Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Nyt ei kyllä taida enää millään ilveellä saada lippuja tampereelle tai helsinkiin, kukaan ei laita myyntiin vaikka ois mummon hautajaiset samaan aikaan 😔
Onkos Turun ikärajaton alue jo myyty loppuun ja K18 alueellekin anto valita vaan 14. Aivan varmasti myyvät sen täyteen vielä ennen keikkaa!
Vierailija kirjoitti:
Hei nyt jos joku vielä miettii JO keikalle menemistä, niin äkkiä ostamaan Turkuun lippu!
Mulla olis kaks ylimäärästä lippua Turkuun, kun menenkin yksin, joten nyt sais jopa alennusta jos nappais ne minulta. Anyone?!
Twitterkin näyttää olevan hiljaa asiasta, ei oo vissiin tieto vielä levinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Joko Kääryleen valtava Euroopan baarikierros pian alkaa.
Avmammat vaviskaa
Euroopan baarimuijat voi viedä kääryleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin just ostamassa lipun Logomoonkin sitten! 🤪
Tavastia ja Turku, here I come!
Mä yritän just puhua itselleni järkeä ja koetan olla ostamatta Logomoon lippua. :'D Olen jo menossa Tavastialle, ei voi mitenkään aikataulut toimia, en kai nyt oikeasti ole vajoamassa näin syvälle tässä fanituksessani...
Mähän siis menin jo elokuun alussa ottamaan tohon viikon lomaa!!! 🤩
Kun Bojan sairastui, mietin jo, peruuntuuko koko kiertue... Mutta nyt ei harmita kyllä yhtään toi loman valinta! Oon niiin onnellinen! 🎶
Vierailija kirjoitti:
LadySLO tai joku muu joka ymmärtää tuota haastattelua: Miten B kertoi K:n yhteistyöstä? Kävikö sanamuodoista ilmi, että tuleeko K vain yhdelle keikalle, tai vain Suomeen? Vai oliko lause avoimesti tulkittavissa?
Niin eihän tässä nyt ihan satavarma voi olla miten tuo on tulkittavissa 🥶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä yritän just puhua itselleni järkeä ja koetan olla ostamatta Logomoon lippua. :'D Olen jo menossa Tavastialle, ei voi mitenkään aikataulut toimia, en kai nyt oikeasti ole vajoamassa näin syvälle tässä fanituksessani...
Osta ihmeessä! Mäkin menossa Tavastialle ja Turkuun :D Turkua harkitsin aika pitkään, mut totesin sit ettei yks kerta Jokereita riitä. Ja nyt on sieltä sit airbnb-kämppäkin hommattu ku ei pääse keikan jälkeen enää pois :D
Päivitys: ostin lipun. :'''D Ei mitään tietoa, miten pääsen Turkuun ja sieltä pois, mutta kaipa se järjestyy. Kerranhan täällä vain eletään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei nyt jos joku vielä miettii JO keikalle menemistä, niin äkkiä ostamaan Turkuun lippu!
Mulla olis kaks ylimäärästä lippua Turkuun, kun menenkin yksin, joten nyt sais jopa alennusta jos nappais ne minulta. Anyone?!
Jos maksat voin ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta ihmeessä! Mäkin menossa Tavastialle ja Turkuun :D Turkua harkitsin aika pitkään, mut totesin sit ettei yks kerta Jokereita riitä. Ja nyt on sieltä sit airbnb-kämppäkin hommattu ku ei pääse keikan jälkeen enää pois :D
Alkoholin takia...? Siis varmaan tyhmin kysymys ikinä, mutta ajattelin kotiutua sieltä autolla, koska en juo mitään. Ja uskoisin jaksavani ajaa ton jälkeen. Että kai mä pääsen sieltä kotiin? Mietin siis kun en tunne Turkua ja Ruisrockhan on kaamea sumppu, josta ei vissiin pääse nopeasti minnekään, mutta ei toi Logomo kait ole?
En ole eläessäni nähnyt mitään näin pentumaista kuin tämä ketju.
Ja nää on ilm jotain aikuisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivitys: ostin lipun. :'''D Ei mitään tietoa, miten pääsen Turkuun ja sieltä pois, mutta kaipa se järjestyy. Kerranhan täällä vain eletään!
Junaliput oli vielä edullisia ainakin Hgistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes hyvä! Ja joo kyllä ne järjestyy jotenkin, onneks on vielä aikaa pähkäillä niitä :)
Meen tatuoimaan itseeni ton "we contact each other regularly"
LadySLO thanks for the report, that sounded SO SO good! Is the fan pit right by the stage? Did you get any clips? So glad to see B already better and all perky. I guess his relationship to the crowd has changed for good - referring to your attentive but not flirty comment. Happy for your positive concert experience and even more hyped to see them here.
As you can see everyone's going bananas over B's announcment on Croatian tv stating that he and Jere keep in touch regularly and that there will be collaboration in Finland and K will sing ccc with them. Aaaaagggghh! Please let us know how people react in Slovenia when the word gets out more.
The Linguist
Logomoon saa valittua enää 12 lippua, eli liput liikkuu eikä taida olla enää kovin paljoa jäljellä.
Joko Kääryleen valtava Euroopan baarikierros pian alkaa.