Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli toisessa ketjussa eilen iltasatuna:
B: You hang up.
K: No you hang up.
B: Lets both hang up.
K: No, sleep together.
B: You want to stay on the phone the whole night?
K: Yes because I love you.
B: I love you too. Lets do it!
Ota nyt härkää sarvista ja jaa se toinenkin iltasatu tänne. 😂
Vain kuolleen ruumiini yli.
B oli saanut fanilta bulbasaur blushien ja baby seal. Oli näyttänyt ylpeenä yleiselle.
Vierailija kirjoitti:
Eli syy toisen ketjun perustamiseen oli Tommysta puhuminen/shippaus, ja liiallinen Jokereista puhuminen täällä?
Ja ehkä se, ettei moneen K viestiin reagoitu yhtään mitenkään.
Siis saako siellä toisessa ketjussa puhua myös K&B?
Vierailija kirjoitti:
Saa. Siellä on Kärtsän antama lupa seilata s aatana miten sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Saa, mutta aika vähän niihin juttuihin reagoidaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Saa, kaikki shipit sallitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset perustavat Kärtsästä oman ketjun, sitten valittavat kun täällä ei kirjoiteta Kärtsästä. :)
Siis, täällähän yritettiin puhua Kärtsästä, mutta siitä sai vain vttuilua niskaan. Sitten oli pakko mennä muualle, kun ei sitä jaksanut enää.
Mieti hetki, mistä se johtuu. Kaikkia ei kiinnosta Käärijä niin niin niin hirveästi. eli emme puhu hänestä sen takia. Jos te haluatte puhua huonostiymmärrettäviä vitsejänne hänestä, jotka häiritsevät toisia, niin miksi ette voi puhua niitä siellä, missä se ei häiritse ketään?
Ihan ystävällisesti kysyn.
Vierailija kirjoitti:
Eli syy toisen ketjun perustamiseen oli Tommysta puhuminen/shippaus, ja liiallinen Jokereista puhuminen täällä?
Ei vaan täällä ollut liiallinen kontrollointi siitä mitä saa ja mitä ei saa kirjoittaa. Ja no aamun perusteella se näyttää taas jatkuvan. Taidanpa minäkin vaihtaa laivaa ainakin toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan täällä ollut liiallinen kontrollointi siitä mitä saa ja mitä ei saa kirjoittaa. Ja no aamun perusteella se näyttää taas jatkuvan. Taidanpa minäkin vaihtaa laivaa ainakin toistaiseksi.
Ei kai muut kontrolloi kuin trollit? Toivottavasti
Ei näissä kummassakaan ketjussa taida enää juuri porukkaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset perustavat Kärtsästä oman ketjun, sitten valittavat kun täällä ei kirjoiteta Kärtsästä. :)
Siis, täällähän yritettiin puhua Kärtsästä, mutta siitä sai vain vttuilua niskaan. Sitten oli pakko mennä muualle, kun ei sitä jaksanut enää.
Mieti hetki, mistä se johtuu. Kaikkia ei kiinnosta Käärijä niin niin niin hirveästi. eli emme puhu hänestä sen takia. Jos te haluatte puhua huonostiymmärrettäviä vitsejänne hänestä, jotka häiritsevät toisia, niin miksi ette voi puhua niitä siellä, missä se ei häiritse ketään?
Ihan ystävällisesti kerron, että 99% tästä palstasta ei tietäisi, kuka edes on Bojan ilman Kärtsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulin luotettavasti lähteestä, että Kärtsän pappa ja Bojanin vaari ovat tehneet yhteisen videon. Pappa energiaa.
Olen pahoillani, jos loukkaan tämän kirjoittajaa, mutta tässä on esimerkki vitsailusta, jota en tässä ketjussa jaksanut. Tarkoitus ei ole loukata, vaan vain kertoa, miten erilaisia me olemme.
Ja kun tuo ei mitenkään liity ketjun aiheeseen, niin... oli siis pitkähkön lainausketjun viestinä tuolla toisessa ketjussa nyt. Siellähän hyväksytään kaikki, minusta hyvä, että tällekin huumorille on paikkansa!
Mä oletin, että tuo on vaan ihan trollausta.
Jep ja sitten kun yksittäinen viesti irroitetaan ketjusta, niin se voidaan saada kuulostamaan vaikka kuinka pahalta. Eiköhän tuon pappa ja vaari viestin tarkoitus ollut kritisoida sitä asenteellisuutta, jota vanhoihin ihmisiin kohdistetaan. Itse olen yli 60-vuotias ja kyllästynyt niihin kommentteihin, joissa kirjoitetaan, että me mammat ja papat järkytymme Käärijän huumorista ja välispiikeistä. Asia ei ole niin, meitäkin on monenlaisia.
Kärtsy ja Joksut osaavat varmasti arvostaa kaikenikäisiä ja kaikenlaisia faneja.💖🤗 Minäkin edelleen pohdin, että kehtaanko mennä Jokereiden keikalle tämän ikäisenä (42v.). En tiedä, mistä nämä ajatukset kumpuaa.🙈
Olen selkeästi vanhempi kuin sinä ja mietin, että jos 42 vuotias ajattelee olevansa liian vanha jokereitten keikalle, niin entäs minä? Mä oon 60 ja mua todella hävettää rankasti edes kirjoittaa kuutosella alkavaa ikää tänne. Tänään on taas sellainen päivä, että ajatus keikalle menosta tuntuu ihan järjettömältä. Lippu mulla on. Se on se kun mieli ei vanhene samaan tahtiin kuin ikä.
Mä oon kohta 50 ja nyt alkanut tofu harmittaan, etten ole hommannut lippuja JO:n keikoille. Olisin mennyt ilman muuta. Sinne vaan, siellä on varmasti kaikenikäisiä faneja, kuten täälläkin on huomattu.
Eikös Logomoon mahdu edelleen!💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et oo ketjun otsikkoa tainnu lukea? K kuuluu tänne ihan yhtä paljon ku B ja muut Jokerit.
Vierailija kirjoitti:
Onko B:lla hame päällä eilisessä soundcheckissa? 😀
https://instagram.com/stories/bojansstories/3177424181074981615?utm_sou…
Heh, ne oli kyllä shortsit, mutta imagine that 😁
Harmi kun tällä ketjulla on niin harhaanjohtava nimi, et jotkut eksyy vahingossa tänne kommentoimaan. "Joker Out ja Bojan fiilistelyketju" sopis paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai muut kontrolloi kuin trollit? Toivottavasti
Pahin kontrollointi on ollut selkeästi niiden puolelta jotka ottaa K&B välisen "suhteen" liian vakavasti eivätkä mustasukkaisuuttaan salli mitään puhetta Tommystä ja Bojanin parhaalta ystävästä. Nämä nyt vain esimerkkinä.
Tottakai nää saa olla.