Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä jo kokonaan luovuttu toivosta, että K menisi Sloveniaan ensi viikolla, vai miksi ei kukaan enää spekuloi sitäkään?
Onko se vaan unohtunut tän jankkauksen vuoksi vai onko tullut tietoon jotain esteitä K:lle? Vai ajatteleeko kaikki, että JO on tulossa Suomeen jo niin pian, ettei nyt tässä kohdassa kannata mennä?
Elokuun loppuhan kuitenkin oli se alkuperäinen suunnitelma?
En usko, että menee. Kohtahan Jokerit tulee Suomeen. Jos musiikillista yhteistyötä ei oo luvassa, tuskin matkustavat toistensa luo enää muuten vaan.
Oikeastiko kaikki ajattelee nyt näin? Ymmärrän sen, että ei nyt menisi, kun Jokerit on pian tulossa tänne, mutta en voi uskoa, etteivät enää ikinä muuten näkisi? Kyllähän nyt ystäviä käydään tapaamassa, enkä mä ole kokonaan luopunut toivosta jonkin enemmänkin kuin ystävyyden suhteen.
Tekeekö muilla Apple musicin algoritmi sitä että kun kuuntelette JO:ta niin seuraavaksi soi joku balkanilainen biisi (usein Siddhartan) ja sen jälkeen tulee joku K:n biisi, jonka jälkeen tulee lisää balkanilaista johon on ripoteltu väliin K:ta? 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö ole ihan luonnollista että täällä on tässä vaiheeessa paljon JO-fiilistelyä kun Suomen keikat lähenee ja moni täällä on jo käynyt K:n keikoilla ja fanittanut K:ta koko kevään?
Minulle on luonnollisempaa spekuloida ja fiilistellä K:n uuden biisin musiikkivideota, josta tulee "kuin elokuva" ja homoeroottisilla vivahteilla. Ko. MV tulee ulos ennen JO:n kiertuetta, ja siitä on saatu vinkkejä ajoittain. Mutta hei, fiilistelkää te nyt näitä sadansia JO keikkoja täällä. Todella mielenkiintoista luettavaa
Bojan on vain joka kerta ihanampi niillä 💕 Sitä paitsi jengi seuraa siksikin varmaan nyt kiinnostuneena, koska samalla katsellaan, pääsikö Bojan yli siitä pahasta olosta ja paniikkeilusta, jota hänellä oli.
Tässä on nyt ollut, mitä, 4 keikkaa sen jälkeenkö? Ja 3 niistä on näyttänyt sujuvan huippuhyvin jo!
Oon tässä ihmetellyt, kun olen katsonut B viimeisimpiä keikkoja, että ei tämä ole enää todellista. Ei se B enää voisi olla hurmaavampi ja sitten se vain on. Ja taustalla omassa mielessä taistelu, kehtaanko mennä katsomaan iän takia. Sen tulee varmaan ratkaisemaan se, missä kunnossa mun itseluottamus ko päivänä sitten on.
Päätin, etten välitä pas kaakaan
Sylkekööt vaikka päälle, niin menen keikalle. Ikä alkaa kuutosella! 😼
Niin ja siis hmh, miksi ei voi ottaa sitä strategiaa tosiaan käyttöön, että ollaan me niitä vanhuksia, jotka näytetään nuoremmille, ettei vanhanakaan tartte sammaloitua! Sillä asenteella mä ainakin olen menossa keikalle, shippailen, kuolailen ja sun muuta! Toki shippaan ja kuolaan salassa, mutta siis pääni sisällä pidän tätä vain nuorekkuutena ja ihmettelen, miksi ikäerot on monille joku juttu. Mutta oon (esim. töissä) hiljaa, koska en jaksa sitä shaibaa siitä.
Mä oon kirjoittanut niitä mini/midi ficcejä tänne ja niiden mukaan K on jo varannut lennon Sloveniaan ens viikolle. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä jo kokonaan luovuttu toivosta, että K menisi Sloveniaan ensi viikolla, vai miksi ei kukaan enää spekuloi sitäkään?
Onko se vaan unohtunut tän jankkauksen vuoksi vai onko tullut tietoon jotain esteitä K:lle? Vai ajatteleeko kaikki, että JO on tulossa Suomeen jo niin pian, ettei nyt tässä kohdassa kannata mennä?
Elokuun loppuhan kuitenkin oli se alkuperäinen suunnitelma?
