Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö ole ihan luonnollista että täällä on tässä vaiheeessa paljon JO-fiilistelyä kun Suomen keikat lähenee ja moni täällä on jo käynyt K:n keikoilla ja fanittanut K:ta koko kevään?
Minulle on luonnollisempaa spekuloida ja fiilistellä K:n uuden biisin musiikkivideota, josta tulee "kuin elokuva" ja homoeroottisilla vivahteilla. Ko. MV tulee ulos ennen JO:n kiertuetta, ja siitä on saatu vinkkejä ajoittain. Mutta hei, fiilistelkää te nyt näitä sadansia JO keikkoja täällä. Todella mielenkiintoista luettavaa
Bojan on vain joka kerta ihanampi niillä 💕 Sitä paitsi jengi seuraa siksikin varmaan nyt kiinnostuneena, koska samalla katsellaan, pääsikö Bojan yli siitä pahasta olosta ja paniikkeilusta, jota hänellä oli.
Tässä on nyt ollut, mitä, 4 keikkaa sen jälkeenkö? Ja 3 niistä on näyttänyt sujuvan huippuhyvin jo!
Oon tässä ihmetellyt, kun olen katsonut B viimeisimpiä keikkoja, että ei tämä ole enää todellista. Ei se B enää voisi olla hurmaavampi ja sitten se vain on. Ja taustalla omassa mielessä taistelu, kehtaanko mennä katsomaan iän takia. Sen tulee varmaan ratkaisemaan se, missä kunnossa mun itseluottamus ko päivänä sitten on.
Päätin, etten välitä pas kaakaan
Sylkekööt vaikka päälle, niin menen keikalle. Ikä alkaa kuutosella! 😼Ihanaa! Oot mahtava. Ehkä minäkin sitten. Mun pitää tehdä huoneentaulu tosta sun kommentista. Eläköön Katri-Helena! Ja voi että mä olen iloinen, kun näyttää, että B on vähintäänkin entisellään.
Mun yli 70v. äiti lähtis mielellään K ja JO keikalle, mutta harmillisesti kroppa sanoo ei. Pitäis kysästä onko keikkapaikoilla vanhuksille omaa paikkaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen oikeesti rakastunut Kärtsyyn. Pitää varmaan slaidata sen DM. Vaviskaa Boitsut ja tylleröystävät olen tulossa.
Siellä saattaa olla muutama sata muutakin slaidaamassa, mut onnea koitokseen. 😀
Mä luulen että muutama sata on aika reilusti alakanttiin. 😅 Vai puuttuuko tuosta sadan perästä tuhatta? (No se taas voi olla liioittelua. Vai onko? 😅)
No joo, eiköhän puhuta tuhansista ennemmin kuin sadoista.
Mä taas käyn niin kuumana just tällä hetkellä Janiin et vähän alkaa järki lähtee päästä. Ensin se oli Kris, jota kuolasin (hän on kyllä yhä kaunis ja ihana) ja nyt mennään janistina (?) niin et sekin kohta. Järjettömintä tässä et oon kokolailla loppuun ajettu ja ikäloppu vanha pska enkä ikinä tuu oleen missään tekemisissä ko. ihmisen kanssa, enkä ole ikinä aiemmin seonnut mistään näin pahasti. Edes ex-miehestäni, joka aikoinaan oli melkoinen hurmuri. Oon miettinyt et mitä pitäisi tehdä, lähdenkö Sloveniaan tai odotanko, kun JO tulee Suomeen ja menen ja kaappaan Janin joillain konstilla ...
Janin sukat pitäis ehkä olla sparklative. Kunnolla kimalletta tai pieni kristalleja.
Tässä uudessa haastattelussa sanotaan, että JO + K yhteistyötä tulossa ja B toteaa, että K varmasti nähdään lavalla Suomessa!!! 😮😮🤩🤩😍😍🔥🔥Kattokaa nyt ihmeessä äkkiä, etten vain näe unta tai/ja kuule omiani!!! 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janille kissasukat, jotka ovat samaa väriä hänen kissansa kanssa.
Netti on täynnä toinen toistaan ihanampia kissa villasukkia.😍 Niiden kutomisesta varmaan vaan kestää ja tulee ehkä kalliiksi?
https://onlinestores.factoryoutlets2023.com/category?name=kissa%20villa…
Yksittäisen kuvion tekeminen sukkaan on hankalaa, koska se kuviolanka kulkee koko kerroksen kuitenkin mukana ja sukasta tulee paksu, koska lankaa on kaksi kerrosta päällekkäin. Kuvio vaikuttaa myös sukan joustoon.
Kikkailisin mieluiten väreillä ja ehkä jollain pintaneuleella, ja korkeintaan silmukoisin jotain aika vähäeleistä, kuten yksittäisen sanan tms. Mutta nää on aina neulojakohtaisia mielipiteitä, en ajatellut rajoittaa kenenkään toisen työskentelyä.
Mutta oliko täällä joku konsensus sukkien koosta? Villasukka on aika armelias, mutta onhan siinä vähän eroa tuleeko 43 vai 46 jalkaan. Olisiko sellainen suunnilleen 44-45 koon pituus hyvä? Se venyy kyllä kokoa isompaan eikä ole pienemmässäkään jalassa ihan mahdoton. Vai oliko kris vastannut viideltä aamuyöllä jotain täsmällisempää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen oikeesti rakastunut Kärtsyyn. Pitää varmaan slaidata sen DM. Vaviskaa Boitsut ja tylleröystävät olen tulossa.
