Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se kävely huomenna Salen kanssa? Onko porukkaa menossa paikalle?
Selviskö se paikka? 😂
Hienoo mennä paikalle, kun ei tiedetty, että mihin kun viimeksi tuosta luin.
Töölönlahdella, ihan virallinen eventti.
https://www.presidentti.fi/tiedote/presidentti-niinisto-haastaa-syntyma…
Vierailija kirjoitti:
Jos on pakko valita fanituksen kohde.
Katsotaan kumman faneja on enemmän.
Yläpeukku K
Alapeukku B ja Jokerit
Molemmat, ei se mulle ole joko tai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisestä JO:n keikasta:
- Ihana tuo pätkä Novi valista, missä Jan lepäilee Nacen sylissä. Mutta miksi ihmeessä niin iso väli Bojaniin? Ja Jure taas pisti tupakaksi!
- Plastikasta näin vain lyhyen pätkän. Jos joku näkee pidemmän, niin ottaisin kiitollisuudella linkin vastaan.
- Onko B:llä päällä taas sama paita kuin monta kertaa aiemmin vai näyttääkö vain samalta? Kiva on, mutta Krisin ja Janin vaatteet ovat ihan huiput! Rakastan noita hihattomia paitoja! Onko jossain pätkää, missä Jurella olisi paita päällä vai onko alusta asti ilman paitaa?
-Esitettiinkö eilen lainkaan Proti tokua? Ei taideta kovin usein esittää niin siksi kyselen. Entä Metuljia? En löytänyt pätkää mutta eikö Metulji ole melkein aina listalla.Täällä Plastikaa
https://twitter.com/serenarhemmings/status/1695225833227452897?s=61&t=j…Proti Tokua eivät kai esitä nykyään ollenkaan?
Täällä voi tsekkailla, mitä lempibändi on soittanut milläkin keikallaan. Yleisö tätä täyttelee, eli voinee joskus olla jotain pieniä virheitä. Mutta pitää pääasiassa täysin paikkaansa, ainakin omien keikkakokemusteni mukaan (joita ei tosin ihan viime vuosilta ole).
Kiitos tästä linkistä! Selvisipä nyt (melko) varmasti, ettei Proti Tokua ole tänä vuonna kertaakaan esitetty. Ei varmaan ole tiedossa seuraavillakaan keikoilla siis. </3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö muilla Apple musicin algoritmi sitä että kun kuuntelette JO:ta niin seuraavaksi soi joku balkanilainen biisi (usein Siddhartan) ja sen jälkeen tulee joku K:n biisi, jonka jälkeen tulee lisää balkanilaista johon on ripoteltu väliin K:ta? 😀
Spotifyssa vissiim sama. En algoritmeista mitään tiedä mut tänäänkin olen sujuvasti kuunnellut vaikka miten montaa balkanilaista biisiä tässä ohimennen. Hyviä ovat olleet.
Youtubessa ihan sama. Kuuntelen aina töiden lomassa musiikkia niin listautuu JO, Siddharta ja sit tulee nitä muita balkanilaisia. Hyvää musiikkia sielläpäin tehdään. Kärtsää oon kuunnellut nyt vähemmän niin se ei enää listaudu mulle niin. Kuuntelin aiemmin niin paljon että täytyy pitää taukoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkkejä jos saisi K keikalta? Oon ite niin huono etsimään
Kiitos 💙Toisessa ketjussa on ihan aamun ekoissa viesteissä! Ja sitten uniikkikorni tililtä löytyy koko icip veto melkein.
Toisessa ketjussa? Eikö täällä jaeta K linkkejä enää ollenkaan? Kai sitten pitää poistua itsekin. Harmi että yksi Aito jakoi porukan.
Kiitos.Älä jaksa provota.
Älä hyökkää. Hän yritti vaan kysyä linkkejä K n keikkajuttuihin ja sai todenmukaisen vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö muilla Apple musicin algoritmi sitä että kun kuuntelette JO:ta niin seuraavaksi soi joku balkanilainen biisi (usein Siddhartan) ja sen jälkeen tulee joku K:n biisi, jonka jälkeen tulee lisää balkanilaista johon on ripoteltu väliin K:ta? 😀
Joo mulla tekee kans noin. Se Siddharta on kyllä kans ihan hyvä, oli mulle ihan uus tuttavuus.
Siddharta on hel vetin kova, progepäänä arvostan kovasti ja tullut nyt kuunneltua enemmän kuin Jokereita. Tosi hyvä laulaja ja mahtava soundi livenä, ei tosin yleensä tunnu noteeraavan yleisöä keikoilla juuri ollenkaan paitsi välispiikeissä. :) Pot v X (ihan vi tun kova biisi), Piknik, Napalm 3, Diamanti, Lej Lej Lej, Kripto, vaikka mitä bangereita. Kannattaa kuunnella liveversiot, heillä on paljon korkeatasoisia livetaltiointeja Tubessa.
