Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
78601/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa edelleen täällä fiilistellä K:n ja B:n ystävyyttä, bromanssia sekä shippailla romanssia ja sivussa muita JO:n kavereita? Nuoli ylös

Kuka haluaa fiilistellä B:tä ja Jokereita ja siinä sivussa ehkä K:ta vain musiikillisessa/ystävyydellisessä merkityksessä? Nuoli alas.

Vierailija
78602/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli syy toisen ketjun perustamiseen oli Tommysta puhuminen/shippaus, ja liiallinen Jokereista puhuminen täällä?

Ei vaan täällä ollut liiallinen kontrollointi siitä mitä saa ja mitä ei saa kirjoittaa. Ja no aamun perusteella se näyttää taas jatkuvan. Taidanpa minäkin vaihtaa laivaa ainakin toistaiseksi.

Ei kai muut kontrolloi kuin trollit? Toivottavasti

Pahin kontrollointi on ollut selkeästi niiden puolelta jotka ottaa K&B välisen "suhteen" liian vakavasti eivätkä mustasukkaisuuttaan salli mitään puhetta Tommystä ja Bojanin parhaalta ystävästä. Nämä nyt vain esimerkkinä.

No näinhän se on. Tommya hehkutettiin täällä oikein kunnolla, kunnes stadikka oikeasti tapahtui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
78603/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli syy toisen ketjun perustamiseen oli Tommysta puhuminen/shippaus, ja liiallinen Jokereista puhuminen täällä?

Ei vaan täällä ollut liiallinen kontrollointi siitä mitä saa ja mitä ei saa kirjoittaa. Ja no aamun perusteella se näyttää taas jatkuvan. Taidanpa minäkin vaihtaa laivaa ainakin toistaiseksi.

Tätä mäkin ihmettelen, että onko jotain hyötyä perustaa ketjua "eri säännöillä" kun oletettavasti trollit ja kiusanhenget on ne, jotka täällä keskustelua sabotoi. Luulisi, ettei niitä mitkään säännöt kiinnosta.

Vierailija
78604/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa edelleen täällä fiilistellä K:n ja B:n ystävyyttä, bromanssia sekä shippailla romanssia ja sivussa muita JO:n kavereita? Nuoli ylös

Kuka haluaa fiilistellä B:tä ja Jokereita ja siinä sivussa ehkä K:ta vain musiikillisessa/ystävyydellisessä merkityksessä? Nuoli alas.

Ylä- ja alanuoli.

Vierailija
78605/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne trollit on toistaiseksi pysyneet pois tuolta toisesta ketjusta. Muutama yritys on ollut mutta ne on nopeasti hoidettu pois päiväjärjestyksestä. Täällä on tällä hetkellä liikaa taviskirjoittajien välistä epäsuopaa että siihen just nyt kyettäisiin. Mikä on oikeesti tosi harmi, tää ketju on ollu mun monen päivän pelastus tänä kesänä.

Vierailija
78606/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twitter

JokerOutSubs:

List of things that Bojan caught and played with today on stage was impressive!

-Baby Seal Plushie

-Red Roses

-Halo out of faery lights

-Bisexual flag

-Huge plushy ball (he played soccer and annoyed Nace with it)

-Loads of sunglasses and braceless -Banner from  

@aivanloppu

Vierailija
78607/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulin luotettavasti lähteestä, että Kärtsän pappa ja Bojanin vaari ovat tehneet yhteisen videon. Pappa energiaa.

Olen pahoillani, jos loukkaan tämän kirjoittajaa, mutta tässä on esimerkki vitsailusta, jota en tässä ketjussa jaksanut. Tarkoitus ei ole loukata, vaan vain kertoa, miten erilaisia me olemme.

Ja kun tuo ei mitenkään liity ketjun aiheeseen, niin... oli siis pitkähkön lainausketjun viestinä tuolla toisessa ketjussa nyt. Siellähän hyväksytään kaikki, minusta hyvä, että tällekin huumorille on paikkansa!

Mä oletin, että tuo on vaan ihan trollausta.

Jep ja sitten kun yksittäinen viesti irroitetaan ketjusta, niin se voidaan saada kuulostamaan vaikka kuinka pahalta. Eiköhän tuon pappa ja vaari viestin tarkoitus ollut kritisoida sitä asenteellisuutta, jota vanhoihin ihmisiin kohdistetaan. Itse olen yli 60-vuotias ja kyllästynyt niihin kommentteihin, joissa kirjoitetaan, että me mammat ja papat järkytymme Käärijän huumorista ja välispiikeistä. Asia ei ole niin, meitäkin on monenlaisia.