Siellä saattaa olla muutama sata muutakin slaidaamassa, mut onnea koitokseen. 😀
Lyön heti ekalla viestillä mun silikonit tiskiin niin kyllä lähtee.
Kuulepas silikoni titsu mun mieheen et koske.
T. Boitsu
Vierailija kirjoitti:
Mä taas käyn niin kuumana just tällä hetkellä Janiin et vähän alkaa järki lähtee päästä. Ensin se oli Kris, jota kuolasin (hän on kyllä yhä kaunis ja ihana) ja nyt mennään janistina (?) niin et sekin kohta. Järjettömintä tässä et oon kokolailla loppuun ajettu ja ikäloppu vanha pska enkä ikinä tuu oleen missään tekemisissä ko. ihmisen kanssa, enkä ole ikinä aiemmin seonnut mistään näin pahasti. Edes ex-miehestäni, joka aikoinaan oli melkoinen hurmuri. Oon miettinyt et mitä pitäisi tehdä, lähdenkö Sloveniaan tai odotanko, kun JO tulee Suomeen ja menen ja kaappaan Janin joillain konstilla ...
*niin et sekoon kohta
Vierailija kirjoitti:
Tässä uudessa haastattelussa sanotaan, että JO + K yhteistyötä tulossa ja B toteaa, että K varmasti nähdään lavalla Suomessa!!! 😮😮🤩🤩😍😍🔥🔥Kattokaa nyt ihmeessä äkkiä, etten vain näe unta tai/ja kuule omiani!!! 😅
Paha mennä sanomaan kun on tuo slovenian kieli hieman ruosteessa.
Vierailija kirjoitti:
AAAAAAAAAAAA😭😭😍😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha mennä sanomaan kun on tuo slovenian kieli hieman ruosteessa.
Se on siis käännetty englanniksi, pitää vain aktivoida tekstitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö ole ihan luonnollista että täällä on tässä vaiheeessa paljon JO-fiilistelyä kun Suomen keikat lähenee ja moni täällä on jo käynyt K:n keikoilla ja fanittanut K:ta koko kevään?
Minulle on luonnollisempaa spekuloida ja fiilistellä K:n uuden biisin musiikkivideota, josta tulee "kuin elokuva" ja homoeroottisilla vivahteilla. Ko. MV tulee ulos ennen JO:n kiertuetta, ja siitä on saatu vinkkejä ajoittain. Mutta hei, fiilistelkää te nyt näitä sadansia JO keikkoja täällä. Todella mielenkiintoista luettavaa
Bojan on vain joka kerta ihanampi niillä 💕 Sitä paitsi jengi seuraa siksikin varmaan nyt kiinnostuneena, koska samalla katsellaan, pääsikö Bojan yli siitä pahasta olosta ja paniikkeilusta, jota hänellä oli.
Tässä on nyt ollut, mitä, 4 keikkaa sen jälkeenkö? Ja 3 niistä on näyttänyt sujuvan huippuhyvin jo!
Oon tässä ihmetellyt, kun olen katsonut B viimeisimpiä keikkoja, että ei tämä ole enää todellista. Ei se B enää voisi olla hurmaavampi ja sitten se vain on. Ja taustalla omassa mielessä taistelu, kehtaanko mennä katsomaan iän takia. Sen tulee varmaan ratkaisemaan se, missä kunnossa mun itseluottamus ko päivänä sitten on.
Päätin, etten välitä pas kaakaan
Sylkekööt vaikka päälle, niin menen keikalle. Ikä alkaa kuutosella! 😼Ihanaa! Oot mahtava. Ehkä minäkin sitten. Mun pitää tehdä huoneentaulu tosta sun kommentista. Eläköön Katri-Helena! Ja voi että mä olen iloinen, kun näyttää, että B on vähintäänkin entisellään.
Mun yli 70v. äiti lähtis mielellään K ja JO keikalle, mutta harmillisesti kroppa sanoo ei. Pitäis kysästä onko keikkapaikoilla vanhuksille omaa paikkaa :D
Klubikeikoilla pääsääntöisesti on baaritiskipaikat ja mahdolliset loossit yms ja kyllä niistä jostain on aina näkyvyys lavalle. Eli sekaan vaan!
Vierailija kirjoitti:
Ovat myös säännöllisesti yhteyksissä <3
Vierailija kirjoitti:
Me jaettiin se jo kerran yhden toisen ikisinkun kanssa. Se aikoi ottaa K ensin ja mä sitten. Tosin meno ois kuulemma semmoista että tiedä mitä siitä ois ollut jäljellä mutta aioin ottaa silti mitä jää. Ja luvattiin molemmat että Sloveniaan saa mennä yksin.
Alan kans vähän lämmetä Janille, ne hiukset taaksepäin kuvat, sparklative ym. Ennen oli vaan Bojan ja Jure
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AAAAAAAAAAAA😭😭😍😍
We keep contact regularly🥰 siitä saitte epäilijät. IHANAA🔥
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, Cha-cha-chata luvassa Jokereiden keikalla!!! Iiiik 🥰💚
Ihanaa!!!!
Mehän tää tiedetty kokoajan et pitävät yhteyttä! 😍
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä Boitsu näin sanoo ja että ovat säännöllisesti yhteydessä 🤩😍💥
Täällä myös yksi, joka odottaa että Ladon ovet aukeaa!
Tarkistusnumerot 666..