Vierailija kirjoitti:
Aamuinen asia. Joku kysyi, tapasivatkohan 2 ladya toisensa. 💚💙Liittyy sekä K, että B, että JO: Jokeroutsubs rouvien mukana on italialainen fani. Hänellä käsissään toive dj:lle soittaa ccc. Uusi italialainen kirjoitti tänne, en muista muuta, kuin että toivoi tapaavansa siellä LadySlon. Voisiko nämä olla sama hlö? 🕵Jos ladymme olisi ehtinyt eilen lukea palstaa ja katsoa josbs kuvaa, olisi hän löytänyt heidät.
Se keikka oli tosi lähellä Italian rajaa, niin siellä on saattanut kyllä olla vaikka sata italialaista. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanpa uudestaan
MItä se Aito sun persettä rassaa mitä täällä kirjoitetaan, kun ethän enää edes usko K&B shippiin? Housukuva oli sulle liikaa. Ja koitapa kestää tämä v ittuilu mitä teet itse muille. Ja minäkin osaan antaa omille viesteille montakin yläpeukkua niinku sinä.Housukuvan lisäksi, joku pappa kommentti meni myös selvästi liian syvälle.
Ton housukuvan mä vielä jotenkin ymmärrän, mutta en tota pappa kommenttia 😄
Ei se haittaa. Mä voin varata ne papat itselleni. Ovat suvaitsevaista ja liberaaleja toisin kuin eräät muut täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö ole ihan luonnollista että täällä on tässä vaiheeessa paljon JO-fiilistelyä kun Suomen keikat lähenee ja moni täällä on jo käynyt K:n keikoilla ja fanittanut K:ta koko kevään?
Minulle on luonnollisempaa spekuloida ja fiilistellä K:n uuden biisin musiikkivideota, josta tulee "kuin elokuva" ja homoeroottisilla vivahteilla. Ko. MV tulee ulos ennen JO:n kiertuetta, ja siitä on saatu vinkkejä ajoittain. Mutta hei, fiilistelkää te nyt näitä sadansia JO keikkoja täällä. Todella mielenkiintoista luettavaa
Bojan on vain joka kerta ihanampi niillä 💕 Sitä paitsi jengi seuraa siksikin varmaan nyt kiinnostuneena, koska samalla katsellaan, pääsikö Bojan yli siitä pahasta olosta ja paniikkeilusta, jota hänellä oli.
Tässä on nyt ollut, mitä, 4 keikkaa sen jälkeenkö? Ja 3 niistä on näyttänyt sujuvan huippuhyvin jo!
Oon tässä ihmetellyt, kun olen katsonut B viimeisimpiä keikkoja, että ei tämä ole enää todellista. Ei se B enää voisi olla hurmaavampi ja sitten se vain on. Ja taustalla omassa mielessä taistelu, kehtaanko mennä katsomaan iän takia. Sen tulee varmaan ratkaisemaan se, missä kunnossa mun itseluottamus ko päivänä sitten on.
Ainakin Turkuun on suunnitteilla konserttiin yksinmenevien ikäkriiseilijöiden tapaaminen (onhan???). Ei kun rohkeasti mukaan vaan! 😊
😼 menossa Logomoon, en koskaan ole ollut. Kaukaa tulen. Siltaputkea googlannut ja kuvia katsonut. Onko siellä ennen kons joku pääsy jhkn baariin tms., jossa voi tunnusmerkeillä/-sanoilla, -ilmeillä, -eleillä 😉 ( joilla aluksi päählötkin kommunikoi!) tunnistautua porukkaan...vai jonotetaanko siellä vaan, ja sit salin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se kävely huomenna Salen kanssa? Onko porukkaa menossa paikalle?
Selviskö se paikka? 😂
Hienoo mennä paikalle, kun ei tiedetty, että mihin kun viimeksi tuosta luin.
Töölönlahdella, ihan virallinen eventti.
https://www.presidentti.fi/tiedote/presidentti-niinisto-haastaa-syntyma…
Ooooo! No harmi, etten ole siellä päinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamuinen asia. Joku kysyi, tapasivatkohan 2 ladya toisensa. 💚💙Liittyy sekä K, että B, että JO: Jokeroutsubs rouvien mukana on italialainen fani. Hänellä käsissään toive dj:lle soittaa ccc. Uusi italialainen kirjoitti tänne, en muista muuta, kuin että toivoi tapaavansa siellä LadySlon. Voisiko nämä olla sama hlö? 🕵Jos ladymme olisi ehtinyt eilen lukea palstaa ja katsoa josbs kuvaa, olisi hän löytänyt heidät.
Se keikka oli tosi lähellä Italian rajaa, niin siellä on saattanut kyllä olla vaikka sata italialaista. :)
Italialaisia näyttäisi ainakin Twitterin perusteella olleen paikalla PALJON. Toki kiva mahdollisuus heille, kun Joksut ei ole vielä julkaisseet yhtään Italian keikkaa.
Itsellä Jokereiden biisit sopineet nyt elämäntilanteeseen ja tähän hetkeen paremmin kuin Kärtzän. Kärtsällä enemmän bile-ja menomusaa, et tulee nykyisin kuunneltua yks biisi sillon, toinen tällöin. Jokereiden musaa enemmän. Mut rakastan Kärtsäriäkin ihan entiseen malliin silti. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö ole ihan luonnollista että täällä on tässä vaiheeessa paljon JO-fiilistelyä kun Suomen keikat lähenee ja moni täällä on jo käynyt K:n keikoilla ja fanittanut K:ta koko kevään?