Porukka vissiin luopui siitä ajatuksesta, et olis menossa Sloveniaan ennen Jokereiden Suomikeikkaa, kun elokuun vierailua ei nyt tullutkaan. Tai no ehtiihän se vielä tulla jos tosia siitä ajatuksesta.an ens viikolla menis 😉
Mä toivon edelleen, että menee ensi viikolla.
Mä veikkaan, että menee 4.9. maanantaina, hienoahan olis jos nyt 28.8. lennolla lähtis sinnepäin Eurooppaa.
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö muilla Apple musicin algoritmi sitä että kun kuuntelette JO:ta niin seuraavaksi soi joku balkanilainen biisi (usein Siddhartan) ja sen jälkeen tulee joku K:n biisi, jonka jälkeen tulee lisää balkanilaista johon on ripoteltu väliin K:ta? 😀
Oon kuunnellu Applella tosi vähän Jokereita, mutta mulle se silti soitti sieltä sitä Lewis Capaldia ja olin tosi otettu, koska en tiennytkään, että sillä ihmisellä on sellainen ääni ja lahja tulkita.
Ei oo koskaan aiemmin sitä genreä tarjoillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomennako se K oli lähössä kävelylle Salen kans?
Ja 2000 urheilullista käärylettä 😂
Ketkähän on K:n henkivartijoina paikalla?
Olisko Jesse ainakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanpa uudestaan
MItä se Aito sun persettä rassaa mitä täällä kirjoitetaan, kun ethän enää edes usko K&B shippiin? Housukuva oli sulle liikaa. Ja koitapa kestää tämä v ittuilu mitä teet itse muille. Ja minäkin osaan antaa omille viesteille montakin yläpeukkua niinku sinä.Housukuvan lisäksi, joku pappa kommentti meni myös selvästi liian syvälle.
Ton housukuvan mä vielä jotenkin ymmärrän, mutta en tota pappa kommenttia 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisestä JO:n keikasta:
- Ihana tuo pätkä Novi valista, missä Jan lepäilee Nacen sylissä. Mutta miksi ihmeessä niin iso väli Bojaniin? Ja Jure taas pisti tupakaksi!
- Plastikasta näin vain lyhyen pätkän. Jos joku näkee pidemmän, niin ottaisin kiitollisuudella linkin vastaan.
- Onko B:llä päällä taas sama paita kuin monta kertaa aiemmin vai näyttääkö vain samalta? Kiva on, mutta Krisin ja Janin vaatteet ovat ihan huiput! Rakastan noita hihattomia paitoja! Onko jossain pätkää, missä Jurella olisi paita päällä vai onko alusta asti ilman paitaa?
-Esitettiinkö eilen lainkaan Proti tokua? Ei taideta kovin usein esittää niin siksi kyselen. Entä Metuljia? En löytänyt pätkää mutta eikö Metulji ole melkein aina listalla.Täällä Plastikaa
https://twitter.com/serenarhemmings/status/1695225833227452897?s=61&t=j…Proti Tokua eivät kai esitä nykyään ollenkaan?
Mikähän syy siihen on, ettei Proti Tokua esitetä? Harmi, kun se on ihan yksi lemppareitani. Taitaa olla turha toivoa, että sitä kuulisin sitten Tavastiallakaan...
Tykkään kanssa PT:n progeilusta tosi paljon 😊 En tiedä miksi eivät soita sitä.
https://twitter.com/aquillabi/status/1693199128937775596?s=61&t=jMNsX7B…
😅
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että B on saanut oman bulbasaur plushien
Onko tähän linkkiä? Haluun nähdä B:n Bulbasaurin kanssa , kun K:n kanssa ei yhteiskuvia ole tiedossa ainakaan ennen Suomeen tuloa. <3
Vierailija kirjoitti:
Spotifyssa vissiim sama. En algoritmeista mitään tiedä mut tänäänkin olen sujuvasti kuunnellut vaikka miten montaa balkanilaista biisiä tässä ohimennen. Hyviä ovat olleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muilla alustoilla se, että seilataan s aatana miten sattuu, ei ole ongelma eikä mikään. Hieno tiktok, jossa sekä K/T että K/B asioita sulassa sovussa.
No on kuuma tiktokki 🥵 pikku Kärtsäri siellä keskipisteenä pyörittämässä.
Tässä ikäkriiseilijöille, ei se Tuiskukaan enää mikään nuori ole. Sopii tohon tiktokkiin noi sanat, siellä on Boitsun demonikin. :D
GRINDR MAYHEM - Antti Tuisku with BESS
Huoh, kakskytseiska vee
Päätä ei näy, mut kroppa kiree
Uuh, damn, kerro en
Että vähensin mun iästäni kymmenen
Ootko varattu? Nyt en oo
Mitä etsit? seksoo
Täällä ei oo mitään estoo
Koko palvelu täynnä testoo
Kohde liikkuu, kohde liikkuu
Mm, mm, mm, mm
Mister Johnson, onpa kiva stetson
Bio ei kerro, ootsä top vai bottom
Grindr Mayhem joka viikonloppu Mayhem
Grindr Mayhem, mennäänkö me teille vai meille?