Kärtsy ja Joksut osaavat varmasti arvostaa kaikenikäisiä ja kaikenlaisia faneja.💖🤗 Minäkin edelleen pohdin, että kehtaanko mennä Jokereiden keikalle tämän ikäisenä (42v.). En tiedä, mistä nämä ajatukset kumpuaa.🙈

Olen selkeästi vanhempi kuin sinä ja mietin, että jos 42 vuotias ajattelee olevansa liian vanha jokereitten keikalle, niin entäs minä? Mä oon 60 ja mua todella hävettää rankasti edes kirjoittaa kuutosella alkavaa ikää tänne. Tänään on taas sellainen päivä, että ajatus keikalle menosta tuntuu ihan järjettömältä. Lippu mulla on. Se on se kun mieli ei vanhene samaan tahtiin kuin ikä.

Mä oon kohta 50 ja nyt alkanut tofu harmittaan, etten ole hommannut lippuja JO:n keikoille. Olisin mennyt ilman muuta. Sinne vaan, siellä on varmasti kaikenikäisiä faneja, kuten täälläkin on huomattu.

Eikös Logomoon mahdu edelleen!💙

Mietin tuota Logomoa että näinköhän rahallisesti kannatti suurempaan vaihto kun tilavuokrakin varmasti kasvoi. Mutta lähinnä markkinointikiertueelle he tänne pohjoiseen tuleekin tulevaisuutta ajatellen.

Vierailija
78608/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hi LadySlo! I'm curious to know that do slovenians sign their name surname first? I was trying to interpret boys' autographs 😀 and it seemed to me that Bojan's was Cvj B or something...

How about initials? How do you make them?

Jure's Macek-signature looks like it says Mozart 😅

I was confused bc there seemed to be surnames (first, or only?) I didn't even know which one was whose, but Bojan's, bc he left a message and that was mentioned in the description, and also Kris's is more like I know autographs, first name and then surname. That was recognizable to me.

But is there then Jan, Macek and Jordan..?

https://twitter.com/JokerOutSubs/status/1695100047627546943?s=20

Vierailija
78609/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska Joksuilla on seuraava keikka?

2.9. mun kalenterini mukaan. Ei lue kyllä mulla, että missä 😃

Vierailija
78610/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fanitetaanko täällä oikeasti Joker outia niin paljon enemmän kuin Käärijää et näin jokerikeskeiset vaihtoehdot on loogiset vaihtoehdot?

Vierailija
78611/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan LadySLO ja italialainen fani tavanneet eilen?

Ehkä vähän haastavaa, jos kontaktia etsittiin tätä kautta. LS ei tainnut enää ehtiä kahlaamaan ketjua.

Vierailija
78612/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset perustavat Kärtsästä oman ketjun, sitten valittavat kun täällä ei kirjoiteta Kärtsästä. :)

Siis, täällähän yritettiin puhua Kärtsästä, mutta siitä sai vain vttuilua niskaan. Sitten oli pakko mennä muualle, kun ei sitä jaksanut enää.

Mieti hetki, mistä se johtuu. Kaikkia ei kiinnosta Käärijä niin niin niin hirveästi. eli emme puhu hänestä sen takia. Jos te haluatte puhua huonostiymmärrettäviä vitsejänne hänestä, jotka häiritsevät toisia, niin miksi ette voi puhua niitä siellä, missä se ei häiritse ketään?

Ihan ystävällisesti kysyn.

Okei, tein oikean valinnan kun aloin kirjoittelemaan toiseen ketjuun. Valvokaa täällä JO:ta niin paljon kuin haluatte. Voisit vaikka lukea palstan nimen 🙄

Vierailija
78613/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Joksuilla on seuraava keikka?

2.9. mun kalenterini mukaan. Ei lue kyllä mulla, että missä 😃

Žalec, Slovenia.

Vierailija
78614/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fanitetaanko täällä oikeasti Joker outia niin paljon enemmän kuin Käärijää et näin jokerikeskeiset vaihtoehdot on loogiset vaihtoehdot?

No eilen ainakaan mistään muusta ei puhuttu kun JO:sta ja B:stä. Selaa taaksepäin muutama sivu niin näet sen.