Minulle on luonnollisempaa spekuloida ja fiilistellä K:n uuden biisin musiikkivideota, josta tulee "kuin elokuva" ja homoeroottisilla vivahteilla. Ko. MV tulee ulos ennen JO:n kiertuetta, ja siitä on saatu vinkkejä ajoittain. Mutta hei, fiilistelkää te nyt näitä sadansia JO keikkoja täällä. Todella mielenkiintoista luettavaa
Bojan on vain joka kerta ihanampi niillä 💕 Sitä paitsi jengi seuraa siksikin varmaan nyt kiinnostuneena, koska samalla katsellaan, pääsikö Bojan yli siitä pahasta olosta ja paniikkeilusta, jota hänellä oli.
Tässä on nyt ollut, mitä, 4 keikkaa sen jälkeenkö? Ja 3 niistä on näyttänyt sujuvan huippuhyvin jo!
Oon tässä ihmetellyt, kun olen katsonut B viimeisimpiä keikkoja, että ei tämä ole enää todellista. Ei se B enää voisi olla hurmaavampi ja sitten se vain on. Ja taustalla omassa mielessä taistelu, kehtaanko mennä katsomaan iän takia. Sen tulee varmaan ratkaisemaan se, missä kunnossa mun itseluottamus ko päivänä sitten on.
Ainakin Turkuun on suunnitteilla konserttiin yksinmenevien ikäkriiseilijöiden tapaaminen (onhan???). Ei kun rohkeasti mukaan vaan! 😊
😼 menossa Logomoon, en koskaan ole ollut. Kaukaa tulen. Siltaputkea googlannut ja kuvia katsonut. Onko siellä ennen kons joku pääsy jhkn baariin tms., jossa voi tunnusmerkeillä/-sanoilla, -ilmeillä, -eleillä 😉 ( joilla aluksi päählötkin kommunikoi!) tunnistautua porukkaan...vai jonotetaanko siellä vaan, ja sit salin?
Joo baarin ovella jokainen kiekaisee ARE YOU?! niin tiedetään, että on omasta kyse. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mulla tekee kans noin. Se Siddharta on kyllä kans ihan hyvä, oli mulle ihan uus tuttavuus.
Siddharta on hel vetin kova, progepäänä arvostan kovasti ja tullut nyt kuunneltua enemmän kuin Jokereita. Tosi hyvä laulaja ja mahtava soundi livenä, ei tosin yleensä tunnu noteeraavan yleisöä keikoilla juuri ollenkaan paitsi välispiikeissä. :) Pot v X (ihan vi tun kova biisi), Piknik, Napalm 3, Diamanti, Lej Lej Lej, Kripto, vaikka mitä bangereita. Kannattaa kuunnella liveversiot, heillä on paljon korkeatasoisia livetaltiointeja Tubessa.
Olet oikeassa, oon kuunnellut todella paljon noita livenä. Melkein iskee enemmän kuin JO nyt omaan makuun (vaikka rakastan JO:ta tietty). Mulla olisi haaveena mennä Sloveniaan Siddhartan keikalle mutta en tiedä pystynkö toteuttamaan ja minkä verran ne edes keikkailee nykyään. Sorry vähän OT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli puhetta että lähempänä ajankohtaa sovitaan missä tavataan ennen keikkaa, jossain baarissa varmaankin 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa, oon kuunnellut todella paljon noita livenä. Melkein iskee enemmän kuin JO nyt omaan makuun (vaikka rakastan JO:ta tietty). Mulla olisi haaveena mennä Sloveniaan Siddhartan keikalle mutta en tiedä pystynkö toteuttamaan ja minkä verran ne edes keikkailee nykyään. Sorry vähän OT.
Siis en tietenkään livenä mut livetaltiointeja. No kaikki varmaan ymmärsikin. :)
Vierailija kirjoitti:
Itselläkin kävi mielessä että sopivasti Cheek taas räppää kun K on nosteessa. Alkoiko pelottaa ettei ole kohta ole se ykkönen?
Ei ookkaan, sehän on jo lopettanu uransa eikä sitä juuri kukaan muistele. Paitsi nyt ku muisti sopivasti muistuttaa:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan näin. Veikkaisin, että jopa satoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, haluaisin tehdä saman, Joksujen ja Siddhartan keikat samalla reissulla Sloveniassa olisi parasta! Keikkailevat ihan kohtuudella Slovenian sisällä, mutta eivät juuri enää muualla paitsi satunnaisesti Kroatiassa. Kiva että en ole ainoa hurahtanut. :D Minulle ei ole mikään uusi bändilöydös kolahtanut vuosiin yhtä kovaa kuin nämä sloveenibändit ja joo, vähän enemmän vielä omantyylistä kuin JO.
Jos on pakko valita fanituksen kohde.
Katsotaan kumman faneja on enemmän.
Yläpeukku K
Alapeukku B ja Jokerit