Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Hei nyt jos joku vielä miettii JO keikalle menemistä, niin äkkiä ostamaan Turkuun lippu!
Vierailija kirjoitti:
Kävin just ostamassa lipun Logomoonkin sitten! 🤪
Tavastia ja Turku, here I come!
Mä yritän just puhua itselleni järkeä ja koetan olla ostamatta Logomoon lippua. :'D Olen jo menossa Tavastialle, ei voi mitenkään aikataulut toimia, en kai nyt oikeasti ole vajoamassa näin syvälle tässä fanituksessani...
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli mietettyä sitä some hilsaisuutta mitä jos tämän takia, että k tulee esiintymään suomen keikoilla
Ehkä tätäkään ei olisi saanut vielä paljastaa, mut B pisti kostomoodin päälle. 😈
Onkohan k sitten ruotsissa ja norjassakin? Ja tuleeko varmasti kaikille suomen keikoille?!?! Huoli iskee jos se jättää just turun väliin, kun sinne olen menossa!
Taitaa muuten turkukin myydä loppuun nopeasti kun tämä tieto leviää.
LadySLO, kiitos raportista!
Kuulosti aivan mahtavalta keikalta! Ihanaa, että soittivat niin monta biisiä. Kunpa keikat olisivat pitkiä sitten Suomessakin 🔥🔥🔥🔥
Ja toi uusi haastattelu! Täytyy sanoa, etten uskonut K:n vierailemiseen JO:n keikoilla mutta olenpa onnellinen siitä että olin nähtävästi väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli kuin olikin Bojan se schedule issue ja arvokkaampi kuin 20 tonnia.
Mä itken 😭🥰En usko että K oli koskaan sinne menossakaan, kaikki ne jutut oli hämärillä sivuilla. Mutta hieno homma että nähdään K lavalla!
https://www.ynetnews.com/culture/article/hkreqtga3
Tuossa on suhteellisen tuore juttu aiheesta eikä sivustokaan ehkä ole kauhean hämärä. Mutta nolo väite että Kirel and Käärijä met at the Eurovision and seemed to really hit it off. Oliko ne oikeastaan missään tekemisissä siellä? Totta kai ne on toisilleen sanoneet että jeejee ilman muuta yhteistyö olisi kiinnostavaa, mutta edes noan rahat ei olleet riittävän kiinnostava kannustin käärijälle! Itse olen siis ensisijaisesti iloinen siitä ettei k esiinny israelissa, toissijaisesti siitä että k ei esiinny noin kanssa, ja vasta kolmanneksi iloitsen siitä että NÄEN SEN SAMALLA LAVALLA JOKEREITTEN KANSSA!!!Juu ihanaa että K esiintyy jokrujen kanssa mutta miksi noita täytyy verrata. K menis varmasti mielellään paremmalla ajalla esiintymään Noan kanssa.
No siis minusta Israel on ihan roistovaltio, eli tämä oli henkilökohtainen poliittinen mielipiteeni. Enkä siis tykännyt Noasta ollenkaan viisuissa. Kenenkään muun ei tartte vertailla yhtään mitään, tämä oli kaikki ihan omaa fiilistelyäni.
Niin sitä ajattelinkin että vaikutti poliittiselta mp:ltä, itse tykkään Israelista ja käynyt siellä useamman kerran. JO:kin kävi Israelin prepartyissä ja tykkäsi paikasta. Parempi että politiikka olis yksi aihe josta täällä ei jutella kun siitä tulee helposti kiistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä yritän just puhua itselleni järkeä ja koetan olla ostamatta Logomoon lippua. :'D Olen jo menossa Tavastialle, ei voi mitenkään aikataulut toimia, en kai nyt oikeasti ole vajoamassa näin syvälle tässä fanituksessani...
Osta ihmeessä! Mäkin menossa Tavastialle ja Turkuun :D Turkua harkitsin aika pitkään, mut totesin sit ettei yks kerta Jokereita riitä. Ja nyt on sieltä sit airbnb-kämppäkin hommattu ku ei pääse keikan jälkeen enää pois :D
Vierailija kirjoitti:
Mä itken 😭🥰
https://x.com/tommislusikka/status/1667242051295911941?s=46&t=291i2SgET…
Vierailija kirjoitti:
Onkohan k sitten ruotsissa ja norjassakin? Ja tuleeko varmasti kaikille suomen keikoille?!?! Huoli iskee jos se jättää just turun väliin, kun sinne olen menossa!
Kärtsän kyllä kannattaisi nyt kertoa mille keikoille on tulossa, jos se on kerran noin avointa. Ettei sitten tuu pettymyksiä. Mitä sitä salailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä itken 😭🥰En usko että K oli koskaan sinne menossakaan, kaikki ne jutut oli hämärillä sivuilla. Mutta hieno homma että nähdään K lavalla!
