa vuoksi... sinne on vaikeampi päästä sijaintinsa vuoksi
Hei, listaisko joku muutamia Turun perushotelleja jotka on inhimillisen matkan päässä Logomosta. Toki taksi kulkee.
Mulla on 14- ja 20-vuotiaat tytöt, jotka naureskelee mun jo-villitykselle. Bändi periaatteessa osuu kummankin musamakuun, mutta ei ole vielä yhtä kovaa kolahtanut kuin minuun. Joitakin yksittäisiä biisejä he ovat soittolistoilleen keränneet, mutta eivät luukuta kokonaisia levyjä aamusta iltaan. Pääasiassa niitten naureskelu kohdistuu tietysti siihen, että katselen bojanin kuvia, koska sen ne molemmat tunnistaa. No nyt sitten vanhempi katseli jotain keikkavideota mun kanssa ja alkoi kiinnostua kovasti krisistä. Mielenkiintoista tässä on se, että tyttäreni on lesbo tai bi, ainakin tähän saakka seurustellut vain tyttöjen kanssa 😂 Kris aiheutti kuitenkin selvästi kuumia tuntemuksia! Nuorempi lapseni taas on ollut kiinnostunut lähinnä siitä miten monia soittimia esim jan osaa soittaa. Sille ne ovat olleet ihan liian vanhoja ja viiksekkäitä ihailumielessä. Mutta sitten se näki Maksin kuvan ja näin jo ilmeestä että nyt mennään 😂
Vierailija kirjoitti:
Voisi ajatella että -> S-sali mutta että paljonhan sinne mahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitävätkö Jan ja Nace koskaan kahdestaan k18 näytöksiä? Voisin ostaa lipun sellaiseen.
B on niin ihana, kun haroo niitä hiuksiaan 💕
Muutenkin kiva video tämä
https://vm.tiktok.com/ZGJG23qwQ/