Hei, miehän tunnen ton
Onkohan se liitossa onneton?
Kuvaki on aikamoista pikselii
En mä tiiä onko toi sen kikkeli
Munakoisoemoji, munakoisoemoji
Vesitippa, hymynaama, munakoisoemoji
Vastaan sille että mä oon sängyssä demoni
Mm, mm, mm, mm
.....
Onko tästä tullut vain JO ketju? Ketään ei näytä täällä enää K kiinnostavan. Mua kiinnostaa kaikki K ja Jokerit ja heihin liittyvåt henkilöt. Täällä ei jaeta enää K linkkejä vaikka eilen oli keikka. Yks stanan lahopää pilasi tämänkin ilon. Kiitti v***sti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisestä JO:n keikasta:
- Ihana tuo pätkä Novi valista, missä Jan lepäilee Nacen sylissä. Mutta miksi ihmeessä niin iso väli Bojaniin? Ja Jure taas pisti tupakaksi!
- Plastikasta näin vain lyhyen pätkän. Jos joku näkee pidemmän, niin ottaisin kiitollisuudella linkin vastaan.
- Onko B:llä päällä taas sama paita kuin monta kertaa aiemmin vai näyttääkö vain samalta? Kiva on, mutta Krisin ja Janin vaatteet ovat ihan huiput! Rakastan noita hihattomia paitoja! Onko jossain pätkää, missä Jurella olisi paita päällä vai onko alusta asti ilman paitaa?
-Esitettiinkö eilen lainkaan Proti tokua? Ei taideta kovin usein esittää niin siksi kyselen. Entä Metuljia? En löytänyt pätkää mutta eikö Metulji ole melkein aina listalla.Täällä Plastikaa
https://twitter.com/serenarhemmings/status/1695225833227452897?s=61&t=j…Proti Tokua eivät kai esitä nykyään ollenkaan?
Täällä voi tsekkailla, mitä lempibändi on soittanut milläkin keikallaan. Yleisö tätä täyttelee, eli voinee joskus olla jotain pieniä virheitä. Mutta pitää pääasiassa täysin paikkaansa, ainakin omien keikkakokemusteni mukaan (joita ei tosin ihan viime vuosilta ole).
Vierailija kirjoitti:
Onko tästä tullut vain JO ketju? Ketään ei näytä täällä enää K kiinnostavan. Mua kiinnostaa kaikki K ja Jokerit ja heihin liittyvåt henkilöt. Täällä ei jaeta enää K linkkejä vaikka eilen oli keikka. Yks stanan lahopää pilasi tämänkin ilon. Kiitti v***sti.
Saa jakaa linkkejä vapaasti, sen kun laitat tulemaan!
Vierailija kirjoitti:
Oliko se kävely huomenna Salen kanssa? Onko porukkaa menossa paikalle?
Selviskö se paikka? 😂
Hienoo mennä paikalle, kun ei tiedetty, että mihin kun viimeksi tuosta luin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että B on saanut oman bulbasaur plushien
Onko tähän linkkiä? Haluun nähdä B:n Bulbasaurin kanssa , kun K:n kanssa ei yhteiskuvia ole tiedossa ainakaan ennen Suomeen tuloa. <3
https://twitter.com/olxversx/status/1695219858995081702?s=20
Oli näyttänyt yleisölle
Vierailija kirjoitti:
Joo mulla tekee kans noin. Se Siddharta on kyllä kans ihan hyvä, oli mulle ihan uus tuttavuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkkejä jos saisi K keikalta? Oon ite niin huono etsimään
Kiitos 💙Toisessa ketjussa on ihan aamun ekoissa viesteissä! Ja sitten uniikkikorni tililtä löytyy koko icip veto melkein.
Toisessa ketjussa? Eikö täällä jaeta K linkkejä enää ollenkaan? Kai sitten pitää poistua itsekin. Harmi että yksi Aito jakoi porukan.
Kiitos.
Älä jaksa provota.
En oo luopunu. Oon edelleen pohdiskellu et menisköhän sinne maanantaina. Mut ei tosiaan oo enää kauaa niihin Jokereiden Suomen keikkoihin ni silloin viimeistään näkevät :)