Tuossa on suhteellisen tuore juttu aiheesta eikä sivustokaan ehkä ole kauhean hämärä. Mutta nolo väite että Kirel and Käärijä met at the Eurovision and seemed to really hit it off. Oliko ne oikeastaan missään tekemisissä siellä? Totta kai ne on toisilleen sanoneet että jeejee ilman muuta yhteistyö olisi kiinnostavaa, mutta edes noan rahat ei olleet riittävän kiinnostava kannustin käärijälle! Itse olen siis ensisijaisesti iloinen siitä ettei k esiinny israelissa, toissijaisesti siitä että k ei esiinny noin kanssa, ja vasta kolmanneksi iloitsen siitä että NÄEN SEN SAMALLA LAVALLA JOKEREITTEN KANSSA!!!Juu ihanaa että K esiintyy jokrujen kanssa mutta miksi noita täytyy verrata. K menis varmasti mielellään paremmalla ajalla esiintymään Noan kanssa.
No siis minusta Israel on ihan roistovaltio, eli tämä oli henkilökohtainen poliittinen mielipiteeni. Enkä siis tykännyt Noasta ollenkaan viisuissa. Kenenkään muun ei tartte vertailla yhtään mitään, tämä oli kaikki ihan omaa fiilistelyäni.
Niin sitä ajattelinkin että vaikutti poliittiselta mp:ltä, itse tykkään Israelista ja käynyt siellä useamman kerran. JO:kin kävi Israelin prepartyissä ja tykkäsi paikasta. Parempi että politiikka olis yksi aihe josta täällä ei jutella kun siitä tulee helposti kiistaa.
Oot ihan oikeassa, annan tän näkökulman vastaisuudessa olla. Ja tajuan kyllä että jatkossa k ottaa varmasti mielellään tollaset rahat myös sieltä. Mutta siitä en jousta, että sillä ois mitkään lämpimät välit Noan kanssa ollut edes viisuissa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsän kyllä kannattaisi nyt kertoa mille keikoille on tulossa, jos se on kerran noin avointa. Ettei sitten tuu pettymyksiä. Mitä sitä salailemaan.
Lähinnä siis tuon Turun kannalta kun sinne saa vielä lippuja, ja jos se ei tulekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä sä tässä nyt yrität vakuuttaa? Osta se Turun lippu hyvä ihminen! Tää tapahtuu nyt. Vain nyt.
Hei eikö kukaan vielä analysoinnut B rannekoruja, onko SD?
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot ihan oikeassa, annan tän näkökulman vastaisuudessa olla. Ja tajuan kyllä että jatkossa k ottaa varmasti mielellään tollaset rahat myös sieltä. Mutta siitä en jousta, että sillä ois mitkään lämpimät välit Noan kanssa ollut edes viisuissa 😂
No tästä ollaan 100% samaa mieltä 😀
Vierailija kirjoitti:
Hei nyt jos joku vielä miettii JO keikalle menemistä, niin äkkiä ostamaan Turkuun lippu!
Juuri kävin jo ostamassa.
LadySLO tai joku muu joka ymmärtää tuota haastattelua: Miten B kertoi K:n yhteistyöstä? Kävikö sanamuodoista ilmi, että tuleeko K vain yhdelle keikalle, tai vain Suomeen? Vai oliko lause avoimesti tulkittavissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ei Tumppu ja Twitteri jo huuda? Eikö ne ole huomanneet tuota videota?
Mä olen se, joka linkitin haastiksen ja mä huomasin sen ihan sattumalta, aivan yhtä hyvin olis voinut mennä ohi. Oli erään uuden JO-fanitilin biossa (Joker Out Croatia). Eli varmaan siksi ei siitä vielä ole ehditty niin laajasti innostua. Luultavasti kohta tosin leviää kaikilla alustoilla.
Kiitos todellakin! Näin tästä eilen illalla pienen pätkän twitterissä tai tumblrissa, mutta siinä oli vain se kohta missä kerrottiin tulevan levyn kielistä, joten luulin että se oli joku se vanhempi juttu. En siis lähtenyt etsimään ollenkaan alkuperää. Selvästikään sen pätkinyt ja jakanut tyyppi ei tajunnut tuon haastattelun lopun arvoa.
Katsoin sen sadannen kerran aamulla, ja ajattelin, että kielien luettelemisen jälkeen hän katsoo ylöspäin ja sadasosasekunnin verran meinaa tulla K-hymy..💚💙että vielä on jtkn mitä hän ei voi kertoa. Ajattelin, että hulluna pidätte, jos puhun siitä. Mut nyt ei tarttekkaan, kun koko haastis näkyy! Itken ilosta!🥲
Made in Italy kirjoitti:
I've always said that they keep in touch and talk about their projects. also because they would have no reason to end their relationship. They met, they have the same interests (music, concerts, having fun on stage), they have the same values of friendship, equality and enthusiasm. As they have already said it is a friendship that will last over time and if they do a collaboration, it will be a wonderful thing.
🧡🧡💛💛💚💚💙💙
Rahasta kyllä ja israelilaisten fanejen takia mutta mitään ystävyyttä, kemiaa tms en kyllä Noan kanssa ole aistinut enkä minkäänlaista erityistä halua mennä juuri sinne.