Vierailija
78615/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulin luotettavasti lähteestä, että Kärtsän pappa ja Bojanin vaari ovat tehneet yhteisen videon. Pappa energiaa.

Olen pahoillani, jos loukkaan tämän kirjoittajaa, mutta tässä on esimerkki vitsailusta, jota en tässä ketjussa jaksanut. Tarkoitus ei ole loukata, vaan vain kertoa, miten erilaisia me olemme.

Ja kun tuo ei mitenkään liity ketjun aiheeseen, niin... oli siis pitkähkön lainausketjun viestinä tuolla toisessa ketjussa nyt. Siellähän hyväksytään kaikki, minusta hyvä, että tällekin huumorille on paikkansa!

Mä oletin, että tuo on vaan ihan trollausta.

Jep ja sitten kun yksittäinen viesti irroitetaan ketjusta, niin se voidaan saada kuulostamaan vaikka kuinka pahalta. Eiköhän tuon pappa ja vaari viestin tarkoitus ollut kritisoida sitä asenteellisuutta, jota vanhoihin ihmisiin kohdistetaan. Itse olen yli 60-vuotias ja kyllästynyt niihin kommentteihin, joissa kirjoitetaan, että me mammat ja papat järkytymme Käärijän huumorista ja välispiikeistä. Asia ei ole niin, meitäkin on monenlaisia.

Kärtsy ja Joksut osaavat varmasti arvostaa kaikenikäisiä ja kaikenlaisia faneja.💖🤗 Minäkin edelleen pohdin, että kehtaanko mennä Jokereiden keikalle tämän ikäisenä (42v.). En tiedä, mistä nämä ajatukset kumpuaa.🙈

Olen selkeästi vanhempi kuin sinä ja mietin, että jos 42 vuotias ajattelee olevansa liian vanha jokereitten keikalle, niin entäs minä? Mä oon 60 ja mua todella hävettää rankasti edes kirjoittaa kuutosella alkavaa ikää tänne. Tänään on taas sellainen päivä, että ajatus keikalle menosta tuntuu ihan järjettömältä. Lippu mulla on. Se on se kun mieli ei vanhene samaan tahtiin kuin ikä.

Mä oon kohta 50 ja nyt alkanut tofu harmittaan, etten ole hommannut lippuja JO:n keikoille. Olisin mennyt ilman muuta. Sinne vaan, siellä on varmasti kaikenikäisiä faneja, kuten täälläkin on huomattu.

Eikös Logomoon mahdu edelleen!💙

Olen eri mutta julkisilla näyttää olevan täältä joku 11 tunnin matka ja kukaan muu lähipiiristä ei taatusti ole menossa. Silti elättelen vielä toiveita lottovoitosta tms vaikka aika käy vähiin. Silloin päräyttäisin vaikka taksilla paikalla jolloin tuo matka-aikakin lyhenisi miltei puoleen.

Vierailija
78616/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä kunnon avioero käynnissä, jos toisessa vaihtoehdossa heitetään toinen ketjun perushenkilöistä ulos. :'D Eiköhän jatketa kuten ennenkin, yleisketjuna jossa saa shipata K/B:tä. Eikö tästäkin riidelty aikanaan, saako edes K/B:tä shipata täällä ja mitä fiilistely yleensä tarkoittaa...

Vierailija
78617/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eilen ainakaan mistään muusta ei puhuttu kun JO:sta ja B:stä. Selaa taaksepäin muutama sivu niin näet sen.

Niin siksi kun Käärijästä jauhettiin toisessa ketjussa ja monet tästä ketjusta kävi myös siellä keskustelemassa. Taasko tästä samasta asiasta pitää vääntää vai trollit haastamassa riitaa?

Vierailija
78618/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Vierailija
78619/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä, mut Tomppa oli tykännyt tästä:

https://www.instagram.com/p/CwX6M9SIzr3/?utm_source=ig_web_copy_link&ig…

Tomppa vaikuttaakin tykkäävän Kärtsästä mutta K pidättelee. Oliko sittenkin vielä liikaa/liian aikaisin tehdä noin tiivistä yhteistyötä T kanssa joka on tunnetusti miehiin päin suuntautumisessaan.

Vierailija
78620/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä minäkin ole ihmetellyt! Olen lähinnä sietänyt noita kymmeniä sivuja JO-jankkausta, mutta jos tällainen meno jatkuu niin I'm out

Ketju on lukittu.